Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 09:32:39 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: MOTO GP 2011  (Αναγνώστηκε 13262 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #100 στις: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2011, 08:44:58 πμ »

Η απίθανη Nely Vanessa Ivan σε μια φωτογράφιση για το περιοδικό MotoGP World

υ.γ. αφιερωμένο στον φίλο μου manolo τον ποιο πιστό αναγνώστη του motoGP  Grin

<a href="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=26466359&amp;server=vimeo.com&amp;fullscreen=1&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=01AAEA" target="_blank">http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=26466359&amp;server=vimeo.com&amp;fullscreen=1&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=01AAEA</a>   


Καλημέρα, CAM σε ευχαριστώ για την αφιέρωση, να΄σαι καλά. Μήπως διαθέτεις τίποτα σε Honda, γιατί τα Ducati δεν με πολυενδιαφέρουν;
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #101 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2011, 23:25:04 μμ »

... Μήπως διαθέτεις τίποτα σε Honda ...

... Ναι φίλε! Κάτι έχω!  Grin  Wink  Shocked



           και εδω ...........  http://youtu.be/4MDzDpiARF4         
Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #102 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2011, 09:30:14 πμ »

Γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση!!!! Πολύ ωραία διαφήμιση της Honda!!!!
Την καλημέρα μου!!!!!!
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #103 στις: Σάββατο 01 Οκτώβριος 2011, 10:45:28 πμ »

Ασταμάτητος!

Την δέκατη pole position για φέτος κέρδισε στο Motegi της Ιαπωνίας ο Κέισι Στόνερ και οδεύει ολοταχώς για τον τίτλο

Η επιτυχία αυτή του Στόνερ αποτελεί ρεκόρ κατακτήσεων σε μία σεζόν του MotoGP, καθώς μέχρι τώρα ο ίδιος και ο Βαλεντίνο Ρόσι είχαν φτάσει μέχρι τις εννιά.

Ο Χόρχε Λορένθο με 1:45.523 ήταν απειλή για τον Στόνερ, αλλά ο αναβάτης της Honda έκανε ταχύτερο γύρο με 1:45.267 στην τελευταία του προσπάθεια και κατέκτησε την pole με ρεκόρ γύρου για το Motegi.

Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ενώ ο Ντάνι Πεντρόσα περιορίστηκε στον τέταρτο ταχύτερο χρόνο.

Δίπλα στον ισπανό θα ξεκινήσουν ο Μπεν Σπιζ της Yamaha, ο οποίος αγωνίζεται με τη χορήση αντιβιοτικών αυτό το τριήμερο, και ο Μάρκο Σιμοντσέλι της Gresni Honda, που είχε μια πτώση 25 λεπτά πριν από το τέλος, αλλά επέστρεψε στην πίστα για να πάρει την έκτη θέση με την εφεδρική μοτοσικλέτα.

Ο Ρόσι έφερε την Ducati στην έβδομη θέση μπροστά από την Suzuki του Αλβαρο Μπαουτίστα, ενώ την κορυφαία 10άδα συμπλήρωσαν δύο ακόμα αναβάτες με Ducati, ο δορυφορικός Εκτορ Μπαρμπερά και ο εργοστασιακός Νίκι Χέιντεν.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Κέισι Στόνερ (Αυστραλία) Repsol Honda 1:45.267
2. Χόρχε Λορένθο (Ισπανία) Yamaha Factory Racing 1:45.523
3. Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ιταλία) Repsol Honda 1:45.791
4. Ντάνι Πεντρόσα (Ισπανία) Repsol Honda 1:45.966
5. Μπεν Σπις (ΗΠΑ) Yamaha Factory Racing 1:46.042
6. Μάρκο Σιμοντσέλι (Ιταλία) San Carlo Honda Gresini 1:46.211
7. Βαλεντίνο Ρόσι (Ιταλία) Ducati Marlboro 1:46.467
8. Αλβάρο Μπαουτίστα (Ισπανία) Rizla Suzuki 1:46.586
9. Έκτορ Μπαρμπέρα (Ισπανία) ESP Mapfre Aspar 1:46.694
10. Νίκι Χέιντεν (ΗΠΑ) Ducati Marlboro 1:46.763
11. Χιρόσι Αογιάμα (Ιαπωνία) San Carlo Honda Gresini 1:46.811
12. Καλ Κράτσλοου (Μεγ. Βρετανία) Monster Yamaha Tech 3 1:46.818
13. Ράντι Ντε Πουνιέ (Γαλλία) Pramac Racing 1:46.917
14. Κόλιν Έντουαρντς (ΗΠΑ) Monster Yamaha Tech 3 1:47.165
15. Κάρελ Άμπραχαμ (Τσεχία) Cardion AB Motoracing 1:47.922
16. Τόνι Ελίας (Ισπανία) LCR Honda 1:48.169
17. Κοουσούκε Ακιγιόσι (Ιαπωνία) LCR Honda 1:48.367
18. Ντέμιαν Κάντλιν (Αυστραλία) Pramac Racing 1:48.962

πηγη - woop.gr


Μετάδοση από τηλεόραση ΣΚΑΪ

MotoGP Live: ΙΑΠΩΝΙΑ

Αγώνας Κυριακή 2 Οκτωβρίου 08:30 Απευθείας

και Επανάληψη Αγώνα στις 14:35

   
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #104 στις: Κυριακή 02 Οκτώβριος 2011, 12:03:18 μμ »

Japan: O Pedrosa νικητής στον Αγώνα των ευκαιριών

Τελευταία Νέα 02/10/2011 - 11:32

Με εξόδους, ποινές και πτώσεις μια καλή θέση ήταν εφικτή!

Ο Αγώνας των ευκαιριών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το Grand Prix της Ιαπωνίας στην ιδιόκτητη πίστα της Honda, το Motegi. O Stoner έκανε λάθος ενώ προηγείτο και έχασε πολύ χρόνο, οι Dovizioso, Simoncelli, Crutchlow τιμωρήθηκαν με ποινή διέλευσης για άκυρη εκκίνηση και οι Rossi, Bautista, Elias, Cudlin, Barbera έπεσαν και έχασαν την ευκαιρία να πάρουν το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς, ο καθένας για τον εαυτό του και την ομάδα του!

