Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 636197

Offline KARGIO

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #525 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 10:25:34 πμ
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,15124.0.html

Ευχαριστω Konkost και Niko Paxinos, αναλυτικες και πολυ χρησιμες οι πληροφοριες, αντε να δω θα τα καταφερω?
εχει περασει καιρος που αλλαζα λαδια σε Honda-...παπακι.
αλλωστε το Acropolis ειναι προ των πυλων και ετοιμαζομαι να παρω τα βουνα.
Τα λαδια που εχω καταληξει ειναι http://www.castrolmoto.com/gr/products/actevo_xtra.php
ή αυτο http://www.castrolmoto.com/gr/products/power1_2.php
Καταληγω στο actevo-extra, στο αλλα προβληματιζομαι λιγο που λεει οτι Για μοτοσικλέτες αθλητικού τύπου υψηλών επιδόσεων
Τι γνωμη εχετε?


Το μυαλο στο δρομο και στους γυρω μας και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #526 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 10:33:14 πμ
Καταληγω στο........αλλα προβληματιζομαι λιγο που λεει Για μοτοσικλέτες αθλητικού τύπου υψηλών επιδόσεων
Τι γνωμη εχετε?

  Όχι δαγκωτό!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KARGIO

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #527 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 10:59:30 πμ
  Όχι δαγκωτό!
Αρα καταληγουμε στο actevo?


Το μυαλο στο δρομο και στους γυρω μας και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #528 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 16:31:23 μμ
Αρα καταληγουμε στο actevo?


  A, δεν ξέρω! Το όχι που απάντησα πάει στο συγκεκριμένο θέμα: όχι σε λάδια που απευθύνονται σε μοτοσικλέτες αθλητικού τύπου υψηλών επιδόσεων. Εκτός, βέβαια, αν έχεις τέτοια μοτοσυκλέτα!  ;D




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #529 on: Πέμπτη 23 Ιούνιος 2011, 15:30:23 μμ
Ο λογος που βαζει κανεις στο ΤΑ 15-50 ή και 20-50 αντι για 10-40 που συστηνει η Honda ειναι οτι στην Ελλαδα το καλοκαιρι οι θερμοκρασιες ειναι αρκετα ψηλες. Και οχι οι το 10-40 δεν αντεχει σε ταξιδι με 39'C αλλα το 15-50 ή 20-50 θα ειναι λιγο καλυτερο για τετοιες συνθηκες. Ενας αλλος λογος ειναι οτι τα 15-50/20-50 ειναι λιγο χοντροτερα και ο κινητηρας τσιμπαει λιγοτερο λαδι οταν δουλευεται ψηλα. Αυτοι ειναι πιστευω οι λογοι που πολλοι (και ο υπογραφων) βαζουν τετοια χοντροτερα λαδια.

Ενας επιπλεον λογος ειναι οτι η αισθηση του κιβωτιου ειναι σαφως καλυτερη με 15-50 σε σχεση με 10-40, και μιλαω για Motul 5100 που βαζω στο μηχανακι μου. Την τελευταια φορα εβαλα 10-40 οπως ειπα, για το κρυο του χειμωνα στην Αγγλια, και η αισθηση που εχω ειναι σχεδον παρομοια με το 15-50 μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα δηλ. οχι οτι καλυτερο. Βεβαια με αλλη μαρκα μπορει η αισθηση να ειναι διαφορετικη.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #530 on: Πέμπτη 23 Ιούνιος 2011, 19:49:13 μμ
Αν κατάλαβα καλά λοιπόν, με το 15-50W  Motul 5100 εχεις καλύτερη αίσθηση του κιβωτίου αρχικα... αλλά το συγκεκριμένο μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα΄[πόσα?] εχει την ίδια συμπεριφορά  με αυτήν του 10-40W,σε αίσθηση [δεν ανέφερες κατασκευαστή].
 Αρα να συμπεράνω οτι προτιμάς το 15-50W  της Motul εστω και για την περίοδο μέχρι να αλλάξει συμπεριφορά, αν μάλιστα η περίοδος αυτή είναι κοντα στα 5000χλμ το αλλάζεις και εχεις ενα λάδι που σε ικανοποιεί.

Βεβαια με αλλη μαρκα μπορει η αισθηση να ειναι διαφορετικη.

