Δευτέρα 25 Μάρτιος 2019, 22:46:15 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 37 38 39 40 41 [42] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ένα λάδι ρε παιδιά!!!  (Αναγνώστηκε 350021 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8736


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1025 στις: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 09:32:11 πμ »

(το Racing το αγνοουμε αλλα επισης δεν μας χαλαει εφ'οσον ειναι ημι-συνθετικο  Wink)

Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« Απάντηση #1026 στις: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 19:57:35 μμ »

Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.

Ασε τι λενε γενικα Νικολα, δες τι λεει το σαϊτ της BellRay για το συγκεκριμενο ημισυνθετικο λαδι, αντιγραφω:

Features and Benefits: Superior anti-wear. Reduced cylinder and ring wear. Longer bearing life. Superior deposit control. Cleans deposits. Controls sludge and varnish formation. Keeps ring lands and grooves free of carbon build-up. High viscosity stability The shear stability provides superior lubrication and film strength. Minimizes friction for maximum power. Smooth power transfer Prevents clutch grabbing for an easily controlled and efficient gear shifting and clutch operation.

 Smiley  Smiley

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 19:59:48 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5425



« Απάντηση #1027 στις: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 20:04:15 μμ »

Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.

 
αυτο δεν ειναι απολυτο.
σου ειχα πει καποια στιγμη οτι
τα motul 300V competition που βαζαμε καποτε στα αυτοκινητα μας μια παρεα(και πολλοι αλλοι) μαλλον δεν ειχαν καθαριστικα.

δεν μπορω να ξερω αν ολα τα racing λαδια ειναι ετσι.
παντως τα competition τοτε το πολυ καθε 2000 χλμ τα αλλαζαμε.
ειχαν και ενα χαρακτηριστικο,μεσα σε κινηση και γενικα σε ηρεμη και χαλαρη οδηγηση με χαμηλες ταχυτητες το βεντιλατερ δουλευε σχεδον συνεχεια.
οταν το αυτοκινητο δουλευε σχεδον κοφτες (πραγμα σχεδον μονιμο για το αυτοκινητο τοτε) ποτε δεν ειχαμε καποο προβλημα,ποτε δεν εκαιγε λαδι και ποτε δεν σηκωνε θερμοκρασια,το "προβλημα" το ειχε οταν πηγαινες σαν ανθρωπος.  Grin


επισης δεν ειναι αγωνιαρικα ολα τα racing λαδια. Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 20:08:16 μμ από trackler » Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8736


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1028 στις: Παρασκευή 04 Νοέμβριος 2016, 22:42:26 μμ »

Ψάχνω τα Prohonda GN4 σε 10/40 , υπάρχουν? εχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Honda?
Καταγράφηκε
maintenance
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 190


κονιόρδος


« Απάντηση #1029 στις: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 17:40:30 μμ »

καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Αν λέγαμε για ΚΤΜ πόσες σελίδες για λαδια θα αναπτύσαμε με κατι 10-60 που υπάρχουν για τα Αυστριακά μοτέρ?

Συγνωμη και πάλι δηλαδή, με καμιά μομφή ειρωνείας ή προσβολής.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8736


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1030 στις: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 19:54:07 μμ »

καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Καλά κατάλαβες ...

 
Αλλά εγώ ψάχνω τα Prohonda GN4 σε 10/40 , υπάρχουν? εχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Honda?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 19:57:40 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3253



« Απάντηση #1031 στις: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 07:37:08 πμ »

καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Αν λέγαμε για ΚΤΜ πόσες σελίδες για λαδια θα αναπτύσαμε με κατι 10-60 που υπάρχουν για τα Αυστριακά μοτέρ?