Ο Stoner ξεκίνησε δυναμικά και δημιούργησε μικρή διαφορά από τον Dovizioso που ακολουθούσε. Ο Pedrosa που δεν είχε καλό ξεκίνημα κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Lorenzo και να κάνει το 1-2-3 για την Repsol Honda. O Casey Stoner όμως στο τέλος της μεγάλης ευθείας έκανε το λάθος, πέρασε πάνω από ένα σαμαράκι της πίστας που δημιούργησε μια τεράστια ταλάντωση στην μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να του φύγει το τιμόνι από τα χέρια! Μόλις το ξαναέπιασε δεν κατάφερε να πατήσει έγκαιρα την μανέτα του φρένου και στην τρίτη του προσπάθεια έκανε ένα δυνατό άτσαλο φρενάρισμα που τον έβγαλε εκτός πίστας, όπου έχασε πάρα πολύ χρόνο, περνώντας μέσα από την αμμοπαγίδα.

Ο Andrea Dovizioso δεν έμεινε πολύ στην κεφαλή της κούρσας, αφού αναγκάστηκε να περάσει μέσα από τα πιτς με 60 χαω, εκτελώντας την ποινή του για άκυρη εκκίνηση.

Έτσι επικεφαλής έμεινε ο Dani Pedrosa που προφανώς είχε ρυθμίσει την μοτοσυκλέτα του να αποδίδει καλύτερα μετά τη μέση του αγώνα, αφού όχι μόνο διέλυσε το ρεκόρ πίστας με 1:46.090 (από 1:47.091 του Stoner από το 2008), αλλά σιγά -σιγά δημιούργησε διαφορά ασφαλείας από τον συμπατριώτη του και διεκδικητή του Τίτλου Jorge Lorenzo, που έμεινε πίσω πάνω από 7 δευτερόλεπτα! Πάντως με το φοβερό ρυθμό του Pedrosa είναι αμφίβολο το αν θα μπορούσε να του αντισταθεί ο Stoner (που τερμάτισε τελικά 3ος), αν δεν είχε κάνει το λάθος. Ο 26χρονος πια Ισπανός (είχε γενέθλια την Πέμπτη που πέρασε) σημείωσε την 38η νίκη της καριέρας του, την 400η για Ισπανό αναβάτη και την 3η του φετινή, δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά στο Πρωτάθλημα αν δεν είχε εμπλακεί στο Le Mans με τον Simoncelli.

Ο Ιταλός ψηλός του MotoGP, κέρδισε στον τελευταίο γύρο την μάχη με τον Dovizioso, αφού και ο ίδιος είχε εκτίσει την ποινή του στον ίδιο γύρο με τον συμπατριώτη του και σίγουρα κτυπαέι το κεφάλι του από το γεγονός ότι προφανώς παρασύρθηκε από τον Dovi και ξεκίνησε πριν την ώρα του.

Πάντως και οι δύο Ιταλοί ευνοήθηκαν από το λάθος του Alvaro Bautista που μάλιστα ήταν 3ος μέχρι να τον περάσει ο Stoner και θα μπορούσε να πάρει μια άνετη 4η θέση, αν δεν έπεφτε.

Ο Nicky Hayden που ήταν κοντά του έκανε και αυτός μια έξοδο και έτσι έμεινε πίσω, επιτρέποντας στον Ben Spies να τον περάσει στο τέλος και να πάρει την 6η θέση. Ο Αμερικανός της Yamaha ήταν επίσης άτυχος, αφού βρέθηκε πίσω από τον Rossi που έπεσε στον 1ο γύρο και στην προσπάθειά του να τον αποφύγει βγήκε εκτός πίστας και έχασε πολύτιμο χρόνο.

Πολύτιμη ευκαιρία έχασε και ο Valentino Rossi που θεωρητικά ευνοείται σε κρύο καιρό και μάλιστα έχοντας τον 4ο χρόνο το πρωί, θα μπορούσε να διεκδικήσει το βάθρο, μετά τις ποινές των άλλων. Όμως η κακή του εκκίνηση τον οδήγησε σε μια λάθος εκτίμηση στα φρένα που κατέληξε σε κτύπημα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του Lorenzo, με αποτέλεσμα την πτώση και εγκατάλειψη για τον Ιταλό πολυπρωταθλητή.

Ένας ακόμη που έχασε ευκαιρία ήταν ο Toni Elias που ενώ ήταν 6ος έπεσε και δεν πήρε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Αυστραλός Damian Cudlin που αντικατέστησε τον τραυματία Capirossi έπεσε και αυτός και έχασε την ευκαιρία να πάρει βαθμούς στον πρώτο του αγώνα στα MotoGP!

O Hector Barbera είναι ο μόνος από τους πεσόντες που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξέταση και ακόμη δεν ξέρουμε αν έχει κάτι.

Την ευκαιρία για βαθμούς πήραν οι δύο Ιάπωνες που συμμετείχαν εκτάκτως στον Αγώνα, οι Kousuke Akiyoshi & Shinichi Ito που τερμάτισαν 12ος και 13ος αντίστοιχα.

Αποτέλεσμα Motegi ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2011/00%20MotoGP%203/15_MOTEGI/Motegi,%20MotoGP,%20Agonas.pdf
Βαθμολογία ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2011/00%20MotoGP%203/15_MOTEGI/Motegi,%20MotoGP,%20Bathmologia.pdf
 
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #105 στις: Κυριακή 02 Οκτώβριος 2011, 17:51:21 μμ »

Ο αγώνας Motegi ... http://www.woop.gr/woopgallery/41789/motegi-o-agonas-sta-motogp
και τα καλύτερα ... http://youtu.be/A_zLOqg2GaE
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα 10 Οκτώβριος 2011, 17:59:11 μμ »

Τα σενάρια Τίτλου για τον Stoner
Τελευταία Νέα 10/10/2011 - 14:09



Σε ποιες περιπτώσεις θα κερδίσει τον Τίτλο στην πατρίδα του

Ο Casey Stoner προηγείται 40 βαθμούς από τον Jorge Lorenzo και –παρότι απομένουν ακόμα τρεις αγώνες– ο Αυστραλός αναβάτης της Honda μπορεί να πάρει τον Παγκόσμιο Τίτλο εμπρός στους συμπατριώτες του αν ισχύσει κάποιο από τα παρακάτω σενάρια:

1. Εάν ο Stoner κερδίσει τον αγώνα και ο Lorenzo τερματίσει εκτός βάθρου. 

2. Εάν ο Stoner τερματίσει δεύτερος και ο Lorenzo είναι έκτος.

3. Εάν ο Stoner τερματίσει τρίτος και ο Lorenzo δέκατος.

4. Εάν ο Stoner τερματίσει τέταρτος και ο Lorenzo 13ος.

5. Εάν ο Stoner τερματίσει πέμπτος και ο Lorenzo 15ος.

6. Εάν ο Stoner τερματίσει έκτος και ο Lorenzo δεν καταφέρει να τερματίσει στον αγώνα.

Ο Stoner έχει κερδίσει τέσσερις φορές στον αγώνα της παρτίδας του ενώ ο Lorenzo δεν το έχει καταφέρει ακόμα, στην μεγάλη κατηγορία. Εάν, τελικά ο Αυστραλός καταφέρει και πάρει τον δεύτερο Παγκόσμιο Τίτλο στα MotoGP στην πατρίδα του θα το έχει επιτύχει την ημέρα των 26ων γενεθλίων του αλλά και πριν συμπληρώσει τις 100 συμμετοχές στη μεγάλη κατηγορία (θα είναι η 98η συμμετοχή του).


πηγη motograndprix.gr
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #107 στις: Σάββατο 15 Οκτώβριος 2011, 15:44:52 μμ »

P.I.: O Stoner απόλυτος κυρίαρχος
Τελευταία Νέα 15/10/2011 - 09:04



Σούπερ χρόνος στις Κατατακτήριες Δοκιμές

Ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 και 4 φορές από τότε νικητής του Grand Prix της χώρας του, ο “βασιλιάς” του Philip Island, εντυπωσίασε σήμερα και πήρε την 11η pole position της χρονιάς με χρόνο 1:29.975 διαλύοντας τον συναγωνισμό, αφού ο 2ος είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω του.

Ο Casey Stoner που αύριο γίνεται 26 χρόνων οδήγησε εντυπωσιακά και θεαματικά, αλλά και αποτελεσματικά για να είναι το μεγάλο φαβορί αύριο. Βέβαια τα πάντα μπορεί να συμβούν, αφού στο ξεκίνημα της Moto2 ξεκίνησε και η αναμενόμενη βροχή, έστω για λίγο. Βέβαια ο Stoner έχει αποδείξει ότι είναι πολύ γρήγορος και στην βροχή, οπότε μάλλον δεν θα αλλάξει πολύ το σκηνικό.

Στην 2η θέση ο Jorge Lorenzo ξεκάθαρα ότι είναι πολύ δύσκολο να συναγωνιστεί τον μεγάλο του αντίπαλο μέσα στην έδρα του και έτσι προφανώς ο Ισπανός θα περιοριστεί στο να υπερασπιστεί την 2η θέση, κάτι που φαίνεται σχετικά εύκολο.

Αυτός που μπορεί να του κάνει τη ζωή δύσκολη είναι ο Marco Simoncelli που είναι στην 3η θέση και γενικά είναι σταθερά γρήγορος από χθες. Ο άλλος μεγάλος υποψήφιος για το βάθρο, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στην Ιαπωνία, ο Dani Pedrosa δυσκολεύτηκε στις Κατατακτήριες και θα ξεκινήσει από την 3η σειρά και την 8η θέση.

Ο Alvaro Bautista και η Suzuki του είναι η ευχάριστη έκπληξη, αφού μέχρι τώρα είχαν καλύτερη θέση την 8η φέτος σε Κατατακτήριες και σήμερα πήρε την 4η με ένα πολύ καλό γύρο, ακολουθώντας τον Andrea Dovizioso, ο οποίος ξεκινάει 5ος.

Την 2η σειρά της εκκίνησης κλείνει ο Nicky Hayden με την Ducati GP11.1, που οδήγησε καλά στην πίστα στην οποία κατέχει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου σε αγώνα από το 2008!

Ο ομόσταυλός του Valentino Rossi με την GP11.2 και το αλουμινένιο πλαίσιο, για άλλη μια φορά δυσκολεύτηκε εμφανώς να έχει αίσθηση από το μπροστινό του και έμεινε στην 13η θέση, με διαφορά πάνω από 2'' από τον πρώτο και σχεδόν 1.2'' πίσω από τον Αμερικανό της Ducati!

O Ben Spies, o Αμερικανός της Yamaha, είχε μία πτώση στο ξεκίνημα των Κατατακτήριων και τελικά μπήκε με την 2η μοτοσυκλέτα στο τελευταίο μισάωρο για να πάρει την 7η θέση.

Οι γερόλυκοι Colin Edwards & Loris Capirossi πήραν τις θέσεις 9 & 10 αντίστοιχα.

Ο Αυστραλός Damian Cudlin μετά την πρωινή του πτώση δεν κατάφερε να φτάσει το 107% του χρόνου του πρώτου και δεν θα αγωνιστεί, εκτός αν οι αγωνοδίκες εκτιμήσουν το γεγονός ότι την Παρασκευή είχε κάνει πολύ καλό χρόνο μέσα στο 107% του ορίου.




Παρακολουθήστε ζωντανά στο ΣΚΑΙ την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011 στις 07:35 (το πρωι), τον αγώνα της κατηγορίας MotoGP στο Grand Prix της Αυστραλίας.
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #108 στις: Κυριακή 16 Οκτώβριος 2011, 10:52:50 πμ »

P.I. Stoner: Νικητής και Παγκόσμιος Πρωταθλητής

ελευταία Νέα 16/10/2011 - 10:07



Το “καγκουρό” γράφει ιστορία, σε ένα επεισοδιακό αγώνα!

Ο Casey Stoner και η Honda RC212V έστριψαν πρώτοι στην πρώτη στροφή του Philip Island και έμειναν σε αυτήν την θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας 27 γύρους αργότερα. Ο Αυστραλός παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 έλεγχε συνεχώς τον αγώνα στις κρύες συνθήκες και τον δυνατό αέρα, που έφερε τις σταγόνες της βροχής λίγους γύρους πριν το τέλος. Η άσπρη σημαία που βγήκε σήμαινε ότι κάθε οδηγός μπορούσε να μπει στα πιτς και να πάρει την 2η μοτοσυκλέτα του με τα βρίχινα λάστιχα και ρυθμίσεις.

Όμως ενώ οι Hayden & Capirossi χρησιμοποίησαν αυτή τη δυνατότητα που δίνει ο κανονισμός, ο Stoner έμεινε στην πίστα κόβοντας πάρα πολύ τον ρυθμό του, μέχρι τον τελευταίο γύρο, όταν η βροχή σταμάτησε και ο Casey πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού για να πάρει την 39η νίκη της καριέρας του, την 5η συνεχόμενη στο Grand Prix της Αυστραλίας και μαζί τον 2ο Τίτλο του, τον τελευταίο της εποχής των 800cc, ενώ παράλληλα η Honda πήρε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Το πανηγύρι της Ιαπωνικής εταιρίας έγινε ακόμη μεγαλύτερο με τις 4 πρώτες θέσεις να πηγαίνουν στους εργοστασιακούς οδηγούς του HRC, αφού στον τελευταίο γύρο και πάλι ο Marco Simoncelli πέρασε τον Andrea Dovizioso, στην μάχη για τις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, ενώ ο Dani Pedrosa έμεινε 4ος.

Πίσω από τις 4 Honda, o Alvaro Bautista έδινε την μάχη με τις δύο Ducati των Valentino Rossi & Nicky Hayden. O Rossi όταν ξεκίνησε η βροχή ανέβασε ρυθμό και την στιγμή που πέρασε 5ος έπεσε στην 10η στροφή της πίστας, ακριβώς μπροστά στον Ισπανό οδηγό. Αντίστοιχα ο Bautista στη συνέχεια έπεσε 4 γύρους πριν το τέλος, ενώ ήδη κάνει διαφορά ασφαλείας από τον Hayden. Ο Αμερικανός με τη σειρά του μπήκε στα πιτς και πήρε την βρόχινη μοτοσυκλέτα του χάνοντας 2 θέσεις και τερματίζοντας 7ος.

Η 5η θέση έτσι πήγε στον Colin Edwards που έκανε έναν προσεκτικό αγώνα, ενώ 6ος είναι ο Randy De Puniet που επέζησε στην σκληρή μάχη με τους Αοyama, Crutchlow (έπεσαν στην ίδια στροφή) και Abraham (έπεσε αλλά τερμάτισε 10ος).

Ο Toni Elias πήρε τους βαθμούς της 8ης θέσης, ενώ 9ος τερμάτισε ο Loris Capirossi που είχε μπει στα πιτς για να πάρει την βρόχινη Ducati του.


Αποτέλεσμα Phillip Island ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2011/00%20MotoGP%203/16_AYSTRALIA/Aystralia,%20MotoGP,%20Agonas.pdf
Βαθμολογία ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2011/00%20MotoGP%203/16_AYSTRALIA/Aystralia,%20MotoGP,%20Bathmologia.pdf


Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #109 στις: Κυριακή 16 Οκτώβριος 2011, 15:30:45 μμ »

Ο αγώνας Phillip Island ... http://www.woop.gr/content/43292/motogp-australia
Tα καλύτερα ... http://youtu.be/NY7IqN1ZHNw


Συνέντευξη Casey Stoner



Ο Casey Stoner έχει την τιμητική του καθώς κέρδισε τον Παγκόσμιο Τίτλο. Ο Αυστραλός αναβάτης έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για την εξέλιξη αυτή. Ας δούμε τι είπε:

 

Casey, συγχαρητήρια. Πώς αισθάνεσαι που είσαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής για το 2011;

«Πολύ καλά! Είναι κάτι που περίμενα τους τελευταίους αγώνες, ξέραμε ότι είχαμε την δυνατότητα αλλά η πιθανότητα ήταν μικρή. Ο Lorenzo ήταν συνεχώς δυνατός όλη την χρονιά και τελικά έπεσε το πρωί, πριν τον αγώνα. Δεν ήταν ωραίος τρόπος να τελειώσει έτσι, με έναν τραυματισμό. Τα καταφέραμε με νίκη, στην πατρίδα μου, την ημέρα ων γενεθλίων μου. Είναι κάτι εξαιρετικό.» 

Πόσο ξεχωριστό είναι που το πέτυχες στην πατρίδα σου;

«Σίγουρα είναι κάτι που δεν μπορούν να το επιτύχουν πολλοί οδηγοί, στο Grand Prix της πατρίδας τους, και ιδίως την ημέρα των γενεθλίων τους. Είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο και θα υπάρχει στη σκέψη μας τα επόμενα χρόνια.» 

Είναι ο δεύτερος Παγκόσμιος Τίτλος που κερδίζεις και περίμενες τέσσερα χρόνια γι’ αυτόν. Υπάρχει σύγκριση με αυτόν του 2007;

«Αυτός έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα. Το 2007 ο κόσμος προσπάθησε να με υποτιμήσει κάπως και να μας πάρουν την σημαντικότητα της επιτυχίας, από εμένα και την ομάδα. Από τότε, και ιδίως φέτος, κατάλαβαν ότι έχουμε την ικανότητα και, ως τώρα, πετύχαμε 11 pole positions και εννέα νίκες. Ήταν μια ονειρεμένη χρονιά και θέλω να ευχαριστήσω τη ομάδα μου και την Repsol Honda για την ευκαιρία που μου έδωσε.» 

Υπήρχε κάποια στιγμή μες την χρονιά που ήταν καθοριστική για το Πρωτάθλημα;

«Νομίζω ότι πολλοί ψάχνουν για οριακές στιγμές. Όμως πιστεύω ότι το οριακό σημείο είναι όταν τελειώσει το Πρωτάθλημα. Δεν υπήρξε κάποια οριακή στιγμή για μένα φέτος οπότε πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι και να προσπαθούμε να παίρνουμε νίκες και βαθμούς. Οι βαθμοί που πήραμε ως τώρα από την αρχή της χρονιάς είναι κάτι που μας χαροποιεί, ήμασταν επικεφαλής και δημιουργήσαμε μια διαφορά.»

Ποια ήταν η πιο γλυκιά νίκη σου φέτος;

«Θα έλεγα αυτή στην Laguna Seca. Ο πρώτος αγώνας στο Κατάρ ήταν αφάνταστος καθώς ήταν ο πρώτος μου με την νέα μοτοσυκλέτα. Όμως ο κόσμος θεωρεί ότι είμαι σπεσιαλίστας στο Κατάρ, οπότε η νίκη στην Laguna Seca ήταν η πιο γλυκιά. Κανείς δεν περίμενε να είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί εκεί. Είχαμε υπομονή, προσπαθήσαμε να μάθουμε κάποια μυστικά της πίστας και οδηγήσαμε την μοτοσυκλέτα με διαφορετικό τρόπο. Έτσι βρήκαμε τη ταχύτητα που απαιτούνταν και καταφέραμε να κερδίσουμε.»

Πες μας για τον αγώνα στην Αυστραλία. Δημιούργησες μια καλή διαφορά και τότε ο καιρός άρχισε να αλλάζει. Τι σκεφτόσουν όταν άρχισε να βρέχει;

«Μετά την εκκίνηση όλα πήγαιναν καλά. Νομίζω ότι θα είχαμε μεγαλύτερο ανταγωνισμό εάν ήταν στον αγώνα ο Lorenzo, ο οποίος οδηγούσε καλά όλο το Σαββατοκύριακο. Αν ήταν στον αγώνα θα έπρεπε να πιέσω περισσότερο στην αρχή. Δημιουργήσαμε μία καλή διαφορά την οποία καταφέρναμε να την ελέγχουμε χωρίς να ρισκάρουμε. Όταν άρχισε να βρέχει την πρώτη φορά προσπαθούσα να την διατηρήσω ενώ την δεύτερη φορά ήταν πιο έντονη και έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός. Πάντως η πίστα στέγνωσε αλλά δεν ήξερα πόσο να πιέσω και το έκανα μόνο όσο χρειαζόταν για να κερδίσω.»