Αρα πιθανόν το λάδι ενός άλλου κατασκευαστή στο ίδιο SAE και εδώ είναι που μπαίνει ο παράγοντας προσωπική εκτίμηση, πιθανόν και να ανέτρεπε την γνώμη σου? Οπότε για να μιλάμε - συγκρίνουμε με τα ιδια κριτήρια δοκίμασε  αυτό:  http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx      , και πές μου την άποψή σου. Δεν εχω χρησιμοποιήσει άλλο λάδι , αφού εχω μόλις 100χλμ με αυτά [και με το ΤΑ] , αλλά αν και είναι 10-40 και 100% συνθετικά δεν εχω πρόβλημα. Η δεν γνωρίζω αν εχω λογω έλλειψης εμπειρίας.
  Και κάτι ακόμα 12.5 ευρώ το λίτρο δεν είναι πολλά για το 15-50W  Motul 5100????
« Last Edit: Πέμπτη 23 Ιούνιος 2011, 19:51:50 μμ by Stoneman »



Transalpinos

  • Guest
Reply #531 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 20:20:38 μμ
Οι απόψεις της MOTUL για τα κατάλληλα λάδια για ΤΑ 650.

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=41&sector=2&category=25&subset=966&modelyear=&vehicle=20474

(Η βασική ρευστότητα που προτείνει είναι 10W-40)
« Last Edit: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 20:23:38 μμ by Transalpinos »



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #532 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 21:17:19 μμ
(Η βασική ρευστότητα που προτείνει είναι 10W-40)
Το καλυτερο λεει ειναι 5W-40


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Transalpinos

  • Guest
Reply #533 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 21:22:26 μμ
Το καλυτερο λεει ειναι 5W-40

Εεε, αυτό φαντάζομαι το κάνει για να πουλήσει και κανένα 300V off-road για τους πολύ σκληροπυρηνικούς χωματένιους.
« Last Edit: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 21:41:28 μμ by Transalpinos »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #534 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 23:12:19 μμ
Αρα να συμπεράνω οτι προτιμάς το 15-50W  της Motul εστω και για την περίοδο μέχρι να αλλάξει συμπεριφορά, αν μάλιστα η περίοδος αυτή είναι κοντα στα 5000χλμ το αλλάζεις και εχεις ενα λάδι που σε ικανοποιεί.

Νικο ναι, οταν το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα προτιμω το Motul 15-50. Στα πρωτα 4000 χμ (περιπου) η αισθηση του κιβωτιου ειναι πολυ καλη, απο κει και περα χαλαει και μετα τα 6-6500 χμ γινεται απαραδεκτη, και αυτα ειναι συνηθως τα χιλιομετρα στα οποια τα αλλαζω. Τα Motul 10-40 που εβαλα προσφατα δεν εχουν την ιδια καλη αισθηση καινουργια αλλα οχι και τοσο ασχημη οπως πχ τα 15-50 με 5000χμ.

Αρα πιθανόν το λάδι ενός άλλου κατασκευαστή στο ίδιο SAE και εδώ είναι που μπαίνει ο παράγοντας προσωπική εκτίμηση, πιθανόν και να ανέτρεπε την γνώμη σου? Οπότε για να μιλάμε - συγκρίνουμε με τα ιδια κριτήρια δοκίμασε  αυτό:  http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx      , και πές μου την άποψή σου. Δεν εχω χρησιμοποιήσει άλλο λάδι , αφού εχω μόλις 100χλμ με αυτά [και με το ΤΑ] , αλλά αν και είναι 10-40 και 100% συνθετικά δεν εχω πρόβλημα. Η δεν γνωρίζω αν εχω λογω έλλειψης εμπειρίας.
  Και κάτι ακόμα 12.5 ευρώ το λίτρο δεν είναι πολλά για το 15-50W  Motul 5100????

Ακριβως. Καποιος που εβαζε στο ΤΑ Motul 10-40 και το γυρισε σε Torco 10-40 βρηκε την αισθηση του κιβωτιου αρκετα καλυτερη. Εγω χρησιμοποιω Motul απο το 1979 οταν αγορασα το πρωτο XR και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μαζι τους σε βαθος χρονου και με μηχανακια που εχουν κανει πολλα χιλιομετρα, οποτε μενω σταθερος  :) Επισης προτιμω ημισυνθετικα λαδια που τα αλλαζω στα 5500-7500 χμ παρα 100% συνθετικα που τα κραταω παραπανω. Και το Motul 5100 το παιρνω 16 ευρω το διλιτρο ή 30 ευρω το τετραλιτρο απο τον Λαμπριανιδη στην Καλιροης (και 30 λιρες ή 34 ευρω στην Αγγλια), οποτε για 7.5-8.5 ευρω το λιτρο δεν το βρισκω ακριβο.