Συγνωμη και πάλι δηλαδή, με καμιά μομφή ειρωνείας ή προσβολής.
Τι να γίνει, είμαστε βλέπεις του "ξεζουμίσματος". Πρέπει ένα θέμα να το αναλύσουμε υπερδιεξοδικά...
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
ΛΥΚΟΝΙ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30


« Απάντηση #1032 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 13:16:26 μμ »

καλη χρονια σε ολους
ειπα να μην ανοιξω αλλο θεμα
λοιπον πηρα ενα λαδι MOTUL 10W40 [4100 turboligth] απο βιασυνη
δεν το εχω βαλει ακομα γιατι με μια γρηγορη ερευνα στο ιντερνετ δεν βρησκω κατι να αναφερεται για μοτοσυκλετες
και μαλλον προοριζεται για τουρμπο κινητηρες
να το παω πισω να παρω αλλο?
τι λετε?
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 575



« Απάντηση #1033 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 14:10:25 μμ »

Καλη σου Χρονια!!
Η γνωμη μου ειναι να ΜΗΝ το βαλεις, λαδια αυτοκινητου δεν πρεπει να μπαινουν σε μοτο (διαφερουν στις ιδιοτητες τους, προσθετα κλπ).
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« Απάντηση #1034 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 15:53:55 μμ »

να το παω πισω να παρω αλλο?

Εννοειται οπως ειπε κι'ο Γιαννης απο πανω, θελεις το 5100 σε Motul. Και θαλεγα να προτιμησεις ιξωδες 15w-50 αντι για 10w-40.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1035 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 16:37:12 μμ »

Τι να κάνουν 42 σελίδες πόνημα άμα στο μαγαζί ψωνίζεις βιαστικά;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ΛΥΚΟΝΙ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30


« Απάντηση #1036 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 16:51:22 μμ »

παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις...μαλακια μεγαλη...ειναι αργα τωρα τα εβαλα
και μετα απο μια βολτουλα ειδα οτι δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
να  τα ξαναβγαλω?
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1902



« Απάντηση #1037 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 18:26:17 μμ »

Θα αναγκαστείς να τα βγάλεις γιατί θα πατηναρει το μηχανάκι.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2467


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #1038 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 19:29:14 μμ »

...θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα? 

Αν δεν πατινάρει, άφησέ τα. Δεν έγινε και η συντέλεια του κόσμου.

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 280



« Απάντηση #1039 στις: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 21:23:21 μμ »

παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις...μαλακια μεγαλη...ειναι αργα τωρα τα εβαλα
και μετα απο μια βολτουλα ειδα οτι δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
να  τα ξαναβγαλω?
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας
Τη ζημιά την έκανες ήδη. Αν δεν έχει ήδη, θα ξεκινήσει να.σου πατιναρει ο δίσκος. 

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1196



« Απάντηση #1040 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 09:41:10 πμ »

Όλα τα λάδια συνοδεύουν ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ για να βγούν στην αγορά...

Η Honta για το Transalp δίνει προδιαγραφές λαδιού API = SE, SF ή SG σε ιξώδες 10W40.
Το λάδι που έβαλε το Λυκόνι είναι προδιαγραφών SM που δεν ενδείκνυται για αυτόν τον κινητήρα.

Παράθεση
APISL / CF. Η συγκεκριμένη σήμανση απευθύνεται σε γενικής χρήσης λάδια, κατάλληλα τόσο για πολυβάλβιδους υπερσυμπιεζόμενους κινητήρες ντίζελ, όσο και σε ντίζελ κινητήρες διαφορετικών σχεδιασμών. Το συγκεκριμένο προϊόν παρέχει αυξημένη προστασία στους κινητήρες που λειτουργούν με λεπτό μίγμα καυσίμου-αέρα και αποτρέπει το σχηματισμό επικαθίσεων άνθρακα, όταν χρησιμοποιούνται καύσιμα με περιεκτικότητα σε τέφρα άνω του 0,5%.

ACEA A3 / B4. Σημαίνει ότι το λιπαντικό είναι κατάλληλο για χρήση σε βαρέως τύπου συνθήκες, βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και δεν απαιτεί συχνή αντικατάσταση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε υψηλών επιδόσεων κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

Προσωπικά δεν θα το άφηνα να δουλέψει στον κινητήρα, φοβούμενος αυτό που ειπώθηκε για πατινάρισμα κλπ....

Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #1041 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 10:06:56 πμ »

οπως ειπαν και οι συμφορουμιτες, παντα λαδι μηχανης με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Εγω φοραω bel ray 10w40 ημισυνθετικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ειδικα το σασμαν εκτος απο νεκρα σε 1η δουλευει βουτυρο.
Καταγράφηκε
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3945



« Απάντηση #1042 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 18:32:37 μμ »

. δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
Αν νομίζεις πως κουμπώνουν καλύτερα αφησε τα για λίγο
να  τα ξαναβγαλω?
περιμενε να δεις το αποτέλεσμα
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας
Το μόνο κακό που θα γίνει ειναι λογω των διαφορετικών προσθετων (πιο λιπαρά) ειναι να αρχίσει το πατινάρισμα δισκων, όπως ανέφερε ο ΓΚ δεν έγινε και η συντέλεια του κόσμου

όσον αφορά τις νεότερες προδιαγραφές......δεν σημαίνει πως δεν κάνουν, απλά υπερκαλύπτουν τις παλαιότερες, μην τον κάνουμε τον Άνθρωπο να ξεπατώσει τα μαλλιά του, απλά αν αρχίσουν να πατινάρουν οι δίσκοι θα αναγκαστει να τα βγάλει !!!
Καταγράφηκε
ΛΥΚΟΝΙ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30


« Απάντηση #1043 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 18:59:36 μμ »

ευχαριστω παιδια!!!
οταν λεμε θα πατιναρει ο δισκος,ενοουμε οτι θα επανελθει οταν αλλαξω λαδια? 'η τον καταστρεφει?
κ επειδη πονανε λιγο τα 30 ευρω...πρεπει αμεσα να τα αλλαξω η δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8736


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1044 στις: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 19:13:58 μμ »

....απλά αν αρχίσουν να πατινάρουν οι δίσκοι θα αναγκαστει να τα βγάλει !!!

Και αν τα αλλάξει θα σταματήσει το πατινάρισμα η θα θέλει κ ενα καθαριστικό λαδιού?
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7252


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #1045 στις: Δευτέρα 08 Ιανουάριος 2018, 15:34:40 μμ »

Παλιά δεν είχε λάδια για μηχανάκια , σιγά.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #1046 στις: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 15:02:56 μμ »

Γεια σας.
...παει καιρος...
Ελπίζω όλοι να είστε καλά .
Επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά με τα λιπαντικά,
Να πω τα εξής:
Αντιτριβικά  και καθαριστικά έχουν όλα τα auto moto λάδια.
Τα αντιτριβικά των μοτοσικλετών είναι έτσι σχεδιασμένα που να μην αφήνουν τους δίσκους να πατινάξουν.

Συνήθως αν κάνεις λάθος και βάλεις λάδια αυτοκινήτου στην μοτο, αν - και λέω αν γιατί μάλλον ανάλογα τα πρόσθετα θα πατινάρει- θα στρώσει.  Μετά την δεύτερη αλλαγή συνήθως. Δεν είναι απόλυτο όμως λόγω διαφόρων τύπων πρόσθετων που υπάρχουν στην αγορά. Δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου.
Διαφωνώ για το καθαριστικό λαδιού σε χρήση μοτοσυκλέτας....πολύ απορρυπαντικό!

Για το transalp και Africa λάδι Μοτο 10w 40,ή 15w 40 ημισυνθετικό JASO MA αρκεί.
Προσοχή Όχι MB.
Τα συνθετικά δεν του κάνουν κακό αλλά είναι περιττό έξοδο και μάλλον θα καούν γιατί είναι πιο λεπτόρευστα και οι κινητήρες αυτοί έχουν τεράστιες ανοχές για το 2018. Σχεδιάστηκαν περίπου το 1986 αν δεν κάνω λάθος.

Stoneman χρωστάω 3λτ μότο λάδια. ....ποτέ δεν είναι αργά...
Στείλε pm και θα επανορθώσω.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8736


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1047 στις: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 20:02:27 μμ »

Stoneman χρωστάω 3λτ μότο λάδια. ....ποτέ δεν είναι αργά...
Στείλε pm και θα επανορθώσω.

Ολα θα γίνουν , να ''ανοίξει'' λίγο ο καιρός κ θα τα πούμε.