Ποιες είναι οι προσδοκίες σου για την επόμενη χρονιά;

«Δεν έχω συγκεκριμένες προσδοκίες. Δεν βλέπω την χρονιά συνολικά αλλά κάθε αγώνα χωριστά. Αν βλέπεις το τέλος της σεζόν και είσαι ακόμα στην αρχή της και δεν είναι ό,τι καλύτερο. Πρέπει να βλέπουμε κάθε αγώνα χωριστά και να συγκεντρώνουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε. Στην αρχή της χρονιάς χάσαμε πολλούς βαθμούς και έπρεπε να πιέσουμε περισσότερο για να τους ανακτήσουμε. Πάντως κάναμε καλή δουλειά και καταφέραμε να παραμείνουμε επικεφαλής της βαθμολογίας.»

Φαίνεσαι πολύ ήρεμος και συγκεντρωμένος από την αρχή της χρονιάς, όμως δεν υπήρξαν στιγμές που ένοιωσες πίεση;

«Όχι ιδιαίτερα, για να είμαι ειλικρινής. Ίσως μόνο στην Jerez να είχα λίγο πίεση επειδή δεν πήρα βαθμούς και έπρεπε να πιέσω περισσότερο στην Πορτογαλία. Δεν αισθανόμουν καλά εκεί και πόναγα στην πλάτη μου και τερμάτισα τρίτος. Γνωρίζοντας πόσο σταθερός είναι ο Pedrosa και ο Lorenzo ξέραμε ότι έπρεπε να πάρουμε βαθμούς από αυτούς. Τα καταφέραμε και αυτό ήταν καλό για εμάς.» 

Μεγάλωσες ως ένας οπαδός του Mick Doohan. Πώς αισθάνεσαι που κερδίζεις με τα ίδια χρώματα;

«Ήταν ένα μεγάλο όνειρό μου να είμαι στην Repsol Honda και να ακολουθώ τα βήματα του Mick. Στον πρώτο χρόνο του στην ομάδα κέρδισε το Πρωτάθλημα και το ίδιο έκανα κι εγώ. Καταφέραμε να κερδίσουμε το 100ο Grand Prix για την Repsol Honda και ήταν ένας υπέροχος χρόνος για εμάς που είχαμε πολλές επετείους. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι αλλά πρέπει να κάνουμε πολλή δουλειά.»

Πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στην κατάκτηση ενός Παγκόσμιου Τίτλου. Μπορείς να πεις κάποιους από αυτούς;

«Δεν πρέπει να σκέφτεσαι πολύ μπροστά και δεν πρέπει να γλιστράς πολύ στην πίστα. Πρέπει να επικεντρώνεσαι στους στόχους σου αλλά να μην κάνεις βιαστικά βήματα. Τα καταφέραμε επειδή κάναμε μικρά βήματα κάθε φορά.» 

Κέρδισες τον Παγκόσμιο Τίτλο την ημέρα των γενεθλίων σου. Πώς θα το γιορτάσεις απόψε;

«Όπως κάθε φορά από το 2001, όταν η επέτειος τυχαίνει περίπου αυτή την περίοδο. Όμως απόψε θα είναι κάτι πιο ιδιαίτερο επειδή πήραμε τον Τίτλο! Σίγουρα θα το διασκεδάσω πολύ.»


πηγη - motograndprix.gr
Καταγράφηκε

louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7231


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #110 στις: Κυριακή 16 Οκτώβριος 2011, 15:40:19 μμ »


Ο Toni Elias πήρε τους βαθμούς της 8ης θέσης, ενώ 9ος τερμάτισε ο Loris Capirossi που είχε μπει στα πιτς για να πάρει την βρόχινη Ducati του.

Με floretta
Me floretta ......
Δώστε ρε κιαρατάδες μιά μηχανή τις προκοπής στο παιδί , να δούμε παπάδες .
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #111 στις: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2011, 14:51:37 μμ »

Sepang: O Pedrosa στην pole position

Τελευταία Νέα 22/10/2011 - 10:44

3 Honda ξεκινούν από την πρώτη σειρά αύριο!

Οι Κατατακτήριες Δοκιμές για τον 17ο αγώνα της χρονιάς ήταν αρκετά επεισοδιακές, κυρίως λόγω κυκλοφοριακού προβλήματος στην πίστα, για τους οδηγούς που διεκδικούσαν την pole position.

O Dani Pedrosa όμως ήταν αυτός που την πήρε τελικά, επιβεβαιώνοντας την εκπληκτική του οδήγηση που χθες εντυπωσίασε όλους τους υπόλοιπους, παρά το ότι στα πρώτα λεπτά των δοκιμών είχε μια ανώδυνη πτώση. Ο Ισπανός ήταν και πάλι ο ταχύτερος με διαφορά 2 δεκάτων του δευτερολέπτου στο 4ο κομμάτι της πίστας και αυτό ήταν αρκετό για να του δώσει την 1η θέση με 2:01.462, παρά τις προσπάθειες του Casey Stoner, αλλά και του Andrea Dovizioso. Οι τρεις οδηγοί της ομάδας Repsol Honda θα ξεκινήσουν λοιπόν από την πρώτη σειρά, έχοντας μάλιστα και τις τρεις υψηλότερες τελικές ταχύτητες στα 315.6 – 313 χαω.

Την έκπληξη έκανε ο Colin Edwards στην 4η θέση, που σε μια πίστα που γνωρίζει εξαιρετικά καλά, κατάφερε να πάρει το καλύτερο από τα μαλακότερα ελαστικά του και να σταματήσει το χρονόμετρο στο 2:02.010, με την δορυφορική του Yamaha M1.

O Marco Simoncelli που είχε εντυπωσιάσει στις ΕΔ3, δεν κατάφερε να πιάσει τον χρόνο που είχε κάνει το πρωί και έμεινε 5ος, με διαφορά 0.643 από την κορυφή, αλλά με καλό ρυθμό με τα σκληρά λάστιχα, που μάλλον θα χρησιμοποιήσει στον αγώνα.

Ο Nicky Hayden ήταν και πάλι η πρώτη Ducati, με αναλογικά πολύ καλό χρόνο που του δίνει το δικαίωμα να ξεκινήσει από την 2η σειρά, για 2ο συνεχόμενο αγώνα.

Ο Hiro Aoyama με την δορυφορική Honda Gresini πήρε την 7η θέση, συνεχίζοντας την καλή εμφάνιση που άρχισε χθες στην Sepang.

