Hellas Transalp Forum

Προσωπικές σκέψεις

XLGeorge · 33566

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 15:50:01 μμ
Μετα απο ενα φανταστικο και μακρινο trail ride το περασμενο σ/κ με τους συνηθεις υποπτους και πολλες συγκινησεις, πτωσεις, αποπειρα επισκευης στο βουνο κλπ κλπ, αρχιζω και ξανασκεφτομαι το κατα ποσο μηχανακια σαν το 800XC (και ολα τα 800+ κ.εκ. μηχανακια) ειναι καταλληλα για σοβαρο trail ride. Για να εξηγουμαι, δεν μιλαω για adventure ride αλλα enduro trail ride που παει κανεις γρηγορα με τη αδρεναλινη ψηλα και πολλα αρκετα δυσκολα περασματα, οπως πχ παρακατω και φυσικα και πολυ πιο δυσκολα:



* Το ΤΑ650 με 212 κιλα γεματο ειναι λιιγο πανω απο το οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια 9 ετων με το μηχανακι.
* To Tenere 660 ειναι ελαχιστα ελαφροτερο 210 κιλα γεματο αλλα εχει ρεζερβουαρ 23αρι, που σημαινει περιπου 206 κιλα με 19 λιτρα, δηλ. μια υπαρχει μια αισθητη διαφορα 6 κιλων.
* Το BMW 800GS ειναι 218 κιλα γεματο δηλ. ενα σκαλι (6 κιλα) πιο βαρυ απο το ΤΑ650.
Τα δε Tenere και 800GS ειναι και τα δυο πανυψηλα απο υψος σελλας (89 και 88εκ αντιστοιχα), κατι που φτιαχνεται με αλλαγη μοχλικου (Tenere) και λεπτοτερη σελλα (800GS).

Ερχομενος στο 800XC, ειναι γεματο 228 κιλα  :o δηλ. ενα μεγαλο σκαλι 10 κιλων πιο βαρυ απο το 800GS. Ειναι σχεδον το ιδιο με το KTM990 οποιο ζυγιζει 231 κιλα αλλα με ρεζερβουαρ 22 λιτρων, δηλ. 228 κιλα με 19 λιτρα, ακριβως οσο και το 800XC. Αααα, και το 1200GS ξεφευγει με 245 γεματα κιλα αλλα ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο λογω boxer.

Παλευεται τοσο βαρος (για τα 228 του XC και του 990 μιλαω) στα δυσκολα απο κοινο θνητο, ιδιως οταν ειναι μονος?? Δεν ειμαι σιγουρος...  ??? Ο μονος τροπος να το μαθει κανεις αυτο ειναι να παρει καποιος το μηχακακι και να δοκιμαστει αναλογα.


" the PouroDuro spirit "


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #1 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 17:34:23 μμ
Δηλαδή ρε George  μέσα από τόσα καλά μηχανάκια πάλι το 650αρι βγάζεις καλύτερο? ;D

Όλα τα παραπάνω μπορεί να είναι λίγο ποιο βαριά…αλλά έχουν  και πολύ ποιο ζωντανό μοτέρ, μην το ξεχνάμε! ;)


Υ.Γ. Κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου…. :-*



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #2 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 18:28:42 μμ
Μετα απο ενα φανταστικο και μακρινο trail ride το περασμενο σ/κ με τους συνηθεις υποπτους και πολλες συγκινησεις, πτωσεις, αποπειρα επισκευης στο βουνο κλπ κλπ, αρχιζω και ξανασκεφτομαι το κατα ποσο μηχανακια σαν το 800XC (και ολα τα 800+ κ.εκ. μηχανακια) ειναι καταλληλα για σοβαρο trail ride. Για να εξηγουμαι, δεν μιλαω για adventure ride αλλα enduro trail ride που παει κανεις γρηγορα με τη αδρεναλινη ψηλα και πολλα αρκετα δυσκολα περασματα, οπως πχ παρακατω και φυσικα και πολυ πιο δυσκολα:



* Το ΤΑ650 με 212 κιλα γεματο ειναι λιιγο πανω απο το οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια 9 ετων με το μηχανακι.
* To Tenere 660 ειναι ελαχιστα ελαφροτερο 210 κιλα γεματο αλλα εχει ρεζερβουαρ 23αρι, που σημαινει περιπου 206 κιλα με 19 λιτρα, δηλ. μια υπαρχει μια αισθητη διαφορα 6 κιλων.
* Το BMW 800GS ειναι 218 κιλα γεματο δηλ. ενα σκαλι (6 κιλα) πιο βαρυ απο το ΤΑ650.
Τα δε Tenere και 800GS ειναι και τα δυο πανυψηλα απο υψος σελλας (89 και 88εκ αντιστοιχα), κατι που φτιαχνεται με αλλαγη μοχλικου (Tenere) και λεπτοτερη σελλα (800GS).

Ερχομενος στο 800XC, ειναι γεματο 228 κιλα  :o δηλ. ενα μεγαλο σκαλι 10 κιλων πιο βαρυ απο το 800GS. Ειναι σχεδον το ιδιο με το KTM990 οποιο ζυγιζει 231 κιλα αλλα με ρεζερβουαρ 22 λιτρων, δηλ. 228 κιλα με 19 λιτρα, ακριβως οσο και το 800XC. Αααα, και το 1200GS ξεφευγει με 245 γεματα κιλα αλλα ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο λογω boxer.

Παλευεται τοσο βαρος (για τα 228 του XC και του 990 μιλαω) στα δυσκολα απο κοινο θνητο, ιδιως οταν ειναι μονος?? Δεν ειμαι σιγουρος...  ??? Ο μονος τροπος να το μαθει κανεις αυτο ειναι να παρει καποιος το μηχακακι και να δοκιμαστει αναλογα.
Εχω καποιες διαφωνιες αλλα βαριεμε τωρα να τις γραψω!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 18:54:54 μμ
Δηλαδή ρε George  μέσα από τόσα καλά μηχανάκια πάλι το 650αρι βγάζεις καλύτερο? ;D

Εεεεε? Μαλλον διαβαζεις αυτο που θες να διαβασεις  ;) ;D Το καλυτερο για τετοια χρηση, που παρεπιπτοντως κανει το 2% του ΤΑ φορουμ το πολυ, ειναι ενα (οχι καθαροαιμο) 250αρι ή 350/400αρι αλλα ελα που δεν φτανεις ευκολα στα μακρινα αγρια χωματα, ο π@πος μου ξερει πως γινανε με το XLR τα 600χμ ασφαλτου με 110-120χμω το περασμενο σ/κ. Το καλυτερο θα ητανε ενα μηχανακι 600 ή 650 με μοντερνο κινητηρα και ελαφρο/σχετικα ακαμπτο πλαισιο και βαρος γεματο γυρω στα 190 κιλα το πολυ. Τα τετρακυλινδρα SS ζυγιζουν ελαχιστα λιγοτερο απο 170 κιλα ξερα, γιατι δεν μπορει να γινει το ιδιο για ενα μοντερνο δικυλινδρο σοβαρο ΟΦΦ-ον? Ενταξει, θα κοστισει παραπανω αλλα δεν βγαζει κανεις κατι.

Η αφορμη να κοιταξω τα κιλα και το τι μπορει να κανει κανεις καλα ητανε διττη: α, η διαδρομη της περασμενης Κυριακης στην οποια εφαγα χυμα περνωντας με πολλα απο κ@λο-λασπη λογω διωξιματος του μπροστινου, ενα ελαφρο μηχανακι με δυναμη θα περναγε σηκωνοντας το μπροστινο και β, λογω πεσιματος  με το ΤΑ χθες το πρωι (μετα απο χρονια εφαγα τετοιο χαζο πεσιμο στην ασφαλτο  :-[) οταν κανοντας πισω σε κατηφορικο εδαφος δεν ειχα προσεξει οτι παραδιπλα το εδαφος ητανε 5εκ χαμηλοτερο και βαζοντας το ποδι κατω δεν μπορεσα να κρατησω το γαϊδουρι το TA που ητανε φουλ με βενζινη  >:( Και μουχει τυχει και σε ανηφορικο μονοπατι παλιοτερα οταν αναγκαστηκα να σταματησω λογω πετρας. Εξ'ου και η κουβεντα για υψος σελλας, βαρος , κλπ

