Παρασκευή 22 Μάρτιος 2019, 23:34:35 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 11 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Yamaha Townmate t-50  (Αναγνώστηκε 98989 φορές)
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« στις: Κυριακή 12 Ιούνιος 2011, 15:12:48 μμ »

Σας παρουσιάζω τον γερο Πάπο της οικογένειας ...

Πρίν απο ... 6-7 χρονάκια αγόρασα εναντι του ποσού των 180 ευρώ ενα Townmate 50αρι σε απελπιστική κατάσταση.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι!
Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε.
Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του.
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα.
 Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο επάνω του ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά.
 Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε τα χρωστούμενα περίπου 165 ευρώ στην τροχαία για τα χρόνια που δεν πλήρωνε για θεώρηση της άδειας, ωστε να επιτραπεί η μεταβίβαση.

Τελικά ήρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.
 Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του πήγε για αμμοβολή στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα και αστάρωμα με πιστόλι. Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Μηχανικά, δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια με μπουζί και στην πορεία βλέπουμε.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό, και φυσικά καθαρίστηκαν και γρασσαρίστηκαν όλα τα ρουλεμάν. Ακολούθησε αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, και λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού. Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι .
 Ηλεκτρικά ξετ
υλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα . Στη συνέχεια μια καινούργια αφτερμαρκετ πίσω ζάντα γιατί η παλιά ηταν 8αρι.
Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!].
Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση] τσόκ και κοντέρ.
Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα   με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των.
Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.
 Στα χρόνια που πέρασαν κάνει ταξιδάκι κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο - Νεράτζα , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής - συντηρητής φροντίζει την μπαταρία του. Σας παρουσιάζω λοιπόν τον 31  ετών πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.

Η αυτού εξοχότης ''Le pap'' 







Ιάπωνας με ... βούλα:






Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!!



Διαφορικό και ησυχάζεις, το μόνο που μου λείπει τώρα με το ΤΑ:



Τεπόζιτο 5 λίτρων, αυτονομία 150 160 χλμ



49 κυβικά και ξεχνάμε το ΚΤΕΟ [προσωρινά?]



Ναι είναι 31 ετών!! και κάτι ...





Διαθέτει ανορθωτή στα 6V , και παρόλο που είναι 6βολτος έχει και ηλεκτρονική ανάφλεξη παρακαλώ ... κ ξεχνάς πλατίνες κλπ.







Και εργαλειοθήκη με εργαλεία με το ανάγλυφο λογότυπο Yamaha:



Αυτά για τον γηραιό πάπο της οικογένειας, η ποδιά του είναι ακόμα η γνήσια και είναι σαν καινούργια! Αποτέλεσμα αρκετής δουλειάς και προσπάθειας με υπομονή, και θα είναι κοντά μας για καιρό ακόμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 16:51:41 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
camionero
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 856



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 12 Ιούνιος 2011, 18:33:36 μμ »

Ωραίος ο φίλος! …  μπράβο! … το έκανες καινούργιο !!!
Καταγράφηκε

costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 12 Ιούνιος 2011, 19:29:39 μμ »

Καλά.... σοβαρολογείς;;;;;;;;; Εκανες το παπί ... πάπαρο;;;;; ολοκαίνουργιο;;;
Εύγε!!!!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 12 Ιούνιος 2011, 20:30:22 μμ »

Ευχαριστώ τα μεγιστα..., Τα παπιά γενικά εχουν πολλά και φθηνά ανταλλακτικά, κάτι τέτοιο βοηθάει να κάνεις οτι θές, και να κρατάς το κόστος σε λογικά επίπεδα. Υπάρχουν τόσα ανταλλακτικά που κάποιες στιγμές μόνο εαν είσαι ειδικός καταλαβαίνεις τις διαφορές ανάμεσα γνησια και aftermarket. Ο κινητήρας του εχει τώρα 50.450χλμ και δεν τον εχω ανοίξει ακόμα. Eνω πριν κάνα δίμηνο ,αρχές Απρίλη μου φαινεται, πήγα δικάβαλος με την κυρά μου απο Ελευσίνα , στα Ισθμια και απο εκεί Χιλιομόδι και επιστροφή με ενα γεμισμα τεπόζιτο 7.5 ευρώ! 
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 16:53:19 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Antonis S
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 231



