Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 633232

Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #825 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 22:50:12 μμ
Τι ιξώδες πως είδες οτι δεν άλλαξε ? ? ?   :eusa_think:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #826 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 23:21:30 μμ
Eμπειρικά πάντα κύριε Γιάννη,με τη μέθοδο των
δακτύλων(αντίχειρα&δείκτη),παίρνοντας μια πολύ
μικρή ποσότητα από το δείκτη λαδιού με το δάχτυλο και
μετά ενώνοντας τα δύο δάχτυλα που προανέφερα και ανοίγοντας
τα ελαφρά κοιτάω αν το λάδι δημιουργεί μια" φουσκίτσα" το λέω
εγώ,πάντα ανάμεσα στο μικρό κενό που αφήνουν ο αντίχειρας και
ο μέσος  μεταξύ τους.
Αυτό εννοώ,αν το λάδι έχει γίνει νερό δεν κάνει το παραπάνω.
Λοιπόν αυτό το motul ,αν και 10w/40(ψιλό)είναι μια χαρά για
χειμώνα και
σκοπεύω να τ΄ αλλάξω στα 5000 χιλιόμετρα ,όπως και τα
motul 5100 ester 15w/50 που προτιμώ το καλοκαίρι.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #827 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 23:43:17 μμ
Τι σημαίνει ester?

Και εγώ πιστεύω οτι το λάδι της είναι το 15/50 χειμώνα καλοκαίρι , τουλαχιστον εδώ στα νότια.
Ομως ποιό είναι το καλύτερο 15/50?

Σήμερα την εκανα μια βόλτα με το 100% συνθετικό Amsoil 20/50, δεν δυσκολεύτηκε να γυρίσει με την μίζα και μετά απο 200-300 μετρα μαλάκωσε και το κιβώτιο, στην πορεία καμμία διαφορά.
Αρχικά ακουγόταν ελάχιστα η καμπάνα και δεν εβρισκα εύκολα την νεκρά.
Πιστεύω οτι σε καμμία περίπτωση το 20/50 δεν είναι για βόρειους η για θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν.

Tην τάπα δεν την βιδώνουμε με πένσα, αν το o-ring είναι σε καλή κατασταση σφραγίζει πάντα.
Αν όμως επιμένεις βάλε ενα πανακι μην την γρατζουνάς  :goofy: :goofy:

Και αυτό το κουφό με τον έλεγχο πάλι? η μηχανή με τροχούς κάτω (οχι στο διπλό) ορθια (αλφάδι) σε οριζόντιο έδαφος (κι άλλο αλφάδι) να έχει δουλέψει λίγο πριν , και να περιμένουμε να ηρεμήσει το λάδι και να ... και να .... 
Εγώ έχω μετρήσει πόσο δείχνει ο δείκτης με 2.6 λίτρα στο διπλό και τέλος.
Η κάνω πατάτα?  :goofy: :goofy:
« Last Edit: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 23:54:03 μμ by Stoneman »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #828 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 00:12:24 πμ
Κάτω ακριβώς απ΄το5100
γράφει ester ,μάλλον έτσι πρέπει να ονομάζει τη συγκεκριμένη σειρά λαδιών η Motul.
Στο εμπόριο η εταιρία έχει κι άλλες σειρές με τα συγκεκριμένα 10w/40 ή 15w/50
χωρίς να γράφουν''ester''.
Tα συγκεκριμένα πάντως έχουν συνθετική βάση(το γράφει κάτω χαμηλά) :)




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #829 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 00:36:37 πμ


Και εγώ πιστεύω οτι το λάδι της είναι το 15/50 χειμώνα καλοκαίρι , τουλαχιστον εδώ στα νότια.
Απόψε στις 22:00 που σκόλασα ,είχε 1,5C στην Κατερίνη και την έβαλα μπροστά
με το τσοκ :)

Ομως ποιό είναι το καλύτερο 15/50?
Εκείνο που θα της ''κάτσει'' καλύτερα ,τηρουμένων των αναλογιών(βασικά εννοώ το χρηματικό κόστος)