Ο Alvaro Bautista με την Suzuki είναι στην 8η θέση, αφού ο Ισπανός πάλι δεν κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά το χρόνο του με το μαλακότερο ελαστικό, αλλά με τον καλό ρυθμό που είχε με τα σκληρότερα λάστιχα και με την υψηλή τελική της GSV στα 312.2 χαω, μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο στον αγώνα.

O Valentino Rossi κλείνει την 3η σειρά της εκκίνησης, αφού στάθηκε λίγο άτυχος και λίγο απρόσεκτος στον τελευταίο του γύρο, όταν πάτησε λίγο έξω από το κερμπ, τη στιγμή που κυνηγούσε με αξιώσεις την 5η ή 6η θέση, με βάση τα περάσματα που έκανε στις τρεις προηγούμενες ενδιάμεσες χρονομετρήσεις.

Ο Ben Spies ξεκινά από την χειρότερή του φετινή θέση, την 16η, αφού έπεσε και δεν κατάφερε να συνεχίσει όπως θα ήθελε. Είχε πέσει και στις πρωινές ΕΔ3 και οι πόνοι λειτούργησαν αθροιστικά στο ατύχημα που είχε την επρασμένη εβδομάδα στην Αυστραλία.

πηγη - motograndprix.gr



Παρακολουθήστε ζωντανά στο ΣΚΑΙ την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011 στις 11:00, τον αγώνα της κατηγορίας MotoGP στο Grand Prix της Μαλαισίας.

 
Καταγράφηκε

redkom
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 993



« Απάντηση #112 στις: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 13:23:46 μμ »

Ο Marco Simoncelli απεβίωσε σε ηλικία 24 ετών, υποκύπτοντας στα τραύματά του έπειτα από το τρομακτικό δυστύχημα που συνέβη στον 2ο γύρο του MotoGP Μαλαισίας. Ο θάνατός του ανακοινώθηκε επίσημα από τους οργανωτές του αγώνα στις 16:56 (τοπική ώρα).

Ο Ιταλός αναβάτης της Gresini Honda έπεσε από τη μοτοσικλέτα του και στη συνέχεια παρασύρθηκε από τους Colin Edwards και Valentino Rossi, ενώ στη διάρκεια του ατυχήματος βγήκε το κράνος του. Ο αγώνας διεκόπη άμεσα και ο Ιταλός μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Sepang.
Καταγράφηκε

Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη
kakou
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 248



« Απάντηση #113 στις: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 14:02:37 μμ »

Κριμα ρε γμτ...κατι τετοια βλεπω...
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #114 στις: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 14:44:24 μμ »

   Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry  Είμαστε με το ΤΑ Κρήτης και πίνουμε μπύρα. Έχουμε τρελλαθεί με τα νέα. Κρίμα το παιδί.  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry  Έχω στανοχωρηθεί αφάνταστα!!!!
 







  ΥΓ: Μετά το ατύχημά μου έχω αλλάξει ριζικά τρόπο που βλέπω τα πράγματα. Αισθάνομαι απίστευτα τυχερός που είμαι ζωντανός!!!! Και έχω δώσει προκαταβολή για νέα μηχανή (πάνω από 1000 κυβικά).
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 14:47:33 μμ από M. I. Pagalos » Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #115 στις: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 16:38:17 μμ »

                                 Θρήνος στο MotoGP, σκοτώθηκε ο Μάρκο Σιμοντσέλι



Μαύρες στιγμές ζει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός με το χαμό του Μάρκο Σιμοντσέλι, ενός από τους πλέον αγαπητούς και ανερχόμενους αναβάτες του MotoGP. Ο αγώνας της Μαλαισίας διεκόπη και οι φίλοι των αγώνων ταχύτητας θρηνούν τον θάνατο του 24χρονου Ιταλού.

Ο Ιταλός αναβάτης με την χαρακτηριστική του κόμη δεν θα ανέβει ξανά σε μοτοσικλέτα.

Οι πληροφορίες που τον ήθελαν να διατηρεί τις αισθήσεις του μετά την πτώση που είχε μάλλον ήταν καθησυχαστικές, καθώς ο αναβάτης δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα τραύματα του.

Το τραγικό δυστύχημα συνέβη στην 11η στροφή, στον δεύτερο μόλις γύρο όταν έχασε το μπροστινό μέρος της μηχανής του και ενώ οι Κόλιν Έντουαρντς και Βαλεντίνο Ρόσι τον χτύπησαν καθώς τον ακολουθούσαν.

Ο Ιταλός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο, όμως υπέκυψε στα τραύματα του στις 16.56 τοπική ώρα.





                                      ένα μεγάλο αντίο στον Marco Simoncelli ... Ciao, Super Sic
                                                         ...να πετάς πάντα έτσι ψηλά!


Φωτογραφικό: Μarco Simoncelli http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9164
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #116 στις: Κυριακή 23 Οκτώβριος 2011, 16:51:58 μμ »

Συνέντευξη Τύπου για τον Simoncelli    http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9166

Δηλώσεις του HRC για τον Simoncelli     http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9167
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #117 στις: Δευτέρα 24 Οκτώβριος 2011, 15:55:40 μμ »



Sepang, 23 Οκτωβρίου του 2011.

Η μέρα ξεκίνησε όπως όλες οι υπόλοιπες για τον Marco Simoncelli, αλλά κανείς δεν μπορούσε να περιμένει πως ο δεύτερος γύρος του Grand Prix, θα και ήταν ο τελευταίος στη ζωή του 24χρονου αναβάτη.

Αυτό που αρχικά όλοι πίστευαν ότι θα τελειώνε απλά, ως ακόμα μία πτώση σ' ένα αγώνα μοτοσυκλετών, κατέληξε να είναι η μεγαλύτερη τραγωδία που έχουν ζήσει τα MotoGP, από τον θάνατο των Jarno Saarinen και Renzo Pasolini στην Monza το 1973, ενώ πρόσφατα στα Moto2 υπήρχε μία ανάλογη περίπτωση με τον χαμό του Shoya Tomizawa μόλις στην ηλικία των 19 ετών.

Ο Marco ήταν μία ιδιαίτερη προσωπικότητα στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Οι τρέλες του, εκτός και εντός πίστας, τον έκαναν ξεχωριστό. Προσθέτοντας κάθε φορά κάτι το δικό του στους αγώνες, εντυπωσιάζοντας μάλιστα τις περισσότερες φορές με την απόδοσή του.

Η χαρακτηριστική του αφάνα και το πλατύ χαμόγελο που χάριζε συνεχώς σ' όλο τον κόσμο, τον είχαν κάνει αγαπητό στο κοινό, ενώ η μαχητικότητα του και η οδήγηση στα άκρα, ήταν τα στοιχεία που τον ξεχώριζαν στους αγώνες.

