Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 226201

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #250 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2018, 16:08:50 μμ
Ρε Φίλε τώρα το είδα πως του επέτρεψες την πρώτη έξοδο στην εξοχή, έχω την εντύπωση όμως πως η πισω βαλβιδα της σαμπρέλας δεν βγαίνει ευθεία και θα κοπεί άμα ζεσταθεί  :2hysterical:

Πλάκα κάνεις τώρα? :eusa_think:
Να ξεφουσκώσω τη σαμπρέλα ?
Γιατί δεν βαζω αέρα αλλά έχω μπουκάλα κ βαζω άζωτο . :thumbright:
Εσύ που ξερεις τα πολλά κανει το άζωτο σε σαμπρέλα? εκεί που την γεμίζω μου λεει οτι μπορώ να βαζω κ στο ποδήλατο αλλά με προσοχή επειδη η μπουκάλα εχει 50 μπαρ .

@ γκ  Ιωάννη κ όσοι κετέχουν ,

Το καρμπ του Τ50 (49cc) είναι 14αρι, του Τ80(79cc)  16αρι, εγώ είπαμε είμαι στα 72 κυβικά.
Κυρίως ζιγκλέρ (・ジエツト,メイン )  εχουν το Τ50 77,5 κ το Τ80 85, κ
pilot ζιγκλερ ( ・ジエツト,パイロツト  ) το Τ50 12,5 κ  Τ80 το 15 αντίστοιχα.
( Ωραία τα Τζαπανέζικα ?  :2hysterical:)

Οσοι τα μετατρέπουν σε Τ80 συνήθως αλλάζουν μόνο το κυρίως σε 85 κ ξεβιδώνουν μισή στροφή έξω το μίγμα.

Προσπάθησα με μαθηματικούς υπολογισμούς να βρω αναλογία κυβικών ανα μονάδα μεγεθους ζιγκλέρ κ δεν βγάζω ακρη.

Αν αλλάξω το ζιγκλερ του μιγματος σε 15αρι θα εχει θέμα επειδή το καρμπ είναι 14αρι?
δεν θέλω να αλλάξω καρμπ επειδή όσα κυκλοφορούν είναι χρέπια κ η λύση σε κινέζικο δεν παίζει επειδή όσοι το επιχείρησαν είχαν προβλήματα με διαρροές .

Τωρα το να αρχίσω να δοκιμάζω ? φθηνά είναι , 2-3 ευρω , αλλά βαριέμαι , δεν κανω κ χιλιόμετρα για να δω τι παίζει στο μπουζί.
Απο την άλλη δεν θέλω να το κυκλοφορώ με στεγνό θάλαμο κ εχει αλλα προβλήματα .

Ακούω απόψεις .
« Last Edit: Δευτέρα 28 Μάιος 2018, 16:19:48 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #251 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 11:56:58 πμ
Νικόλαε, δεν βγάζεις άκρη με τους λογαριασμούς, γιατί όπως γράφεις το ένα έχει 14άρι, ενώ το άλλο 16άρι.
Θεώρησε ότι είσαι λίγο πιο πλούσιος από το νορμάλ 50άρι (υπάρχουν και τέτοια;) και παίξε αφού σου αρέσει να παίζεις.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #252 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 16:39:45 μμ
Λέω να βάλω ενα 85 , ίδιο δλδ με αυτό του Τ80 κ να δώ απόδωση , μπουζί κ κατανάλωση.
Αν δεν , τότε θα κατέβω στα 80, η Γιαμάχα έχει ζιγκλέρ ανά 5 νουμερα.

Μίγμα αν το βρώ στην Γιάμαχα θα αλλάξω το 12,5 με 15αρι.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #253 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2018, 07:10:32 πμ
Πλάκα κάνεις τώρα? :eusa_think:
Όχι Φίλε δεν σου κάνω πλάκα
Να ξεφουσκώσω τη σαμπρέλα ?
Φυσικά να ξεφουσκώσεις την σαμπρέλα, να ξεβιδώσεις το παξιμάδι μέχρι να μπορεις να πιέσεις την βαλβιδα προς τα μέσα, και βάζοντας αέρα (άζωτο, φυσικά μπορείς να βάλεις) να την μετακινείς λίγο δεξιά-αριστερά να έρθει κατακόρυφα και ευθεία έξω, μετά βιδώνεις το παξιμάδι στην θέση του να κρατάει στην σωστή θέση την σαμπρέλα
Γιατί δεν βαζω αέρα αλλά έχω μπουκάλα κ βαζω άζωτο . :thumbright:
Εσύ που ξερεις τα πολλά κανει το άζωτο σε σαμπρέλα? εκεί που την γεμίζω μου λεει οτι μπορώ να βαζω κ στο ποδήλατο αλλά με προσοχή επειδη η μπουκάλα εχει 50 μπαρ .



το άζωτο το μόνο κακό που κάνει είναι στην τσέπη  :2hysterical:
 το πόσα μπαρ έχει η μπουκάλα εσένα τι σε ενοχλεί? μανόμετρο δεν έχεις??  :P
« Last Edit: Πέμπτη 31 Μάιος 2018, 07:18:07 πμ by Βαγγέλης »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #254 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2018, 14:37:43 μμ
Εχω μανόμετρο αναλογικό κ ψηφιακό, κ ρυθμιστη πίεσης για να μην γίνει κάποιο λάθος κ ξεζαντάρω κάποιο λάστιχο αν δεν εκραγεί πρώτα .

Η μπουκάλα είναι μικρή , μόλις 2 λίτρα, εβαλε ο μάστορης μέχρι που ανέβασε 50 μπάρ, (η μπουκάλα αντεχει κανονικά 200 μπαρ 350 ανώτατο όριο ).




Offline Cgiwrgos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #255 on: Παρασκευή 27 Μάρτιος 2020, 16:12:41 μμ
Καλησπερα στην παρεα..ειμαι καινουριος εδω μεσα..εχω ενα yamaha t50..ειναι ολο απο ανακατασκευη το μοτερ..ειχε θεμα με την αντλια λαδιου.ειχε φρακαρει η αντλια και δεν εστελνε λαδι στην κεφαλη..την αντικατεστησα με καινουρια γμησια..καθαρισα πολυ καλα ολα τα μερη του κινητηρα με μηχανημα υπερηχων πραγμα που σημαινει οτι δεν εχει πουθενα βρωμια η οτιδηποτε αλλο..παρ ολα αυτα το μηχανακι εξακολουιει να μη στελνει λαδι στη κεφαλη περα απο τις αμετρητες προσπαθειες που εκανα και αμετρητα λυσιματα δεσιματα..εχει συμβει σε κανεναν?ξερει κανεις τι μπορει να φταιει?
Ευχαριστω



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #256 on: Παρασκευή 27 Μάρτιος 2020, 18:54:45 μμ
Αν κ δεν αντιμετώπισα το ιδιο πρόβλημα , αλλά αν θυμάμαι καλά η αντλία λαδιου έχει ένα γρανάζι που παίρνει κίνηση απο το καρέ κάτω απο το περιστροφικό φίλτρο λαδιου.
Κάτω απο την αντλία δεν είναι η δίοδος του λαδιού ? Αυτή επικοινωνεί με την κεφαλή ?
Λεω εγώ τώρα , δεν ασχολήθηκα τόσο πολύ.

Παίρνει σίγουρα κίνηση η αντλία ?

Καταλαβαίνεις οτι δεν στέλνει λάδι επειδή η κεφαλή είναι στεγνή?



Offline Cgiwrgos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #257 on: Σάββατο 28 Μάρτιος 2020, 10:53:07 πμ
Αν κ δεν αντιμετώπισα το ιδιο πρόβλημα , αλλά αν θυμάμαι καλά η αντλία λαδιου έχει ένα γρανάζι που παίρνει κίνηση απο το καρέ κάτω απο το περιστροφικό φίλτρο λαδιου.
Κάτω απο την αντλία δεν είναι η δίοδος του λαδιού ? Αυτή επικοινωνεί με την κεφαλή ?
Λεω εγώ τώρα , δεν ασχολήθηκα τόσο πολύ.

Παίρνει σίγουρα κίνηση η αντλία ?

Καταλαβαίνεις οτι δεν στέλνει λάδι επειδή η κεφαλή είναι στεγνή?



Η αντλια παιρνει κινηση κανονικα..οι διδοι λαδιουωειναι πεντακαθαροι..η αντλια ολοκαινουρια..η κεφαλη πεντακαθαρη..παρ ολα αυτη η κεφαλη παραμενει στεγνη απο λαδι..



