Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 19:39:22 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Yamaha Townmate t-50  (Αναγνώστηκε 55954 φορές)
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #175 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:11:23 πμ »

Ναι ναι ο ατιμος   

Χθες αγόρασα καινούργια ρουλεμάν λαιμού, κ ενα σετ ακτίνες να πλέξω τον εφεδρικό πίσω τροχό.

Μένει να βάλω πίσω ψαλίδι κ τροχό αφού ερθουν τα λάστιχα.

Κολάω μόνο στην ποσότητα γράσου στο διαφορικό, το μανιουαλ γράφει 140ml αλλά λόγω διαφοράς ειδικού βάρους το γρασο δεν είναι σαν το νεράκι σε βαρός αρα πρέπει να βρώ κάποιο τρόπο να το μετρήσω.

Εκτός κ αν η διαφορά είναι μικρή κ με ένα δοσομετρητή απο φαρμακείο η απο κουζίνα(  )  να κάνω δουλειά .
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #176 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:16:26 πμ »

Νικο μια χαρα ειναι τα Μετζελερ!!! και σε καλη τιμη!!
Πες μας εντυπωσεις οταν τα φορεσεις.

Οσο για το γρασσο γιατι αγχωνεσαι με το ειδικο του βαρος?? αφου σου ζητα να βαλεις 140 μλ, ογκο δηλαδη. Μετρα 140 μλ σε μια συριγγα η δοχειο δοσομετρησης και αυτο ειναι ολο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #177 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:18:35 πμ »

Τα ml είναι όγκος δλδ? απλά σε όγκο νερού το 1ml είναι ένα gr?

....δεν τα θυμάμαι κ καλά 
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3064



« Απάντηση #178 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:22:15 πμ »



Εκτός κ αν η διαφορά είναι μικρή κ με ένα δοσομετρητή απο φαρμακείο η απο κουζίνα )  να κάνω δουλειά .
Αυτό ( ) ίσως κι αυτό ( ) αφορά την Κατερίνα για το δοσομετρητή της κουζίνας;
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #179 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:30:22 πμ »

Το 1 ml ειναι το ενα χιλιστο του λιτρουκαι ισουται με 1000 κυβικα εκατοστα.
Το λιτρο ειναι μοναδα μετρησης ογκου (οχι βαρους), το βαρος 1 λιτρου νερου ειναι 1 κιλο γιατι η πυκνοτητα του νερου ειναι 1 κιλο/λιτρο.

Για αλλα υγρα η στερεα το βαρος 1 λιτρου υπολογιζεται απο τον τυπο
βαρος = ογκος χ πυκνοτητα (η ειδικο βαρος)
Τα γρασσα εχουν πυκνοτητα γυρω στα 0.84 εως 0.90 κιλα/λιτρο
επομενως το βαρος των 140 ml γρασσου = 0,14 χ 0,90 = 126 γραμμαρια

ΟΜΩΣ δεν χρειασεται να ζυγισεις το βαρος του γρασσου που θελεις να βαλεις, μετρησε τα 140 ml μεσα σε μια μεγαλη συριγγα και εισαι οκ. Μεγαλη συριγγα θα βρεις στα φαρμακεια (δεν χρειαζεσαι την βελονα).
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10310



« Απάντηση #180 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 11:48:24 πμ »

Πανε σε ενα φαρμακειο παρε μια συριγγα μιας χρησης 50 ML και γεμισε την 3 φορες
Ουτε ενα Ευρω δεν θα εχει (https://www.digascare.gr/suringes)
μην το πας με το βαρος παντως. Εχω την αίσθηση οτι το γρασσο ειναι αρκετα πιο ελαφρυ
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1821



« Απάντηση #181 στις: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 21:52:40 μμ »

Μια χαρα ειναι τα μετζελερ για παπι .
Δεν θελω να σ'ανησυχησω ,αλλα πρεπει να κατασκευαζονται πλεον Κινα .
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #182 στις: Παρασκευή 08 Δεκέμβριος 2017, 21:50:20 μμ »

Το 1 ml ειναι το ενα χιλιστο του λιτρου και ισουται με 1000 κυβικα εκατοστα.  1 κυβικό εκατοστό

Ετσι είναι το σωστό πιστεύω.

Αυτό είναι το κουτί απο το παλιό γράσο πρίν το σταματήσει η Γιαμάπα.
Σαν μέγεθος ηταν σαν το παλιό μεταλικό κουτί του φραπέ οταν ηταν κύλινδρος.



Εδώ η λεπτομέρεια με την ποσότητα :



Aν δεν κάνω λάθος ΝΕΤ είναι το καθαρό βάρος ετσι? Αν ναι τότε θέλω 150 γραμμάρια βάρος.






Τα λάστιχα πήγα κ τα παρέλαβα σήμερα.  Ωραία είναι , στρητάδικο λούκ θα έλεγα.
Χωρα κατασκευής δεν πρόσεξα , δεν ξερω κ πού το γράφουν.

Μέσα στο ΣΚ θα τα φορέσω στους τροχούς . 
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #183 στις: Σάββατο 09 Δεκέμβριος 2017, 16:47:25 μμ »

Σήμερα είπα να βάλω τα λάστιχα .

Αλλά κόλησα στην κατεύθυνση περιστροφής .

Στο μαχανάκιον τα βέλη είναι κ τα δύο πρός την σωστή κατεύθυνση κ είναι ένα βέλος .

Εδώ το βέλος είναι διπλό , δλδ δείχνει κ πρός τις δύο κατευθυνσεις. Κουφόν 

Είναι αυτό :



Aν ακολουθήσω τα βέλη δλδ κατεύθυνση πρός τα αριστερά για τον πίσω τροχό  κ πρός τα δεξιά για τον εμπρός τροχό τότε το πέλμα του εμπρός με του πίσω τοποθετούνται ανάποδα .

Βρήκα κατι σχετικά στο νετ:  http://thebikestig.com/tread-pattern-front-tyre-rotate-opposite-direction-rear-tyre/

Με θέμα  : Why Does the Tread Pattern on a Front Tyre Rotate in the Opposite Direction to the Rear Tyre.

Αν έχω καταλάβει καλά , μπορεί να βάζουμε τα λάστιχα με την σωστή κατεύθυνση αλλά τα πέλματα είναι ανάποδα τελικά.
Απλά εδώ επειδή τα λάστιχα μπορεί να τοποθετηθούν κ εμπρός κ πίσω έχει διπλό βέλος ωστε να βρίσκεις την σωστή φορά τοποθέτησης.

Καλά τα λέω συμφορουμίτες?
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #184 στις: Σάββατο 09 Δεκέμβριος 2017, 18:43:09 μμ »

Νικο, διαβασα εν ταχει το αρθρο που αναφερεις, και ειναι ετσι οπως τα λες.

Δηλαδη στον πισω (κινητηριο) τροχο οι ραβδωσεις αρχιζουν απο το κεντρο και πανε προς το πλαι, ενω στον εμπρος τροχο (που φρεναρει) οι ραβδωσεις αρχιζουν απο το πλαι και πανε προς το κεντρο. Και τα δυο συμφωνα με την φορα περιστροφης.

Η διαταξη αυτη εχει να κανει με την κατευθυνση των δυναμεων που εξασκει το λαστιχο στον δρομο οι οποιες ειναι αντιθετες εμπρος (φρεναρισμα) και πισω (επιταχυνση).
Ακομα και τα VRM 163 που φορω ειναι ετσι τοποθετημενα.

Επομενως τοποθετησε οπως αναφερονται στο αρθρο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #185 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 15:43:49 μμ »

Επομενως τοποθετησε οπως αναφερονται στο αρθρο.

Αυτό κ έκανα .

Τρύπησα όμως την πίσω σαμπρέλα , δεν πράζ' 11 χρόνια σαμπρέλα , καιρός της ηταν να αλλαχτεί.

Για πέτε , να πάρω μια στην τύχη η να την ψειρίσω για κατι πιο καλό ?
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 16:08:12 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #186 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 18:53:21 μμ »

Δεν γνωριζω και πολυ....αλλα θα επερνα μια σχεδον ο΄τι να΄ναι...ευχαριστημενος δεν ησουν με αυτην που τρυπησες? ...παρε την ιδια.
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1821



« Απάντηση #187 στις: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 20:48:19 μμ »

Εννοειται οτι δεν παιρνεις σαμπρελα ακριβοτερη απο το μπροστινο ελαστικο.
Μια απλη θα κοιτουσα κι εγω,απλα πουδραρισε τη λιγο και μετα τη τοποθετεις
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #188 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 09:07:38 πμ »

Πηρα μια michelin  στα 6 ευρώ κ μια noname στα 2,5 ευρώ.

Τωρα , θα βαλω την ''καλή'' πίσω που είναι βάσανο το βγάλε/βάλε τροχό κ εμπρός την φθηνή , ετσι για να δώ αν τελικά θα χάνουν κ πόσο.

Αφού τις αγόρασα θυμήθηκα  κ τον Panisk  τον Πανούλη με την 700αρα που είχε βαλει mchelin κ είχε βρεί το μπελά του,  είπα έκανα  τώρα? κ φτιάχτηκα .
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3064



« Απάντηση #189 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 12:04:07 μμ »

Νικο, διαβασα εν ταχει το αρθρο που αναφερεις, και ειναι ετσι οπως τα λες.
Δηλαδη στον πισω (κινητηριο) τροχο οι ραβδωσεις αρχιζουν απο το κεντρο και πανε προς το πλαι, ενω στον εμπρος τροχο (που φρεναρει) οι ραβδωσεις αρχιζουν απο το πλαι και πανε προς το κεντρο. Και τα δυο συμφωνα με την φορα περιστροφης.
Η διαταξη αυτη εχει να κανει με την κατευθυνση των δυναμεων που εξασκει το λαστιχο στον δρομο οι οποιες ειναι αντιθετες εμπρος (φρεναρισμα) και πισω (επιταχυνση).
Ακομα και τα VRM 163 που φορω ειναι ετσι τοποθετημενα.
Επομενως τοποθετησε οπως αναφερονται στο αρθρο.
Αυτό ακριβώς Νίκο. Αν είχες παρατηρήσει τ' anakee που φορούσες στην ΤΑ κάποτε (εκεί φαίνονταν)  τα πέλματα που ήταν οπτικά όμοια στα δύο λάστιχα (μπρος-πίσω), είχαν αντίθετη διάταξη φορεμένα. Το ίδιο ισχύει κι εδώ.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #190 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 17:43:54 μμ »

