να πω και εγω τα δικα μου
δεν με πολυαπασχολει το αν πιανει 176 ή 181 χλμ τελικη γιατι νομιζω οτι δεν ειναι για τοσα χλμ η μηχανη.αλλά το να μην παει πανω απο 140 ειναι θεμα μεγαλο νομιζω.
ειμαι 1.77 υψος με βαρος 120 κιλα(συνεχεια δικαβαλος δλδ
) και μαμα ζελατινα.
τις πρωτες μερες και με 38000 χλμ στο κοντερ ειδα 180+ (οχι πολυ + ,κατι πολυ λιγα) με μαμα γραναζια
πριν λιγες μερες και με 16αρι μπροστα γραναζι δεν ανεβαζε πανω απο 170 σχεδον εχοντας 7000 σαλ αλλα ειχα καμποσο αερα κοντρα.
ισως με αυτο το γραναζωμα να μην δω παλι 180 γιατι το μοτερ δεν εχει την δυναμη να δωσει τελικη παροτι το γραναζωμα βοηθαει,απλα κρεμαει με τετοιο γραναζωμα εκει ψηλα. οχι σοβαρο θεμα για μενα αλλα το να μην ανεβαζει πανω απο 140 χλμ νομιζω οτι ειναι πολυ σοβαρο ζητημα.
επισης με gps μετρημενο στα 130 του κοντερ το gps εδειχνε 128-129 χλμ.αρκετα αξιοπιστο το κοντερ νομιζω.
μου αρεσει αρκετα που μπορω πλεον να ταξιδευω με 140 χλμ και 6000 σαλ μονο με αυτο το γραναζωμα και επισης,στην κυριακατικη βολτα στο Μαυρολιθαρι ειδα καταναλωση που δεν ειχα ξαναδει και σχεδον σιγουρα ευθυνεται το γραναζωμα. η βολτα βγηκε με 5,9/100χλμ.