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #258 on: Σάββατο 28 Μάρτιος 2020, 20:47:59 μμ
Οι φλάτζες αναμεσα κινητηρα , κυλινδρο, κεφαλή είναι σωστες? μηπως κόβουν κάποια δίοδο λαδιου?
Φίλος άλλαξε φλατζα κ έβαλε φλατζοκολα που  λογω μεγαλης ποσότητας έκλεισε τις διόδους λαδιου . :2slap:

Το συντηρεις μονος?
Εχεις πάει σε κάποιο συνεργείο?

Φυσικά έχεις βάλει την σωστή ποσότητα λαδιου ετσι?  :2hysterical:



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #259 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2020, 22:58:04 μμ
Εσυ ειναι που δε ξερεις... ?  :2hysterical:

χαρας το κουραγιο σου που εξηγεις-φωτογραφιζεις και βημα βημα σε ολη την ανακατασκευη που εχεις κανει...

εισαι και μερακλης και πολυταλαντος εδω βλεπουμε εναν μηχανικο,εναν φανοποιο,εναν βουλκανιζατερα,εναν ηλεκτρονικο...

εδω το εχεις κανει πιο καινουργιο και απο καινουργιο,μη μου πεις οτι μετα απο οοοοοοοοοοολα αυτα θα σκεφτεις να το δωσεις καποια στιγμη μετα απο τοσα χρονια κοπου ?

τα λογια ειναι περιττα οπως λες και εσυ... αλλα ηθελα να πω τα παραπανω και τα παρακατω 8)

Καλες βολτες,καλα χιλιομετρα καιιιι...... !!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!   :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing:
« Last Edit: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2020, 22:59:50 μμ by VaSiLiSj »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #260 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2020, 09:44:18 πμ
Οχι Βασίλη , αυτό δεν πωλείται, εχω παραδώσει πινακίδες, εχω βγάλει δεύτερες κ μια φορά το μήνα το βγάζω για βόλτα, αδειάζω μετα το τεπόζιτο , το γεμίζω με  φρέσκια βενζίνη κ ξανά μανά .
Κάνει κάπου 250 χλμ το χρόνο, κ αλλάζω λάδια κάθε Ανοιξη.

Τώρα περιμένω να ανοίξω καπάκι βολάν για να ρυθμίσω βαλβίδες κ να περάσω ενα νέο πηνίο φωτισμού ιδιοκατασκευή ωστε με εναν DIY ανορθωτή να το κάνω 12βολτο.
Είναι και παπί, κ πλατφόρμα δοκιμών .

Περισσότερα μπορείς να διαβασεις κ εδώ , ο τύπος κατασκεύασε εναν πολύ απλό κ καλό ανορθωτή κ λέω να τον εμπιστευθώ, βέβαια ο δικός του είναι για τρία πηνία σαν της ΤΑ και για αυτό είναι σε αυτό το μέγεθος, εγώ επειδή ο γεροπάπος εχει ενα μονο πηνίο θα χρειαστώ το 1/3 σε υλικά .

https://www.instructables.com/id/How-to-make-a-reliable-motorcycle-voltage-regulato/

Είναι και αυτές οι κατασκευές αλλά δεν είναι τόσο αναλυτικές

https://www.electro-tech-online.com/articles/motorcycle-regulator-rectifier-with-low-power-dissipation.756/#lg=attachment95070&slide=0

https://www.homemade-circuits.com/motorcycle-full-wave-shunt-regulator/

Τα λέμε



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #261 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2020, 15:04:06 μμ
ετσι ειναι αυτα δεν ειναι για να τα δινεις η τα κυκλοφορεις η τα βαζεις σαλονι η και τα 2  8)

για μενα αστο μαμα αλλωστε αυτη ειναι η μαγεια ολων τωρα αν θες να το κανεις 12βολτο για δικου σου λογους καντω  ;)
χωρις να τους ξερω προσωπικα για μιλα και με τους γκουρου εδω αν τους χρειαστεις ακουω μονο καλα λογια οσα χρονια τους ξερω και τους εχω καβατσα αχρειαστοι να ειναι... 8)

http://www.sxelectronics.gr/el/p1.html



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #262 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2020, 18:13:42 μμ
Οπως εχω γράψει Βασίλη, το εμπρός φανάρι του γεροπάπου είναι περισσότερο για να σε βλέπουν παρά για να βλέπεις , με
αποτέλεσμα βραδυ να μαζεύεις τις λακκούβες στο σωρό κ να κινδυνεύεις να σωριαστείς κάτω.

Δλδ με άλλα λόγια νύχτα κ σε δρόμο που δεν τον ξέρεις δεν παίζει να κυκλοφορείς.

