Ρε Φίλε τώρα το είδα πως του επέτρεψες την πρώτη έξοδο στην εξοχή, έχω την εντύπωση όμως πως η πισω βαλβιδα της σαμπρέλας δεν βγαίνει ευθεία και θα κοπεί άμα ζεσταθεί
Πλάκα κάνεις τώρα?
Να ξεφουσκώσω τη σαμπρέλα ?
Γιατί δεν βαζω αέρα αλλά έχω μπουκάλα κ βαζω άζωτο .
Εσύ που ξερεις τα πολλά κανει το άζωτο σε σαμπρέλα? εκεί που την γεμίζω μου λεει οτι μπορώ να βαζω κ στο ποδήλατο αλλά με προσοχή επειδη η μπουκάλα εχει 50 μπαρ .
@ γκ Ιωάννη κ όσοι κετέχουν ,
Το καρμπ του Τ50 (49cc) είναι 14αρι, του Τ80(79cc) 16αρι, εγώ είπαμε είμαι στα 72 κυβικά.
Κυρίως ζιγκλέρ (・ジエツト,メイン ) εχουν το Τ50 77,5 κ το Τ80 85, κ
pilot ζιγκλερ ( ・ジエツト,パイロツト ) το Τ50 12,5 κ Τ80 το 15 αντίστοιχα.
( Ωραία τα Τζαπανέζικα ?
)
Οσοι τα μετατρέπουν σε Τ80 συνήθως αλλάζουν μόνο το κυρίως σε 85 κ ξεβιδώνουν μισή στροφή έξω το μίγμα.
Προσπάθησα με μαθηματικούς υπολογισμούς να βρω αναλογία κυβικών ανα μονάδα μεγεθους ζιγκλέρ κ δεν βγάζω ακρη.
Αν αλλάξω το ζιγκλερ του μιγματος σε 15αρι θα εχει θέμα επειδή το καρμπ είναι 14αρι?
δεν θέλω να αλλάξω καρμπ επειδή όσα κυκλοφορούν είναι χρέπια κ η λύση σε κινέζικο δεν παίζει επειδή όσοι το επιχείρησαν είχαν προβλήματα με διαρροές .
Τωρα το να αρχίσω να δοκιμάζω ? φθηνά είναι , 2-3 ευρω , αλλά βαριέμαι , δεν κανω κ χιλιόμετρα για να δω τι παίζει στο μπουζί.
Απο την άλλη δεν θέλω να το κυκλοφορώ με στεγνό θάλαμο κ εχει αλλα προβλήματα .
Ακούω απόψεις .