Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 227514

Offline sxakk

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #275 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2021, 21:01:42 μμ
Γεια σας! Έχω Τ50 αλλά το έχω κάνει Τ80. Παίρνει μπρος δουλεύει για 10 λεπτά και σβήνει. Μου είπε μάστορας ότι το παπάκι θέλει άλλαγμα μηχανής και ότι άλλο προκύψει. Μένω Αθήνα (νότια), ξέρετε κάποιον μάστορα που μπορεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο παπί;
Ευχαριστώ!



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #276 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2021, 17:44:45 μμ
Οταν λές το εκανες Τ80, άλλαξες κυλινδρο και πιστονι η και μπιέλα?
Κεφαλή άλλαξες?

Αν αλλαξες κυλινδρο και πιστονι μονον τότε είναι 72 κυβικά , σαν το δικό μου δλδ :2hysterical:

Το ότι δουλεύει 10 λεπτά κα σβήνει ισως εχει θέμα με το καύσιμο, εχεις ελέγξει τπτ η δεν το κατεχεις το άθλημα? 
Δουλεύει και σβήνει , μετα ξαναπαίρνει? η πρέπει να περιμένεις λίγο?
Εάν στα 10 λεπτά που λειτουργεί ξεκινησεις , σβήνει στην πορεία?

Η περιοχή μου είναι Ελευσίνα και δεν σε βολεύει, αλλά αυτα τα μηχανάκια είναι πάρα πολύ απλά , βενζίνη και σπινθήρα θέλουν ,

Αν ξέρεις λίγα πράγματα να σου πω να κανεις 2-3 ελέγχους μήπως και βρείς την ζημιά.

Πχ:  Το ρουμπινέτο βενζίνης δουλεύει?  αν ξεβιδωσεις την βίδα χαμηλά στο λεκανάκι του καρμπυρατερ και ανοιξεις το ρουμπινέτο τρέχει βενζίνη απο το λεπτό μαύρο σωλήνα?
Δοκίμασες να αλλάξεις μπουζί ?  Εβγαλες το μπουζί να δείς οταν κοβει αν έχει σπινθήρα?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #277 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2021, 20:11:23 μμ
Αν αλλαξες κυλινδρο και πιστονι μονον τότε είναι 72 κυβικά , σαν το δικό μου δλδ :2hysterical:

Θέλει και στρόφαλο δηλαδή για να γίνει 80άρι;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #278 on: Τετάρτη 10 Νοέμβριος 2021, 16:34:25 μμ
Θέλει και στρόφαλο δηλαδή για να γίνει 80άρι;

Ναι , και εγω την πάτησα , εβγαλα στροφαλομπιέλα και το πηγα σε μηχανουργειο το ξεπρεσάρισαν και αλλαξα ρουλεμαν , και εδεσα κινητήρα ετσι.
Οταν το έμαθα ηταν αργά .
Τωρα εχω ενα τριτάχυτο Τ72 και παιδεύομαι να το κανω να δουλέψει με το καρμπυρατερ απο το Τ50 το 14αρι ζιγκλερωμένο, η με το 16 αρι απο το Τ80, με το ενα δεν πάει κ τόσο καλά , με το αλλο ανεβαζει κατανάλωση και βγαζει πλουσιο μίγμα :goofy:

Λέω καποια στιγμή να το ξανακάνω 50 αρι να ησυχασω



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #279 on: Πέμπτη 11 Νοέμβριος 2021, 15:36:13 μμ
Θα δουλεύει και με 72 cc δεν μπορεί. Ψάξε σε φόρουμ Γιαμάχα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #280 on: Πέμπτη 11 Νοέμβριος 2021, 19:56:59 μμ
Βαριέμαι  :goofy: :goofy:

Αστο ετσι , ασε που αισθάνομαι παράνομος κατά 23cc   :2hysterical:



Offline pasxalispap21

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #281 on: Τρίτη 16 Νοέμβριος 2021, 19:11:53 μμ
Καλησπέρα, σήμερα μόλις αγόρασα ενα town mate 50 cc και θα ήθελα να το συμμαζέψω σιγά σιγά.
Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι οτι τα φλας του δεν φέγγουν πολύ,αυτό που οφείλεται, στη μπαταρία ίσως;
Και το ίδιο και με την κόρνα ακούγεται σαν να είναι βραχνιασμένη
« Last Edit: Τρίτη 16 Νοέμβριος 2021, 19:13:52 μμ by pasxalispap21 »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #282 on: Τρίτη 16 Νοέμβριος 2021, 20:07:03 μμ
Σίγουρα είναι 6 βολτο , οχι οτι αλλάζει και τπτ , απλά τα 12 βολτα επειδη έχουν μίχα έχουν και ισχυρότερα πηνία και μεγαλύτερη μπαταρία.
Το πρωτο που πρέπει να ελέγξεις είναι αν στο ρελαντί έχεις πάνω απο 6 βολτ στην μπαταρία , μετρώντας δλδ πάνω στους πόλους.
Ανεβαζοντας στροφές πρέπει η ταση στους πόλους της μπαταρίας να ανέβει στα 7.2 βολτ και να μην ξεπεράσει 7.5

Επειδή το ηλεκτρικό κύκλωμα δεν είναι για να βλέπεις , αλλά για να σε βλέπουνε  :2hysterical: , γι αυτό και είναι ολα κεράκια .
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς 6βολτες λάμπες λεντ αν υπάρχουν , η να αρχίσεις τις μοντίφες όπως εγω.

Αν διαβασεις το νήμα απο την αρχη θα καταλάβεις . Βασικά αυτό που έκανα είναι οτι αντικατέστησα τις λάμπες με λεντ , ετσι επεσε σημαντικά η απαίτηση σε ρεύμα , εφτιαξα και ενα δικό μου φλάσερ και ετσι εχω μια φωτεινοτητα της προκοπής σε φλάς και στοπ.

Αυτό που ακομα δεν μπόρεσα να αναβαθμίσω είναι το εμπρός φαναρι . Απο ότι φαίνεται για αυτό το να γίνει μετατροπή ολοκληρου του ηλεκτρικου ξυκλώματος σε 12 βολτο είναι μονόδρομος.

Περισσότερα εδώ:  https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19286.0
« Last Edit: Τρίτη 16 Νοέμβριος 2021, 20:13:10 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #283 on: Κυριακή 09 Οκτώβριος 2022, 19:14:51 μμ
Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 270 ημέρες.
Αν δεν θέλετε σίγουρα να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.



Εσυ με προειδοποιείς αλλά εγώ επιμένω  :2hysterical:

Εχω καιρό να ασχοληθώ με το γέροντα Πάπο, μηχανικός δεν είμαι , απλά ασχολούμαι .

Ομως ποτέ δεν έπαψε να με βασανίζει αυτή η ιστορία με τα κυβικά .
Εκανα καλά μέσα στην ασχτοσύνη μου που άλλαξα ρουλεμάν στην μπιέλα και αφησα την ίδια?
Ηταν σωστό δλδ στον κινητήρα που άλλαξα κυλινδρο και πιστόνι , αφήνοντας την ίδια μπιέλα /στρόφαλο , αλλά και την ίδια κεφαλή?

Στο πόστ 122 έγραφα πριν κάτι αιώνες :

Για τον κινητήρα δίνει :

Bore T50 =  38mm   T80= 47mm
Stroke T50 =  41,4mm   T80= 45,6mm

Tι άλλα στοιχεία θέλουμε για να υπολογίσουμε αυτό το 71cc?
Δεν το υπολόγισα εγώ, μου το είπαν σε ενα φόρουμ κ θέλω να το σιγουρέψω.


Τωρα διαβαζοντας το Haynes προσθέτω και : Compression Ratio  T50= 10.3:1   και Τ80 = 9.6:1

Ενώ όλες οι πληροφορίες που είναι σχετικές με βαλβίδες είναι ιδιες και για τα δύο μοντέλα , η μάλλον για τους δύο κινητήρες.

Τότε λοιπον ο πολυμήχανος συμφορουμίτης γκ με τ΄όνομα , είχε απαντήσει σχετικά , κάτι τόσο απλό που όμως εγώ δεν είχα σκεφτεί :

Τον όγκο του κυλίνδρου εννοείς;
π (3,14) * διάμετρο στο τετράγωνο / 4 * το ύψος του κυλίνδρου (διαδρομή) Όλα αυτά σε χιλιοστά, άρα θα βρούμε κυβικά χιλιοστά. Ρίξε και μια διαίρεση / 1000 για να βγει σε κυβικά εκατοστα. Δηλαδή:

Τ50             3,14*38*38*41,4/4000 = 46,92 πες 47cc
T80             3,14*47*47*45,6/4000 = 79,07 πες 79cc
TStoneman   3,14*47*47*41,4/4000 = 71,79 πες 72cc δηλαδή έχεις Τ 72

Η σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΚΝΣ (δηλαδή όγκος κυλίνδρου + όγκος θάλαμου καύσης) δια του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ (δηλαδή όγκος θάλαμου καύσης)
Με αυτά τα δεδομένα και συμπίεση 10,3 που αναφέρεις ο θάλαμος καύσης του Τ 50 είναι 5,05 cc.
Με αυτόν τον θάλαμο καύσης και 72cc κύλινδρο η συμπίεση του Τ 72 φτάνει στα ύψη: 15,2!!!!!!!! Οπότε:



Οκ Γιάννη, το κατάλαβα το πρώτο , όγκο κυλίνδρου βρίσκουμε, δλδ εμβαδόν κύκλου επί το ύψος , θέτοντας το Bore σαν διάμετρο του κυλίνδρου , και Stroke
την διαδρομή  που κινείται το πιστόνι. Ελπίζω να τα λέω καλά .

Αυτό που θέλω τώρα είναι , τι συμπίεση έχω τώρα με τα 72 κυβικά διατηρώντας την κεφαλή του Τ50, και τι συμπίεση θα έχω αν αγοράσω κ αντικαταστήσω
την κεφαλή αυτή με μια κεφαλή απο Τ80.

Οχι οτι έχω κάποιο πρόβλημα σαν λειτουργία , αλλά με το φόβο μήπως μια υπερβολική τιμή συμπίεσης δεν είναι καλή για την υγεία κ μακροζωία του κινητήρα.
Αφου μεγαλύτερη συμπίεση σημαίνει και μεγαλύτερη θερμοκρασία λειτουργίας , η μήπως όχι ?

Με δεδομένο οτι , σαν μηχανάκι τώρα είναι πιο ζωηρό, βέβαια αφού διατηρήθηκε το ίδιο τριτάχυτο κιβώτιο μετά βίας βγαζει τα 65 χλμ/ω τελική που
δεν την χρειάζομαι , κ εχει μανιβέλα Χάρλευ .
Καποια στιγμή αντικατέστησα το 14 αρι καρμπυρατερ με ενα γνήσιο 16 αρι με καινούργια ζιγκλερ και δεν είδα σημαντική διαφορά εκτός του ότι ανέβηκε η κατανάλωση .
Ετσι τώρα έχω επάνω το 14 αρι με τα ζιγκλερ του Τ50, επειδή κάποια στιγμη του άλλαξα τα ζιγκλέρ με του Τ80 κ δεν μου άρεσε σαν λειτουργία.
Δοκίμασα και κάποιες ενδιάμεσες τιμές στο κυρίως  ζιγκλέρ αλλά δεν ήταν αυτό που ζητούσα ούτε και είχα σαν απόδωση αυτο που περίμενα .


ΥΓ: Ιωάννη , εχω χάσει το κινητό σου , να ληφθει κ αυτό στα υπ΄' όψιν .



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #284 on: Πέμπτη 13 Οκτώβριος 2022, 15:18:02 μμ
Χαιρετισμούς στο φόρουμ.
Νίκο οι υπολογισμοί του κυβισμού είναι σωστοί, αλλά αφού γράφεις ότι η διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική, ο υπολογισμός της συμπίεσης είναι αδύνατος χωρίς άλλα δεδομένα. Αυτό γιατί όπως γράφεις η διαδρομή του εμβόλου είναι στο Τ 50 41,4 και στο Τ 80 45,6. Αυτό σημαίνει ότι το Κάτω Νεκρό Σημείο στο Τ80 είναι 2,1 mm πιό κάτω από το ΚΝΣ του Τ50 και το Ανω Νεκρό Σημείο του Τ 80 mm είναι 2,1 mm πιό πάνω από το ΑΝΣ του Τ 50. Για να μην είναι η συμπίεση άλλα αντί άλλων ή να μη βρει το έμβολο στις βαλβίδες η Γιαμάχα θα έχει τροποποιήσει την μπιέλα, το ύψος του κυλίνδρου, ίσως και την κεφαλή.
Φαντάζομαι ότι ο κύλινδρος του Τ 80 που έχεις , θα είναι υψηλότερος περίπου κατά 2mm από τον κύλινδρο του Τ 50 που είχες. Με την κοντή μπιέλα όμως του Τ 50, το έμβολο δεν θα φτάνει αρκετά ψηλά και θα έχεις χαμηλή συμπίεση.

Παρατήρησες διαφορά ύψους στους κυλίνδρους όταν πήρες τον καινούριο; Έχεις ακόμα τον παλιό για να συγκρίνεις;

Το παπί της Χόντα C 50 γίνεται 72cc μόνο με την αλλαγή εμβόλου, οπότε τα πράγματα είναι απλά. Για C 90 αλλάζουν ΟΛΑ.

Όπως και τα θρυλικά δίχρονα της Γιαμάχα. Το 250 είχε 54 Χ 54 διάμετρο Χ διαδρομή και το 350 64 Χ 54. Άλλαζες κυλίνδρους κα έμβολα και τέλος. Στο παπί μας παιδεύει η κυρά Γιαμάχα.  :goofy: :goofy: :goofy:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #285 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 16:29:59 μμ
 
Χαιρετισμούς στο φόρουμ.

Καλώς μας ήρθες


(Ιωάννη κατ' αρχάς τα έντονα γράμματα στο προηγούμενο δικό μου πόστ είναι δικά σου, εγώ απλά προσπαθώ να βγάλω άκρη απο τα γραφόμενά σου. :goofy:)

 Η  διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική ε? είναι αυτό το  41,4 στο Τ50  και  το  45,6  Τ 80 , μάλιστα κατανοητόν .

Αφού λοιπόν εγώ άλλαξα κυλινδροπίστονο (μόνον) τότε αύξησα τον κυβισμό (λέμε τώρα ) 
αρα κατάφερα ο άτιμος να κατασκευάσω ενα T-Stoneman   3,14*47*47*41,4/4000 = 71,79 πες 72cc δηλαδή έχεις Τ 72

Οκ μέχρι εδώ καλά τα πάω  πάντα με τους δικούς σου υπολογισμούς , εγώ απλά τους μεταφράζω ωστε να τους καταλαβαίνω .



Ακολουθεί εγυκλοπαιδική ενημέρωση:

Τώρα , σύμφωνα με τα λεγόμενα της Γιαμάπα, έχει βάλει στο φυγοκεντρικό του Τ50  τέσσερις λιγότερες μπίλιες  ( 8 δλδ αντί για 12) ωστε η αποσύμπλεξη
στο ΄΄μικρό Τ50 ΄΄ να γίνεται σε πιο υψηλές στροφές κινητήρα κερδίζοντας λίγη ζωντάνια  αφου μάλιστα να πώ εδώ οτι το Τ50 είναι στην βασική του μορφή μονόσελο , η με κανονική σέλα αλλά αναγράφει στο πλάι κιλά ωφέλιμου φορτίου περίπου ενός κανονικού αναβάτη η δύο τζαπανακίων :2hysterical:
Επίσης και η κεφαλή είναι (λέει ) κατασκευασμένη και αυτό φαίνεται απο τα χαρακτηριστικά  με  Compression Ratio  T50= 10.3:1   και Τ80 = 9.6:1, ωστε και πάλι
να αποκτήσει λίγη επιπλέον ζωηράδα το Τ50.

Τέλος ενημέρωσης.





Νίκο οι υπολογισμοί του κυβισμού είναι σωστοί, αλλά αφού γράφεις ότι η διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική, ο υπολογισμός της συμπίεσης είναι αδύνατος χωρίς άλλα δεδομένα. Αυτό γιατί όπως γράφεις η διαδρομή του εμβόλου είναι στο Τ 50 41,4 και στο Τ 80 45,6. Αυτό σημαίνει ότι το Κάτω Νεκρό Σημείο στο Τ80 είναι 2,1 mm πιό κάτω από το ΚΝΣ του Τ50 και το Ανω Νεκρό Σημείο του Τ 80 mm είναι 2,1 mm πιό πάνω από το ΑΝΣ του Τ 50. Για να μην είναι η συμπίεση άλλα αντί άλλων ή να μη βρει το έμβολο στις βαλβίδες η Γιαμάχα θα έχει τροποποιήσει την μπιέλα, το ύψος του κυλίνδρου, ίσως και την κεφαλή.

Τι κατάλαβα εγώ απο αυτό?  Οτι η διαδρομή του εμβόλου είναι μικρότερη στο Τ50, και αυτό σημαίνει και μικρότερο κυβισμό,
αρα αν η μπιέλα είναι ίδια σε μήκος η διαφορά σε διαδρομή θα προκαλείται λογικά απο τον στρόφαλο.
Το μόνο σίγουρο εδώ είναι οτι στο Τ80 η κεφαλή αλλάζει σαν συμπίεση αλλά σαν στοιχεία όλα τα υλικά είναι ίδια , δλδ και οι βαλβίδες και τα τσιμουχάκια , αλλά
κ σαν ρύθμιση τα διάκενα είναι ίδια .


Φαντάζομαι ότι ο κύλινδρος του Τ 80 που έχεις , θα είναι υψηλότερος περίπου κατά 2mm από τον κύλινδρο του Τ 50 που είχες. Με την κοντή μπιέλα όμως του Τ 50, το έμβολο δεν θα φτάνει αρκετά ψηλά και θα έχεις χαμηλή συμπίεση.

Αρα έχω ανεβάσει τον κυβισμό αλλά εχω χάσει σε συμπίεση αν όμως είχα την κεφαλή του Τ80, τωρα που έχω διατηρήσει ομως την κεφαλή του Τ50 με την αυξημένη συμπίεση ισως έχω γλυτώσει ενα μερος της χασούρας .


Παρατήρησες διαφορά ύψους στους κυλίνδρους όταν πήρες τον καινούριο; Έχεις ακόμα τον παλιό για να συγκρίνεις;

Ναι τον έχω , κ θα μετρήσω ετσι απο περιέργεια.


Το παπί της Χόντα C 50 γίνεται 72cc μόνο με την αλλαγή εμβόλου, οπότε τα πράγματα είναι απλά. Για C 90 αλλάζουν ΟΛΑ.

Είναι αργά να πάρω το C50 και να αρχίσω τα ίδια , θα με χωρίσει η άλλη  :2hysterical:


Όπως και τα θρυλικά δίχρονα της Γιαμάχα. Το 250 είχε 54 Χ 54 διάμετρο Χ διαδρομή και το 350 64 Χ 54. Άλλαζες κυλίνδρους κα έμβολα και τέλος. Στο παπί μας παιδεύει η κυρά Γιαμάχα.  :goofy: :goofy: :goofy:

Δεν κατέχω δεν μπορώ να πώ .


Λοιπόν , ο λόγος που ασχολήθηκα πάλι με τον πάπο είναι επειδή δεν πήγαινε καλά τωρα τελευταία  κ φοβόμουν μήπως λόγω υπερβολικής συμπίεσης τον σκάσω .
Αφού όμως εκανα πολλές δοκιμές για το τι ευθύνεται , αγόρασα κ καρμπυρατερ 16 αρι, καινούργια ζιγκλέρ, αλλά δεν διορθωνόταν,  ζιγκλερωσα το 14 αρι παλιό καρμπ  του Τ50 και πάλι τπτ.
Είπα να ρυθμίσω βαλβίδες αφού είχε να ρυθμιστεί απο το δέσιμο του κινητήρα, δλδ κάπου 500χλμ
Τελικά ήταν πολύ σφιχτές, κατάφερα να βρώ το ΑΝΣ απο το παίξιμο της εισαγωγής και επειδή το κοκοράκι της εξαγωγής κινιόταν δεξια αριστερα κάπως χαλαρό.
Μετα δλδ την ρύθμιση των βαλβίδων έστρωσε , παίρνει μπροστά και κρύο, δεν μπουκώνει και δεν εχει κομπιάσματα στο ανοιγμα του γκαζιού.
Μέχρι εδώ καλά .

Τωρα σε οτι έχει να κάνει με κεφαλές κ κυλίνδρους κ μπιέλες:

Λογικά πρέπει να αλλάξω και κεφαλή και στροφαλομπιέλα  απο Τ80 για να πώ οτι θα εχω ενα Τ80 με την σωστή συμπίεση και το όποιο κέρδος σε
κάποια ισχύ.
Αυτό που τουλάχιστον είναι καθησυχαστικό είναι οτι δεν έχω υπερβολική συμπίεση.





Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #286 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 22:44:12 μμ
Η  διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική ε? είναι αυτό το  41,4 στο Τ50  και  το  45,6  Τ 80 , μάλιστα κατανοητόν .
Αφού λοιπόν εγώ άλλαξα κυλινδροπίστονο (μόνον) τότε αύξησα τον κυβισμό (λέμε τώρα ) 
αρα κατάφερα ο άτιμος να κατασκευάσω ενα T-Stoneman   3,14*47*47*41,4/4000 = 71,79 πες 72cc δηλαδή έχεις Τ 72
Σωστά 'Εχουμε ένα Τ 72 S!

Τι κατάλαβα εγώ απο αυτό?  Οτι η διαδρομή του εμβόλου είναι μικρότερη στο Τ50, και αυτό σημαίνει και μικρότερο κυβισμό,
αρα αν η μπιέλα είναι ίδια σε μήκος η διαφορά σε διαδρομή θα προκαλείται λογικά απο τον στρόφαλο.
Προσοχή! Την διαδρομή του εμβόλου την καθορίζει μόνο οστρόφαλος, όχι η μπιέλα. Ακόμα και αν βάλουμε μια μπιέλα 2 μέτρα στο Τ 72 S, η διαδρομή θα είναι ίδια 41,4 αλλά 2 μέτρα παρα πέρα.

Το μόνο σίγουρο εδώ είναι οτι στο Τ80 η κεφαλή αλλάζει σαν συμπίεση
Αν δεν γνωρίζουμε το ύψος του κυλίνδρου του Τ 80 (σε σχέση με το Τ 50) και τα μήκη των μπιελών, δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για την κεφαλή. Οι κεφαλές και οι μπιέλες των 50αριών και των 80αριών έχουν το ίδιο part number;

Αρα έχω ανεβάσει τον κυβισμό αλλά εχω χάσει σε συμπίεση αν όμως είχα την κεφαλή του....
Σωστά, αλλά άσε την κεφαλή προς το παρόν.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #287 on: Σάββατο 15 Οκτώβριος 2022, 12:37:40 μμ
 Τ50

37X-11110-01 CYLINDER HEAD ASSΥ   Κεφαλή
22F-11651-02 . ROD, CONNECTING    Μπιέλα

βαλβίδες
22F-12111-01 VALVE, INTAKE 1   
 29F-12121-00 VALVE, EXHAUST


Τ80

 35T-11110-01 CYLINDER HEAD ASSY
 22K-11651-02 . ROD, CONNECTING

 22K-12111-01 VALVE, INTAKE
 22K-12121-01 VALVE, EXHAUST

Αυτα τα στοιχεία βρίσκω.

Αλλά βρήκα την λύση , θα πάω τον κύλινδρο του Τ50 για ενα περιποιημένο ρεκτιφιέ άνοιγμα στα 47 και θα ησυχάσω .
και κυβικά και συμπίεση  ;D

Σχόλιο ασχετο με το θέμα μας :

Βασικά βαριέμαι να διαιρώ τώρα κινητήρα και να τρέχω για ανταλλακτικά σε κάτι που πρώτον λειτουργεί , αλλά δεύτερον δεν προσφέρει τπτ αφού εχω παραδώσει
πινακίδες και κάνει 500 μέτρα το μήνα , δλδ δύο γυροβολιές το τεράγωνο.

Είναι μεν παπί, δε θα το δώσω ποτέ, αλλά δεν είναι κ Ινοβα να το κυκλοφορήσεις, ψόφιο σε επιδώσεις, φωτα κεράκια δεν παίζει για βραδινη βόλτα  δε βλέπεις τπτ μόνο σε βλέπουνε , αναρτήσεις αστα να πάνε κ φρένα που αποκτούν ABS οταν είσαι δικάβαλος.
Το πιο ασχημο όμως είναι η διαμόρφωσή του, δλδ η σέλα του τελειώνει σαν το C50 πριν το κέντρο του πίσω τροχού  (η πίσω σχάρα βιδώνει στα πίσω ανορτισερ) , είναι κοντή με άλλα λόγια  , εγω 1.85 η κυρά 1.70 οταν ανεβαίνουμε (όταν ανεβαίναμε δλδ  :2hysterical:) επάνω τα γόνατά μου ακουμπάνε στην ποδιά και για να στρίψω το τιμόνι βγάζω πόδι σαν τα μοτοτζιπί :2hysterical: :2hysterical:
Καποτε που είχα το πίσω ψαλίδι απο Τ50 δεν είχε πατάκια για τον πίσω και είχα βαλει δύο στην κάτω βίδα των πίσω αμορτισέρ τα ποδάρια της κυράς ηταν τόσο ψηλά που τα γόνατά της μπαίνανε αναμεσα σττις μασχάλες  μου , απόλυτη σταθερότης δλδ :2hysterical: :2hysterical:
Τωρα που άλλαξα ψαλίδι με αυτό του Τ80 που εχει πατακια πάνω στο ψαλίδι κ πρός τα μπροστα βελτιώθηκε η κατάσταση αλλά πλέον δεν ανεβαίνει επάνω , λέει οτι θα την σκοτώσω με το ρημάδι που βρηκα κ πήρα .
Και αυτό επειδή μια φορά γυρίζαμε απο Ελευσίνα με 35 χλμ αφου δικάβαλο δε πάει παραπάνω, ηταν κ 50 αρι τότε , και είχα 3η , πήγα να αλλάξω ταχύτητα νομίζοντας οτι είμαι στο μηχανάκι κ κάρφωσα 1η μπλόκαρε ο πίσω τροχός κ η κυρά ανέβηκε στην πλάτη μου , Οργιο  :2hysterical: :2hysterical:
Απο τότε το διέγραψε , μια εποχή το είχα για εδώ τριγύρω δουλειές αλλά πήρα ποδήλατο και τελος κ αυτό.

Θέλω να πώ οτι εκτός απο μια ανάμνηση και σεβασμό στις ατελείωτες ώρες δουλειάς που εριξα δεν θέλω να φύγει για 300-400 ευρω , τόσα πήγαν τα χρώμια μονον.
Αλλιως αν υπήρχε χρήμα για πέταμα θα αγόραζα ενα κινητήρα Τ80 4τάχυτο και θα τον ανακατασκεύαζα να ησύχαζα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #288 on: Σάββατο 15 Οκτώβριος 2022, 15:25:20 μμ
Άλλοι κωδικοί, άλλα εξαρτήματα.
Εμ δεν άλλάζουν κύλινδρο από μηχανάκι με άλλη διαδρομή. Ρεκτιφιέ στον Τ 50 έπρεπε να κάνεις για να έχεις σωστό Τ 72 S. Δεν σου το είπε ο πωλητής; Τι λέω τώρα... :2hysterical:

Γνωστά τα μειονεκτήματα των μκρών παπιών, όμως καίνε λίγο, έχουν φτηνά τέλη και ασφάλεια και καθόλου ΚΤΕΟ. Γίνονται δε 80 + κυβικά χωρίς να φαίνονται.

Επειδή τώρα πιά έχεις τον κύλινδρο του Τ 80 θα πρότεινα να ψάχνεις στις ανακυκλώσεις για Τ 80.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #289 on: Σάββατο 15 Οκτώβριος 2022, 16:03:56 μμ
Άλλοι κωδικοί, άλλα εξαρτήματα.

Ναι , δυστυχώς


Εμ δεν άλλάζουν κύλινδρο από μηχανάκι με άλλη διαδρομή.

Ναι , γιατι ήξερα τι έκανα


Ρεκτιφιέ στον Τ 50 έπρεπε να κάνεις για να έχεις σωστό Τ 72 S.

Γιατι μου το χαλάς τώρα? δεν είπαμε οτι αν ρεκτιφιάρω τον 50 σε 80 κ εχοντας τον ιδιο στροφαλο κ μπιέλα θα ανέβω στα 80 κυβικά αφου θα εκμεταλεύομαι
ολο το μηκος του κυλίνδρου? 

Δεν σου το είπε ο πωλητής; Τι λέω τώρα... :2hysterical:

Γιατι αυτός ήξερε? Ασε δλδ που όσους ξέρω κ εχουν κανει κ δήθεν αυτην την αναβάθμιση ετσι την έχουν κάνει

Γνωστά τα μειονεκτήματα των μκρών παπιών, όμως καίνε λίγο, έχουν φτηνά τέλη και ασφάλεια και καθόλου ΚΤΕΟ.

Το μόνο καλό μεχρι να τα τσιμπήσουν κ αυτά



 Γίνονται δε 80 + κυβικά χωρίς να φαίνονται.

Εδώ είναι όλο το ζουμί


Επειδή τώρα πιά έχεις τον κύλινδρο του Τ 80 θα πρότεινα να ψάχνεις στις ανακυκλώσεις για Τ 80.

Δλδ , τι να ψάχνω? κινητηρα Τ80 η ολοκληρο μηχανάκι να έχω δυο ρημάδια ?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #290 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 08:50:05 πμ


Γιατι μου το χαλάς τώρα? δεν είπαμε οτι αν ρεκτιφιάρω τον 50 σε 80 κ εχοντας τον ιδιο στροφαλο κ μπιέλα θα ανέβω στα 80 κυβικά αφου θα εκμεταλεύομαι
ολο το μηκος του κυλίνδρου? 

ΟΧΙ!!! Αν έκανες ρεκτιφιέ μέχρι τη διάμετρο του 80αριού πάλι Τ 72 θα είχες γιατί θα είχες τον στρόφαλο του Τ 50. Για τον υπολογισμό του όγκου του κυλίνδρου (που είναι σκέτη γεωμετρία χωρίς μηχανολογικά) χρειάζεται η διάμετρος του κυλίνδρου και το ύψος του. Δεν παίζει ρόλο η μπιέλα και ο κύλινδρος του μηχανακιού. Όταν λέμε χωρητικότητα του κινητήρα εννοούμε τον όγκο που σαρώνει το έμβολο και όχι τον όγκο του κυλίνδρου σαν εξάρτημα. Ο κύλινδρος σαν εξάρτημα προεκτείνεται αρκετά προς τα κάτω για να συγκρατεί το έμβολο και λίγο ή καθόλου προς τα πάνω για να κάνει χώρο να μην αναίβει πολύ η συμπίεση.


Δλδ , τι να ψάχνω? κινητηρα Τ80 η ολοκληρο μηχανάκι να έχω δυο ρημάδια ?