Ειμαι περιεργος παντως να δω αν το ΤΑ τσιμπησει λαδακι τωρα που εχει το λεπτοτερο 10-40 στις καλοκαιρινες διακοπες οταν θα κατεβει δικαβαλο, φορτωμενο και τσιτωμενο στη νοτια Γαλλια..


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #535 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 09:37:05 πμ
Εγώ Γιώργο όπως ξέρεις οδηγώ μοτό για περίπου 500χλμ! Εχω μικρή εως ελάχιστη εμπειρία λοιπόν. Αλλά για τα Amsoil 10-40 φούλ συνθετικά που χρησιμοποιώ στην ΤΑ και τα εχω πάνω απο χρόνο αλλά όπως προείπα με μόλις 500χλμ εχω μια παρατήρηση. Στις τακτικές χειμερινές βόλτες για ''ξεμούδιασμα'' ολα ηταν καλά και η αίσθηση στο πεντάλ ''φυσιολογικη'', αλλά τώρα που ζέστανε ο καιρός και μια δύο φορές που έπεσα σε κίνηση μεσημεριάτικα κάτι δεν μου άρεσε. Και η αίσθηση οτι οι ταχύτητες κουμπώνανε κάπως μεταλικά, ακόμα και η αίσθηση των γραναζιών στο πόδι .... με τρόμαξε! Σαν να μην υπήρχε λεβιές και το πόδι μου να ηταν μέσα στο κιβώτιο. Επίσης λόγω του λεπτού λαδιού κάνω συχνά ελέγχους στην στάθμη και δεν εχω παρατηρήσει κάποια διαφορά. Αρχίζω να πιστεύω οτι ενα πιό ''χοντρό'' λάδι κάτι σε 15-50 θα ηταν καλύτερο, αλλά και πάλι σε δοκιμαστικά. Επιμένω βέβαια στα συνθετικά αφού απο τις προδιαγραφές τους , αν τις εμπιστευτούμε, εχουν την πιό αυξημένη αντιοξειδωτική δράση , κάτι που εγώ προσωπικά χρειάζομαι για την χειμερινή περίοδο που η μοτό  παραμένει για 6 μήνες αραγμένη [αποθηκευμένη μάλλον μπορώ να πώ], οχι απόλυτα αλλά και μόλις 100χλμ σε περίοδο 6 μηνών είναι λίγα. Στην επόμενη αλλαγή προσανατολίζομαι σε 15-50 σε Motul  η σε Amsoil δεν ξέρω θα εξαρτηθεί και απο την τιμή, αλλά και απο οτι βλέπω εδώ:   http://www.amsoil.com/a/synthetic-motorcycle-oil    η Amsoil δεν εχει 15-50 αλλά 20-50 , ισως την κάνω τώρα κοντά την αλλαγή γιατί την φοβάμαι και δεν την πολυκινώ τις ιδιαίτερα ζεστές ημέρες.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #536 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 14:02:20 μμ
Φίλε όμως πρέπει να βάλεις και άλλη μια παράμετρο στο σκεπτικό σου.
Το 10w 40 που έχεις τώρα σε κάνει επιφυλακτικό το καλοκαίρι.. (δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος να φοβάσαι)
Όμως και το 20w 50 μπορεί να σε κάνει επιφυλακτικό τον χειμώνα.. (μέχρι να ζεσταθεί θα το σκέφτεσαι και θα το ξανασκέφτεσαι)

Γνώμη μου είναι να βάλεις ένα 15w 50 ας είναι και άλλης μάρκας από αυτή που βάζεις.
Και κατά προτίμηση, όχι συνθετικό.. Ούτως η' άλλως στο 1 χρόνο πρέπει να τα αλλάξεις τα λάδια ας έχεις κάνει και 10 χιλιόμετρα.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #537 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 14:14:57 μμ
  Και κάτι ακόμα 12.5 ευρώ το λίτρο δεν είναι πολλά για το 15-50W  Motul 5100????

Παρα πολλα....


