Ο κύβος ερρίφθη κύριοι...
Πήγα και αγόρασα τούτο εδώ:
http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=528στα 5 ευρώ και θα τα ρίξω σε 500 χιλιόμετρα από σήμερα. Θα μείνουν μέσα για maximum 1000 άντε 2000 χιλιόμετρα (τις καλοκαιρινές μου διακοπές δηλαδής) και εφ όσων δείχνουν ότι αντέχουν, εάν όμως "χαλάσει" η συνταγή τότε θα τα αλλάξω με ότι βρώ στην επαρχία. Τέλος Αυγούστου που θα έρθουν και πάλι τα Torco θα επιστρέψω σε αυτά. Αυτή τη φορά θεωρητικά προετοιμασμένος θα κάνω ένα μικρό στοκ για τρείς τουλάχιστον αλλαγές (~6 λίτρα) μιας και δεν είχα κανένα παράπονο από τα συγκεκριμένα, παρά μόνο από τον αντιπρόσωπο. Βλέποντας το όμως αντικειμενικά, είναι αναμενόμενο ότι δεν μπορεί να φέρνει καραβιές λάδια μια φορά το μήνα ειδικά σε περίοδο κρίσης. (Βέβαια θα μπορούσε να προνοήσει ώστε να μην ξεμένει αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Αυτό που εύχομαι είναι να μην αλλάξει η τιμή στα Torco προς τα πάνω.
Οπότε μέσα στην ΤΑ θα πέσει φθηνό λάδι. Ο λόγος που το κάνω είναι η οδήγησή μου. Έτσι όπως οδηγώ, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να "σπάσω" το λάδι πράγμα στο οποίο συναινεί και η ίδια η μηχανή που δεν προσφέρει εξωπραγματικές επιδόσεις. Αν ταυτόχρονα τηρήσω και το πρόγραμμα αλλαγής που έχουμε όλοι τότε πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, ακόμη και αν τα λάδια αυτά γίνουν σαν νερό στα 2000 χιλιόμετρα που είναι πάρα πολύ νωρίς για να χαλάσουν όσο μάπα και αν είναι. Επίσης, όπως έιπα πιο πάνω προτιμώ τα Torco και είμαι διατεθιμένος να περιμένω λίγο καιρό ώστε να επιστρέψουν στην αγορά. Αν συμπληρώσω το άτυπο όριο των 2000 χιλιομέτρων και δεν βρώ τότε ναι θα συνεχίσω να ψάχνω, εκτός και αν μείνω ικανοποιημένος από τα φθηνά και τα κρατήσω στην τελική
Φίλτρο θα αλλάξω στην επόμενη οπότε δεν με απασχολεί καν.
Πιστεύω ότι ακόμη και στα λάδια παίζει σημαντικό ρόλο το μάρκετινγκ. Στο κυριότερο μέρος μιλάμε για το ίδιο προιόν, απλά με διαφορετικές προσμίξεις ώστε η κάθε εταιρεία να ξεχωρίζει. Το ότι τόσο καιρό συμπέρασμα δεν έχει βγεί στο παρόν θέμα, μάλλον λέει πολλά. Η διαφορά είναι στο πως "βλέπει" και "νιώθει" ο καθένας τη μηχανή του, αλλά παίζει και σημαντικό ρόλο το ότι πολλοί από εμάς δεν θα παραδέχοταν ότι η επιλογή ήταν λάθος. Πχ, εάν μου πλήρωνε τα λάδια ο Stoneman και δεν με ένοιαζε το τι θα έβλεπα κατά τη χρήση τους, τότε θα είχα πιο αντικειμενική άποψη από ότι εάν τα πλήρωνα μόνος μου. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει για πολλούς λόγους.
Σίγουρα από εταιρεία σε εταιρεία υπάρχουν διαφορές, και ποιότητες, ανάλογα με την τσέπη του καθενός. Πάντα όμως θα υπάρχει και κάτι καλύτερο ακόμα για να επιλέξεις. Γιατί πχ να πάρεις το Torco στα 10 ευρώ, και όχι το ακόμα καλύτερο στα 15 ευρώ κλπ. Έτσι σκεπτόμενος παίρνω ένα στα 5 ευρώ, το οποίο πληρεί τις προδιαγραφές της χόντα. Άλλωστε όπως προανέφερα, θα χρησιμοποιηθούν προσωρινά και για λίγα χιλιόμετρα.
Τώρα, εάν έκανα λάθος επιλογή, θα το μάθουμε όλοι μαζί στο Σπάστο μόνος σου, εάν όχι θα συνεχιστεί η κουβέντα εδώ
Το βλέπω από την αστεία του πλευρά, γιατί όπως και να το κάνουμε, όσο και να πονάει κανείς τη μοτ/τα του δεν παύει να είναι "σίδερα" που λένε. Ακόμη και αν σπάσει επισκευάζεται. Σίγουρα θα κοστίσει, μα δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. ΟΚ έχουμε κρίση, Οκ δεν περισσεύουν λεφτά, αλλά αυτός είναι και ο λόγος που βάζω φθηνό πράμα στο μοτέρ. Και αν όλα πάνε στραβα? Το διχρονάκι περιμένει στο γκαράζ.
Εντυπώσεις θα έχω στα μέσα Αυγούστου.