Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2019, 00:22:20 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Δείκτης βενζίνης (πρόβλημα)  (Αναγνώστηκε 27081 φορές)
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #50 στις: Σάββατο 20 Ιούνιος 2009, 22:14:54 μμ »

πόσα χλμ περίπου κρατάει ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μέσα στην πόλη?

σιγουρα πανω απο 240 χλμ ενω σε ταξιδι πρεπει να εχεις τα 200 χλμ σαν ενδειξη για να ψαχνεις βενζιναδικο
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #51 στις: Σάββατο 20 Ιούνιος 2009, 22:37:32 μμ »

και ναι λοιπον η καταρα του δείκτη βενζίνης τώρα και στο TA700.

Στον ένα χρόνο και  14600 Km άρχισα να παίρνω περίεργες ενδείξης απο το δείκτη βενζίνης, έδειχνε ότι θέλει και συχνά αναβόσβηνε πανω κάτω (απο κέντρο προς τα έξω) που έιναι ενδειξη βλάβης.
Στο συνεργείο το μέτρησαν και είδε ότι έχει μια βάση κάπως ευαίσθητη που δεν έκανε καλή επαφή (κάτι μου είπε και για ψυχρή κόλληση που δεν θυμάμαι). Τελικά το έφτιαξε μου είπε ο μηχανικός και πιστεύει ότι θα κρατήσει ( δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, μόνο απο το συνεργείο - σπίτι που είναι 3km).
Βέβαια έχει παραγγείλει καινούργιο για να μου το αλλάξει (εντός εγγύησης) και περιμένουμε να έρθει το ανταλλαντικό απο τη Honda.

Το ωραίο? Ο δείκτης βενζίνης είναι ενσωματωμένος στη βυθιζόμενη αντλία βενζίνης και αντικαθίσταται όλο το ανταλλακτικό. Το κόστος μόνο του ανταλλακτικού (αντλία βενζίνης-δείκτης καυσίμου) υπολογίζει ότι είναι τουλάχιστο 500 €.

Τρέμω στην ιδεά να το πάθαινα εκτός εγγύησης αυτό (ο μηχανικός είπε ότι δεν του έχειι ξανασυμβεί σε ΤΑ700, μάλλον έτυχε)
Το καλό είναι ότι θα έχω καινούργια αντλία βενζίνης....

τεσπα.
Καταγράφηκε
tthodor
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 243



« Απάντηση #52 στις: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 11:10:01 πμ »

σιγουρα πανω απο 240 χλμ ενω σε ταξιδι πρεπει να εχεις τα 200 χλμ σαν ενδειξη για να ψαχνεις βενζιναδικο

Αυτό το σίγουρα, . . ..δεν είναι και τόσο σίγουρο.
Έμεινα στις ανηφόρες του Καρέα, πριν κανα διμηνο, 11 η ώρα το βράδυ (από Γλυφάδα προς Αθήνα) με 233 συνολικά χιλιόμετρα μετά από το γέμισμα.
ΚΑι εκεί που σπρώχνω βρίζοντας, και προσπαθώντας να μου δώσω κουράγιο "υπομονή.... σε κανα χιλιόμετρο ξεκινά η κατηφόρα", γίνεται το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

Fiat Bravo (1ης γενιάς) έρχεται με την όπισθεν πάνω στο πλατύ πεζοδρόμιο, σταματάει, και βγάινει ένας πιτσιρικάς.

- "Σε είδα να σπρωχνεις, και σκέφτηκα μηπως θες καμια βοήθεια". μου λέει...
Δε πίστευα αυτό που άκουγα.
- "Ευχαριστώ φίλε μου πάρα πολύ, αλλά έμεινα απρόσμενα από βενζίνη, θα το σπρώξω λίγο ακομη, και μετά έχει κατηφόρες μέχρι τη Μεσογείων, κάπου θα βρω βενζινάδικο".
-"Αστο πάνω μου μου λέει"..... Μένω άφωνος!!!

Να μην τα πολύλογώ, το τυπάκι που έχει κολλημένα αυτόκολλητα acrapovic στο αυτοκίνητο του, είναι μηχανικός αυτοκινήτων, αλλά και μοτοσικλετιστής, βγάζει από το πορτ-μπαγκαζ του ένα μπουκαλάκι, λύνει κάτι λάστιχα από την τρόμπα βενζίνεις, και τραβώντας "μιζιές", γεμίζει το μπουκάλι με αρκετή βενζίνη και μου το δίνει.

Είναι ότι πιο όμορφο μου έτυχε φέτος. Δεν είναι απλά ότι με γλίτωσε από το ξεπάτωμα του να σπρώχνω τη μηχανή 1+ χιλιόμετρα σε ανηφόρα.
Είναι που σταμάτησε μόνος του να βοηθήσει, που ήταν χαμογελάστός, αποτελεσματικός και γρήγορος. Ήταν ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Να σαι πάντα καλά :-)
Καταγράφηκε

F800gs    116i
sakattak
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #53 στις: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 11:18:49 πμ »

Πραγματικα απιστευτο.Ειδατε που στις μερες μας υπαρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Καταγράφηκε

θα ηθελα ολα μου τα ονειρα να πραγματοποιηθουν
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #54 στις: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 22:02:09 μμ »

σιγουρα πανω απο 240 χλμ ενω σε ταξιδι πρεπει να εχεις τα 200 χλμ σαν ενδειξη για να ψαχνεις βενζιναδικο

Πάντως, μια σημαντική διαφορά στα γεμίσματα, που καμμιά φορά μας παραπληροφορεί σε συνδυασμό και με τον δείκτη βενζίνης, είναι και το αν γεμίζεις μόνος το ρεζερβουάρ στο βενζινάδικο ή στο γεμίζουν.

Στο 1ο χτύπημα της μάνικας, κάποιοι σταματάνε, ενώ με λίγη προσοχή, πέρνει άλλα 2-3 λίτρα χαλαρά...Αυτή η τακτική μπορεί πιστεύω να σε αφήσει στα 240 - 250 χλμ. για πλάκα, ενώ θα έπρεπε να σου βγάλει τουλάχιστον άλλα 20 - 30 χλμ.

Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #55 στις: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 22:16:17 μμ »

εδω και λιγες μερες παρατηρω οτι οταν κλεινω τον διακοπτη,μετα απο 3-4 λεπτα ο δεικτης της βενζινης εχει πιασει πατο. στην ακιδα στηριζεται τερμα αριστερα μεσα στο οργανο.με το που ανοιγω διακοπτη ολα κανονικα.
τι....συμβαινει?Huh

Εμένα το κάνει πάντα αυτό.
Και νομίζω ότι έτσι πρέπει να κάνει κανονικά
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #56 στις: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 22:21:36 μμ »

και ναι λοιπον η καταρα του δείκτη βενζίνης τώρα και στο TA700.



...
Το ωραίο? Ο δείκτης βενζίνης είναι ενσωματωμένος στη βυθιζόμενη αντλία βενζίνης και αντικαθίσταται όλο το ανταλλακτικό. Το κόστος μόνο του ανταλλακτικού (αντλία βενζίνης-δείκτης καυσίμου) υπολογίζει ότι είναι τουλάχιστο 500 €.



Π Ο Σ Ο   HuhHuh?
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #57 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 19:02:35 μμ »

Επιτέλους μετά απο 3 μήνες !!! και 4.500 χλμ (η επιδιόρθωση που έκανε ο μηχανικός κράτησε μόνο για 500 χλμ) που εκανα στις διακοπές μου, δέησε ο Σαρακάκης να μας φέρει αντλία βενζίνης. Όπως ανέφερα πιο πάνω χάλασε ο δείκτης βενζίνης ο οποίος όμως πάει μαζί μα την αντλία πακέτο. Ενώ είμαι εντός εγγύησης, μετά απο 1.5 μήνα απο τον 1ο έλεγχο και τη δήλωση της βλάβης και με δική μου ενόχληση ενημερώθηκα απο το συνεργείο ότι η Χοντα το έκοψε απο την εγγύηση (γιατί ήταν ακριβό ανταλλακτικό) και έπρεπε να πάω και σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να επιβεβαιώσει με 2ο έλεγχο τη βλάβη. Αναγκάστηκα Αυγουστιάτικα να γυρίσω πίσω απο τις διακοπές στην Αθήνα για να προλάβω μην κλείσουν για διακοπές. Έγινε ο έλεγχος και επιβεβαιώθηκε η βλάβη και απο το 2ο συνεργείο. Απο τότε πέρασε άλλος 1.5 μήνας για να έρθει το ανταλλακτικό και να γίνει η αλλαγή (μόλις σήμερα). Συνολικά χρειάστηκαν 3 μήνες, ευτυχώς δηλαδή που ήταν το πρόβλημα στο δείκτη και όχι στην λειτουργία της αντλίας, γιατί θα έπρεπε να αράξω τη μηχανή για το καλοκαίρι ή να τρέχω με δικηγόρους και απειλές ότι θα ξεκατινιαστούμε στα κανάλια για να λυθεί το πρόβλημά μου. τι να πω...  Undecided

Για την ιστορία η βλάβη ήταν στη βάση του φλοτέρ, όπως μου έδειξε ο μηχανικός όπου είχε χαλαρώσει και έπαιζε. Με αυτό το σχεδιασμό που έκαναν χαραμίζουν ολόκληρη την αντλία για ένα φλοτεράκι μια σταλιά. Το μόνο καλό είναι ότι τώρα στις 19.000χλμ έχω ολοκαίνουργια αντλία βενζίνης. Ας ελπίσουμε οτι δεν θα έχουμε ξανά πρόβλημα...

Υ.Γ. Η βλάβη εκτός εγγύησης με την εργασία στα 600€ (έτσι για να γουστάρουμε...)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 19:06:04 μμ από savvas » Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #58 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 20:23:10 μμ »

Η Χόντα το έκοψε από την εγγύηση ή η εδώ αντιπροσωπεία ? 

Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #59 στις: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 20:31:03 μμ »

αυτή τη λεπτομέρεια δεν τη ρώτησα. Μου είπαν πάντως απο το 1ο συνεργείο (εκεί που πήρα τη μηχανή και της κάνω και τα service) ότι δεν το δέχτηκαν την πρώτη φορά και ζητήθηκε να πάει και σε 2ο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο ώστε να το δεχθούν ότι υπάρχει βλάβη μη επιδιορθώσιμη και να περάσει στην εγγύηση το ανταλλακτικό. Όπως και έγινε

Η άποψή μου πάντως είναι (χωρίς να το στηρίζω κάπου) ότι η εδώ αντιπροσωπία το έκοψε την πρώτη φορά και ζήτησε τον επανέλεγχο
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 20:32:40 μμ από savvas » Καταγράφηκε
jjokeris
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 282



« Απάντηση #60 στις: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 23:57:01 μμ »

πόσα χλμ περίπου κρατάει ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μέσα στην πόλη?


Για το ποσα χλμ βγαζει στην πολη δες εδω http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=8773.0
Ακομα υπολογισε οτι οταν εισαι σε ανηφορα δειχνει λιγοτερο και σε κατηφορα περσσοτερο.
Επίσης η βελονα παει και κατω απο το κοκκινο και τελος δεν ξερεις ποτέ πότε ακριβως θα μεινεις.   
Καταγράφηκε

"The truth is out there"
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5126


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #61 στις: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 00:58:46 πμ »

Η άποψή μου πάντως είναι (χωρίς να το στηρίζω κάπου) ότι η εδώ αντιπροσωπία το έκοψε την πρώτη φορά και ζήτησε τον επανέλεγχο

Αν και εληξε το θεμα.... αισιως...

Οποιος (εδω ή εξω) και να το εκοψε αρχικα, αυτο ειναι ΑΘΛΙΟ. Γι αυτο το λογο εχεις τα εξουσιοδοτημενα service, που πληρουν -και πληρωνουν για- τις προδιαγραφες που οριζει η HONDA. Αν δεν εχεις σαν "Σαρακακης" εμπιστοσυνη στο εξουσιοδοτημενο που εχεις δωσει την αδεια να το κλεισεις.
Αλλιως να μην ειχε καθολου εξουσιοδοτημενα και να επαιρνες παγανια 15 σερβις, να μαζευες υπογραφες απο 15 μαστορια και να πηγαινες τα αποτελεσματα....

Ο πελατης δε φταιει σε τιποτα μια τετοια ταλαιπωρια...
 Δηλ, αν ο πελατης εμενε στην πχ Πατρα που εχει ενα εξουσιοδοτημενο, τι επρεπε να κανει? Να φτασει στην Ηλεια για να βρει το επομενο?

Την καθυστερηση τους ανταλλακτικου τη διακιολογω, αλλα οχι το θεμα του επανελεγχου αλλου.....
Καταγράφηκε

savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #62 στις: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 11:47:57 πμ »

Να φτασει στην Ηλεια για να βρει το επομενο?

χα, χα, χα εγώ πάντως γύρισα Αθήνα απά την Ηλεία, Αυγουστιάτικα για το 2ο έλεγχο
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10443


Γαβ !


« Απάντηση #63 στις: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 15:17:59 μμ »

Έχει αντλία βενζίνης το 700 ? δε το ήξερα...
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #64 στις: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 08:16:59 πμ »

Αφού η τροφοδοσία είναι με ψεκασμό, οπωσδήποτε πρέπει να έχει αντλία για να κρατά σταθερή την πίεση (αλλά και την παροχή) του καυσίμου.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
spyridon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 42


« Απάντηση #65 στις: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 18:02:10 μμ »

Ο δεικτης βενζινης στο 700 μου κανει κολπα.Οταν εχει σχεδον αδειασει το ντεποζιτο και το βαλω μπροστα και ειναι ακομα στο σταντ,αρχιζει να αναβοσβηνει κυλιομενα δινοντας σημα οτι ειμαι στη ρεζερβα.Μετα απο 100 μετρα οδηγησης ανεβαινει ο δεικτης στη μεση σαν να εχω μισο ντεποζιτο.Μετα απο κανα χιλιομετρο πεφτει 2 πλακακια απο το τελος και σταθεροποιηται δειχνοντας την σωστη ποσοτητα βενζινης.Ξερει κανεις αν ειναι οκ η' να το αλλαξω,γιατι εχω 2 μηνες εγγυηση ακομα.Οταν εχει βενζινη το ντεποζιτο λειτουργει χωρις προβλημα.
Καταγράφηκε
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #66 στις: Πέμπτη 08 Οκτώβριος 2009, 20:11:56 μμ »

Ο δεικτης βενζινης στο 700 μου κανει κολπα.Οταν εχει σχεδον αδειασει το ντεποζιτο και το βαλω μπροστα και ειναι ακομα στο σταντ,αρχιζει να αναβοσβηνει κυλιομενα δινοντας σημα οτι ειμαι στη ρεζερβα.Μετα απο 100 μετρα οδηγησης ανεβαινει ο δεικτης στη μεση σαν να εχω μισο ντεποζιτο.Μετα απο κανα χιλιομετρο πεφτει 2 πλακακια απο το τελος και σταθεροποιηται δειχνοντας την σωστη ποσοτητα βενζινης.Ξερει κανεις αν ειναι οκ η' να το αλλαξω,γιατι εχω 2 μηνες εγγυηση ακομα.Οταν εχει βενζινη το ντεποζιτο λειτουργει χωρις προβλημα.

δεν εχει προβλημα, ετσι δουλευει κανονικά. Η διαφορά που βλέπεις είναι γιατί στο stand αλλάζει η στάθμη καυσίμου και υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην ένδειξη (μέχρι να σταθεροποιηθεί το φλοτέρ) ώστε να μην χοροπηδάει η ένδειξη κάθε φορά που π.χ. πέφτεις σε λακούβα και κουνιέται το καύσιμο στο ρεζερβουάρ.
Καταγράφηκε
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 08 Οκτώβριος 2009, 22:05:33 μμ »

 

Έτσι ακριβώς όπως τα λες ...και στο δικό μου.
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
spyrusx
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


Riding With the Wind...


« Απάντηση #68 στις: Παρασκευή 12 Μάρτιος 2010, 13:01:40 μμ »

Καλησπέρα παιδια.

Μιας και το θεμα ειναι σχετικο θεωρησα πρεπον να τοποθετησω εδω τη δική μου ερωτηση. Εχω ενα ΤΑ 600 '94 με 85000χλμ.
Ως γνωστόν, δεν εχει δεικτη βενζίνης. Γενικά μου βγάζει περιπου 180-190 χλμ πριν γυρισω στη ρεζερβα. Το πρόβλημα ξεκινά απο τη στιγμή που επαψε ως δια μαγείας να δουλεύει ο χιλιομετρητής οποτε πρέπει διαισθητικά να υπολογίζω το υπολειπόμενο καύσιμο. Σημερα το πρωί ξεμεινα στην εθνική στην έξοδο της λυκόβρυσης απο βενζίνη και παλι καλα που ειμασταν δυο μηχανες (σταματησε και ενα παλικάρι με μια μπεμπα να με βοηθήσει, να ναι καλα). Απλα επειδη κατανταει ακρως εκνευριστικο μηπως υπαρχει καμια πατεντα για δεικτη βενζίνης σε ΤΑ 600??? Ακομα και αν φτιάξω το χιλιομετρητή, παλι ειναι εκνευριστικό.

Ευχαριστώωωω
Καταγράφηκε

We are not here for the path that lies in front of us, but for the path that lies behind us... The path that lies in front of us is the reason of our existence...
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8676


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #69 στις: Παρασκευή 12 Μάρτιος 2010, 17:56:02 μμ »

Προσωπικη αποψη:  Φτιαξε τον χιλιομετρητη και ζησε με το προβλημα σου
αλλιως το προβλημα σου θα λυθει αλλαζοντας την μοτο.
   
Αν το μοντελο σου δεν βγαινει με δεικτη καυσιμου , ωστε να κανεις μια σωστη μετατροπη,[και αυτη αν αξιζει τον κοπο] πιστευω οτι τρυπες και πειραματα με το τεποζιτο ειναι επικινδυνες.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8676


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #70 στις: Παρασκευή 12 Μάρτιος 2010, 21:56:39 μμ »

Παρολα αυτα υπαρχουν αρκετα στο διαδυκτιο[λεφτα ναχεις] απο μια προχειρη ερευνα που εκανα σαν ''Fuel level indicator'' βρηκα τα παρακατω:

http://www.amazon.com/Sunpro-CP7583-Fuel-Level-Sender/dp/B00029JXMU/ref=pd_sim_auto_1   sender

http://www.amazon.com/Sunpro-CP7950-Electrical-Level-Gauge/dp/B00029JXOS    indicator

Και κατι σε universal [γενικης χρησης ενα πραμα]:

http://www.carparts.com/wcsstore/carparts/images/imagecache/G_18885G_CL_1.jpg
http://www.nextag.com/fuel-gauge/search-html

Για πες μου την αποψη σου...
Καταγράφηκε
spyrusx
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


Riding With the Wind...


« Απάντηση #71 στις: Παρασκευή 12 Μάρτιος 2010, 22:24:29 μμ »

Ευχαριστώ τα μάλλα για την ενασχόληση με το θέμα μου,

Η αλήθεια ειναι πως καποτε οταν ειχα το παπι (HONDA C50 6V - αθανατο εργαλειο) ειχα δει μια πατεντα που το καπακι του τεποζιτου ηταν και μετρητής, αλλα στο ΤΑ λογω μορφολογιας του ντεποζιτου δεν παιζει να δουλεψει κατι τετοιο. Επειδη ειμαι σε φαση ανασυγκροτησης του μοτο, το σκεφτηκα σαν ιδεα αρκετα πρακτικη το να αποκτησει το μοτο μου δεικτη βενζινης. Απ οτι ειδα ειναι αρκετα συμφερουσα η λυση που προτεινες, και για το κοστος του αξιζει να το δοκιμασω.
Θα το παραγγειλω και θα σας πω αν δουλεψε η οχι.

PS: Stoneman αν δουλεψει αυτο, χρωσταω κερασμα!!!! Πραγματι λυνει τα χερια...
Καταγράφηκε

We are not here for the path that lies in front of us, but for the path that lies behind us... The path that lies in front of us is the reason of our existence...
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8676


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #72 στις: Παρασκευή 12 Μάρτιος 2010, 22:47:36 μμ »

Περιμενε βιαστικε, κοιτα τι σου βρηκα:

1.  Gauges for your Honda - Motorcycle:
http://www.jcwhitney.com/gauges/honda-motorcycle/c14720m213j1s19.jcwx

2. πατεντα αμερικανικη Νο1 :http://www.freepatentsonline.com/3832901.pdf

3. Πατεντα αμερικανικη Νο2: http://www.freepatentsonline.com/4807472.pdf

Οπως θα δεις προκειται για πραγματικα δηλωμενες πατεντες

  Ελπιζω να βοηθησα...
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #73 στις: Σάββατο 13 Μάρτιος 2010, 11:11:02 πμ »

Το ΤΑ 600 '94 έχει διακόπτη ρεζέρβας οπότε από τη στιγμή που θα αρχίσει να σκορτσάρει λόγω έλλειψης βενζίνης, το γυρίζεις σε ρεζέρβα και μετά έχεις ακόμα 50-60 χλμ μέχρι το ... πλησιέστερο βενζινάδικο.

Επίσης μπορείς να βάλεις και ένα (συμπληρωματικό) Sigma ταχύμετρο (δες σχετικό νήμα στο φόρουμ).
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 13 Μάρτιος 2010, 11:24:46 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Thanosf
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1781


Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...


« Απάντηση #74 στις: Παρασκευή 23 Απρίλιος 2010, 10:51:20 πμ »

Από εχθές έχω δείκτη βενζίνης σε λειτουργία.

Είχε ξεκολλήσει μία επαφή. Εντοπίστηκε και κολλήθηκε στο χθεσινό service.

Καταγράφηκε

. . .
Σελίδες: 1 2 [3] 4 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!