Εχεις και πμ....
« Last Edit: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 14:18:42 μμ by Hypersonic »




Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #538 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 15:07:47 μμ
Το 10w 40 που έχεις τώρα σε κάνει επιφυλακτικό το καλοκαίρι.. (δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος να φοβάσαι)
Όμως και το 20w 50 μπορεί να σε κάνει επιφυλακτικό τον χειμώνα.. (μέχρι να ζεσταθεί θα το σκέφτεσαι και θα το ξανασκέφτεσαι)

  Από πού προκύπτει αυτό? Ούτε το ένα ούτε το άλλο πρέπει να σε κάνει επιφυλακτικό. Αν κοιτάξεις το εύρος θερμοκρασίας (είναι στην σελίδα 21) και τα δύο είναι μέσα στα όρια τών κλιματολογικών συνθηκών τής Ελλάδας.




Προς Georig25. Ρε Γιωργάκη, τι έγινε με εκείνη την υπόθεση που θα παρήγγειλες να φτιάξουν ένα απλό ορυκτέλαιο 10-40? Το θυμάσαι? Το ερώτημα είχα υποβάλει εγώ και περίμενες, λέει, απάντηση από κάποιο μηχανικό κάποιας εταιρείας για το αν τελικά μπορούν να το φτιάξουν.
« Last Edit: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 15:10:43 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #539 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 15:33:09 μμ
.......(δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος να φοβάσαι)
Όμως και το 20w 50 μπορεί να σε κάνει επιφυλακτικό τον χειμώνα.. (μέχρι να ζεσταθεί θα το σκέφτεσαι και θα το ξανασκέφτεσαι)
Δεν το ''φοβάμαι'' σαν λάδι, αλλά μετά απο 18 μήνες οδηγώ ενα μεταχειρισμένο ΤΑ και δεν ξέρω τι καγκουριές εχει κάνει ο προηγούμενος, και τι θα μου βγάλει, αυτό που φοβάμαι είναι ακόμα τα μακρινά ταξίδια αφού δεν το ξέρω καλά.
Δλδ τον χειμώνα το 20-50 θέλει καλό ζέσταμα? αντιστρέφοντας την κατάσταση?

Γνώμη μου είναι να βάλεις ένα 15w 50 ας είναι και άλλης μάρκας από αυτή που βάζεις.
Και κατά προτίμηση, όχι συνθετικό.. Ούτως η' άλλως στο 1 χρόνο πρέπει να τα αλλάξεις τα λάδια ας έχεις κάνει και 10 χιλιόμετρα.
Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου και σε αυτή τη λύση προσανατολίζομαι , βλέποντας μάλιστα οτι αρκετοί, και  με περισσότερη εμπειρία, εμπιστεύονται το Motul.

  Από πού προκύπτει αυτό? Ούτε το ένα ούτε το άλλο πρέπει να σε κάνει επιφυλακτικό. Αν κοιτάξεις το εύρος θερμοκρασίας (είναι στην σελίδα 21) και τα δύο είναι μέσα στα όρια τών κλιματολογικών συνθηκών τής Ελλάδας.

Μιχάλη, εχεις δίκιο για το εύρος των θερμοκρασιακών μεταβολών σε σχέση με το SAE , αλλά όπως εχουμε ξαναπεί υπάρχει και ο προσωπικός παράγοντας του κάθε χρήστη-αναβάτη. Οσο και να διαβάζω προδιαγραφές δεν μπορώ να καθησυχάσω το αριστερό μου πόδι και την αίσθηση που μου μεταφέρει, δεν εχω εμπειρία [τό 'παμε αυτό] αλλά είναι κάτι σαν να κτυπά μεταλλο με μέταλλο σε κάθε αλλαγή. Ισως με τα λάδια που χρησιμοποιώ το μοτέρ να γίνει άθραυστο, ισως .... Ισως αυτή η αίσθηση που εχω τώρα να είναι και η σωστή, δεν ξέρω.... Θα δοκιμάσω όπως προανέφερα το 15-50 και συγκρίνοντάς τα, θα εχω μια άποψη.





Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #540 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 17:48:25 μμ
Στις τακτικές χειμερινές βόλτες για ''ξεμούδιασμα'' ολα ηταν καλά και η αίσθηση στο πεντάλ ''φυσιολογικη'', αλλά τώρα που ζέστανε ο καιρός και μια δύο φορές που έπεσα σε κίνηση μεσημεριάτικα κάτι δεν μου άρεσε. Και η αίσθηση οτι οι ταχύτητες κουμπώνανε κάπως μεταλικά, ακόμα και η αίσθηση των γραναζιών στο πόδι .... με τρόμαξε! Σαν να μην υπήρχε λεβιές και το πόδι μου να ηταν μέσα στο κιβώτιο.
Που να δείς τι γινόταν με το 10W-30 της μαμάς HONDA. Προσωπικά το αντιμετώπισα (μετά απο αυτά που διάβασα στο forum) με 15W-50 της Castrol.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #541 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 18:07:29 μμ