Ο λόγος που μετέτρεψα σε λέντ τα πάντα εκτός απο το εμπρός φανάρι είναι για να ρίξω λίγο τα φορτία κ να έχω λίγο παραπάνω διαθέσιμη ισχύ στο εμπρός φανάρι που όμως με τπτ δεν ξεπερνά τα 15 W, κ μάλιστα στα 6 V,  αυτό σημαίνει οτι είναι καταδικασμένο να φοράει αυτές τις αρχαίου τύπου λάμπες για παπιά που φέγγουν σαν κεράκια .

Επειδή εχει τρία πηνία , βασικά δύο , το ενα είναι διπλό, το ενα εχει να κάνει με την ανάφλεξη κ δεν το πειράζω.
Το αλλο το διπλό εχει ενα τύλιγμα που δίνει στον ανορθωτή κ μετα αυτός στην μπαταρία κ που τροφοδοτεί το πίσω στοπ, το οργανο βενζίνης κ την κορνα , κ ενα τυλιγμα που δίνει στο εμπρός φαναρι, στο εμπρός κ πίσω θέσης κ στο φωτισμό των οργάνων κ είναι αυτό το κλασικό που τρεμοπαίζει κ δυναμώνει με τις στροφες του κινητήρα.

Η σκέψη είναι να αλλαχθεί το διπλό με ενα που με την αύξηση των σπειρών θα δώσει μεγαλύτερη ταση κ σε συνεργασία με εναν ανορθωτή 4 επαφών (πχ απο Ινοβα) θα δώσει (ελπίζω) μια ισχύ αρκετή για να λειτουργήσει μια λάμπα Η4 οπως στο Ινοβα .
Φυσικά με αλλαγή κ του καθρέπτη στο φανάρι.

θα δούμε , εχει μέλλον η ιστορία .



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #263 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2020, 11:25:05 πμ
Οπως εχω γράψει Βασίλη, το εμπρός φανάρι του γεροπάπου είναι περισσότερο για να σε βλέπουν παρά για να βλέπεις...



ναι το διαβασα... αν ειναι για θεμα ασφαλειας οκ  ;) παντως να πω τι μ@λ@κι@ μου ααααν ειναι εφικτο,πιο οικονομικο και πιο ευκολο η μετατροπη στο φαναρι με φως ποδηλατου,
ειναι καποια που σκοτωνουν εχουν 2 φιλοι και του ενος φωτιζει σαν μηχανη και του αλλου σαν αμαξι και εχω μεινει μ@λ@κ@ς με την ενταση,διασπορα και ακτινα που εχουν...
τα ειχαν παρει κανα 40αρι ο ενας και κανα 150αρι ο αλλος αντιστοιχα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #264 on: Πέμπτη 29 Οκτώβριος 2020, 16:59:14 μμ
.... η μετατροπη στο φαναρι με φως ποδηλατου,

Λες ε?  :eusa_think:

Εγώ το πάω για προτζέκτορα κ ξενον για παπί, θα δούμε , την Ανοιξη πτώτα ο Θεός νάμαστε καλά θα ξέρω.



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #265 on: Παρασκευή 30 Οκτώβριος 2020, 12:49:30 μμ
ΜΗ μπλεξεις με ξενον σε παπι οσοι παπακιδες βαζουν ξενον ολο προβληματα ειναι με τα πηνια και μερικες φορες δε δουλευον και σωστα οι λαμπες γιατι η γεννητριες τον παπιων δεν εχουν τι καταλληλη ισχυ για να ανταπεξελθουν σε τετοια ρευματα που τραβανε τα μπαλαστ... ολοι λεντ βαζουνπλεον και στα παπια και το ιδιο θα σου ελεγα να κανεις και στο δικο σου ;)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #266 on: Σάββατο 31 Οκτώβριος 2020, 16:57:26 μμ
... ολοι λεντ βαζουνπλεον και στα παπια και το ιδιο θα σου ελεγα να κανεις και στο δικο σου ;)

Πολύ καλή η ιδέα σου, να σου πώ οτι είχα κολήσει κ δεν το είχα σκεφτεί?

Κάτσε να ερθει εκείνη η στιγμή κ θα το δώ .