Πάντως εγώ το γρασάκι σου το τίμησα http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17047.175  .
Να δούμε τι θα γίνει οταν τσουλήσει ο πάπος. Grin
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2251


Pouroduro spirit


« Απάντηση #1048 στις: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2018, 16:43:56 μμ »

Εχω γραψει αλλου για τα λαδια που εχω χρησιμοποιησει στα Τρανσαλπ 650 που εχω, αλλα τα γραφω κι'εδω για να ειναι πληρες αυτο το θεμα.


Στο εδω Τρανσαλπ που κανω commuting ολο το χειμωνα με κρυα, χιονια/αλατια και χαμηλες θερμοκρασιες, βαζω απο τοτε που το πηρα Motul 5100 10w-40. Τοτε ειχε 9800χμ πραγματικα και τωρα εχει 55000χμ. Δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα, ο κινητηρας και το κιβωτιο δουλευουν παντα μια χαρα, και ειδικα σε χαμηλες θερμοκρασιες (<10'C) που αλλα λαδια εχουν θεμα. Τα αλλαζω καθε 6000χμ οταν κανω και μεγαλα ταξιδια και καθε 5000χμ οταν εχω κανει κυριως μονο commuting.

Μια φορα μονο το γυρισα σε Bell Ray EXP 10w-40 EXP και δεν μου αρεσε καθολου σε χαμηλες θερμοκρασιες, το κιβωτιο ειχε αισθηση σαν να ειχε μεσα "αμμο". Μαλιστα τα αλλαξα πριν την ωρα τους περσι το χειμωνα στα 4000χμ επειδη ειχα σπαστει με την αισθηση του κιβωτιου  Angry Να αναφερω επισης οτι σημερα που αλλαξα τα Motul που ειχα μεσα στα 5000χμ, το κιβωτιο ειχε αισθηση μια χαρα. Και κατι αλλο: απο αλλαγη σε αλλαγη δεν καιει ακομη απολυτως τιποτα, τσεκαρα kai σημερα το δεικτη πριν τα αλλαξω και ητανε ακριβως στο πανω σημειο. Ενα + των Motul εδω ειναι οτι τα βρισκω πανευκολα σε εξαιρετικη τιμη (32 λιρες ή 37€ το 5λιτρο, δηλ. 7.5€ το λιτρο). Επισης Motul βαζουν και πολλοι αντιπροσωποι Χονδα, πχ. εκει που πηρα το CRF1000.


Στο Τρανσαλπ της Ελλαδας που εχω απο καινουργιο και εχει τωρα 177000χμ εβαζα αρχικα επισης Motul 5100, 10w-40 οσο το ειχα στο Νησι (2002-04, 2010-12) και 15w-50 στην Ελλαδα. Σ'αυτο τα αλλαζω παντα καθε 6000χμ επειδη δεν πολυ-χρησιμοποιειται σε πολη. Αρχισε να καιει λιγο λαδακι μετα τα 100000χμ, αλλα οχι τοσο που να χρειαζεται συμπληρωμα ενδιαμεσα, εκτος αν το κυνηγαγα λιγο. Καπου στα 145000χμ αρχισε να θελει συμπληρωμα και ενδιαμεσα, και απο τα 148000χμ αρχισα να βαζω Bell Ray EXP 15w-50 μηπως και μειωσω την καταναλωση - ειχα σκοπο να δοκιμασω και το Thumper αλλα το Tenere 660 ενος φιλου το επινε και δεν το δοκιμασα. Με το EXP η καταναλωση λαδιου ανεβηκε αισθητα αντι να πεσει, και ετσι στα 172000χμ το γυρισα σε Liqui Molly Street 15w-50, το οποιο βρηκα πολυ καλο και το οποιο μειωσε την καταναλωση (περιπου στα 300μλ / 1000χμ πιεζοντας το σε εθνικες και χωμα).


Hands up λοιπον απο μενα σε Motul 5100 (απορω με καποια πραγματα που ακουω, ισως ειναι νοθευμενα στην Ελληνικη αγορα) και Liqui Moly Street.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Σελίδες: 1 ... 37 38 39 40 41 [42] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!