Μάλλον κινητήρα μόνο για να μη τρομάξει η Κατερίνα  :goofy: αλλά αν βρεις φθηνώτερο το μηχανάκι ολόκληρο πάρτο και κρατάς μόνο τον κινητήρα, ή και κάποια ανταλλακτικά αν έχεις χώρο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #291 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 17:45:00 μμ
ΟΧΙ!!! Αν έκανες ρεκτιφιέ μέχρι τη διάμετρο του 80αριού πάλι Τ 72 θα είχες γιατί θα είχες τον στρόφαλο του Τ 50. Για τον υπολογισμό του όγκου του κυλίνδρου (που είναι σκέτη γεωμετρία χωρίς μηχανολογικά) χρειάζεται η διάμετρος του κυλίνδρου και το ύψος του. Δεν παίζει ρόλο η μπιέλα και ο κύλινδρος του μηχανακιού. Όταν λέμε χωρητικότητα του κινητήρα εννοούμε τον όγκο που σαρώνει το έμβολο και όχι τον όγκο του κυλίνδρου σαν εξάρτημα. Ο κύλινδρος σαν εξάρτημα προεκτείνεται αρκετά προς τα κάτω για να συγκρατεί το έμβολο και λίγο ή καθόλου προς τα πάνω για να κάνει χώρο να μην αναίβει πολύ η συμπίεση.

Γιατί ΟΧΙ!!!!! :eusa_think:

Τωρα δε λέγαμε οτι το μήκος που κινείται το έμβολο επι την επιφάνεια του εμβόλου δίνει τα κυβικά?

Δεν είπαμε οτι μια κοντή μπιέλα δεν αφήνει το έμβολο να κινηθεί σε όλο το μήκος?

Αν δλδ ο κύλινδρος του Τ50 έχει μήκος 41,4mm και κινείται σε αυτό το μήκος με την ας πούμε δική του ''κοντή'' μπιέλα , αν εγώ τον ''ανοίξω'' απο 38mm στα 47mm 
 θα έχω την ίδια μπιέλα   ιδιο μήκος κινησης αλλά μεγαλύτερη διαμετρο .

Οχι έχεις δίκιο , 72 βγαζει πάλι  :goofy: :goofy:

Αρα θέλω πιο μεγάλο σε διάμετρο κυλινδρο, απο ότι υπολόγισα για 79.99 cc θέλω 24,8 mm ακτίνα δλδ 49,6 mm κύλινδρο, πές 50 δλδ 1.5 χιλιοστό ανοιγμα περιμετρικά , ε δεν είναι και πολύ .

Λοιπόν, σήμερα πέρασα απο έναν μπάρμπα με συνεργείο μηχανακίων στην Ελευσίνα , ασχολείται μόνος και σαν μπάρμπας (τι μπάρμπας δλδ  παίζει να είναι
κ μικρότερός μου  :goofy: :goofy:) ξέρει απο παλιά μοτόρια.
Του είπα το πρόβλημά μου και μου είπε οτι έπρεπε να πώ στο καταστημα που αγόρασα το κυλινδροπίστονο οτι πρόκειται για μετατροπή κ όχι για αλλαγή κυλίνδρου λόγω συντήρησης η βλάβης .
Αν το ζητούσα ετσι θα μου εδειναν φαρδύτερο κυλινδρο ωστε τελικά να βγάλω τα κυβικά που ήθελα.

Κοίτα που τελικά είχε δίκιο, αυτό όμως θα το σιγουρέψω αύριο , θα πάρω δύο τηλέφωνα σε δύο παπομάγαζα να ρωτήσω.

Του είπα και για ρεκτιφιέ στόν κύλινδρο του Τ50 και μου είπε οτι δεν το συνιστά  πως δύσκολο να πετύχει κ πώς με τα ίδια λ7 κ ισως κ λιγότερα
μπορεί να μου φέρει κύλινδρο αλλά θα πρέπει να αλλάξω τουλάχιστον τα ελατήρια  και να χρησιμοποιήσω το δικό μου έμβολο.
Μάλλον πρέπει να μπερδεύτηκε , η υπέθεσε οτι θέλω να το αφήσω στα 72 κυβικά,


 



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #292 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 21:14:58 μμ
Θα το γράψω εδώ αλλά αφορά και το νήμα που αφορά το σταθμό της αντλίας:

Χαίρομαι να σας διαβάζω, αλλά αναρωτιέμαι γιατί τόσο άγχος αφού με μια ερώτηση στο Facebook θα σας λυθούν όλες οι απορίες. :2hysterical:


Παύλος Καρούμπης


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #293 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2022, 10:34:24 πμ

Χαίρομαι να σας διαβάζω,

Αφού αντέχεις  :2hysterical:


..... αλλά αναρωτιέμαι γιατί τόσο άγχος αφού με μια ερώτηση στο Facebook θα σας λυθούν όλες οι απορίες. :2hysterical:

Ναι αμέ, κ να μας δημιουργηθούν άλλες τόσες .

 :2hysterical: :2hysterical:

Εδώ δεν ξερω το γιατι , αλλά αισθάνομαι σα στο σπίτι μου, εκεί ολίγον σαν στο σπίτι μου ξεβράκωτος
με ανοιχτές κουρτίνες  ;D
Εδώ έχει ησυχία .
Τι να λέμε .



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #294 on: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2022, 21:24:21 μμ
Γιατί ΟΧΙ!!!!! :eusa_think:
Τωρα δε λέγαμε οτι το μήκος που κινείται το έμβολο επι την επιφάνεια του εμβόλου δίνει τα κυβικά?

ΝΑΙ αυτό το λέγαμε.

Δεν είπαμε οτι μια κοντή μπιέλα δεν αφήνει το έμβολο να κινηθεί σε όλο το μήκος?

ΟΧΙ αυτό δεν το λέγαμε, λέγαμε ότι ο στρόφαλος και μόνον ορίζει πόσο θα παλινδρομήσει το έμβολο. Με την κοντή μπιέλα θα παλινδρομεί πιό "χαμηλά" με την μακρυά πιό "ψηλά" αλλά πάντα 41,4 mm.

Αρα θέλω πιο μεγάλο σε διάμετρο κυλινδρο, απο ότι υπολόγισα για 79.99 cc θέλω 24,8 mm ακτίνα δλδ 49,6 mm κύλινδρο, πές 50 δλδ 1.5 χιλιοστό ανοιγμα περιμετρικά , ε δεν είναι και πολύ .

Ααα, αν κατάλαβα καλά θέλεις 80 κυβικά, αλλά με τον κοντό στρόφαλο του 50αριού. Αυτό γίνεται θεωρητικά όπως υπολόγισες και εσύ, αλλά το θέμα είναι αν υπάρχει τέτοιο έμβολο. Στα Χόντα υπάρχουν τα πάντα και τα έχουν φτάσει στα 200 κυβικά, όμως στο Χόντα 50 mm έμβολο είναι το μεγαλύτερο που μπορεί να μπει χωρίς μηχανουργικές κατεργασίες στα κάρτερ.

ΥΓ. 1 Είπαμε ότι ο κύλινδρος είναι πολύ μακρύτερος από τα 41,4 mm. Αν ήταν και ο κύλινδρος 41,4 mm το έμβολο θα έβγαινε από τον κύλινδρο στο Κάτω Νεκρό Σημείο!

ΥΓ. 2 Δεν του βάζεις ένα τουρμπάκι να ησυχάσεις;  :2hysterical: :2hysterical: Υπάρχουν μικρές φθηνές τουρμπίνες! :goofy: :goofy:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #295 on: Δευτέρα 24 Οκτώβριος 2022, 13:21:14 μμ
Τουρμπάκι? ειχα δει κάαααααποτε ενα σαν το δικό μου με 4 βάλβιδη κεφαλή και νιτρομπούκαλο ;D

Οκ αυτό με  το τί καθορίζει την διαδρομή του εμβόλου το κατανόησα .

Τωρα πρέπει να βρώ φλάτζες και μετα θα βγάλω κύλινδρο (με το νέο έτος αυτα).

Αν ο ηδη υπάρχον κύλινδρος που έχω κ αγόρασα σαν σετ με το έμβολο είναι (αν είναι ) πιο μακρύς παίζει να τον κοντίνω σε φρέζα? δλδ να γίνει όσο ο κύλινδρος του Τ50 και να τον φαρδύνω αντι για 47χλστα στα 50 ωστε να βγάλω τα 80 κυβικά? Φυσικά θα αλλάξω κ έμβολο.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #296 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 14:46:11 μμ
Τουρμπάκι? ειχα δει κάαααααποτε ενα σαν το δικό μου με 4 βάλβιδη κεφαλή και νιτρομπούκαλο ;D

Ναι; Έχει και για Τ 50 τόσα αφτερμάρκετ;

Αν ο ηδη υπάρχον κύλινδρος που έχω κ αγόρασα σαν σετ με το έμβολο είναι (αν είναι ) πιο μακρύς παίζει να τον κοντίνω σε φρέζα? δλδ να γίνει όσο ο κύλινδρος του Τ50 και να τον φαρδύνω αντι για 47χλστα στα 50 ωστε να βγάλω τα 80 κυβικά? Φυσικά θα αλλάξω κ έμβολο.

Μπράβο Νικόλαε! Εννόησες τα περί διαμέτρου, διαδρομής.
Γίνεται να κοντήνεις τον 80άρη κύλινδρο, ή να κάνεις ρεκτιφιέ στον 50άρη.
Υπάρχει όμως έμβολο 50 mm για το παπί της Γιαμάχα;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #297 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 17:17:45 μμ
Ιωάννη μου, κάτι πάνω κάτι κάτω θα την βρουμε την δουλειά, την υγειά μας νάχουμε και μπολικα κοκοπίνια  :2hysterical:



Offline sgperen

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #298 on: Πέμπτη 03 Αύγουστος 2023, 17:43:15 μμ
Καλησπέρα τελικά ποιο γρασσο μπενει στο πίσω διαφορικό του townmate ???

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Last Edit: Πέμπτη 03 Αύγουστος 2023, 17:46:39 μμ by sgperen »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #299 on: Πέμπτη 03 Αύγουστος 2023, 21:54:22 μμ
Οι Εγγλέζοι φίλοι μας χρησιμοποιουν αυτο:



Εγώ χρησιμοποιώ αυτό που παράγεται απο Ελληνική εταιρεία :



με αυτες τις προδιαγραφές



Και αυτό είναι το καταργημένο γνησιο

 
 

Η ποσότητα είναι 150 ml και χρησιμοποιείται όλη,  βασικά είναι ενα γράσο λιθίου με πρόσθετα αντικρουστικά
« Last Edit: Πέμπτη 03 Αύγουστος 2023, 22:04:47 μμ by Stoneman »