Αυτα και ασε τις δικηγοριες  ;D
« Last Edit: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 19:08:54 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #4 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 20:28:50 μμ
* Το ΤΑ650 με 212 κιλα γεματο ειναι λιιγο πανω απο το οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια 9 ετων με το μηχανακι.
* To Tenere 660 ειναι ελαχιστα ελαφροτερο 210 κιλα γεματο αλλα εχει ρεζερβουαρ 23αρι, που σημαινει περιπου 206 κιλα με 19 λιτρα, δηλ. μια υπαρχει μια αισθητη διαφορα 6 κιλων.
* Το BMW 800GS ειναι 218 κιλα γεματο δηλ. ενα σκαλι (6 κιλα) πιο βαρυ απο το ΤΑ650.
Τα δε Tenere και 800GS ειναι και τα δυο πανυψηλα απο υψος σελλας (89 και 88εκ αντιστοιχα), κατι που φτιαχνεται με αλλαγη μοχλικου (Tenere) και λεπτοτερη σελλα (800GS).

Ερχομενος στο 800XC, ειναι γεματο 228 κιλα  :o δηλ. ενα μεγαλο σκαλι 10 κιλων πιο βαρυ απο το 800GS. Ειναι σχεδον το ιδιο με το KTM990 οποιο ζυγιζει 231 κιλα αλλα με ρεζερβουαρ 22 λιτρων, δηλ. 228 κιλα με 19 λιτρα, ακριβως οσο και το 800XC. Αααα, και το 1200GS ξεφευγει με 245 γεματα κιλα αλλα ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο λογω boxer.

Να σε διορθώσω σε κάτι, το 800GS είναι 207 kgr γεμάτο .
Και το 1200GS 229kgr γεμάτο, σύμφωνα με τη σελίδα της BMW.
« Last Edit: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 21:12:07 μμ by Transalpinos »



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #5 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 22:23:13 μμ


Αυτα και ασε τις δικηγοριες  ;D

Ρε Γεώργιε, άσε να κάνουμε για λίγο έστω και στα ψέματα και κανένα άλλο επάγγελμα…
Όλο με κρασιά ασχολούμαι και μέσα σε ένα χημείο 3Χ3 είμαι, να μην κάνω και εγώ λίγο αυτόν που τον πνίγει το δίκιο?..... 8)

 :2hysterical:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 22:40:31 μμ
Να σε διορθώσω σε κάτι, το 800GS είναι 207 kgr γεμάτο .
Και το 1200GS 229kgr γεμάτο, σύμφωνα με τη σελίδα της BMW.

Ναι, αυτες ειναι οι εργοστασιακες τιμες. Επισης για το 800XC η Triumph δινει εργοστασιακη τιμη 215 κιλα γεματο. Αλλα οι τιμες που ανεφερα βασιζονται στις μετρησεις του περιοδικου ΜΟΤΟ στην δικη τους ακριβη ζυγαρια και μαλιστα γραφουνε στα τεστ ποση ποσοστιαια αποκλιση υπαρχει απο την εργοστασιακη τιμη.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Σάββατο 25 Ιούνιος 2011, 22:45:26 μμ
Ρε Γεώργιε, άσε να κάνουμε για λίγο έστω και στα ψέματα και κανένα άλλο επάγγελμα…
Όλο με κρασιά ασχολούμαι και μέσα σε ένα χημείο 3Χ3 είμαι, να μην κάνω και εγώ λίγο αυτόν που τον πνίγει το δίκιο?..... 8)

 :2hysterical:


 ;D ;D


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #8 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 11:13:39 πμ
Ναι, αυτες ειναι οι εργοστασιακες τιμες. Επισης για το 800XC η Triumph δινει εργοστασιακη τιμη 215 κιλα γεματο. Αλλα οι τιμες που ανεφερα βασιζονται στις μετρησεις του περιοδικου ΜΟΤΟ στην δικη τους ακριβη ζυγαρια και μαλιστα γραφουνε στα τεστ ποση ποσοστιαια αποκλιση υπαρχει απο την εργοστασιακη τιμη.