Η αγάπη του για τις μηχανές ήταν αυτή που τον έφερε στον κόσμο των MotoGP, ενώ η δίψα για τη νίκη και ο εγωϊσμός του, ήταν αυτά που του έδιναν δύναμη σε κάθε αγώνα, στην προσπάθειά του να φτάσει στην κορυφή.

Δυστυχώς, δεν τα είχε καταφέρει...

Έδειχνε όμως στοιχεία. Στοιχεία που τον κατέτασσαν ως ένα από τα πιο υποσχόμενα ταλέντα στην οδήγηση με τις δύο ρόδες.

Με μικρή εμπειρία στην μεγάλη κατηγορία κατάφερε να σημειώσει δύο pole position. Την πρώτη του στην Καταλονία, εκεί που έδειξε ότι μπορεί να σταθεί απέναντι σε πιο έμπειρους οδηγούς.

Και την δεύτερη δύο Gran Prix μετά, στην Ολλανδία, επιβεβαιώνοντας αυτούς που έλεγαν ότι θα είναι το επόμενο αστέρι των δύο τροχών.

Οι μεγαλύτερες του επιτυχίες ήταν να ανέβει στο βάθρο δύο φορές, χωρίς να έχει προλάβει να κατακτήσει, έστω μία φορά, την πρώτη θέση στην μεγάλη κατηγορία.

Η «καταραμένη» ενδέκατη στροφή στην Sepang θα μείνει χαραγμένη στην μνήμη όλων.

Εκεί που ο Marco ετοιμαζόταν για ακόμα μία παράσταση, ακόμα μία οδήγηση στα άκρα, μία «μάχη» με τους υπόλοιπους αναβάτες για να φτάσει στην κορυφή.

Ήταν μόλις ο δεύτερος γύρος όταν ο 24χρονος Ιταλός μετά από τις "στροφή-στροφή" μονομαχίες που είχε με τον Alvaro Bautista για μία καλύτερη θέση βρέθηκε μπροστά μετά την 10η και έχασε τον έλεγχο δείχνοντας να κλίνει περισσότερο απ' όσο έπρεπε στην πίστα.

Οδηγούμενος στην έξοδο, ο πίσω τροχός άρχισε να ξαναπιάνει πρόσφυση με τον Marco να μην αφήνει το τιμόνι, κίνηση που τον έφερε ξανά εντός circuit στις γραμμές των επερχόμενων Colin Edwards και του αδελφικού του φίλου, Valentino Rossi.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Το κράνος του άτυχου Marco έφυγε από το κεφάλι και κύλησε αρκετά μέτρα μακριά. Οι περισσότεροι αντιλήφθηκαν τότε ότι κάτι σοβαρό είχε συμβεί.

Οι προσπάθειες των γιατρών για αρκετή ώρα δεν έφεραν κάποιο αποτέλεσμα, καθώς οι τραυματισμοί στο κεφάλι, τον αυχένα και τον θώρακα ήταν μεγάλοι και στις 16:56 (τοπική ώρα) ο Marco άφησε την τελευταία του πνοή...

Όπως δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου για τον χαμό του Ιταλού αναβάτη ο Paul Butler, διευθυντής των αγώνων, θα γίνουν όλες οι απαραίτητες έρευνες για να εξακριβωθούν τα αίτια του δυστυχήματος, ενώ για ακόμα μία φορά θα συζητηθεί το θέμα της ασφάλειας των αναβατών ώστε να μην υπάρξουν άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Η είδηση του θανάτου του συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο, άσχετα με το αν παρακολουθεί MotoGP ή όχι.

Η «τρέλα» του Marco θα λείψει σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το χαμόγελό του θα λείψει περισσότερο στην οικογένεια του και τους φίλους του, που έχασαν από κοντά τους έναν άνθρωπο γεμάτο ενέργεια και δίψα για ζωή.

Η προσωπική του ιστοσελίδα θα μείνει πλέον με τον τίτλο που έχουμε δανειστεί και εμείς για να γράψουμε, λίγα, τελευταία λόγια γι' αυτό τον σπουδαίο οδηγό που έχασε τόσο νωρίς τη ζωή του.

Ciao "Super Sic"...




πηγη - woop.gr
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #118 στις: Δευτέρα 24 Οκτώβριος 2011, 21:43:36 μμ »

"Θα τον θυμάμαι έτσι... Misano 2011, μεγάλη μάχη!" έγραψε ο Rossi σήμερα, μόλις έφτασε στην Ιταλία ...

Καταγράφηκε

M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #119 στις: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2011, 10:23:15 πμ »

  Φαινόταν από την αρχή ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Μάλλον έχει να κάνει με την επιλογή του να βάλει σκληρή γόμα πίσω: δεν είχε ζεσταθεί καλά το λάστιχο γιατί στον πρώτο γύρο είχε γλιστρήσει ήδη κανά δυο φορές. Το τρίτο γλίστρημα, μόλις στον δεύτερο γύρο, ήταν και το μοιραίο.
  Αν δείτε, έχει βγει για τα καλά έξω, έχει πάρει γραμμές άλλα αντ' άλλων!  Αν είχε αφήσει, είπαν, την μοτοσυκλέτα θα έφευγε ευθεία έξω στην άμμο. Αλλά προσπάθησε να σώσει την πτώση και πέφτοντας διασχίζει την πίστα σχεδόν κάθετα και μπαίνει στις γραμμές τών επερχομένων. Είναι τρομερό! Όσες φορές κι αν το δω δεν μπορώ να το χωνέψω!  Cry Cry
  Ο Ρόσσι, λέει, σταματάει τους αγώνες?
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #120 στις: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2011, 14:17:33 μμ »

 
  Ο Ρόσσι, λέει, σταματάει τους αγώνες?

... δες αυτο Μιχαλη ...

Rossi: «Ποτέ δεν είπα ότι τα παρατάω»  http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=9186

Καταγράφηκε

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7294



« Απάντηση #121 στις: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2011, 13:25:38 μμ »

Όχι δεν σταματάει ο Rossi ....

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #122 στις: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2011, 23:52:51 μμ »

ΜotoGP: Ο Πάολο Σιμοντσέλι μιλά...
Με τον κόσμο να συρρέει στο Κοριάνο, στη Βόρεια Ιταλία για να αποτίσει φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Μάρκο Σιμοντσέλι, ο πατέρας του Πάολο θέλησε να μιλήσει για το θάνατο του γιου του.



Τόνισε ότι ήταν πολύ κοντά του όταν συνέβη το δυστύχημα και ότι είχε καταλάβει πως ο γιος του είχε χάσει τη ζωή του πριν ακόμα τοποθετηθεί στο ασθενοφόρο.

