Hellas Transalp Forum

Προσωπικές σκέψεις

XLGeorge · 29923

Transalpinos

  • Guest
Reply #50 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 08:38:52 πμ
Δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι...
Κανε οτι σου κάνει κέφι.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #51 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 08:42:36 πμ
Ξεκολλάτε ρε παιδιά, με βάζετε σε πειρασμό ....να προβοκάρω την κατάθεση ψυχής του Γιώργου!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #52 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 11:25:00 πμ
Ξεκολλάτε ρε παιδιά, με βάζετε σε πειρασμό ....να προβοκάρω την κατάθεση ψυχής του Γιώργου!

Αυτός φταίει και κάνει την πάπια τώρα. Ο κουκουλοφόρος απο το Λονδίνο, εκείνον βαράτε !  ;D


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #53 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 12:41:55 μμ
σοβαρο trail ride. Για να εξηγουμαι, δεν μιλαω για adventure ride αλλα enduro trail ride που παει κανεις γρηγορα με τη αδρεναλινη ψηλα και πολλα αρκετα δυσκολα περασματα

George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;

 ;D 



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #54 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 13:55:53 μμ
Δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι...
Κανε οτι σου κάνει κέφι.
Μα καλα πως σου ηρθε τωρα αυτο?!! :o
Απο που συμπερανες οτι αρπαχτηκα?
Αμα ηταν να αρπαζομαστε απο τετοια γελοια πραγματα αλιμονο!



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #55 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 14:06:31 μμ
Transalpinos απόψεις ανταλλάσσουμε δεν υπάρχει λόγος να αρπαζόμαστε οι να αισθανόμαστε πως μας κρεμάνε ή τους κρεμάμε απ αυτά που γράφουμε...... :)


Άλλωστε όπως έγραψε ο φίλος μας ο Γιώργος είναι "Προσωπικές Σκέψεις"   ;)

Δεν είναι νήμα διαμάχης...


Και μην ξεχνάμε πως το 1980 στο Dakar έχουν λάβει μέρος και 4 Vespa px200  παρακαλώ με τις 2 απ αυτές να τερματίζουν κανονικότατα.....

   

Επομένως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα  ;) ;) ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #56 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 14:25:57 μμ

Και μην ξεχνάμε πως το 1980 στο Dakar έχουν λάβει μέρος και 4 Vespa px200  παρακαλώ με τις 2 απ αυτές να τερματίζουν κανονικότατα.....

   

Επομένως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα  ;) ;) ;)

σιγά τον αγώνα...τςς... ασε που με το συγκεκριμένο κλέβεις εκκλησία. Το μοναδικό με spare wheel


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #57 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 14:38:43 μμ
George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;

 ;D 

Αυτό  ;D




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #58 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 14:44:10 μμ
Το μοναδικό με spare wheel

Τρελή Μαγκιά όμως έτσι;


Επίσης ΑΥΤΟ το μονόμπρατσο μπροστινό της Vespa το ζηλεύουν ακόμα πάααρα πολλές εταιρίες.......



Και μετά μου λέτε για αναρτήσεις GS, Transalp και τα ρέστα....



Με ότι την βρίσκει ο καθένας τελικά.....



Ρε Γιώργο μήπως μέσα στις Προσωπικές σου σκέψεις το μυαλό σου να πειραματιστεί με καμιά Vespa;;;






"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Transalpinos

  • Guest
Reply #59 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:05:19 μμ
Transalpinos απόψεις ανταλλάσσουμε δεν υπάρχει λόγος να αρπαζόμαστε οι να αισθανόμαστε πως μας κρεμάνε ή τους κρεμάμε απ αυτά που γράφουμε...... :)

Απόψεις ανταλλάσω και εγώ. Νομίζω ότι δεν ενόχλησα, αρπάχτηκα  ή προσέβαλα κανένα. Και επειδή δεν γνωριζόμαστε νομίζω ότι ο ρόλος που ανέλαβες (αν και καταλαβαίνω τις καλές σου προθέσεις) είναι το λιγότερο άκομψος και χωρίς λόγο. Θα προτιμούσα να κάνεις όποια συμβολή θέλεις εσύ στο νήμα αυτό αλλά να μη γινόταν αυτή σου η προσωπική σύσταση. -Επειδή αναφέρθηκες ονομαστικά σε εμένα-

Δεν ξέρω βέβαια και τις συνηθειές σας καθώς είμαι καινούργιος, αλλά τι διαμάχες μου λες? Ας είμαστε πιο προσεκτικοί.

Και το νήμα δεν ξεκίνησε ως "Προσωπικές σκέψεις" αλλά μέσα στις εντυπώσεις για τα νέα Triumph. Τα υπόλοιπα είναι παρέμβαση του διαχειριστή του forum που έκανε και τις απαραίτητες αλλαγές!
« Last Edit: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:51:45 μμ by Transalpinos »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #60 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 16:46:07 μμ
Φιλικά βρε το λέω και αναφέρθηκα σε σένα μιας και όπως αναφέρεις και εσύ

Δεν ξέρω βέβαια και τις συνηθειές σας καθώς είμαι καινούργιος

Πρέπει - πρέπει να γνωριστούμε απο κοντά να πιούμε και μια μπύρα........ ;) ;)


Τελικά αποφασίσαμε;;  :)





"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #61 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 20:30:31 μμ
Ααααααα! το ξεχειλώσατε το θέμα με βέσπες και ερπυστιοφόρα!
Γιώργο, Κώστα σκέτο, Κώστα πρόεδρε, τρανσαλπίνε, ιδού ο προβοκάτορας!
Και 154kg παρακαλώ!

Αλουμινένιο χωροδικτύωμα, και όχι τα μαζικής παραγωγής δοκάρια του Στρόμ και κάθετα καρμπυρατέρ, αντί ψεκασμό.
Νά 'χε και μανιβέλα...
Τα καρμπυρατεράτα SV βρίσκονται γύρω στους 1500 εβραίους.
154 κιλά εεε, κοντά στα μονοκύλινδρα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #62 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 22:52:04 μμ
μ αρέσει η αλουμινένια ποδια...εεε στριγκάκι


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #63 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 00:30:48 πμ
Αυτός φταίει και κάνει την πάπια τώρα. Ο κουκουλοφόρος απο το Λονδίνο, εκείνον βαράτε !  ;D

Βρεγμενη σανιδα που θες εσυ  ;D αλλα ελα που δεν μπορω να σε πετυχω πια στο ΣΥΜΟΦΕ τις ελαχιστες φορες που ειμαι εκει, οπως χθες βραδυ..


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #64 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 00:52:33 πμ
George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;
 ;D 

Αυτο που εχεις Φωτη, εξ'αλλου αυτο που εχει κανεις ειναι το καλυτερο  (συ ειπας) ;)  Αλλα αν βρεθουμε καμμια φορα σε ενα απο τα playground μου στη βορειο-δυτικη Θεσσαλια, θα καταλαβεις για καλα τι σημαινει 235 κιλα γεματο ;)  ;D Δυστυχως, τιποτα δεν μπορει να ειναι τελειο παντου και παντα.
« Last Edit: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 00:55:10 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #65 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 00:59:32 πμ
Ααααααα! το ξεχειλώσατε το θέμα με βέσπες και ερπυστιοφόρα!
Γιώργο, Κώστα σκέτο, Κώστα πρόεδρε, τρανσαλπίνε, ιδού ο προβοκάτορας!
Και 154kg παρακαλώ!


Nice!!  ;D  Λιγη δουλιτσα στο φερινγκακι θελει για λιιγο καλυτερη προστασια. Και ειναι και καρμπυρατερατο  8)


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #66 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:31:24 πμ
Τι μου λέτε τώρα ότι το  GS έχει χάλια αναρτήσεις και ότι το μαστόδοντο ΤΑ δεν είναι αντίστοιχα για κλάμματα? Ή ότι το υψηλού επιπέδου trail enduro που λέτε ότι κάνετε, δεν γίνεται με τις άλλες μηχανές καλά (όλες κάπως σκάρτες τις βγάλατε) αλλά γίνεται με το ΤΑ? Προφανώς μιλάμε για άλλο πράγμα. 
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με αυτά. Μάλλον κουβέντα για την κουβέντα θέλετε να κάνετε.