Λοιπόν πριν αλλάξω λάστιχα στο παπί είχα τα Dunlop , έτσι απο περιέργεια είπα να ρίξω μια ματιά αν ισχύει και σε αυτά η ας πούμε ανάποδη χάραξη στο πέλμα.

Αυτά είχαν την ίδια σήμανση στο πλάι , δλδ μονό βέλος με φορά πρός τα εμπρός και όταν τα έβαλα δίπλα δίπλα η χάραξη ήταν ακριβώς ίδια , δλδ ακριβώς το ίδιο πέλμα εμπρός πίσω .

Αβυσσος ...
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #191 στις: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 18:36:24 μμ »

Συμπτωματικα ειδα και εγω σε ενα παπι (νομιζω c 50) σημερα στο εμπρος ελαστικο του οι ραβδωσεις αρχιζαν απο το κεντρο και τελειωναν προς το πλαι, το αναποδο δηλαδη απο αυτο που εγραφε το αρθρο για εμπρος.
Δεν ειδα τι ελαστικο ηταν, παντως συμφωνω οτι....αβυσσος!!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #192 στις: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 20:30:12 μμ »

και συνεχίζω ...

Αγόρασα μισό κιλό γράσο Denicol αδιάβροχο για ρουλεμάν μοτό , πολύ καλό γράσο ειδικά για ρουλεμαν τιμονιού είναι ιδανικό, αρκεί να μην είσαι της οικονομίας , πρέπει να γρασάρεις με μπόλικο γράσο γιατί ναι μεν δεν αφήνει την υγρασία να περασει αλλά αν περάσει την εγκλωβίζει , πράμα κακό.
Μια σύριγγα κ γρασσάρισμα του ατέρμονα του κοντέρ :



Μπήκε κ το γρανάζι στον πάτο της κιθάρας , κ η φουρκέτα που παίρνει κινηση απο το κέντρο του τροχού:



Kαινούργια τσιμούχα , οπότε αφου δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει γράσο απο εκεί το γέμισα , μπήκαν κ οι σιαγώνες αφου καθαρίστηκαν :



Και το κερασάκι στην τούρτα το χρωμιομένο λεβιεδάκι με το χρωμιωμένο ελατήριο, βιδα, παξιμάδι κλπ



Τοποθέτηση στον τροχό, όλα καινούργια, ρουλεμάν, ακτίνες , τσιμούχες ...



Εβαλα την michelin σαμπρέλα των 6 ευρώ στον πίσω τροχό, σαν αίσθηση δείχνει αρκετά πιο παχιά σαν υλικό απο την φθηνή ελπίζω να είναι κ καλή.
Την φθηνή στον εφεδρικό, το λάστιχο του πίσω τροχού ηταν σε πολύ καλή κατάσταση σε σχέση με αυτό του εμπρός που ηταν γεμάτο με βαθιές περιμετρικές χαρακιές κ δεν το πέταξα , το εβαλα στον εφεδρικό πίσω τροχό.
Βουλκανιζατέρ εγινε η υπόγα .



Επόμενη κίνηση να 'δέσω'' τα διαφορικά, ηταν για σήμερα να γίνει αλλά μου Εδωσαν λάθος διαμέτρου ορινγκ κ έτρεχα πάλι να πάρω τα σωστά.

ΥΓ: Και οι δύο σαμπρέλες είχαν ξεβιδωμένα τα δύο παξιμάδια της βαλβίδας, δλδ κ το κατω που σφίγγει μια κωνική ροδέλα κ το πάνω που βιδώνει εξω απο το στεφάνι, εγώ εσφιξα με ενα 13αρι την ροδέλα , καλά έκανα ? Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο.
Γιατί αραγε ηταν κ τα δύο ξεβιδωμένα?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 20:33:01 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3823



« Απάντηση #193 στις: Σήμερα στις 05:46:30 »

Νικόλαε.....έτσι είναι κατά 99,9/% όλες οι σαμπρέλες αυτού του είδους, πάντα θέλουν λίγο σφίξιμο τα μέσα παξιμάδια, αν μείνουν έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να κοπεί η βαση της βαλβίδας όταν μείνει με λίγο αέρα, επίσης προσέχουμε πάντα η βαλβίδα να βγαίνει ευθεία εξω από την ζάντα, αλλιώς κινδυνεύει να πάθει τι ίδιο όταν μείνει από αέρα!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!