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 13 Ιούνιος 2011, 12:26:30 μμ »

Τι να πώ ρε φίλε, απλά είσαι άπεχτος. Συγχαρητήρια 
Καταγράφηκε

Άστους να λένε, αρκεί να πούν το όνομα σου σωστά.

http://www.youtube.com/watch?v=v018Oz-brfU
teslafun
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 565



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 13 Ιούνιος 2011, 20:58:09 μμ »

Η δουλειά σου είναι τόσο τέλεια, που άνετα το πουλάς και σε έμπορο σαν καινούριο (απλά έμεινε στοκ 25 χρόνια!) Smiley

Συγχαρητήρια!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 13 Ιούνιος 2011, 21:05:16 μμ »

Stoneman φίλε το εργαλείο σου είναι πρώτο!  Μπράβο σου!

Αλλά ρε παιδάκι μου ένα πράμα μου έκανε εντύπωση….
Μετά απο25 χρόνια εξέλιξης αυτό το διαφορικό δεν το αλλάξανε ακόμα? Τι στο διάολο….άλλη έμπνευση δεν τους ήρθε και αφήσανε ακριβός την ίδια συνταγή?
Με τον ίδιο τρόπο που γινότανε η ένωση από τα δύο κομμάτια τότε, την κάνανε και τώρα!
Την λέξη εξέλιξη δεν την ξέρουν?
Και μην αρχίσει κανένας να λέει ότι είμαι προκατειλημμένος και τέτοια, απλά μου έκανε κλικ μόλις το είδα, δείτε το και εσείς!

Επειδή το εχω λύσει, μέσα στον σωλήνα υπάρχει ο άξονας που απο την μεριά του κινητήρα εχει ενα πολύσφηνο που πιάνει σε εναν αρθρωτό μπιλιοφόρο [σαν τον εσωτερικό του προσθιοκίνητου αυτ/του ενα πράμα] με σταυρό, για την κίνηση που κάνει πάνω κάτω. Στην άλλα ακρη προς την μεριά του τροχού υπάρχει και πάλι ενα πολύσφηνο κομμάτι που ολισθαίνει εσωτερικά σε ενα θηλυκο για να δέχεται τις κατά μήκος μετακινήσεις [πιστεύω] και το οποίο θηλυκό είναι και το τριγωνικό γρανάζι του διαφορικού οπότε αναγκαστικά αφού ο άξονας και το γρανάζι αυτό δεν μπορούν να είναι ενα κομμάτι , και το κυρίως διαφορικό δεν μπορεί να είναι σε ένα κοινό κέλυφος αλλά πρέπει να διαιρείται . Δλδ αν δεν υπήρχε εκει μια ''ενωση'' θα έπρεπε να υπήρχε μια απέναντι για να μπαινει ο άξονας, και ενα καπάκι για να μπαινει το μεγάλο γρανάζι του διαφορικού που δίνει κίνηση στον άξονα του τροχού. Επειτα αν παρατήρησες μετά την ένωση παχαίνει σε διάμετρο [και στα δύο] για τις φωλιές των δύο ρουλεμάν που κρατάνε στην ευθεία τον άξονα. Δεν ξέρω αν κατάφερα να σε βοηθήσω το να μεταφέρω αυτά που εχω στο μυαλό μου στον γραπτό είναι λίγο δύσκολο ...
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 13 Ιούνιος 2011, 21:07:01 μμ »

Ευχαριστώ teslafun, νάσαι καλά... Εξ΄άλλου η ιδια δουλειά που έγινε στον πάπο έγινε και στην ΤΑ, με μόνη διαφορά το υψηλότερο κόστος σε ανταλλακτικά. Μια δουλειά που κράτησε 18 μήνες και εγινε με τόση λεπτομέρεια που αλλάχτηκαν ακόμα και οι βίδες για να γυαλίζουν!!!!!        http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,818.950.html
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 13 Ιούνιος 2011, 21:12:55 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2465