Σήμερα την εκανα μια βόλτα με το 100% συνθετικό Amsoil 20/50, δεν δυσκολεύτηκε να γυρίσει με την μίζα και μετά απο 200-300 μετρα μαλάκωσε και το κιβώτιο, στην πορεία καμμία διαφορά.
Αρχικά ακουγόταν ελάχιστα η καμπάνα και δεν εβρισκα εύκολα την νεκρά.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα εύρεσης της νεκράς,αλλά η καμπάνα ακούγεται όπως πάντα
Πιστεύω οτι σε καμμία περίπτωση το 20/50 δεν είναι για βόρειους η για θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν.
Εντάξει,δεν νομίζω ότι είναι και τόσο απαγορευτικό,απλά πρέπει να περιμένεις λίγο περισσότερο να
ζεσταθεί το μοτέρ.
Πάντως για χειμώνα καλό είναι να βάζουμε κάτι σε πιο ψιλό


Tην τάπα δεν την βιδώνουμε με πένσα, αν το o-ring είναι σε καλή κατασταση σφραγίζει πάντα.
Αν όμως επιμένεις βάλε ενα πανακι μην την γρατζουνάς  :goofy: :goofy:
Είπαμε ρε Νίκο ,λίγο για να μη μας την ανοίξει κανένας επιτίδειος .
Και φύλαγε τα ρούχα σου ... :)

Και αυτό το κουφό με τον έλεγχο πάλι? η μηχανή με τροχούς κάτω (οχι στο διπλό) ορθια (αλφάδι) σε οριζόντιο έδαφος (κι άλλο αλφάδι) να έχει δουλέψει λίγο πριν , και να περιμένουμε να ηρεμήσει το λάδι και να ... και να ....
Εγώ πάντα στο διπλό τα ελέγχω,αλλά και χωρίς το διπλό όπως είπες (καβάλα),
πάλι γίνεται :)

 
Εγώ έχω μετρήσει πόσο δείχνει ο δείκτης με 2.6 λίτρα στο διπλό και τέλος.
Η κάνω πατάτα?  :goofy: :goofy:
Φίλε εγώ στο είπα"απλά δεν υπάρχεις" ;D
« Last Edit: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 00:38:49 πμ by giamar4 »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #830 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 09:37:09 πμ
Τι σημαίνει ester?

Είναι η συνθετική βάση που χρησιμοποιεί η μοτούλ για τα ημισυνθετικά και συνθετικά της λάδια. Είχα διαβάσει παλιότερα ότι οι "εστέρες" στα Ελληνικά είναι ενώσεις που κατασκευάζει η εταιρεία από .... λαχανικά! Άλλοι λένε ότι είναι καλό και οικολογικό, άλλοι ότι αν μείνει αρκετό καιρό σε επαφή με τσιμούχες και λοιπά λαστιχοειδή προκαλεί πρόωρες φθορές. Το πώς και εάν επηρεάζει και την τελική διάρκεια ζωής του λαδιού είναι άλλη ιστορία. Βαριόμουν να ψάξω για να γράψω έκθεση οπότε αρκέσου σε αυτά.  ;D

Και εγώ πιστεύω οτι το λάδι της είναι το 15/50 χειμώνα καλοκαίρι , τουλαχιστον εδώ στα νότια.
Ομως ποιό είναι το καλύτερο 15/50?

Σήμερα την εκανα μια βόλτα με το 100% συνθετικό Amsoil 20/50, δεν δυσκολεύτηκε να γυρίσει με την μίζα και μετά απο 200-300 μετρα μαλάκωσε και το κιβώτιο, στην πορεία καμμία διαφορά.
Αρχικά ακουγόταν ελάχιστα η καμπάνα και δεν εβρισκα εύκολα την νεκρά.
Πιστεύω οτι σε καμμία περίπτωση το 20/50 δεν είναι για βόρειους η για θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν.

Θα συμφωνήσω με το 15-50, με τη μόνη διαφορά ότι ίσως στο 10-40 το κιβώτιο να μαλακώνει πολύ πιο γρήγορα από ότι με τα 20-50. Όταν την είχα πρωτοπάρει με 10-40 στο κιβώτιο, το σασμάν γινόταν όσο μαλακό μπορούσε να γίνει από τα πρώτα 10 μέτρα κίνησης, σε θερμοκρασίες από 7 έως 12 βαθμούς. Είναι αρκετή διαφορά και την παρατηρώ συνέχεια τώρα με τα 15-50 τα οποία συμπεριφέρονται όπως τα δικά σου 20-50.

