Χαιρετισμούς στο φόρουμ.
Καλώς μας ήρθες
(Ιωάννη κατ' αρχάς τα έντονα γράμματα στο προηγούμενο δικό μου πόστ είναι δικά σου, εγώ απλά προσπαθώ να βγάλω άκρη απο τα γραφόμενά σου.
)
Η διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική ε? είναι αυτό το 41,4 στο Τ50 και το 45,6 Τ 80 , μάλιστα κατανοητόν .
Αφού λοιπόν εγώ άλλαξα κυλινδροπίστονο (μόνον) τότε αύξησα τον κυβισμό (λέμε τώρα )
αρα κατάφερα ο άτιμος να κατασκευάσω ενα T-Stoneman 3,14*47*47*41,4/4000 = 71,79 πες 72cc δηλαδή έχεις Τ 72
Οκ μέχρι εδώ καλά τα πάω πάντα με τους δικούς σου υπολογισμούς , εγώ απλά τους μεταφράζω ωστε να τους καταλαβαίνω .
Ακολουθεί εγυκλοπαιδική ενημέρωση:
Τώρα , σύμφωνα με τα λεγόμενα της Γιαμάπα, έχει βάλει στο φυγοκεντρικό του Τ50 τέσσερις λιγότερες μπίλιες ( 8 δλδ αντί για 12) ωστε η αποσύμπλεξη
στο ΄΄μικρό Τ50 ΄΄ να γίνεται σε πιο υψηλές στροφές κινητήρα κερδίζοντας λίγη ζωντάνια αφου μάλιστα να πώ εδώ οτι το Τ50 είναι στην βασική του μορφή μονόσελο , η με κανονική σέλα αλλά αναγράφει στο πλάι κιλά ωφέλιμου φορτίου περίπου ενός κανονικού αναβάτη η δύο τζαπανακίων
Επίσης και η κεφαλή είναι (λέει ) κατασκευασμένη και αυτό φαίνεται απο τα χαρακτηριστικά με Compression Ratio T50= 10.3:1 και Τ80 = 9.6:1, ωστε και πάλι
να αποκτήσει λίγη επιπλέον ζωηράδα το Τ50.
Τέλος ενημέρωσης.
Νίκο οι υπολογισμοί του κυβισμού είναι σωστοί, αλλά αφού γράφεις ότι η διαδρομή του εμβόλου είναι διαφορετική, ο υπολογισμός της συμπίεσης είναι αδύνατος χωρίς άλλα δεδομένα. Αυτό γιατί όπως γράφεις η διαδρομή του εμβόλου είναι στο Τ 50 41,4 και στο Τ 80 45,6. Αυτό σημαίνει ότι το Κάτω Νεκρό Σημείο στο Τ80 είναι 2,1 mm πιό κάτω από το ΚΝΣ του Τ50 και το Ανω Νεκρό Σημείο του Τ 80 mm είναι 2,1 mm πιό πάνω από το ΑΝΣ του Τ 50. Για να μην είναι η συμπίεση άλλα αντί άλλων ή να μη βρει το έμβολο στις βαλβίδες η Γιαμάχα θα έχει τροποποιήσει την μπιέλα, το ύψος του κυλίνδρου, ίσως και την κεφαλή.
Τι κατάλαβα εγώ απο αυτό? Οτι η διαδρομή του εμβόλου είναι μικρότερη στο Τ50, και αυτό σημαίνει και μικρότερο κυβισμό,
αρα αν η μπιέλα είναι ίδια σε μήκος η διαφορά σε διαδρομή θα προκαλείται λογικά απο τον στρόφαλο.
Το μόνο σίγουρο εδώ είναι οτι στο Τ80 η κεφαλή αλλάζει σαν συμπίεση αλλά σαν στοιχεία όλα τα υλικά είναι ίδια , δλδ και οι βαλβίδες και τα τσιμουχάκια , αλλά
κ σαν ρύθμιση τα διάκενα είναι ίδια .
Φαντάζομαι ότι ο κύλινδρος του Τ 80 που έχεις , θα είναι υψηλότερος περίπου κατά 2mm από τον κύλινδρο του Τ 50 που είχες. Με την κοντή μπιέλα όμως του Τ 50, το έμβολο δεν θα φτάνει αρκετά ψηλά και θα έχεις χαμηλή συμπίεση.
Αρα έχω ανεβάσει τον κυβισμό αλλά εχω χάσει σε συμπίεση αν όμως είχα την κεφαλή του Τ80, τωρα που έχω διατηρήσει ομως την κεφαλή του Τ50 με την αυξημένη συμπίεση ισως έχω γλυτώσει ενα μερος της χασούρας .
Παρατήρησες διαφορά ύψους στους κυλίνδρους όταν πήρες τον καινούριο; Έχεις ακόμα τον παλιό για να συγκρίνεις;
Ναι τον έχω , κ θα μετρήσω ετσι απο περιέργεια.
Το παπί της Χόντα C 50 γίνεται 72cc μόνο με την αλλαγή εμβόλου, οπότε τα πράγματα είναι απλά. Για C 90 αλλάζουν ΟΛΑ.
Είναι αργά να πάρω το C50 και να αρχίσω τα ίδια , θα με χωρίσει η άλλη
Όπως και τα θρυλικά δίχρονα της Γιαμάχα. Το 250 είχε 54 Χ 54 διάμετρο Χ διαδρομή και το 350 64 Χ 54. Άλλαζες κυλίνδρους κα έμβολα και τέλος. Στο παπί μας παιδεύει η κυρά Γιαμάχα.
Δεν κατέχω δεν μπορώ να πώ .
Λοιπόν , ο λόγος που ασχολήθηκα πάλι με τον πάπο είναι επειδή δεν πήγαινε καλά τωρα τελευταία κ φοβόμουν μήπως λόγω υπερβολικής συμπίεσης τον σκάσω .
Αφού όμως εκανα πολλές δοκιμές για το τι ευθύνεται , αγόρασα κ καρμπυρατερ 16 αρι, καινούργια ζιγκλέρ, αλλά δεν διορθωνόταν, ζιγκλερωσα το 14 αρι παλιό καρμπ του Τ50 και πάλι τπτ.
Είπα να ρυθμίσω βαλβίδες αφού είχε να ρυθμιστεί απο το δέσιμο του κινητήρα, δλδ κάπου 500χλμ
Τελικά ήταν πολύ σφιχτές, κατάφερα να βρώ το ΑΝΣ απο το παίξιμο της εισαγωγής και επειδή το κοκοράκι της εξαγωγής κινιόταν δεξια αριστερα κάπως χαλαρό.
Μετα δλδ την ρύθμιση των βαλβίδων έστρωσε , παίρνει μπροστά και κρύο, δεν μπουκώνει και δεν εχει κομπιάσματα στο ανοιγμα του γκαζιού.
Μέχρι εδώ καλά .
Τωρα σε οτι έχει να κάνει με κεφαλές κ κυλίνδρους κ μπιέλες:
Λογικά πρέπει να αλλάξω και κεφαλή και στροφαλομπιέλα απο Τ80 για να πώ οτι θα εχω ενα Τ80 με την σωστή συμπίεση και το όποιο κέρδος σε
κάποια ισχύ.
Αυτό που τουλάχιστον είναι καθησυχαστικό είναι οτι δεν έχω υπερβολική συμπίεση.