Ενα τετοιο CBR600F μου ανοιξε τα ματια για το τι σημαινει φιλικο super sport και κατ'επεκταση sport touring μηχανακι
Μεχρι το 2003 αρνιομουνα πεισματικα ακομη και να καβαλησω οτιδηποτε τετοιο (οπως πολλοι εδω μεσα
) αλλα ολοι οι συναδελφοι και φιλοι που ειχανε τετοια μου κανανε πλακα για το ΤΑ - και μου εβγαινε η πιστη να τους ακολουθαω στις (ασφαλτινες) βολτες του σ/κ. Μεχρι που μια φορα στη δουλεια καπου εβαλα το κλειδι του ΤΑ και δεν μπορουσα να το βρω οποτε ο φιλτατος Mike δίνοντάς μου το κλειδι του CBR600F για να φερω το δευτερο δικο μου απο το σπιτι μου λεει "αντε, για να δεις επιτελους τι σημανει μηχανη
". Περιτο να πω οτι τα 40+40χμ απο αυτοκινητοδρομο γινανε 40+60χμ (επιστροφη απο τα ξακουστα στροφιλικια του Dorking "the long way"
) και οι λεξεις ευστροφια, γκαζι, κρατημα και φρενα αποκτησανε αλλο νοημα - που μεχρι τοτε δεν ηξερα οτι υπηρχε
Αλλα αυτο που με εξεπληξε ητανε η φιλικοτητα του, ολα αυτα που νομιζα για κοψιμο χεριων, αναβατης-καταρτι σε θυελλα κλπ απλα ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ. Ειδικα το CBR600F μεχρι και δευτερο ατομο για ταξιδι παιρνει.
The rest is history: την ανοιξη του 2004 δοκιμασα εκτεταμμενα τα Bird, Busa και VFR (ηθελα sport touring για δευτερο ατομο και παν-ευρωπαϊκα ταξιδια) και διαλεξα τελικα το VFR με το οποιο μετα απο 7 χρονια συμβιωσης ειμαι κατι παραπανω απο ευχαριστημενος. Καλο και αγιο το ΤΑάκι, και super στα χωματα, αλλα για μακρινο ασφαλτινο ταξιδι σε σχετικα καλους δρομους και αδρεναλινη στα στροφιλικια το σ/κ, ενα τετοιο μηχανακι ειναι απλα ...αλλου