Tην τάπα δεν την βιδώνουμε με πένσα, αν το o-ring είναι σε καλή κατασταση σφραγίζει πάντα.
Αν όμως επιμένεις βάλε ενα πανακι μην την γρατζουνάς  :goofy: :goofy:

Και αυτό το κουφό με τον έλεγχο πάλι? η μηχανή με τροχούς κάτω (οχι στο διπλό) ορθια (αλφάδι) σε οριζόντιο έδαφος (κι άλλο αλφάδι) να έχει δουλέψει λίγο πριν , και να περιμένουμε να ηρεμήσει το λάδι και να ... και να .... 
Εγώ έχω μετρήσει πόσο δείχνει ο δείκτης με 2.6 λίτρα στο διπλό και τέλος.
Η κάνω πατάτα?  :goofy: :goofy:

Το δοκίμασα αυτό. Πόσο σου δείχνει ο δείκτης όταν είσαι στο διπλό? Εγώ για να πάρω "σωστή" μέτρηση με το διπλό, πρέπει κάποιος να πατάει τη μηχανή στο πίσω μέρος ώστε να ακουμπάει σχεδόν ο πίσω τροχός στο έδαφος. Κάπου εκεί  έρχεται " αλφαδιά" και έχω τη μέτρηση που θέλω. Έχω παρατηρήσει όμως ότι αν περιστρέψεις το δείκτη (όχι να βιδώσεις αλλά να δοκιμάσεις διαφορετικές θέσεις στο καλαμάκι) κάθε φορά θα σου δείχνει και διαφορετική στάθμη. Σε ποιό σημείο είσαι 100% σωστός και σίγουρος?



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #831 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 09:56:35 πμ
Eμπειρικά πάντα κύριε Γιάννη,με τη μέθοδο των
δακτύλων(αντίχειρα&δείκτη),παίρνοντας μια πολύ
μικρή ποσότητα από το δείκτη λαδιού με το δάχτυλο και
μετά ενώνοντας τα δύο δάχτυλα που προανέφερα και ανοίγοντας
τα ελαφρά κοιτάω αν το λάδι δημιουργεί μια" φουσκίτσα" το λέω
εγώ,πάντα ανάμεσα στο μικρό κενό που αφήνουν ο αντίχειρας και
ο μέσος  μεταξύ τους.
Αυτό εννοώ,αν το λάδι έχει γίνει νερό δεν κάνει το παραπάνω.
Λοιπόν αυτό το motul ,αν και 10w/40(ψιλό)είναι μια χαρά για
χειμώνα και
σκοπεύω να τ΄ αλλάξω στα 5000 χιλιόμετρα ,όπως και τα
motul 5100 ester 15w/50 που προτιμώ το καλοκαίρι.

Συνονόματε συγνώμη αλλά αυτό το "εμπειρικά" δεν υφίσταται στο τεστ ιξώδους η στην κόπωση του λαδιού.

Τα τεστ ιξώδους γίνονται μόνο με πανάκριβα μηχανήματα και ειδικευμένους χημικούς και μετριούνται ως "δυναμικό ιξώδες" και "κινηματικό ιξώδες".
Τα υπόλοιπα που βλέπουμε με το δάχτυλο εσύ και εγώ είναι για να έχουμε να λέμε.... ;)
 :)



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #832 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 10:08:19 πμ
Συνονόματε συγνώμη αλλά αυτό το "εμπειρικά" δεν υφίσταται στο τεστ ιξώδους η στην κόπωση του λαδιού.

Τα τεστ ιξώδους γίνονται μόνο με πανάκριβα μηχανήματα και ειδικευμένους χημικούς και μετριούνται ως "δυναμικό ιξώδες" και "κινηματικό ιξώδες".
Τα υπόλοιπα που βλέπουμε με το δάχτυλο εσύ και εγώ είναι για να έχουμε να λέμε.... ;)
 :)


Εχεις απόλυτο δίκιο.
Χρησιμοποίησα τη λέξη ''ιξώδες" για να περιγράψω απλά το αν το λάδι
κρατάει μετά από τόσα χιλιόμετρα τη συνοχή του.
Το ''τεστ'' με το δάχτυλο :o το κάνω μόνο και μόνο για ψυχολογικούς λόγους,
δηλαδή για να δώ αν το λάδι συνεχίζει να είναι λάδι και δεν έχει γίνει νερό. ;)



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #833 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 10:34:18 πμ
Εγώ εξαρχής βάζω Agip 10W40, χειμώνα - καλοκαίρι. Ημισυνθετικό. Το μηχανάκι (ΤΑ 700) δουλεύει άψογα, λάδι δεν καίει καθόλου (ακόμα και μετά από εκτός συνόρων ταξίδια), ο θόρυβος είναι μια χαρά.




Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #834 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 13:33:57 μμ
@ giamar4 ,Εντάξει,δεν νομίζω ότι είναι και τόσο απαγορευτικό,απλά πρέπει να περιμένεις λίγο περισσότερο να ζεσταθεί το μοτέρ.
Πάντως για χειμώνα καλό είναι να βάζουμε κάτι σε πιο ψιλό

Ποτέ δεν ζεσταίνω κινητήρα, βάζω μπροστά 1η και φεύγω, απλά οδηγώ ήρεμα για λίγο .
Χειμώνα ζήτημα αν κάνω 200χλμ συνολικά οπότε δεν με αφορά, όμως η αίσθηση του 20/50 το καλοκαίρι δεν παίζεται.

@Johnny_Nik : Πόσο σου δείχνει ο δείκτης όταν είσαι στο διπλό

Κάπου 3-5 χιλιοστά κάτω απο το φούλ, φυσιολογική  αφού γέρνει το μοτερ εμπρός

 @Johnny_Nik : Έχω παρατηρήσει όμως ότι αν περιστρέψεις το δείκτη (όχι να βιδώσεις αλλά να δοκιμάσεις διαφορετικές θέσεις στο καλαμάκι) κάθε φορά θα σου δείχνει και διαφορετική στάθμη. Σε ποιό σημείο είσαι 100% σωστός και σίγουρος?

Δεν έχω τέτοιο θέμα, τον τοποθετώ πάντα στην θέση που βολεύει τα δάχτυλά μου ωστε να τον κρατάω σταθερά.

Με το στύλ που οδηγώ δεν καίει λάδια, η ισως καίει αλλά είναι ελάχιστα, το καλοκαίρι με ταξίδι 1200χλμ και  ταχύτητες απο 100-120χλμ/ω με τα Amsoil δεν είδα διαφορά πάντως.

Οσο για τα Motul αυτα που ''παίζουν'' είναι:

MOTUL 5100 4t 15w50  Ημισυνθετικό  στα 10,50 €  και
MOTUL 300v 15w50 factory line 100% συνθετικό λιπαντικό  1L  στα 14,50 €  , και δεν θα είχα λόγους να μην το δοκιμάσω αλλά το 100% συνθετικό 20/50 της Amsoil κοστίζει 11 ευρώ και επειδή εμένα με ενδειαφέρει το 50 και οχι το 20 αφού είμαι καλοκαιρινός οδηγός δεν ασχολούμαι.






Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #835 on: Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 14:40:53 μμ
εδω κ 2 αλλαγες βαζω 10-30 της Honda,
αψογη λειτουργια,ευκολο ζεσταμα τον χειμωνα κ μηδενικη καυση λαδιου!



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #836 on: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2014, 19:50:37 μμ
Στην προηγουμενη αλλαγη εβαλα belray exp 10-40 και μετα απο 4χkm ειναι για  :pope:Τωρα λεω να παω σε Ιροne 15-50!Για το Ιpone το εχει δοκιμασει κανεις φιλος σε ΤΑ,γιατι ακουω καλες κριτικες και ετσι αποφασισα να κανω δοκιμη.Ευχαριστω :D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #837 on: Τρίτη 21 Ιανουάριος 2014, 21:17:23 μμ
Δεν έχω κάνει πολλές αλλαγές λαδιού, αλλά πιστεύω οτι το ιδανικό λάδι για την δικιά μου είναι το 15/50.

Ομως ποιό 15/50 είναι της προκοπής?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #838 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 11:36:52 πμ
Βάλε το motul 5100 ester 15/50,
ημισυνθετικό στα10,5με11 ευρώ το
λίτρο,δοκιμασμένα από ΄μένα,ακόμα
και για 6χ.χιλιόμετρα ;)


« Last Edit: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 12:01:03 μμ by giamar4 »



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #839 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 14:07:59 μμ





Γιάννη το σιμεδάκι όλα τα λεφτα   :2hysterical:
εχει και στην τηλεόραση;;

Φιλικά!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #840 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 14:16:12 μμ
κομμάτι μοναδικό ε;

Προίκα της κυράς ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #841 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 18:29:47 μμ
Γιάννη το σιμεδάκι όλα τα λεφτα   :2hysterical:
εχει και στην τηλεόραση;;

Τι μανία και αυτό πιά . :eusa_wall:

Ευτυχώς τώρα με τις λεπτές στην τηλεόραση δεν στεκεται. :2hysterical:



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #842 on: Τρίτη 28 Ιανουάριος 2014, 20:17:57 μμ
Η συμπεριφορά του Amsoil μετά απο 4500 χλμ χρήσης σε πόλη και εθνική με ψηλές στροφές...