Και για να επανελθουμε στην πετρα του σκανδαλου, δεν ειναι οτι το προηγουμενο GS650 εχει χαλια αναρτησεις και το ΤΑ φανταστικες, το GS παει μια χαρα στην ασφαλτο αλλα οπως ειναι στημενο απο τη μανα του δεν κανει για σοβαρο χωμα (ξερο, αποτομο, με ανεπαρκη αποσβεση μπρος-πισω). Και το ΤΑ θελει φτιαξιμο στο πηρουνι του με παχυτερο λαδακι και πιθανα ξεσφιγμα προφορτισης πισω, αναλογα παντα με το βαρος του αναβατη, αλλα γινεται ευκολα και δουλευει τελικα μια χαρα. Εχω προσωπικη αποψη για το θεμα καθως προσπαθησαμε να "φτιαξουμε" το GS αλλα δεν γινοτανε με απλες παρομοιες λυσεις. Και αν και ελαφροτερο, ειναι κι'αυτο ...μαστοδοντακι  ;D

Φυσικα και γινονται παρομοια και καλυτερα πραγματα απο το ΤΑ και με βαρυτερες μηχανες οπως πχ το GS800, το 800XC και τα 950/990Adv, κλπ, αλλα ειναι κι'αυτα ακομη πιο μαστοδοντα - με την εξαιρεση ισως του GS800 χωρις ABS (και με ελαφροτερη μπαταρια κατα manolo). Η ουσια παντως ειναι οτι το ΤΑ αν και δειχνει κοντο, χοντρουλο και ..αρνακι, μεταμορφωνεται με καποιες μικρες αλλαγες (οπωσδηποτε φτιαξιμο του πηρουνιου) και μπορει να κανει πολλα πραγματα που δινουν ευχαριστηση στο χωμα στον αναβατη που ξερει και μπορει. Και ανεβαινει/πηγαινει και σε μερη που δεν μπορεις ποτε να φανταστεις οτι θα πηγαινε. Και για κερασακι, κανει ακομη και αλματα (θα βρω να ποσταρω εκεινη την φωτογραφια με το ΤΑ του Κοντολιου απο την εντουρο-εκδρομη του 2004 "Βαρδουσια οριζοντιως και καθετως"). Αλλα ειναι μαστοδοντακι και αυτο γινεται προβλημα ..when going gets very tough  ;) Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα κατι ελαφροτερο..

Και φυσικα γινεται καποια κουβεντα για την κουβεντα, I was thinking out loud, προσωπικες σκεψεις τις βαφτισε ο Παυλιτο  ;D
« Last Edit: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:32:58 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #67 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 13:23:18 μμ
Αλλα αν βρεθουμε καμμια φορα σε ενα απο τα playground μου στη βορειο-δυτικη Θεσσαλια, θα καταλαβεις για καλα τι σημαινει 235 κιλα γεματο ;)  ;D Δυστυχως, τιποτα δεν μπορει να ειναι τελειο παντου και παντα.

Δε σε καταλαβαίνω, που τα βρήκες τα 235 κιλά ; Για βάλτα κάτω: 125 κιλά γεμάτο το EXC 400 άντε και άλλα 80 εγώ (άδειος) η σούμα είναι 205 ψωροκιλάκια  8) Διότι εγώ  αυτό το "enduro trail ride" που τσαμπουνάς το κάνω με κατάλληλο μηχανάκι για να το φχαριστιέμαι και όχι με Tiger, Transalp και τα συναφή  ;D

Και θα σου κάνω και χάρη να έρθω με το EXC στο playground σου, για να μη σε στενοχωρήσω. Γιατί αν έρθω με το 950 τότε μπορεί μεν να κολλήσει κάπου αλλά εσύ θα είσαι ήδη πολύ πίσω για να το δεις  :2hysterical: Για ρώτα και τους άλλους που πήγαμε Πίνδο πέρυσι, με είδαν να τρώω καμιά τούμπα; Κι όμως αγόρασα κάτι ορεινα οικοπεδάκια, μούρλια!  ;D

ΥΓ: αφού μιλάμε για enduro και άλλα τέτοια extreme σπορ να υποθέσω ότι αφού ψάχνουμε το κατάλληλο μηχανάκι έχουμε ήδη κατακτήσει με MTB, αεροβική άσκηση, γυμναστήρια, pοwer yoga, δίαιτα  κλπ κλπ την απαραίτητη φυσική φόρμα, ε;   :goofy:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #68 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 15:05:20 μμ
 ;D ;D

ΥΓ: αφού μιλάμε για enduro και άλλα τέτοια extreme σπορ να υποθέσω ότι αφού ψάχνουμε το κατάλληλο μηχανάκι έχουμε ήδη κατακτήσει με MTB, αεροβική άσκηση, γυμναστήρια, pοwer yoga, δίαιτα  κλπ κλπ την απαραίτητη φυσική φόρμα, ε;   :goofy:

Οχι extreme Φωτη μου, και γι'αυτο δεν κοιταμε EXC, CRF, KX, κλπ Μεταξυ των μεγαλων on-off και των καθαροαιμων εντουρο υπαρχουν κι'αλλες συναφεις κατηγοριες  ;)  Εσυ σαν νεο παιδι με μηχανακι ready to race πρεπει να εισαι υπερ-fit  ;D

Cheers


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #69 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 17:41:29 μμ
Μέγα λάθος, όσο πιο βαρύ και ακατάλληλο το μηχανάκι τόσο πιο φιτ πρέπει να είσαι για να παλέψεις με το τέρας!

Έχω δει κάτι χοντρούλικα παλικάρια να στίβουν στο βουνό κάτι καθαρόαιμα...νά' ταν κι άλλο!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #70 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 17:51:40 μμ
Μέγα λάθος, όσο πιο βαρύ και ακατάλληλο το μηχανάκι τόσο πιο φιτ πρέπει να είσαι για να παλέψεις με το τέρας!

Σωστο το παραπανω, αλλα για να παει σωστα το ready to race μηχανακι με αλματα κλπ επισης χρειαζεται σοβαρο fitness. Ενα τετοιο μηχανακι σε εξιταρει να το πας "οπως πρεπει" και για τετοια χρηση θελει χερια, πόδια και αντοχη ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #71 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 11:19:47 πμ
Συνεχιζοντας το νημα των “προσωπικων σκεψεων”, ενω καθε φορα που καβαλησα KTM950 και 990 Adventure (και τα εχω παει και τα δυο αρκετα, on και off) μου δωσανε την εντυπωση οτι μπορω να γινω ..Meoni στις εντουροδιαδρομες, τα μηχανακια μου φανηκανε too much και οτι παραειναι “focused” για γενικη χρηση ακομα και αν περιλαμβανει αρκετο σοβαρο χωμα. Οι αναρτησεις ειναι στημενες για να το “παει” κανεις το μηχανακι και στα λιγα “δεν δουλευουν”, στη δε ασφαλτο παραειναι σκληρες στην αρχικη τους διαδρομη και δεν εχουν αυτη την αισθηση βελουδου και ανεσης που δινουν αλλα on-off (σημ.: απεχθανομαι τις πολυ σκληρες και απολυτες αναρτησεις, ακομα και σε street μηχανακια).

Λοιπον, η εντυπωση που εχω για τα μεγαλα KTM Adventure και τις αναρτησεις τους (που ειναι και τα μονα ΚΤΜ που εχω καβαλησει) βρεθηκε αποτυπωμενη στο συγκριτικο φετινο mega-test του περιοδικου MOTO και παραθετω το σχετικο κομματι αυτουσιο παρακατω. Να σημειωσω οτι δεν κοιταω ποτε καταταξεις σε τετοια συγκριτικα τεστ κλπ (κανω τα δικα μου τεστ) αλλα καποιες φορες τα σχολια δινουν πληροφοριες για το “ποιον” καποιας μηχανης, οπως παρακατω. Αντιγραφω λοιπον.

"Στη σελα του ΚΤΜ με τις πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις της WP ευχαριστηθηκα ακριβεια και ενοιωσα εμπιστοσυνη οταν αρχισα να πηγαινω σβελτα στο χωμα, ενω με τα δικα μου λιγα κιλα δεν τερματισαν ποτε. Βεβαια καλα ολα αυτα οταν το κυνηγας σε ασφαλτο και χωμα, οπου σιγουρα προσφερουν ακριβεια διαβητη και καταπληκτικη αισθηση που σου ανεβαζουν τη διαθεση για να οδηγησεις. Τι γινεται ομως οταν η συνθηκες και η ορεξη σου επιβαλουν να πας χαλαρα? Στην αρχικη διαδρομη τους δεν ειναι τοσο μαλακές οσο θα ηθελες και νοιωθεις οτι θελουν γκαζι ανοιχτο και ταχυτητα για να δουλεψουν σωστα ωστε να μην σου κοπανανε τα χερια και τη μεση. Ευτυχως η προφορτιση του ελατηριου ρυθμιζεται ευκολα με το χερι. (Παραλειπω  καποια αλλα που παραπεμπουν στο οτι θελουν ρυθμισμα αρκετα σκληρο στις αποσβεσεις ωστε να συμπεριφερονται σωστα με φορτιο στην ασφαλτο και να μην τερματιζουν σε αλματακια στο χωμα). Αν τις ρυθμισεις σκληρες, ορμας στα χωματα και γουσταρεις, μετα ομως αν θες να οδηγησεις πιο χαλαρα θα κοπανιουνται τα χερια σου οποτε θα πρεπει να βρεις μια χρυση τομη. Ειδικα στη δικη μας περιπτωση που ειχαμε συνεχως εναλλαγες χωμα-ασφαλτος, δεν ηταν ητανε δυνατον να εισαι με ενα κατσαβιδι στο χερι. Παντως το ΚΤΜ εχει αναμφιβολα τις πιο πολεμικες αναρτησεις της παρεας, απλως πασχουν λιγο στην ανεση."

Αυτα λοιπον, το μηχανακι ειναι “πριονι” σε βαθμο που λιγοι χομπιστες θα αξιοποιησουν πληρως τις δυνατοτητες του στο χωμα αλλα αυτο εχει αντιτιμο οταν κανεις παει το μηχανακι πιο ηρεμα, on και off. Το μηχανακι ειναι αστερι απο πλευρας δυνατοτητων αλλα ισως ειναι too much για καποιους που θελουν κατι με σοβαρες all round δυνατοτητες αλλα πιο ευκολο, ηπιο και ανετο. Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, εξ’αλλου το νημα λεγεται προσωπικες σκεψεις  ;) :)
« Last Edit: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:59:08 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #72 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 11:24:47 πμ
Αυτα λοιπον, το μηχανακι ειναι “πριονι” σε βαθμο που λιγοι χομπιστες θα αξιοποιησουν πληρως τις δυνατοτητες του στο χωμα αλλα αυτο εχει αντιτιμο οταν κανεις παει το μηχανακι πιο ηρεμα, on και off. Το μηχανακι ειναι αστερι απο πλευρας δυνατοτητων αλλα ισως ειναι too much για καποιους που θελουν κατι με σοβαρες all round δυνατοτητες αλλα πιο ευκολο, ηπιο και ανετο. Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, εξ’αλλου το νημα λεγεται προσωπικες σκεψεις  ;) :)


αν βάλεις και την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, συμφωνώ με το σχόλιο σου 100%.


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #73 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 17:37:47 μμ
Έλα μάνα μου, αφού σας τα έχω γράψει, τι πάτε και διαβάζετε και περδέβεστε ;  ;D
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,5745.0.html

ΥΓ Ρε George, αφού  GS θα ψωνίσεις στο τέλος, τι την ταλαιπωρείς την κεφαλή σου; Το καλύτερο all rounder ! Στο ΚΤΜ δε θα βρεις αυτό που ζητάς, στο υπογράφω κι ας μην είμαι δημοσιογράφος  ;)



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #74 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 11:53:24 πμ
george το πηρα το τευχος κ ομολογ οτι ειναι πολυ καλο κ το μεγκα τεστ. πολλα μπραβο για την προσπαθεια αν πολλοι ζηλευουμε διαβαζοντας...