Τα 160 χλμ/ωρα τα πιάνει σχετικά ψιλομπάμ, δικάβαλος εγω περίπου 80 κιλά + γυναίκα περίπου 55 κιλά, με η χωρίς μπαγάζια δεν εχω παρατηρήσει τρομερές διαφορές.
Λοιπόν τα 160 μπάμ, 170 βλέπεις οτι φτάνεις στα όρια σου αλλά δεν αργεί να τα πιάσει, 180 τελική με ευνοϊκές συνθήκες και μονοκάβαλος (με μπαγαζιέρα) ολα αυτά με μαμά γρανάζια και φίλτρο Κ&Ν σε ΤΑ 650 του 2001.
Το φίλτρο Κ&Ν το είχα βάλει για οικονομικούς λόγους (καθάρισμα, οχι άλλαγμα) δεν στο γράφω εννοώντας οτι προσθέτει τελική.
Υ.Γ. : Και να σε εχουν πιάσει το κορόιδο του αιώνα (λέμε τώρα) και να μην εχεις το ΤΑ 650 cc αλλά το 400άρι είτε το 600άρι πάλι τελική δεν έχουν τα 140 χλμ/ωρα
Το 400άρι με ευνοικες συνθήκες μπορεί να αγγίξει τα 160 χλμ/ωρα και το 600άρι τα 170χλμ/ωρα..
Έχοντας μια καλή εμπειρία γύρω στο θέμα Transalp μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι το καλύτερο ΤΑ που έβγαλε η Honda σαν ολοκληρωμένο πακέτο ήταν το 400άρι (και το πιο απροβλημάτιστο)
« Last Edit: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:11:19 μμ by Venumis (Mike) »
Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !