Hellas Transalp Forum

Μονο τοσο???? Μηπως κατι δεν παει καλα??

Panos Natasa · 50393

Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #50 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 16:02:53 μμ
Εδώ με το ζόρι πήγαινε το 700αρι σε εμένα με ευθεία και χωρίς άνεμο, με την μεγάλη ζελατίνα της μαμάς 175 και ίσος 180 σπάνια αν ήταν η απόλυτη ευθεία και άπνοα, το 650 είναι όπως το λες….

Το δικό μου 700άρι, με 9500 χλμ στο κοντέρ είδα 192 με το στροφόμετρο 8200-8300 στο κόκκινο (8000 και κόφτη στις 8500). Μετά το Service των 12000 που πειράχτηκαν βαλβίδες η τελική έπεσε στα 183 και γύρω στις 7500 σαλ. Εκεί μπερδεύει και δεν ανεβάζει με τίποτα παραπάνω. Αν κατεβάσω 4η ανεβάζει κανονικά μέχρι τον κόφτη στις 8500 σαλ.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


andy

  • Guest
Reply #51 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 16:39:24 μμ
Μην τρελαθούμε ρε παιδιά ότι το 650άρι πάει μόνο 150-160.
Το δικό μου δικάβαλο με σαμάρια στην εθνική πήγαινε 170(με αέρα σπασμένο) και μόνος μου 180(πάντα) μετά την ρύθμιση που προανέφερα.
Με 140-150 έκανα όλα μου τα ταξίδια(6000rpm αν θυμάμαι καλά) και επειδή κάθε 180 χιλιόμετρα ήθελα βενζίνα ήταν ένας από τους λόγους που το έδωσα.



Offline Terathlios

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #52 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 16:59:51 μμ
Να πω κι εγώ λίγο την παπάτζα μου... Το ΤΑ σα μηχανή δεν είναι για σπάσιμο οπότε ούτε και για τελικές! (Γνώμη μου πάντα) Οπότε γιατί τόσος ντόρος για τελικές;; Κι εγώ το έχω πάει το 700 μέχρι 180 χλμ/ώρα για να δω ποιά είναι η τελική του. ΑΛλά ήμουν κρυμμένος πίσω απ'τη ζελατίνα (θέλει κι ένα πλύσιμο, τώρα που το θυμήθηκα). Αν θες να δεις ότι ο κινητήρας είναι εντάξει και αποδίδει τα βέλτιστα τότε σπάσε την 1η, 2α κλπ. Δε χρειάζεται να λιώσεις τα υπόλοιπα εξαρτήματα.

Άσε που πίνει σα βόδι μετά τις 6.000 στροφές.


Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #53 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 17:07:16 μμ
Ετσι ειναι φίλε μου το τρανσαλπ δεν ειναι για τελικες αμα θεσ γκαζι παρε ενα cbf να βρεις την υγεια σου.  :)
Απλα επειδη κλεβει και λιγο το κοντερ οταν λεει 140 σην ουσια ειναι 130.
Δεν ειναι λιγα 130 ???
Με βλεπω να παιρνω παλι αφρικα!!! :P



andy

  • Guest
Reply #54 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 17:09:12 μμ
Να πω κι εγώ λίγο την παπάτζα μου... Το ΤΑ σα μηχανή δεν είναι για σπάσιμο οπότε ούτε και για τελικές! (Γνώμη μου πάντα) Οπότε γιατί τόσος ντόρος για τελικές;; Κι εγώ το έχω πάει το 700 μέχρι 180 χλμ/ώρα για να δω ποιά είναι η τελική του. ΑΛλά ήμουν κρυμμένος πίσω απ'τη ζελατίνα (θέλει κι ένα πλύσιμο, τώρα που το θυμήθηκα). Αν θες να δεις ότι ο κινητήρας είναι εντάξει και αποδίδει τα βέλτιστα τότε σπάσε την 1η, 2α κλπ. Δε χρειάζεται να λιώσεις τα υπόλοιπα εξαρτήματα.

Άσε που πίνει σα βόδι μετά τις 6.000 στροφές.
Φιλαράκι είσαι λάθος.
Το κάθε μηχάνημα είναι για να το ευχαριστηθεί ο καθένας όπως θέλει, και να ξέρεις, η μεγαλύτερη καταπόνηση για ένα μοτέρ είναι να σπας την 1η και την 2α.



Offline Terathlios

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #55 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 17:21:17 μμ
Δεν το είπα να το κάνει κάθε τρεις και λίγο. Εγώ πχ την τελική που έχει η μηχανή μου τη βλέπω ως έλεγχο για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα. Όπως είπα είναι δική μου γνώμη περί τελικής.

Και εννοείται ότι ο καθαείς ευχαριστιέται όπως αρέσκεται τη μηχανή του :)


Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #56 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 17:27:49 μμ
Δεν είπαμε ότι πήραμε ΤΑ για να ταξιδεύουμε με τελικές ή σε στυλ SS. Αλλά σίγουρα μπορεί να ταξιδεύει άνετα με 150-160. Αλλά μια στο τόσο με ένα "άνοιγμα" βλέπεις στο Service αν σου έκαναν καμιά κουταμάρα (όπως στο δικό μου).


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #57 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 17:33:03 μμ
Πάνο δεν ξέρω για την τελική σου, αλλά απ' όσο είδα, μια χαρά πήγαινε το μηχανάκι σου χτες.
Παρόλα αυτά όποτε θέλεις πάρε με τηλέφωνο να το πάμε μαζί στον Γιάννη Καρακάση τον μηχανικό να το δει.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Terathlios

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #58 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 18:00:18 μμ
Δεν είπαμε ότι πήραμε ΤΑ για να ταξιδεύουμε με τελικές ή σε στυλ SS. Αλλά σίγουρα μπορεί να ταξιδεύει άνετα με 150-160. Αλλά μια στο τόσο με ένα "άνοιγμα" βλέπεις στο Service αν σου έκαναν καμιά κουταμάρα (όπως στο δικό μου).
+1


Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #59 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 18:41:57 μμ
Πάνο δεν ξέρω για την τελική σου, αλλά απ' όσο είδα, μια χαρά πήγαινε το μηχανάκι σου χτες.
Παρόλα αυτά όποτε θέλεις πάρε με τηλέφωνο να το πάμε μαζί στον Γιάννη Καρακάση τον μηχανικό να το δει.

Ναι οταν αφησαμε τον Γιαννη μετα και εσύ εφυγες ευθεια ημουνα απο πισω σου με μια ωρα το γκαζι τσιτα και δεν εβγαλε ουτε 140 καθαρα!!!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #60 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 19:07:46 μμ
...δεν εβγαλε ουτε 140 καθαρα!!!!!
Εδώ ο Πάνος (ο ορθοπεδικός, όσοι παλιοί τον θυμάστε) ερχόταν με ένα ΑΧ-1 καμιά φορά στις πρώτες εκδρομές του club (γιατί έδινε το ΤΑ του σε άλλον) και πήγαινε σφαιράτος με 140 σταθερά και ανελέητα!!! Γκαζώναμε και εμείς για να τον φτάσουμε.

ΥΓ: Το ΑΧ-1 club  κάνει εκδρομές? :2hysterical:
« Last Edit: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 19:10:55 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #61 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 19:39:43 μμ
Quote
Μήπως το ΤΑ σου είναι "γερμανικό" μοντέλο? Το έχεις ψάξει?]
Πρασινο χρωμα (=2000 μοντ) Ημερομηνια 1ης αδειας 2003
Βρε λες? :eusa_think:
« Last Edit: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 19:50:07 μμ by Chris_de_Ze »



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #62 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:04:54 μμ
Τα 160 χλμ/ωρα τα πιάνει σχετικά ψιλομπάμ, δικάβαλος εγω περίπου 80 κιλά + γυναίκα περίπου 55 κιλά, με η χωρίς μπαγάζια δεν εχω παρατηρήσει τρομερές διαφορές.

Λοιπόν τα 160 μπάμ, 170 βλέπεις οτι φτάνεις στα όρια σου αλλά δεν αργεί να τα πιάσει, 180 τελική με ευνοϊκές συνθήκες και μονοκάβαλος (με μπαγαζιέρα) ολα αυτά με μαμά γρανάζια και φίλτρο Κ&Ν σε ΤΑ 650 του 2001.

Το φίλτρο Κ&Ν το είχα βάλει για οικονομικούς λόγους (καθάρισμα, οχι άλλαγμα) δεν στο γράφω εννοώντας οτι προσθέτει τελική.


Υ.Γ. : Και να σε εχουν πιάσει το κορόιδο του αιώνα (λέμε τώρα) και να μην εχεις το ΤΑ 650 cc αλλά το 400άρι είτε το 600άρι πάλι τελική δεν έχουν τα 140 χλμ/ωρα

Το 400άρι με ευνοικες συνθήκες μπορεί να αγγίξει τα 160 χλμ/ωρα και το 600άρι  τα 170χλμ/ωρα..