Τότε μην βάζεις την εργοστασιακή τιμή και για το ΤΑ 650. Το περιοδικό μοτό την έχει μετρήσει 218kgr χωρίς κάγκελα και λοιπά παρελκόμενα (με κάγκελα μπρος - πίσω είναι +13kgr).

Επίσης τα 218kgr, που έχει μετρήσει για την BMW είναι για την έκδοση με το ABS που είναι προαιρετικό και έχει βάρος γύρω στα 8-10kgr. Οι μέτρήσεις για το πραγματικό βάρος του χωρίς έξτρα παρελκόμενα αναφέρονται σε 209-210kgr στα περιοδικά του εξωτερικού.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #9 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 11:55:09 πμ
Τότε μην βάζεις την εργοστασιακή τιμή και για το ΤΑ 650. Το περιοδικό μοτό την έχει μετρήσει 218kgr χωρίς κάγκελα και λοιπά παρελκόμενα (με κάγκελα μπρος - πίσω είναι +13kgr).

Δεν ξερω την εργοστασιακη τιμη γεματο για το 650 και δεν την εχω δει ποτε, η Honda το δινει 191 κιλα ξερο, τo 700ABS δινει 218 κιλα γεματο. Επισης δεν εχω δει τεστ του ΜΟΤΟ με ζυγισμενο το 650, αλλα την τιμη 212 κιλα γεματο μου την εχει πει ο συμφορουμιτης και συν-κουκος manolo με πηγη καποιο μεταγενεστερο τεστ του ΜΟΤΟ, Μανο για πες μας την ακριβη πηγη. Και φυσικα καγκελα κλπ τα ξεχναμε για τις τιμες που αναφερω, ειναι προφανες οτι αυτα αυξανουν αναλογικα τις απολυτες τιμες για ολα τα μηχανακια.

Επίσης τα 218kgr, που έχει μετρήσει για την BMW είναι για την έκδοση με το ABS που είναι προαιρετικό και έχει βάρος γύρω στα 8-10kgr. Οι μέτρήσεις για το πραγματικό βάρος του χωρίς έξτρα παρελκόμενα αναφέρονται σε 209-210kgr στα περιοδικά του εξωτερικού.

Ναι, αυτο ειναι σωστο. Οι τιμες που αναφερω για τα 800GS, 1200GS και 990Adv εμπεριεχουν ABS, το οποιο βεβαια ειναι πια απαραιτητο. Και μαλιστα οι τιμη των 228 κιλων για το 800XC ειναι χωρις ABS, οποτε το γεματο βαρος γι'αυτο θα ανεβει κι'αλλο.


Η ουσια των οσων εχω αναφερει ειναι οτι ολα αυτα τα μηχανακια ειναι πια βαρια για πολυ σοβαρο enduro trail ride, τα Tenere, TA600/650 και 800GS ειναι στο οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος. Οταν εκανα ασφαλτινο test-ride το 800XC μου φανηκε σαφως βαρυτερο. Καποιοι με την αναλογη σωματικη διαπλαση (και ηλικια  ;)) μπορουν να τα "κανουν καλα" στις συνθηκες που αναφερω, για μενα και πολλους αλλους δεν ειμαι σιγουρος...


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #10 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 12:20:08 μμ
Απο το περιοδικό moto τεύχος 408 ( αφορά το ΤΑ700 με ABS )


Uploaded with ImageShack.us

Για το γενικά μεγάλο βάρος των travel enduro μηχανών θα συμφωνήσω.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 13:57:49 μμ
Απο το περιοδικό moto τεύχος 408 ( αφορά το ΤΑ700 με ABS )

Ναι, τετοια συγκριση πραγματικου βαρους δεν ειχα δει. Μου κανει εντυπωση παντως η ελαχιστη διαφορα βαρους 650 και 700ABS, ειμαι περιεργος να δω τι στοιχεια εχει ο manolo..

Για το γενικά μεγάλο βάρος των travel enduro μηχανών θα συμφωνήσω.

Σωστα. Να επαναλαβω παντως οτι δεν μιλαω για χρηση travel enduro στην οποια κανεις απλως περναει απο ασχημα κομματια και η οποια γινεται ακομη και με το Varadero, το 1200GS Adv και το Tenere 1200 τα οποια ειναι ολα κοντα στα 270 κιλα γεματα  :o Εδω μιλαω για χρηση enduro trail ride στην οποια παει κανεις γρηγορα με την αδρεναλινη ανεβασμενη και για τετοια χρηση εχω σημαντικες ενστασεις και ψαχνω να βρω πιο ειναι το πανω οριο πραγματικου βαρους που το επιτρεπει.
« Last Edit: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 15:26:25 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2011, 12:42:13 μμ
Είναι βέβαιο ότι ένα ελαφρύ μηχανάκι πάει καλύτερα στα χώματα από ένα δικύλινδρο on off. Όλοι οι ονοφάδες το γνωρίζουν αυτό και αναζητούν μηχανές δεκαετίας, γύρω στο χιλιάρικο, ή και κλασικές όπως το XLR του George. Αν όμως τα χιλιόμετρα για να φτάσομε στο χώμα είναι π.χ. 400 + 400 εθνικής, η άνεση είναι επίσης το ζητούμενο. Το 250άρι εδώ υποφέρει.
Με ένα XR 600 ή 650 θα περάσεις πολύ καλύτερα στο χώμα, αν φροντίσεις και τη σέλα και την αεροδυναμική (υπάρχουν φαίρινγκ για αυτές τις μοτοσυκλέτες) και δεν υποφέρεις στην εθνική, ίσως είσαι κοντά στο ιδανικό on off, για τη χρήση που συχνά διαβάζομε σ' αυτό το φόρουμ. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #13 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2011, 15:06:42 μμ
Με ένα XR 600 ή 650 θα περάσεις πολύ καλύτερα στο χώμα, αν φροντίσεις και τη σέλα και την αεροδυναμική (υπάρχουν φαίρινγκ για αυτές τις μοτοσυκλέτες) και δεν υποφέρεις στην εθνική, ίσως είσαι κοντά στο ιδανικό on off, για τη χρήση που συχνά διαβάζομε σ' αυτό το φόρουμ. 

Με ένα Dominator 650 ψιλοερλαφρωμένο από τις 2 εξατμίσεις που έχει και και με ένα ψυγιάκι λαδιού από africa ή 2CV καθαρίζεις.
Έψαχνα 2 χρόνια ένα τέτοιο καλό και δεν έβρισκα. Τα καλά τα κρατάνε...
Το μοτεράκι του είναι σχεδό ίδιο με το XR650L που εδώ ήρθε από παραεισαγωγή αλλά στην Αμερική και Καναδά πούλησε πολύ (το XR650L)
Κάνει και ταξιδάκι και εντουράκι καλό  ;)
 



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #14 on: Δευτέρα 27 Ιούνιος 2011, 17:32:20 μμ
Με ένα Dominator 650 ψιλοερλαφρωμένο από τις 2 εξατμίσεις που έχει και και με ένα ψυγιάκι λαδιού από africa ή 2CV καθαρίζεις.
Έψαχνα 2 χρόνια ένα τέτοιο καλό και δεν έβρισκα. Τα καλά τα κρατάνε...
Το μοτεράκι του είναι σχεδό ίδιο με το XR650L που εδώ ήρθε από παραεισαγωγή αλλά στην Αμερική και Καναδά πούλησε πολύ (το XR650L)
Κάνει και ταξιδάκι και εντουράκι καλό  ;)