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 14 Ιούνιος 2011, 02:03:29 πμ »

Γεια σου Νικόλα μερακλή!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 14 Ιούνιος 2011, 12:15:39 μμ »

Με τέτοιο μηχανάκι έκανα κάποτε διανομές. Ακατάστρεπτο! Η Yamaha στα παπιά για εμένα είναι κορυφή.
Μπράβο για την εργασία σου. Το αναγέννησες.
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1132



« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 14 Ιούνιος 2011, 13:06:12 μμ »

μπραβο stomnan, πολυ μερακλης 
Μου θυμισες και τα νιατια μου, πριν απο 21 χρονια ηταν η πρωτη μου μηχανη...Aδεια 50cc αλλα αγορασμενο μετατροπη 80άρι... Grin Το κρατησα 2 χρονακια βασανιζοντας το με κοντρες και αλλα καφριλίκια... :
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5425



« Απάντηση #11 στις: Κυριακή 19 Ιούνιος 2011, 22:55:34 μμ »

αξιοθαυμαστη δουλεια,πολλα μπραβο.
Καταγράφηκε

Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3251



« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 21:51:39 μμ »

. Στα χρόνια που πέρασαν κάνει ταξιδάκι κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο - Νεράτζα , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Κατά κάποιο τρόπο είμαστε και γείτονες. Κατεβαίνω Βραχάτι στη Σαμούτανη.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
zami
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 815



« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 08:00:07 πμ »

Τελικά φιλε μου Νικο ,δεν υπάρχεις.Εκτος απο τον χρονο και το χρημα που σιγουρα ξοδεψες σε μεγαλες ποσοτητες,το μερακι και στα δυο project σου περισσευει!!!και παλι μπραβο.Ειναι φανερη η επιρροή σου απο το επαγγελμά σου αλλα εαν δεν εχεις αυτο το ´μερακί´ δεν βγαινει τετοιο αποτελεσμα.....και παλι ΜΠΡΑΒΟ,
Καταγράφηκε

HONDA ή γενόσιμο?
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 09:12:57 πμ »

Νάστε καλά, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.

Και οτι θέλετε και μπορώ μην διστάσετε.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10613



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 09:30:06 πμ »

Τζοβενο ο Παπος στα γεραματα!
Προφανως και του αξιζε !
Μπραβο σου!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 09:44:13 πμ »

Και ταξιδιάρης μάλιστα. Εχω κάνει ταξιδάκια 300χλμ πήγαινε-έλα δικάβαλο απο παλιά Εθνική Οδό.
Υπομονή νάχεις ....
Μόνο που λόγω αναρτήσεων σου γίνεται ο στόλος σου τελαρο.

Θυμάμαι πρόπερσι περίπου τέτοια εποχή πήγαμε Ισθμια για καφεδάκι.
Φυσικά ξεκινήσαμε νωρίς για να μην φτάσουμε μεσημέρι.
Εκεί ηταν μια παρέα με κάτι σγουφτά SS, καθόμαστε και εμείς βγάζουμε κράνη, βγάζουμε μπουφαν, βγάζουμε γάντια, φοράγαμε και μποτάκια ....

και λέω της κυράς.... ερε τι θα λένε οι ανθρώποι, τι μηχάνημα να εχουμε παρκάρει εκεί δίπλά 
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1132



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 14:53:44 μμ »

να φανταστω οτι πηγες με το town mate ?   

εγω εχω κανει το '90 παντως δικαβαλος 100+100χλμ με το 80αρι μου  Grin
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 16:16:05 μμ »

Φυσικά με τον πάπο.

Ετσι εχει και σασπένς το ταξίδι. Στην αρχή λές ... θα φτάσω, δεν θα φτάσω, θα φτάσω , δεν ...
Μετά λές ... κουράγιο φτάνουμε μια ώρα εμεινε.
Τελικά οοοοοοταν φτάσεις, αρχίζεις να σκέφτεσαι την επιστροφή

Και δεν μιλάμε για οποιοδήποτε Πάπο , για διάβασε εδώ    http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19286.new.html#new     αν εχεις το κουράγιο   .
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3251



« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 18:15:26 μμ »

Και ταξιδιάρης μάλιστα. Εχω κάνει ταξιδάκια 300χλμ πήγαινε-έλα δικάβαλο απο παλιά Εθνική Οδό.
Υπομονή νάχεις ....
Μόνο που λόγω αναρτήσεων σου γίνεται ο στόλος σου τελαρο.
   και λέω της κυράς.... ερε τι θα λένε οι ανθρώποι, τι μηχάνημα να εχουμε παρκάρει εκεί δίπλά 
Το έκανα  καμιά-δυό φορές πρίν 25 χρόνια με βέσπα. Εκείνο που θυμάμαι, είναι την γυναίκα μου να μου λέει συνέχεια " δεν κάνουμε καμιά στάση γιατί πιάστηκε ο κ@λος μου"    
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 18:59:58 μμ »

... δεν κάνουμε καμιά στάση γιατί πιάστηκε ο κ@λος μου"    

Γιάννη αυτό εννοούσα οταν έλεγα '' θα μας γίνει τελαρο'' 

Σε φέρνει ομως σε άλλη εποχή. Την εποχή που σταματάς για να παγώσει το μοτερ, οταν μετράς την θερμοκρασία του με το χέρι, αλλη φάση.

Ασε το άλλο, σταματημένος σε φαναρι και πάω να ξεκινησω ενω το αριστερό χερι ψάχνει τον συμπλέκτη, οχι ρε γμτ! λέω απο μεσα μου τωρα κοπηκε η ντίζα?

Το συνήθειο μπορεί να σε φουντάρει, οπως η αναποδη φορά που βάζεις ταχύτητα, η ακόμα στα αυτόματα που πατας αριστερή μανετα για να συμπλεκτάρεις και μπλοκαρεις τον πίσω τροχό.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 19:02:26 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3251



« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 19:29:29 μμ »

Σκέφτομαι αν ποτέ μπορέσω, να εύρισκα ένα SACHS  5αρι και να το μάζευα. Σε τέτοια είχαμε μάθει. Με τέτοια και με ZUNDAPP 50αρια. Εποχές........
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1132



« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 01:30:36 πμ »

stoneman εγω για πλακα το ειπα, νομιζα πηγες με το transalp !!!!  Shocked Shocked
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8733


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 09:49:53 πμ »

Εχω πάει και με την ΤΑ ... αλλά φτανεις γρήγορα γμτ.

Ο πάπος είναι άλλη φάση. Ασε που είναι και οικολογικός δλδ δεν υπάρχει περίπτωση να σκοτώσεις ουτε κουνούπι, με την ταχύτητα που πάς προλαβαίνουν και σε αποφεύγουν  , αλλά και οικονομικός ... 4 και κάτι λίτρα στα 180 χλτρα.

Εδώ μια σταση στο όρος Πατέρα πρός Καντήλι? δεν τα ξερω κ καλά , τέλος πάντων είναι ο δρόμος που ενώνει  την Μάνδρα με τα Μέγαρα , σταματάμε λοιπόν για ....



... ρύθμιση μίγματος



και πάντα δικάβαλος



Παλιά Εθνική Οδός και στάση να κυκλοφορήσει το αίμα στον στόλο μας και να παγώσει το ''μηχανημα'' 



Καφεδάκι ...



και στην επιστροφή μπορεί ο πάπος να μην είχε αναγκη απο καυσιμο ... είχαμε όμως εμείς:

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 17:08:30 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3945



« Απάντηση #24 στις: Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 08:51:08 πμ »

Ασε μας ΡΕ Φίλε, μας την φύλαγες καρτέρι με την τελευταία........<< φωτο >>.....δεν φτάνει που μας έφαγες τις ωρες να διαβάζουμε, δεν κάναμε ούτε μισό ευρώ δουλειά θα μας βάλεις και στα εξοδα τώρα να παραγγείπουμε μια και δεν ετοίμασα τιποτα εδω πέρα.

Γεια σου ρε Νικόλαε......... ταξιδιάρη και πατεντιάρη.......
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 11 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!