Μετά από 12.000 χλμ και 2 αλλαγές στα Amsoil 10w40, πήγα στον Λαμπριανίδη στη Φρατζή για τα επόμενα ...Amsoil 10w40. Η αλήθεια είναι ότι μου τα μασάγανε για το αν θα τα ξαναέχουν. Πήρα το τελευταίο τους 4λιτρο 45 €. Πάντως αντιπρόσωπος για τα συγκεκριμένα είναι ο Αγγελόπουλος και όχι ο Λαμπριανίδης.
Για περισσότερα εδώ -->
http://www.streetdragfluids.com/Και για την ιστορία, μετά από συμπληρωμένα 6000 χλμ πόλης, το σαζμάν παραμένει βούτυρο όπως όταν τα έβαλα φρέσκα, όπως άλλωστε είχα διαπιστώσει και στις ...προηγούμενες 6000 χλμ.
Η ΤΑ μου έχει πλέον 30.000 χλμ και έχω δοκιμάσει τα :
1)1500-6700 χλμ --> Bikers Oils (?) 10-40 --> Όχι και τίποτα καλό. Σε ερώτηση τι είναι αυτά η απάντηση ήταν τόσο σαφής όσο η θεωρία του χάους!
2)6700-10300 χλμ --> Bikers Oils (?) 10-40 --> με αναγκαστική αλλαγή γιατί λόγω ζέστης το σαζμαν υπέφερε μαζί τους...
3)10300-12100 χλμ --> Castrol GPS 10-50 --> Δεν το γούσταρε η ΤΑ μου το 10-50 και ας επέμενε ο φίλος για τις ζέστες του καιρού. Έσφιξε αρκετά το κιβώτιο.
4)12100-18000 χλμ --> Αλλαγή εξουσιοδοτημένου και πλέον Honda λάδια. Η αλήθεια είναι ότι έμεινα ευχαριστημένος!
5)18000-24000 χλμ --> Amsoil Synthetic 10w40 --> Στις πρώτες βόλτες μου έκανε εντύπωση το πόσο εύκολα άλλαζα ταχύτητες. Δεν είχα ξανανιώσει έτσι το κιβώτιο παρά μόνο με τα εργοστασιακά μέσα! Επίσης παρατήρησα ότι ο ήχος του κινητήρα ήταν πιο "γλυκός".
6) 24000- 30000 χλμ --> Amsoil Synthetic 10w40 --> Μιας και από το πρώτο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο μαζί τους δεν έχει αλλάξει η συμπεριφορά της ΤΑ μου!