Το XR650L ειναι αστερι μηχανακι αλλα δεν υπαρχουν πολλα στην Ευρωπη. Και το καλο ειναι οτι εχει μιζα  :) Το μεταγενεστερο XR650 ειναι too much και χρειαζεται ποδι αρσιβαριστα για τη μανιβελα. Τα παλιοτερα XR600 ειναι classic αλλα δυσκολο να βρει κανεις κατι καλο με τους καγκουρες που τα ειχανε/εχουν. Το Domie θελει αλαφρωμα, ψυγειο λαδιου οπως λεει ο Νικος και ειναι ευπαθες στις πτωσεις (απο διακοσμητικης πλευρας). Καποτε στα nineties ειμουνα ετοιμος να παρω ενα αλλα αλλαξα γνωμη και πηρα KMX200. Παντως η ουσια ειναι οτι τα μεγαλα on-off ειναι πιο πολυ για travel enduro και οχι για enduro trail ride, φυσικα υπαρχουν διαβαθμισεις κλπ


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #15 on: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2011, 10:26:21 πμ
έτσι όπως τα αναφέρεις... εδω είσαι.
Το έχω οδηγήσει σε εντουροχώμα... είναι απλά... ΤΟ εργαλείο και με συμβιβασμούς ταξιδεύεις.



Μπορεί να έχεις κάποιο θέμα με το ύψος του, αλλά παλεύεται γιατί είναι και ελαφρύ.
Φρενούμπες,ροπακλα,αυτονομία,αεροπορία...

Μετά θα κοιτούσα το 950/990 το ψηλό, όχι τη σουπιά το χαμηλωμένο.

Το βάρος δεν είναι όλη η ζημιά. Οι αναρτήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο. Θα προτιμούσα δηλαδή σουπερ αναρτήσεις και 20 κιλά παραπάνω στα 200κιλά , παρά 180 και σουμιές με πεθαμένο άλογο πάνω.
Και το ΚΤΜ... τα έχει όλα ρε γαμώτο. Εδω και χρόνια...


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #16 on: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2011, 10:45:35 πμ
ειχα XLR250, πολυ καλο για εντουρο χρηση και πηγαινα σχετικα καλα σε αποστασεις εως 150-200 χλμ. Ακομη καλυτερο, ισως και ιδανικο πιστευω πως ειναι το XR600-650, ειναι η μηχανη που συνδυαζει παρα πολυ καλα το να ταξιδεψεις με σχετικη ανεση καποια χλμ και να μπεις πιο αγριεμενος στα βουνά  ;D

Περσι το καλοκαιρι παντως με το δικο μου ΤΑ650 περπατησα για πρωτη φορα σε μερη στο Καϊμακτσαλαν που μονο με off road 250αρι θα τολμουσε κανεις !!! Μιλαμε για μονοπατια που ειχαν σχεδον κλεισει, πετρινους δρομους, νεραυλακώσεις, διασχιση απο ποταμακια με 40cm νερο κ.α. Ειχαμε παει με αδελφικο φιλο να ξαναδουμε τα μερη που βολταραμε με τα εντουρακια μας πριν 18  :o χρονια (mtx80 & rm125)...Αν και δυσκολευτηκα , περασα με επιτυχια και χωρις πτωση απο οff-road τεστ την Τρανσαλπα μου η οποια με εξεπληξε ευχαριστα ακομη και με ασφαλτινο λαστιχο (Αnakee) !!!
« Last Edit: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2011, 10:48:31 πμ by leftlane »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #17 on: Τετάρτη 29 Ιούνιος 2011, 12:05:58 μμ
έτσι όπως τα αναφέρεις... εδω είσαι.
Το έχω οδηγήσει σε εντουροχώμα... είναι απλά... ΤΟ εργαλείο και με συμβιβασμούς ταξιδεύεις.



Μπορεί να έχεις κάποιο θέμα με το ύψος του, αλλά παλεύεται γιατί είναι και ελαφρύ.
Φρενούμπες,ροπακλα,αυτονομία,αεροπορία...

Μετά θα κοιτούσα το 950/990 το ψηλό, όχι τη σουπιά το χαμηλωμένο.

Το βάρος δεν είναι όλη η ζημιά. Οι αναρτήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο. Θα προτιμούσα δηλαδή σουπερ αναρτήσεις και 20 κιλά παραπάνω στα 200κιλά , παρά 180 και σουμιές με πεθαμένο άλογο πάνω.
Και το ΚΤΜ... τα έχει όλα ρε γαμώτο. Εδω και χρόνια...
Εεεετσι! Φτιαξε με!!

Ασε που ειπες μερικα απο αυτα που ηθελα να πω στον Γιωργο (περι αναρτησεων πχ) αλλα βαριομουν να τα γραψω!

Το 950 και γω θα το προτιμουσα απλα και μονο λογω καρπυρατερ Το χαμηλωμενο 990 δεν θα με χαλουσε βεβαια αλλα πραγματι εχει χασει κατι απο την αγριαδα (στην οψη) απο το 950
 :thumbright:



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #18 on: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2011, 17:38:45 μμ
Ευχαριστώ George που έκανες την εισαγωγή στην αγγελία μου. Ας περάσουμε στο ψητό τώρα:

Πωλείται ΚΤΜ 950 2005 (όταν ακόμα η "χαμηλή" έκδοση ήταν απλά λιγότερο ψηλή από την "ψηλή"), χωρίς ABS, χωρίς κάγκελα (μπροστά) και με Ακράπες που αφαιρούν περί τα 8 κιλά από το αρχικό βάρος.

Τιμή 25.000 ευρώ  ;D



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #19 on: Πέμπτη 30 Ιούνιος 2011, 17:43:44 μμ
ΥΓ: δεν κατάλαβα γιατί θεωρείτε το ύψος σέλας πρόβλημα για την οδήγηση στο χώμα. Αυτό που θέλεις στο χώμα είναι μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων, μεγάλη απόσταση από το έδαφος ΚΑΙ ταυτόχρονα να κάθεσαι πάνω στην μηχανή και όχι μέσα. Αυτά τα χαρακτηριστικά οδηγούν αναπόφευκτα σε μεγάλο ύψος σέλας. So what ? Αν το μηχανάκι έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά τότε δε χρειάζεται να στηρίζεσαι στα πόδια σου. Τουναντίον κράτα τα ψηλά μη βρουν σε κανά λιθάρι  ;)

Ή νομίζετε ότι όλοι οι ραλίστες είναι ψηλοί;



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #20 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 01:05:40 πμ
Μήπως πρέπει να ψάξεις για κάτι πιό κλασσικό?
Είναι και χαμηλό και σταθερό.

 ;D ;D ;D

XR400.Ότι πρέπει.Το έχω συζητήσει και με το Μανώλη το θέμα γιατί και εγώ άμα αφαιρεθώ με το ΤΑ μετά παριστάνω το μανιτάρι.
Εντάξει για να φύγεις να γνωρίσεις την Ευρώπη δεν είναι αλλά άμα είσαι λάτρης του Ελληνικού επαρχιακού δικτύου είναι λουκούμι.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #21 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 09:54:32 πμ
τι λουκούμι βρε !! αμα καταφέρεις και το βάλεις μπροστά, φοβάσαι να μη σου σβήσει.
Υπάρχουν πλέον καλά μηχανάκια με αντίστοιχα χαρακτηριστικά.  Το XR400 είναι enduro και δε χωράει on-off.


andy

  • Guest
Reply #22 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 10:24:18 πμ
Πουλάω 3 κατοσταρικάκια το κάτωθι εργαλείο που είναι πολύ χωμάτινο.
Κοίτα ανάβαση που έκανε και την έκανε καθημερινά χωρίς να κωλώσει.
Σκέτος ΚαΤιΜάς το εργαλείο.
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #23 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 11:21:51 πμ
τι λουκούμι βρε !! αμα καταφέρεις και το βάλεις μπροστά, φοβάσαι να μη σου σβήσει.
Υπάρχουν πλέον καλά μηχανάκια με αντίστοιχα χαρακτηριστικά.  Το XR400 είναι enduro και δε χωράει on-off.

General information
Model:   Honda XR 400 R
Year:   2002
Category:   Cross / motocross
Rating:   69.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement:   397.00 ccm (24.22 cubic inches)
Engine type:   Single cylinder, four-stroke
Compression:   9.3:1
Bore x stroke:   85.0 x 70.0 mm (3.3 x 2.8 inches)
Valves per cylinder:   4
Fuel control:   SOHC
Ignition System: CDI (Capacitive Discharge Ignition)
Cooling system:   Air
Gearbox:   5-speed
Transmission type,
final drive:   Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension travel:   279 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel:   300 mm (11.8 inches)
Front tyre dimensions:   80/100-21
Rear tyre dimensions:   110/100-18
Front brakes:   Single disc
Rear brakes:   Single disc
Physical measures and capacities
Dry weight:   116.6 kg (257.1 pounds)
Seat height:   930 mm (36.6 inches) If adjustable, lowest setting.
Ground clearance:   310 mm (12.2 inches)
Wheelbase:   1,425 mm (56.1 inches)
Fuel capacity:   11.40 litres (3.01 gallons)
Reserve fuel capacity:   1.80 litres (0.48 gallons)

Κοίτα όμως βάρος.Παπί.Άμα του φτιάξεις μια λίιιγο πιό αναπαυτική σέλλα (άν γίνεται) το θεωρώ πολύ καλό για χωμάτινες εξορμήσεις και περιπέτειες.Πάντα εντός Ελλάδας και με την απαραίτητη υπομονή για μεγάλες αποστάσεις Εθνικής.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #24 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 14:43:07 μμ
Ελειψα μερικες μερες απο δω και βλεπω νημα "προσωπικες σκεψεις" και ενα σωρο γνωμες  ;) ;D Απανταω στα γρηγορα σε μερικες απο τις "κοντρα σκεψεις".

ΚΤΜ 640 Adventure - ωραιο μηχανακι και ελαφρο αλλα πανυψηλο (υψος σελλας 94εκ :o, ποιος χρειαζεται ground clearance 31εκ!!) και τα μηχανακι εχει βγαλει αρκετα προβληματα. Εβλεπα πολλα στην Αθηνα αλλα δεν τα βλεπω τωρα πια και αυτο ισως σημαινει κατι. (Σημ: εσυ konkost δωσε το ΤΑ και παρε ενα τετοιο να μην γκρινιαζεις  ;D και ισως σου περισεψουν κιολας..  ;))

ΚΤΜ 950/990 Adventure - πολυ ωραιο και τα μεταγενεστερα με λογικο υψος σελλας αλλα βαρυ, μακρυ κλπ, αρκετα ακριβο και too much γι'αυτο που θελω. Αν ητανε πιο refined στο δρομο/ταξιδι και καλυτερο/εφικτο στην πολη καθε μερα, ισως να ητανε η λυση για ΕΝΑ εντουρο μηχανακι που τα κανει ολα. Σουμα: βαρουτσικο και too much.

XR400 - φανταστικο για εντουρο χρηση αλλα ενα μεγαλο προβλημα, μανιβελλα, και επισης ανεση/προστασια στο ταξιδι

Οσο για το υψος σελλας, μια επισκεψη σε καποια δυσκολουτσικα/αργα τραϊαλοειδη κομματια αρκει για να δει κανεις γιατι χρειαζεται να ειναι 1.90μ για να τα καταφερει με υψος σελλας πανω απο 90εκ... Για μενα παντως βαρος και υψος σελλας ειναι σημαντικα γι'αυτα που κανω. Για εκδρομικη, εστω και γρηγορουτσικη, αντβεντσουραδα, no problem.


" the PouroDuro spirit "