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #267 on: Κυριακή 01 Νοέμβριος 2020, 11:51:25 πμ
δε πειραζει ολοι το εχουμε παθει... ναι πρωτα ο θεος βλεπεις εξαλου εχεις οχημα ;)



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #269 on: Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2020, 16:25:54 μμ
Τώρα αυτό το ''τραβαει στην ανηφόρα'' δεν είναι κ ακριβώς ετσι για το Γιαμαχάκι , αν το σκάσεις με την 1η δικάβαλο κατι μπορεί να γίνει . :2hysterical:

Πάντως αν κάποιος θέλει μηχανάκι κ παπί μαζί παίζει το ΥΒR και το CBF 250, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο, ενα μπουζί, καρμπυρατερ, δύο τακάκια, αλυσίδα μηδενικού κόστους , κ βασικά όλα τα ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
Το μόνο κακό οτι δεν παράγονται πιά, κ όσα κυκλοφοράνε είναι πληγές.



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #270 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2020, 11:03:40 πμ
Πάντως αν κάποιος θέλει μηχανάκι κ παπί μαζί παίζει το ΥΒR και το...

και δε στο κλεβουν κιολας  :2hysterical: το εχει ενας στη παραπανω γειτονια χρονια σε πολυ καλη κατασταση μονιμος ξεκλειδωτο και το τιμονι παντα στην ευθεια και το κυκλοφορει που τον βλεπω
και στο παραδιπλα σπιτι μενουν γυφτοι  :goofy:
ναι ρε γαμωτι κακος που δεν ειναι ακομα στη παραγωγη... :-\



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #271 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2020, 17:48:39 μμ
Αδικο, τώρα τα έχουν κάνει όλα πολύπλοκα, ακόμα κ παπιά με ψυγεία , κ καλά ο ψεκασμός είναι κατι καλό απο θέμα καυσαερίων
κ οικονομίας, αλλά τωρα 150 κυβικά κινητήρας με υδρόψυξη κ να το λές παπί? Ξεφύγαμε .

Και το μικρό Varadero το θυμάσαι? Δικύλινδρο στα 125 κυβικά κ ''V'' κινητήρας .
Εδώ το σταματησε , ενώ εξω συνέχισε για κάποια χρόνια κ μάλιστα με ψεκασμό.

Ας κρατούσε το 250 κ ας του έβαζε εναν ψεκασμό , δλδ ας έμενε στην απλότητα .



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #272 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2020, 18:32:18 μμ
Αδικο, τώρα τα έχουν κάνει όλα πολύπλοκα, ακόμα κ παπιά με ψυγεία , κ καλά ο ψεκασμός...


Ναι και εγω υπερβολη το βρισκω για λιγα κυβικα τοση ''τεχνολογια'' ακομα και στα scooter

βαραντερακια εχουμε 2 εδω στη γειτονια εδω και πολλα χρονια αν εξερεσεις το εμπρος φαναρι που δε μου πολυαρεσει ειναι κουκλια
καθε φορα που περναω τα χαζευω και απορω γιατι δε βγαζουν τετοια μηχανακια τωρα και βγαζουν ολο μ@λ@κιες σε αυτα τα κυβικα
εγω βλεπω οτι οσο πιο απλα τοσο καλυτερα παντα το ελεγα και τωρα που εχω λιγο πιο απλη τεχνολογικα μηχανη σε σχεση με τι προηγουμενη μου εχουν φυγει καποιες εννοιες απο το κεφαλι που ειχα
τωρα αν μου δημιουργησει αλλες εννοιες δε ξερω για την ωρα μια χαρα τα παμε  :2hysterical: ;) 8)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #273 on: Παρασκευή 06 Νοέμβριος 2020, 21:27:20 μμ
Λόγω των Euro 3, 4, κλπ πρέπει να ισορροπήσουν.
Από εκεί κι έπειτα είναι κι οι "όψιμοι τεμπέληδες" (scooter) κι αγοραααάζουν....
Να μην τους κάνουν το χατήρι οι εταιρείες; Πουλάνε....
250αρια τελευταία, άντε 300αρια αν δεν κάνω λάθος δύο ή τρείς εταιρείες έχουν φτιάξει.
Αφού τα scooters και φτηνά τους βγαίνουν και πουλάνε.....
Εδικά αν του βάλεις και καμιά miv ή acrapovic.... βγάζει έναν μπάσο ήχο σαν παρατεταμένη κλανιά...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 250
Reply #274 on: Σάββατο 07 Νοέμβριος 2020, 22:04:10 μμ
...Εδικά αν του βάλεις και καμιά miv ή acrapovic.... βγάζει έναν μπάσο ήχο σαν παρατεταμένη κλανιά...

γ@μησετ@... :2hysterical: