Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
@zami Σωτήρη τα καπάκια τα είχα βαμμένα αλλά με τον καιρό κ όταν το ποδάρι εχει παπούτσι βατραχοπέδιλο
κ οχι νουμερο Ιάπωνα τριβεται στο καπάκι κ τρώει σιγά σιγά το χρώμα .
Τωρα με το χρώμιο ελπίζω να κρατήσουν περισσότερο.
Δεν είναι βουρτσισμένο αλουμίνιο αλλά έχει γίνει ειδική επεξεργασία ωστε να χρωμιαριστεί το αλουμίνιο κ κόστισαν 60 ευρώ το καθένα.
Εχω όμως ενα ακομα κινητήρα στην υπόγα που αν χρειαστεί βγάζω κ βάφω τα καπάκια αφου πλέον έχω κωδικούς χρωμάτων.
Λέμε τώρα ....
@ Καψιώτης.... Γιάννη τον πήγα μια βόλτα μέχρι Ελευσίνα , έχει αλλάξει συμπεριφορά με την καινουργια ανάρτιση, ειδικά μπροστά που δεν ανεβοκατεβαίνει με το παραμικρό.
Εχει ζωηρέψει κ ο κινητήρας πλέον, φυσικό αφού είναι ανεβασμένος σε κυβικά αλλά εχει την παλιά ''κοντή'' μετάδωση.
Το εμπρός φρένο δεν με ικανοποιεί, λογικό αφού είναι συρματόσχοινο ,
ισως θέλει ρυθμιση το Abs.
(Mετά την βόλτα ανέβηκα στο CBF κ συνηθισμένος στο φρενο του πάπου πάτησα την μανετα δυνατά κ κόντεψα να φύγω απο την σέλα)
Και πρέπει κάτι να κάνω για τα φώτα εμπρός , μετά τόσο καιρό είχα ξεχάσει πως είναι κεράκια.
Αρα η μετατροπή σε 12βολτο επιβάλλεται. Τουλαχιστον σε ότι έχει να κάνει με τον φωτισμό.
Ευτυχως που σαν όλα τα προιστορικής αξίας παπιά έχει τα κλασικά δύο πηνία, ενα φωτισμού κ ενα ανάφλεξης, αρα αφήνεις την ανάφλεξη στα 6 βολτ κ δεν αλλάζεις πολλαπλασιαστές, πηνία, κ απλά αλλάζεις το πηνίο φωτισμού ανορθωτή.
Εχω ακόμα δρόμο ...