Έχοντας μια καλή εμπειρία γύρω στο θέμα Transalp μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι το καλύτερο ΤΑ που έβγαλε η Honda σαν ολοκληρωμένο πακέτο ήταν το 400άρι (και το πιο απροβλημάτιστο)
« Last Edit: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:11:19 μμ by Venumis (Mike) »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #63 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:27:15 μμ
Παιδια το εψαξα δεν ειναι γερμανικο ειναι καθαρο Ελλαδα απλα η ημερομηνια αδειας γραφει παντα το ποτε το πουλησε το μαγαζι..
Κανονησα λοιπον να το παω σε εναν μηχανικο για.
Αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και αερα.
Ρυθμιση βαλβιδων.
Καθαρισμο συχρονισμο καρπ.
Μπουζακια.
Φρενα εξαερωση.
τακακια ολα αλλαγη(ασχετο αλλα χρεαζεται)
Ψυκτικο υγρο και γενικο ελεγχο οποτε βλεπουμε.
Την Παρασκευη θα το παω :)



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #64 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:35:56 μμ
Ναι αλλά εσυ είσαι ο Πάνος ή η Νατάσα ? ;D


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #65 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:42:09 μμ
Ο Πάνος η Νατασα ειναι η γυναικα μου.  :)
Και εχει παραπονο απο την τελικη της μηχανης μας χαχαχαχ ;D



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #66 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:46:38 μμ
Παιδια το εψαξα δεν ειναι γερμανικο ειναι καθαρο Ελλαδα απλα η ημερομηνια αδειας γραφει παντα το ποτε το πουλησε το μαγαζι..
Κανονησα λοιπον να το παω σε εναν μηχανικο για.
Αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και αερα.
Ρυθμιση βαλβιδων.
Καθαρισμο συχρονισμο καρπ.
Μπουζακια.
Φρενα εξαερωση.
τακακια ολα αλλαγη(ασχετο αλλα χρεαζεται)
Ψυκτικο υγρο και γενικο ελεγχο οποτε βλεπουμε.
Την Παρασκευη θα το παω :)

  Ωραία. Αν θες πες μας μετά το σέρβις τι διαφορές θα δεις.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #67 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:50:18 μμ
Εννοειται πως θα σας πω.
Αμα δεν πιασει τα 170 μονος παιρνω αφρικα!!!  ;)



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #68 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 20:56:15 μμ
Άλλαξε τα υγρά φρένων. Πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια γιατί "τραβάνε" υγρασία και χάνουν την υδραυλική ικανότητα πίεσης. Θα δεις μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα και την αίσθηση χωρίς να προσθέσεις κόστος στο Service!


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #69 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:02:33 μμ
Ειναι και αυτα μεσα στην τιμη!!



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #70 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:07:16 μμ
Αφού θα πάρεις Αφρικα (γιατί τα 170 δεν το βλέπω) μη τα αλλάζεις όλα. Κάνε Βαλβίδες και Καρμπ και μετά βλέπεις



tranten

  • Guest
Reply #71 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:14:44 μμ
Εννοειται πως θα σας πω.
Αμα δεν πιασει τα 170 μονος παιρνω αφρικα!!!  ;)

αμα θες 170+ στο κοντερ σε μεσαιο ον-οφ ξεχνα την εταιρεια το φτερο στο τεποζιτο... :'( αλλαξοπιστησε κ παρε Στροματεξ...αυτο τα εχει για πλακα! ;)



Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #72 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:17:14 μμ
Κοιταξε το Αφρικα το ειχα 2-3 χρονια και ειναι απιστευτο μηχανακι. Το ΤΑ το εχω λιγο καιρο αλλα μα δω οτι δε μπορει να ταξιδεψει ανετα 130 -140 δικαβαλο μπορει να το δωσω.



Offline Panos Natasa

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
Reply #73 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:18:57 μμ
αμα θες 170+ στο κοντερ σε μεσαιο ον-οφ ξεχνα την εταιρεια το φτερο στο τεποζιτο... :'( αλλαξοπιστησε κ παρε Στροματεξ...αυτο τα εχει για πλακα! ;)
Ξερω φιλε μου το εχω οδηγησει αρκετες φορες ειναι λιγο ποιο δυνατο απο το Αφρικα αλλα παω αρκετα οφφ και δεν με κανει το Στρομ  :( Θελω στην ουσια ον-Οφ



tranten

  • Guest
Reply #74 on: Δευτέρα 28 Μάρτιος 2011, 21:20:00 μμ
Το δικό μου 700άρι, με 9500 χλμ στο κοντέρ είδα 192 με το στροφόμετρο 8200-8300 στο κόκκινο (8000 και κόφτη στις 8500). Μετά το Service των 12000 που πειράχτηκαν βαλβίδες η τελική έπεσε στα 183 και γύρω στις 7500 σαλ. Εκεί μπερδεύει και δεν ανεβάζει με τίποτα παραπάνω. Αν κατεβάσω 4η ανεβάζει κανονικά μέχρι τον κόφτη στις 8500 σαλ.

Πανο,μετα απο ρυθμιση βαλβιδων συνηθως χανουμε λιγα χλμ τελικης,μετα ομως απο 2000-3000χλμ κ μερικα καλα ανοιγματα την εχουμε ξανα. 8)