Ο πόνος για τον δυστυχή πατέρα είναι πολύ μεγάλος, να βλέπει μπροστά στα μάτια του το γιο του να αφήνει την τελευταία του πνοή.

«Ημουν πολύ κοντά, αλλά ο Μάρκο είχε πεθάνει. Ημουν 10 μέτρα μακριά, αλλά ο Μάρκο ήταν ήδη νεκρός, δεν άλλαξε κάτι», δήλωσε ο Πάολο Σιμοντσέλι που βοήθησε τους τραυματιοφορείς να μεταφέρουν τον γιο του στο ασθενοφόρο. «Τους βοήθησα. Όταν πέρασαν το προστατευτικό κάγκελο με το φορείο, το πέρασαν από την πλευρά μου και το τοποθέτησα στη θέση του, στο ασθενοφόρο. Κράτησα το χέρι του Μάρκο και του είπα «γειά σου Μάρκο», αλλά είχε ήδη φύγει. Δεν υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να γίνει. Τίποτα δεν θα άλλαζε την κατάσταση. Οσο για τα υπόλοιπα, θα έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί, αυτοί οι άνθρωποι έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν, επομένως είναι ανώφελο. Στην περίπτωσή μας ο Μάρκο πέθανε κατά την σύγκρουση», δήλωσε ο Πάολο Σιμοντσέλι, ξεδιαλύνοντας τυχόν παρεξηγήσεις για τις ενέργειες των ανθρώπων της πίστας.

Ο άτυχος πατέρας μίλησε για τον γιο του Μάρκο ξεδιπλώνοντας τις αρετές του χαρακτήρα του. «Ο Μάρκο ήταν ένας ιδιαίτερος άνθρωπος και πολλοί το είχαν καταλάβει αυτό. Αν θα έπρεπε να ορκιστεί θα το έκανε, έτσι ήταν. Πιο πολύ όμως, ήταν ειλικρινής και αληθινά αγνός. Πάνω από όλα ήταν μαχητής και ίσως για αυτό να πέθανε. Αν είχε αφήσει τη μοτοσικλέτα… αλλά την Κυριακή ήθελε τη νίκη. Ηταν και πάλι ο Μάρκο που είχαμε στην αρχή της χρονιάς, με τη διαφορά ότι τώρα ήξερε τι έπρεπε να κάνει, ήξερε τα πάντα», ήταν τα λόγια το Πάολο Σιμοντσέλι που δήλωσε έκπληκτος από την ανταπόκριση και συμπάθεια του κόσμου προς το πρόσωπο του γιου του. Δε μπορούσε να πιστέψει ότι πλήθος ανθρώπων περίμεναν τη σωρό του αδικοχαμένου Μάρκο στο αεροδρόμιο της Ρώμης.

«Πραγματικά δε μπορούσα να το πιστέψω. Δεν ήταν βλακεία να πω ότι χάρηκα, αλλά με ικανοποίησε. Δεν το συνειδητοποιήσαμε όλο αυτό, αλλά είναι πολύ όμορφο. Μετά την κηδεία θα είμαστε μόνοι μας. Αλλά τώρα έχω εσάς και όλον τον κόσμο που μας επισκέπτεται. Αυτό μας ικανοποιεί».

«Ο Μάρκο ήταν πάντα διαθέσιμος στους δημοσιογράφους όπως και με τον καθένα που ερχόταν να τον βρει ακόμη κι όταν έτρωγε. Πολλές φορές με μάλωνε όταν εγώ παραπονιόμουν. Αυτός ήταν. Ποτέ δεν έκρινε άσχημα κάποιον, αλλά πάντα εκείνος κρινόταν για αυτό που ήταν και πως παρουσίαζε τον εαυτό του. Τον αγαπούσα και με αγαπούσε. Ο Μάρκο ήταν απίθανος. Είναι κρίμα.

Ηθελε τα πάντα γύρω του να δουλεύουν σωστά. Ηθελε δίπλα του τον Αλίζτι Ντεγκανέλο –τον αρχιμηχανικό του- την ομάδα του και τον πατέρα του, ο οποίος μερικές φορές τον νευρίαζε, όπως συνήθισε να λέει. Πριν από κάθε αγώνα δίναμε τα χέρια και αγκαλιαζόμασταν. Αυτό έκανα και την Κυριακή. Αλλά υποθέτω πως έκανα κάτι λάθος. Δεν πήγε όπως το είχαμε προγραμματίσει.

Ο Μάρκο ευχαριστιόταν με τα πιο απλά πράγματα στη ζωή. Του άρεσε το σπίτι του, ο σκύλος του, το γρασίδι… Την Κυριακή μάλιστα μου είπε: ‘’Είμαι κουρασμένος, θέλω να γυρίσω στο σπίτι’’, γιατί λείπαμε στη Μαλαισία, κάτι που τον δυσκόλευε ήταν η διατροφή. Πριν τον αγώνα έκανε ένα κρύο μπάνιο για να ηρεμήσει. Ηταν σίγουρος ότι θα τα πήγαινε καλά. Μου είπε όμως, ‘’θέλω να γυρίσω στο σπίτι, μπαμπά’’. Λένε ότι ο Θεός μαζεύει τους καλούς στον παράδεισο. Δεν ξέρω. Εύχομαι να είναι έγινε έτσι», δήλωσε ο Πάολο Σιμοντσέλι.

Η κηδεία του άτυχου Μάρκο θα γίνει αύριο, Πέμπτη, στη γενέτειρά του πόλη, Κοριάνο. Στην τελετή που μπορεί να είναι για τους συγγενείς, τους φίλους, τους υπόλοιπους αναβάτες μοτοσικλέτας και το προσωπικό της ομάδας Gresini, αναμένεται να παρευρεθεί και μεγάλο πλήθος κόσμου. Κόσμος που μπορεί να μην παρακολουθεί αγώνες μοτοσικλέτας, αλλά σοκαρίστηκε και στεναχωρήθηκε από τον άδικο θάνατο του 24χρονου αναβάτη.


πηγη - naftemporiki.gr
Καταγράφηκε

karharias
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



« Απάντηση #123 στις: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2011, 09:53:32 πμ »

πραγματικά θλιβερό γεγονός, να είναι καλά εκεί που είναι ο Super Sic...
Καταγράφηκε

Hey Bobby Marley, sing something good to me
this world go crazy, it's an emergency

www.syfamos.com
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #124 στις: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2011, 21:35:48 μμ »

Ένα μικρό βίντεο αφιέρωμα Φόρος τιμής για τον Marco Simoncelli
που έφυγε νωρίς, πολύ νωρίς... 1987-2011

http://youtu.be/GhTlGtNdJpI

Marco Simoncelli - ''Goodbye''



Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!