Τετάρτη 20 Νοέμβριος 2019, 21:13:36 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda VT250F  (Αναγνώστηκε 2661 φορές)
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« στις: Παρασκευή 15 Οκτώβριος 2010, 20:38:29 μμ »

Ξαφνικά πριν απο λίγο βρέθηκε στα χέρια μου..ηταν ακίνητο χρόνια και έχει 12000km!!
Μου αρέσει πολύ και θέλω να το αναμαζέψω..τι λέτε αξίζει??? Εγώ υπολογίζω γυρω στα 2000 για να οδηγηθεί ξανά

Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 15 Οκτώβριος 2010, 23:15:49 μμ »

Ξαφνικά πριν απο λίγο βρέθηκε στα χέρια μου..ηταν ακίνητο χρόνια και έχει 12000km!!
Μου αρέσει πολύ και θέλω να το αναμαζέψω..τι λέτε αξίζει??? Εγώ υπολογίζω γυρω στα 2000 για να οδηγηθεί ξανά


2000 θεωρω οτι ειναι πολλα για το συγκεκριμενο Μ' αυτα τα λεγτα φτιαχνεις?παιρνεις μια καλυτερη μοτοσυκλετα!
Καταγράφηκε
lanos
May the Force be with you..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 919


May the Force be with you..


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 15 Οκτώβριος 2010, 23:31:43 μμ »

πω πω τι με θύμισες ρε φιλε ανέβασε καμια φωτογραφία να θυμηθούμε τα νιάτα μας
Καταγράφηκε

emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #3 στις: Σάββατο 16 Οκτώβριος 2010, 08:49:04 πμ »

konkost, θέλει λύσιμο όλη..σκεφτομαι να ξεκινησω με φτιαξιμο συμπλέκτη, καθαρισμα καρμπ, να αλλαξω λαδια, να βαλω μπαταρ και να δω αν μιζαρει...αμα παει καλα μεχρι εκει θα προχωράω, δε νομιζω να έχει ζημιά απλά καθόταν χρόνια. και ένα GLX που απέκτησα με ενα παρόμοιο τρόπο το οποίο καθόταν 5 χρόνια το ζωντάνεψα σε ένα πρωί
τα 2000 που ειπα φοβαμει πως θα φυγουν σε ανταλλακτικα
αλήθεια θα υπάρχουν???

lanos, θα ανεβάσω μερικές να σε ανανεώσω  Wink
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο 16 Οκτώβριος 2010, 23:35:39 μμ »

Πω-πω τι μου θύμησες τώρα.
Είχα ένα τέτοιο το ΄94 (και ερυθρόλευκο Grin)  και  ήμουνα πολύ ευχαριστημένος.Ωραία θέση οδήγησης και παπί στην πόλη.
Τελική 140χλμ/ω και οικονομικό.
Αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα βρεις ανταλλακτικά και θα σου στοιχίσει πολλά.
Δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο.
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #5 στις: Σάββατο 04 Ιούνιος 2011, 20:43:09 μμ »

Καθάρισα το καρμπ, καθάρισα το τεπόζιτο, αλλαγή λαδιών, μπαταρία...και πάτησα το start..
παιδιά δεν παίζεται το εργαλείο....πανεύκολο και πανάλαφρο!!
αφού το δούλεψα λίγο του άλλαξα και λάστιχα μη σκοτωθώ...
θέλει ακόμα συμάζεμα αλλα τίποτα σοβαρό, απλή συντήρηση..
τελικά άξιζε το κόπο..!!













Καταγράφηκε
omega
Σιγα μην ειμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1024



« Απάντηση #6 στις: Σάββατο 04 Ιούνιος 2011, 21:56:14 μμ »

Ζηλευτό είναι!!
Σκέφτεσαι να βάψεις μοτέρ και καμιά εξατμισούλα??
Καταγράφηκε

Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #7 στις: Σάββατο 04 Ιούνιος 2011, 22:15:23 μμ »

αρχικά θέλω να φτιάξω αναρτήσεις και φρένα ωστε να το δουλέψω λίγο να δω μην έχει καμια διαροή
μετά απο εμφάνιση  θέλει εξατμίσεις σίγουρα αλλα αυτά θέλουν και €€€€€
σιγά σιγά θα γίνουν όλα
Καταγράφηκε
Antonis S
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 231



« Απάντηση #8 στις: Σάββατο 04 Ιούνιος 2011, 22:30:46 μμ »


σιγά σιγά θα γίνουν όλα


Έτσι είναι το καλό πράμα αργεί να γίνει, κούκλα είναι μπράβο σου, θέλει μεράκι να κάνεις κάτι τέτοιο.
Καταγράφηκε

Άστους να λένε, αρκεί να πούν το όνομα σου σωστά.

http://www.youtube.com/watch?v=v018Oz-brfU
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8903


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 04 Ιούνιος 2011, 22:37:25 μμ »

Στα σημεία που φαίνεται μια διχρωμία στο χρώμα του κινητήρα δοκίμασε γυαλιστική αλοιφή αυτ/του, δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ξεφλουδίσματα η οξειδώσεις.
Για την εξάτμιση αν δεν είναι τρύπια παίζει τρίψιμο και βάψιμο εστω προσωρινα με χρώμα υψηλών θερμοκρασιών.
Καλοτάξιδο νά είναι να το χαίρεσαι, σιγά - σιγά ξέρω τι σου λέω ... 18 μήνες παλεύω την δική μου.
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 10:07:48 πμ »

έχει και ξεφλουδίσματα, θέλει και βαψιματάκι, απόλα θέλει...το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω να κυκλοφορώ μαυτό και να φυλάξω τη ΤΑ, οδηγιέται τόσο εύκολα όσο το Super Four,
μακάρι να είχε και η ΤΑ τέτοιο δούλεμα....
είμαι πολύ ενθουσιασμένος...!!
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 10:49:10 πμ »

Μπράβο πολύ καλό.
Το δικό μου δεν είχε φέρινγκ αλλά μόνο μάσκα στο τιμόνι.
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 13:25:29 μμ »

Αντρέα, αν έχεις καμια πληροφορία θα το εκτιμούσα..!!
κανένα γνωστό πρόβλημα?? ανταλλακτικά??
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 17:00:27 μμ »

εμένα δεν μου είχε βγάλει τίποτα και του έπινα το αίμα.
Τώρα για ανταλλακτικά είναι λίγο δύσκολο να βρεις. Από εξωτερικό κάτι μπορεί να βρεις.


Τα χαρακτηριστικά του:
   Liquid cooled, four stroke, V-Twin, DOHC, 4 valves per cylinder
    100mph
    149kg
    6 speed
    35bhp @ 11,000rpm
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VT250F





το δικό μου ήταν σαν αυτό .
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_vt250f.jpg
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 17:06:18 μμ »

και μετά από αυτό πήγα σε αυτό:

http://www.motolife.ru/show.php?img=55-1.jpg&id=55
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #15 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 20:59:17 μμ »

Καλοτάξιδο!
Μάλλον το είχε φέρει και ο Σαρακάκης, οπότε για ανταλλακτικά, κοίτα και εκεί.
Στο εξωτερικό: http://www.cmsnl.com/
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
cbfaras
μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765



« Απάντηση #16 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 21:00:11 μμ »

Για ανταλακτικα δες εδω:

www.cmsnl.com

www.wemoto.com

www.davidsilverspares.com

http://www.hondaoriginalparts.com/honda_motorcycle_parts_catalogue_M01.php

αυτα εχουν για παλαιοτερα μοντελα
αντε και καλα φτιαξιματα!!
Καταγράφηκε

Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #17 στις: Κυριακή 05 Ιούνιος 2011, 21:04:05 μμ »

Ευχαριστώ παίδες..!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8903


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα 06 Ιούνιος 2011, 15:19:55 μμ »

Πάρε και το Owners Manual, αν δεν το εχεις:

http://www.hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/VT250-FII-1985.pdf
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα 06 Ιούνιος 2011, 16:36:57 μμ »

Είστε κορυφαίοι...!!!   

 

Καταγράφηκε
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα 06 Ιούνιος 2011, 20:13:34 μμ »

Πολύ ωραίο κομμάτι!!! Του αξίζει να το αναστήσεις!!!

Εγώ θα το κράταγα γνήσιο. Π.χ. θα προτιμούσα τρίψιμο - βάψιμο (αφού δεν έχει τρύπα) εξάτμισης παρά αντικατάσταση από άλλο που δεν είναι ίδια.
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα 06 Ιούνιος 2011, 20:44:05 μμ »

Πολύ ωραίο κομμάτι!!! Του αξίζει να το αναστήσεις!!!

Εγώ θα το κράταγα γνήσιο. Π.χ. θα προτιμούσα τρίψιμο - βάψιμο (αφού δεν έχει τρύπα) εξάτμισης παρά αντικατάσταση από άλλο που δεν είναι ίδια.

Μα έτσι το θέλω καιγώ, όμως οι εξατμίσεις είναι motosport...οπότε πρέπει να ψάχνω σιγά σιγά
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8903


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #22 στις: Τρίτη 07 Ιούνιος 2011, 20:51:24 μμ »

Bρήκα αυτό το καταλογο με ανταλλακτικά,[Parts List]  δες αν είναι το δικό σου η ο δικος σου κινητηρας να το ''φτιάξω'' και να στο στείλω.

http://www.cmsnl.com/honda-vtr250-interceptor-vtr-1988-usa_model1135/partslist/E++08.html
Καταγράφηκε
emmanouhl_p
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 145


« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 11:27:27 πμ »

Απότι λέει στη κατω μερια είναι απο το 88 μεχρι το 90, εμενα νομιζω πως ειναι του 85 αλλα θα τσεκάρω και τον σειριακό..μη καθεσαι να πεδευεσαι, θα το κάνω!!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!