Η πρώτη φωτογραφία είναι 4 σταγόνες λαδιού όπως πέσανε απο τον δείκτη και η δεύτερη απλωμένο σε μία επιφάνεια 2cm.
 

Δεν έχει μαυρίσει όπως άλλα λάδια, αν και έχει φτάσει στο όριο αλλαγής. Σε 500 χλμ θα μπεί καινούργιο.

ΜαστροStoneman, 15w40 δεν θα βάλω γιατί θεωρώ χαμηλό το 40άρι για την χρήση που της κάνω. Όταν κινούμαι στην εθνική και πάω με 6500 και 7000 στροφές, νομίζω πως η θερμοκρασία φτάνει αρκετά ψηλά (για το λάδι) οπότε μεγαλύτερο ιξώδες δεν το αφήνει να γίνεται νερό...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #843 on: Τρίτη 28 Ιανουάριος 2014, 21:08:30 μμ
Θέλουμε ενα 15/50 άκου που σου λέω αλλά ποιός κάνει δοκιμές σήμερα?
Λένε και οτι ενα λάδι για να το καταλάβεις θές 3-4 αλλαγές απο την αλλαγή μάρκας.
Πρός το παρόν θα μείνω στο Amsoil, παρατήρησες οτι δεν αλλάζουν συμπεριφορά τα ρημάδια οσα χλμ και να κάνουν?
Τα Motul τα 15/50 ημισυνθετικά που είχα βάλει σε 3500χλμ εκαναν σαν 10/40.
Αν τα έβγαζαν σε συνθετικά 100% θα τα δοκίμαζα.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #844 on: Τρίτη 28 Ιανουάριος 2014, 22:03:57 μμ
παρατήρησες οτι δεν αλλάζουν συμπεριφορά τα ρημάδια οσα χλμ και να κάνουν?

Με βάζουν στην σκέψη να ανοίξω λίγο τα διαστήματα των αλλαγών. Αφού δεν αλλάζει συμπεριφορά μετά απο 4500χλμ, γιατί να μην αντέχει για 7500 χλμ ???


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #845 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 07:46:02 πμ
Η συμπεριφορά του Amsoil μετά απο 4500 χλμ χρήσης σε πόλη και εθνική με ψηλές στροφές...

Η πρώτη φωτογραφία είναι 4 σταγόνες λαδιού όπως πέσανε απο τον δείκτη και η δεύτερη απλωμένο σε μία επιφάνεια 2cm.
 

Δεν έχει μαυρίσει όπως άλλα λάδια, αν και έχει φτάσει στο όριο αλλαγής. Σε 500 χλμ θα μπεί καινούργιο.

ΜαστροStoneman, 15w40 δεν θα βάλω γιατί θεωρώ χαμηλό το 40άρι για την χρήση που της κάνω. Όταν κινούμαι στην εθνική και πάω με 6500 και 7000 στροφές, νομίζω πως η θερμοκρασία φτάνει αρκετά ψηλά (για το λάδι) οπότε μεγαλύτερο ιξώδες δεν το αφήνει να γίνεται νερό...
Το χρωμα του λαδιου δεν ειναι κριτηριο για το αν ενα λαδι ειναι καλο ή οχι Δεδομενου οτι ολα τα συγρονα λαδια εχουν απορυπαντικα προσθετα ωστε να καθαριζουν τον κινητηρα ενα μαυρο κατα την αλλαγη λαδι δεν σημαινει οτι ηταν μαπα και οτι ενα που δεν εει μαυρισει ειναι καλο Μπορει να ισχυει το αντιθετο
Και εδω που τα λεμε περα απο την τιμη και το πως λειτουργει ο συμπλεκτης-σασμαν  κανενα αλλο κριτηριο δεν εχει ο χρηστης ωστε να κρινει αν του κανει ενα λαδι του κανει
Αλλιως μονο με λυσιμο κινητηρα και εξονυχιστικο ελεγχο των μερων του μετα απο πολλες χιλ χλμ με καποιο λαδι μπορουν να δωσουν σχετικα ασφαλη συμπερασματα για την ποιοτητα του λαδιου
Αυτο μονο και η χημικη αναλυση του χρησιμοποιημενου λαδιου για συγκριση με το καινουριο


