Hellas Transalp Forum

Κραδασμοι στις χαμηλες στροφες.

nikolas fmx · 21925

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #25 on: Σάββατο 28 Οκτώβριος 2017, 14:27:34 μμ
Σωστα,   δεν νομίζω ότι κάτι μέσα στον κινητήρα μπορεί να κάνει ένα μηχανάκι να τρέμει, μπορεί να το κάνει να συντονίζει όμως αφού μιλάμε για ρυθμούς περιστροφής 1500-2500στρ/λ.

Έλεγξε γρανάζια κ ανοχή στην αλυσίδα, στα ποσά εκ είναι ρυθμισμένη?



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #26 on: Κυριακή 29 Οκτώβριος 2017, 18:04:54 μμ
Είναι καιρό που άκουγα μεταλλικό επαναλαμβανόμενο ήχο κατα την πορεία, αλλά δεν είχα δει κάτι στο δρόμο (τέντωσα αλυσίδα, λαιμό, κλπ.). Την εβδομάδα που πέρασε την Τετάρτη άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα Mitas E08 και από τότε έχω μουρλαθεί στο τρέμουλο, λες και φοράω τακουνάτο λάστιχο. Ξεκινάει στα 40χλμ/ώρα, επαναλαμβάνεται στα 80 και στα 120 σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Σίγουρος ότι το παληκάρι στο βουλακνοζατέρ έχει κάνει μ@λ@κί@, λύνω εμπρός και πίσω τροχό. Εμπρός δεν βρήκα κάτι, πίσω θέλω το σετ ρουλεμάν βρήκα το ένα απο αυτά να γραντζουνάει οταν του βάζεις δάχκτυλο και τα άλλα τα βρήκα αρκετά σφικτά. Κοιτώντας συμπτωματικά και την δισκόπλακα έχω φτάσει στα 3,5mm με όριο τα 4, άρα θέλω και πίσω δισκοπλακα. Οι εμπρός είναι ελάχιστα πάνω από το όριο (θα πρέπει να περιμένουν). Επίσης ο μάγκας στο βουλκανιζατέρ έβαλε λάθος τα πίσω τακάκια και μου στράβωσε το λαμάκι που τα κρατάει στη θέση τους...

Έχω βαρεθεί με τον κάθε λογής άσχετο που τον πληρώνουμε να μας φτίαχνει τη μηχανή, αυτοκίνητο, σπίτι κλπ... Ανάθεμα στους άτεχνους!

Υ.Γ. Κάποιος που έχει αλλάξει τα παραπάνω πρόσφατα, μπορεί να δώσει κατευθύνσεις σε μαγαζία τιμές; Βρήκα από ebay σέτ ρουλεμάν τσιμούχες για πίσω τροχό (SKF) από Αγγλία με €40 με τα μεταφορικά μέσα. Για δισκόπλακες δεν έχει νόημα νομίζω, βρίσκεις και εδώ από κινεζίλες μέχρι BRaking/γνήσιες  (πανάκριβες)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #27 on: Κυριακή 29 Οκτώβριος 2017, 18:16:48 μμ
Πίσω ρουλεμαν δεν έχω αλλάξει , αλλά γιατί δεν πας σε ενα καταστημα πχ SKF να βρείς με τα νουμερα η τα παλιά ρουλεμάν στο χερι?

Bρήκα με κόστος περίπου 8.5 ευρώ τα δύο εμπρός ρουλεμάν (  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23286.0     )    στον

ΔΟΝΟΥΠΟΓΛΟΥ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ Κ., Α.Ε.
Λεωφ. Αθηνών 46
21 0522 9331

βρήκα εκεί ρουλεμαν εκτός απο SKF , NTN, κ KOYO



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #28 on: Κυριακή 29 Οκτώβριος 2017, 19:00:45 μμ
Ευχαριστώ Νίκο για την απάντηση. Ο λόγος δεν κάνω αυτό που λές είναι επειδή δεν έχω χρόνο καθημερινές να λύσω να πάω σε κατάστημα και να συναρμολογήσω. Πρέπει να έχω ανταλλακτικά ανα χείρας και να τα βάλω ΣΚ. Τη μηχανή τη χρησιμοποιώ καθημερινά και έχω αρκετά άστατο ωράριο δουλειάς (09:00-.....)



