Τι μου λέτε τώρα ότι το GS έχει χάλια αναρτήσεις και ότι το μαστόδοντο ΤΑ δεν είναι αντίστοιχα για κλάμματα? Ή ότι το υψηλού επιπέδου trail enduro που λέτε ότι κάνετε, δεν γίνεται με τις άλλες μηχανές καλά (όλες κάπως σκάρτες τις βγάλατε) αλλά γίνεται με το ΤΑ? Προφανώς μιλάμε για άλλο πράγμα.
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με αυτά. Μάλλον κουβέντα για την κουβέντα θέλετε να κάνετε.
Και για να επανελθουμε στην πετρα του σκανδαλου, δεν ειναι οτι το προηγουμενο GS650 εχει χαλια αναρτησεις και το ΤΑ φανταστικες, το GS παει μια χαρα στην ασφαλτο αλλα οπως ειναι στημενο απο τη μανα του δεν κανει για σοβαρο χωμα (ξερο, αποτομο, με ανεπαρκη αποσβεση μπρος-πισω). Και το ΤΑ θελει φτιαξιμο στο πηρουνι του με παχυτερο λαδακι και πιθανα ξεσφιγμα προφορτισης πισω, αναλογα παντα με το βαρος του αναβατη, αλλα γινεται ευκολα και δουλευει τελικα μια χαρα. Εχω προσωπικη αποψη για το θεμα καθως προσπαθησαμε να "φτιαξουμε" το GS αλλα δεν γινοτανε με απλες παρομοιες λυσεις. Και αν και ελαφροτερο, ειναι κι'αυτο ...μαστοδοντακι
Φυσικα και γινονται παρομοια και καλυτερα πραγματα απο το ΤΑ και με βαρυτερες μηχανες οπως πχ το GS800, το 800XC και τα 950/990Adv, κλπ, αλλα ειναι κι'αυτα ακομη πιο μαστοδοντα - με την εξαιρεση ισως του GS800 χωρις ABS (και με ελαφροτερη μπαταρια κατα manolo). Η ουσια παντως ειναι οτι το ΤΑ αν και δειχνει κοντο, χοντρουλο και ..αρνακι, μεταμορφωνεται με καποιες μικρες αλλαγες (οπωσδηποτε φτιαξιμο του πηρουνιου) και μπορει να κανει πολλα πραγματα που δινουν ευχαριστηση στο χωμα στον αναβατη που ξερει και μπορει. Και ανεβαινει/πηγαινει και σε μερη που δεν μπορεις ποτε να φανταστεις οτι θα πηγαινε. Και για κερασακι, κανει ακομη και αλματα (θα βρω να ποσταρω εκεινη την φωτογραφια με το ΤΑ του Κοντολιου απο την εντουρο-εκδρομη του 2004 "Βαρδουσια οριζοντιως και καθετως"). Αλλα ειναι μαστοδοντακι και αυτο γινεται προβλημα ..when going gets very tough
Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα κατι ελαφροτερο..
Και φυσικα γινεται καποια κουβεντα για την κουβεντα, I was thinking out loud, προσωπικες σκεψεις τις βαφτισε ο Παυλιτο