Το 40αρι ειναι παραπανω απο μια χαρα για τις ελληνικες συνθηκες και ανεξαρτητα στροφων που λειτουργει ο κινητηρας Ειδικα σε πορεια στην εθνικη οπου ακομα και με κλειδωμενο στο στοπ το γκαζι για πολλα χλμ ο δεικτης της θερμοκρασιας βρισκεται σταθερα πριν την μεση
Ακομα και το μεσημερι Αυγουστο μηνα στον καμπο της Θεσσαλιας...

Απο την αλλη το 20αρι δεν ειναι καταλληλο για τον χειμωνα (αναλογως περιοχης και χαμηλων θερμοκρασιων βεβαιως) και μακαρι να μην το διαπιστωσετε με τον δυσκολο τροπο
Δεδομενου οτι ενα κινητηρας την μεγαλυτερη φθορα την παθαινει κατα τα πρωτα δευτερολεπτα κατα την εκκινηση του το πρωτο νουμερο σε ενα πολυτυπο λαδι ειναι καιραιας σημασιας



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #846 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 09:56:56 πμ
...Δεδομενου οτι ενα κινητηρας την μεγαλυτερη φθορα την παθαινει κατα τα πρωτα δευτερολεπτα κατα την εκκινηση του το πρωτο νουμερο σε ενα πολυτυπο λαδι ειναι καιραιας σημασιας


Αυτό είναι το σημείο της μεγαλύτερης φθοράς όπως και η αναμονή σε ρελαντί για πολύ ώρα (βλέπε κυκλοφοριακό). Το 20-50 είναι καλό για τα τρακτερ.
Το χοντρό λαδι δεν λιπαίνει καλύτερα μπορεί μάλιστα να μη λιπαίνει και καθόλου σε κινητήρες που ο κακόμοιρος κατασκευαστής επιμένει να προτείνει 10-40 ή 10-30



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #847 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 10:41:24 πμ
Η Honda προτείνει δύο επιλογές για το ιξώδες του λαδιού (μιλάω για το 700 που γνωρίζω).

10W30 και 10W40.

Προφανώς το δεύτερο είναι το καταλληλότερο ιξώδες για την Ελλάδα.

Οτιδήποτε άλλο σε ιξώδες θεωρώ ότι δεν είναι σωστό. Και προφανώς ο κατασκευαστής έχει υπόψιν του τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας (και της Αθήνας εννοείται) όταν ορίζει ποιο είναι το σωστό ιξώδες για τη μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει.

Προσωπικά δε συζητάω για το ιξώδες του λαδιού που βάζω. 10W40. Συζητάω μόνο για τη μάρκα.
« Last Edit: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 10:43:08 πμ by Αιγαιοπλόος »



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #848 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 10:44:01 πμ
Το 10 -40 ειναι ενταξη για το χειμωνα ...για το καλοκαιρι ομως .......ειναι λιγο πιστευω ....καλυτερος συνδυασμος  νομιζω το 15- 50 χειμωνα καλοκαιρι .




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #849 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 11:11:55 πμ
Το 10 -40 ειναι ενταξη για το χειμωνα ...για το καλοκαιρι ομως .......ειναι λιγο πιστευω ....καλυτερος συνδυασμος  νομιζω το 15- 50 χειμωνα καλοκαιρι .

Ταχω ξαναγραψει, για νοτια Ελλαδα που δεν υπαρχει ουσιαστικα χειμωνας τοτε σε μηχανακια σαν το ΤΑ καλυτερα 15-50 χειμωνα καλοκαιρι. Σε μηχανακια με πιο πολυπλοκους / υψηλης αποδοσης κινητηρες βαζουμε οτι λεει ο κατασκευαστης πχ στο VFR βαζω μονο 10-40 χειμωνα καλοκαιρι.

Στην κεντρικη και βορεια Ελλαδα οπου οι χειμωνες ειναι ..πραγματικοι χειμωνες, τοτε το χειμωνα στο ΤΑ 10-40 και για να μην το αλλαζουμε το καλοκαιρι το αφηνουμε παντα πανω, δηλ 10-40 χειμωνα καλοκαιρι.


" the PouroDuro spirit "