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #29 on: Τρίτη 31 Οκτώβριος 2017, 19:51:28 μμ
Είναι καιρό που άκουγα μεταλλικό επαναλαμβανόμενο ήχο κατα την πορεία, αλλά δεν είχα δει κάτι στο δρόμο (τέντωσα αλυσίδα, λαιμό, κλπ.). Την εβδομάδα που πέρασε την Τετάρτη άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα Mitas E08 και από τότε έχω μουρλαθεί στο τρέμουλο, λες και φοράω τακουνάτο λάστιχο. Ξεκινάει στα 40χλμ/ώρα, επαναλαμβάνεται στα 80 και στα 120 σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Σίγουρος ότι το παληκάρι στο βουλακνοζατέρ έχει κάνει μ@λ@κί@, λύνω εμπρός και πίσω τροχό. Εμπρός δεν βρήκα κάτι, πίσω θέλω το σετ ρουλεμάν βρήκα το ένα απο αυτά να γραντζουνάει οταν του βάζεις δάχκτυλο και τα άλλα τα βρήκα αρκετά σφικτά. Κοιτώντας συμπτωματικά και την δισκόπλακα έχω φτάσει στα 3,5mm με όριο τα 4, άρα θέλω και πίσω δισκοπλακα. Οι εμπρός είναι ελάχιστα πάνω από το όριο (θα πρέπει να περιμένουν). Επίσης ο μάγκας στο βουλκανιζατέρ έβαλε λάθος τα πίσω τακάκια και μου στράβωσε το λαμάκι που τα κρατάει στη θέση τους...

Έχω βαρεθεί με τον κάθε λογής άσχετο που τον πληρώνουμε να μας φτίαχνει τη μηχανή, αυτοκίνητο, σπίτι κλπ... Ανάθεμα στους άτεχνους!

Υ.Γ. Κάποιος που έχει αλλάξει τα παραπάνω πρόσφατα, μπορεί να δώσει κατευθύνσεις σε μαγαζία τιμές; Βρήκα από ebay σέτ ρουλεμάν τσιμούχες για πίσω τροχό (SKF) από Αγγλία με €40 με τα μεταφορικά μέσα. Για δισκόπλακες δεν έχει νόημα νομίζω, βρίσκεις και εδώ από κινεζίλες μέχρι BRaking/γνήσιες  (πανάκριβες)
Δυστυχώς έτσι είναι όπως τα λες. Έχουμε γεμίσει άσχετους...αλλά όταν ρίχνεις το κόστος εργατικού προσωπικού δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις...όχι εσυ αλλά ο εργοδότης. Σαν εμένα που πήγα σε εξουσιοδοτημένο Honda για αλλαγή λαδιών και μου έβαλε το λάδι με το μάτι...μαζί με φίλτρο. Και όταν γύρισα σπίτι με έτρωγε να δω τι έβαλε ο άσχετος που ούτε τον δείκτη δεν έβγαλε να δει....όταν του το είπα μου λέει ξέρω εγώ με το μάτι το πάω .....το αποτέλεσμα; 350 ml παραπάνω λάδι.
Τώρα όσο για το θέμα σου δες και το ενδεχόμενο ακτινολογησης και ζυγοστάθμισης



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #30 on: Τρίτη 31 Οκτώβριος 2017, 21:00:52 μμ
Δυστυχώς έτσι είναι όπως τα λες. Έχουμε γεμίσει άσχετους...αλλά όταν ρίχνεις το κόστος εργατικού προσωπικού δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις...όχι εσυ αλλά ο εργοδότης. Σαν εμένα που πήγα σε εξουσιοδοτημένο Honda για αλλαγή λαδιών και μου έβαλε το λάδι με το μάτι...μαζί με φίλτρο. Και όταν γύρισα σπίτι με έτρωγε να δω τι έβαλε ο άσχετος που ούτε τον δείκτη δεν έβγαλε να δει....όταν του το είπα μου λέει ξέρω εγώ με το μάτι το πάω .....το αποτέλεσμα; 350 ml παραπάνω λάδι.
Τώρα όσο για το θέμα σου δες και το ενδεχόμενο ακτινολογησης και ζυγοστάθμισης
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Προς το παρόν παρήγγειλα ρουλεμάν τσιμουχες εμπρός και πίσω και θα τα αλλάξω ΣΚ. Το επόμενο βήμα είναι αυτό που λες, αν και ακτινολογηση έκανα πριν ένα χρόνο περίπου και στις δύο ζάντες. Όσο για ζυγοστάθμιση ο λαστιχας είπε οι ζάντες με τις ακτίνες δεν χρειάζεται...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #31 on: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 07:08:09 πμ
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Προς το παρόν παρήγγειλα ρουλεμάν τσιμουχες εμπρός και πίσω και θα τα αλλάξω ΣΚ. Το επόμενο βήμα είναι αυτό που λες, αν και ακτινολογηση έκανα πριν ένα χρόνο περίπου και στις δύο ζάντες. Όσο για ζυγοστάθμιση ο λαστιχας είπε οι ζάντες με τις ακτίνες δεν χρειάζεται...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk


Κρινοντας απο το παραπανω (με κιτρινο)  :o εγω θα τσεκαρα αν εχουν πατησει σωστα τα λαστιχα στις ζαντες
Ζυγοσταθμιση δεν χρειαζεται μονο αν βαλεις χωματινα λαστιχα Και αυτο γιατι η φθορα στα τακουνια δεν ειναι ομοιομορφη οποτε και η οποια ζυγοσταθμιση που εχει γινει παει περιπατο
Ακτινολογηση δεν νομιζω να χρειαζεσαι ξανα μετα απο ενα χρονο Τσεκαρε μονος σου τις ζαντες αν ειναι στραβες



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #32 on: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 13:46:34 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, τα έλεγξα τα λαστιχα και είναι οκ. Θα ενημερώσω εκ νέου μετά την επέμβαση το ΣΚ για την αλλαγή τους...



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #33 on: Κυριακή 05 Νοέμβριος 2017, 16:24:03 μμ
Ενημερώνω ότι μετά την αλλαγή των πίσω ρουλεμάν, σε εμένα δουλεέυουν όλα ρολόι. Ο ήχος σταμάτησε όπως και οι κραδασμοί που έιχα ανά 40χλμ. Από εβδομάδα θα αλλάξω και τα εμπρός που έχω παραγγείλει προληπτικά, αφου΄έτσι και αλλιώς θα χαλάσουν και αυτά σύντομα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #34 on: Κυριακή 05 Νοέμβριος 2017, 16:33:20 μμ
Απορία, οταν οπως έγραψες άλλαξες λάστιχα τα ζυγοστάθμισες?

Γιατί στην ζυγοστάθμιση λογικά δεν θα φαινόταν οτι ο τροχός είχε ''παίξιμο''?
Η δεν είχε ? κ απλά είχες θόρυβο?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #35 on: Πέμπτη 16 Νοέμβριος 2017, 12:17:41 μμ
Ενημερώνω ότι μετά την αλλαγή των πίσω ρουλεμάν, σε εμένα δουλεέυουν όλα ρολόι. Ο ήχος σταμάτησε όπως και οι κραδασμοί που έιχα ανά 40χλμ. Από εβδομάδα θα αλλάξω και τα εμπρός που έχω παραγγείλει προληπτικά, αφου΄έτσι και αλλιώς θα χαλάσουν και αυτά σύντομα.

Δεν ειμαι σιγουρος αν χρειαζεται καθως τα ρουλεμαν του πισω τροχου δεχονται μεγαλυτερες δυναμεις. Στο δικο μου ΤΑ αλλαξα τα πισω ρουλεμαν στα 120Κ χμ καθως ο τροχος ειχε αποκτησει ενα μικρο εγκαρσιο τζογο αλλα τα μπροστινα ειναι ακομη τα μαμα στα 170Κ χμ. Γενικα, τα ρουλεμαν του πισω τροχου την ακουνε συνηθως. Απο την αλλη, το κοστος αλλαγης και των μπροστινων ειναι σχετικα μικρο.


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #36 on: Πέμπτη 16 Νοέμβριος 2017, 19:48:15 μμ
Πίσω ρουλεμαν δεν έχω αλλάξει , αλλά γιατί δεν πας σε ενα καταστημα πχ SKF να βρείς με τα νουμερα η τα παλιά ρουλεμάν στο χερι?
Bρήκα με κόστος περίπου 8.5 ευρώ τα δύο εμπρός ρουλεμάν (  http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23286.0     )   
Αυτό ακριβώς. Το έκανα όταν άλλαξα τα ρουλεμάν στους τροχούς.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....