Προς Georig25. Ρε Γιωργάκη, τι έγινε με εκείνη την υπόθεση που θα παρήγγειλες να φτιάξουν ένα απλό ορυκτέλαιο 10-40? Το θυμάσαι? Το ερώτημα είχα υποβάλει εγώ και περίμενες, λέει, απάντηση από κάποιο μηχανικό κάποιας εταιρείας για το αν τελικά μπορούν να το φτιάξουν.
Θα το ξαναδω.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #542 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 19:04:06 μμ
Ότι κάνει το κιβώτιο με το 10-40 κάνει και με το 10-50. Σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κιβωτίου κατα την αλλαγή σχέσεων παίζει  η  τάση της αλυσίδας και ο συμπλέκτης ;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #543 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 20:17:31 μμ
Ότι κάνει το κιβώτιο με το 10-40 κάνει και με το 10-50. Σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του κιβωτίου κατα την αλλαγή σχέσεων παίζει  η  τάση της αλυσίδας και ο συμπλέκτης ;)

Το πρώτο το κατάλαβα, αφορά το τέντωμα της αλυσίδας, το δεύτερο χρήζει περαιτέρω ανάλυσης.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #544 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 21:24:11 μμ
  Από πού προκύπτει αυτό? Ούτε το ένα ούτε το άλλο πρέπει να σε κάνει επιφυλακτικό. Αν κοιτάξεις το εύρος θερμοκρασίας (είναι στην σελίδα 21) και τα δύο είναι μέσα στα όρια τών κλιματολογικών συνθηκών τής Ελλάδας.

 

Δεν προκύπτει από κάπου
Εκτίμηση έκανα ότι αν κάτι δεν 'του κάθεται' καλά (του Stoneman)
ας μην πάει απ' ευθείας στο 20-50 γιατί και αυτό μπορεί να τον βάλει σε άλλες σκέψεις.

Όσο για τα λάδια.
Και τα δύο είναι μέσα στις θερμοκρασίες.. Αλλά δε θα έλεγα ότι είναι και ίδια..


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #545 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 23:29:56 μμ
Στα 18,300 χλμ στο 700άρι μου είχα βάλει τα Amsoil που λέει ο Νικόλας (Stoneman) πιο πάνω. Αυτή τη στιγμή έχω 23,300 χλμ και δεν έχω χάσει καθόλου την αίσθηση στο κιβώτιο ούτε καν όταν δουλεύω πόλη με θερμοκρασίες 95+. Κάθε αλλαγή γίνεται μαλακά όπως όταν το πήρα καινούργιο. Με κανένα άλλο λάδι δεν είχα πάνω από τις 4000 χλμ τέτοια αίσθηση στο κιβώτιο. Μετά από εκεί έσφιγγε και μετά τις 5500 χλμ "φώναζε" για αλλαγή! Τα λάδια που έχω δοκιμάσει είναι της Honda, κάτι Bikers' Oils(???) 10-40, τα Castrol GPS 15-50 (μόνο για 1500 χλμ πέρσι το καλοκαίρι και τα άλλαξα γιατί στην πολύ ζέστη άκουγα τον κινητήρα να δουλεύει πιο "άγρια" και το σαζμάν είχε γίνει κούτσουρο!) και τα Amsoil 10-40.

Δεν νομίζω ότι θα ψαχτώ για κάτι άλλο. Τα Amsoil τα είχα αγοράσει 12€ το λίτρο.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #546 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 17:01:17 μμ
Υπάρχουν και full synthetic λάδια με ιξώδες 10W-50, όπως τα παρακάτω (ενδεικτικά):

ELF MOTO 4 XT TECH 10W-50
MOTOREX POWER SYNT 4t 10W/50
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50
SELENIA PRO ACTION 4T 10W50
IPONE FULL POWER KATANA 10W 50

Βέβαια τα περισσότερα από αυτά "παίζουν" κοντά στα 15 Ευρώ το λίτρο, τιμή ιδιαίτερα τσουχτερή.
Ίσως όμως για μια καλοσυντηρημένη μοτοσικλέτα να αξίζει αυτή η διαφορά τιμής!
Τα λάδια αυτά θεωρητικά θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα λεπτόρευστα όταν ξεκινάμε τον κινητήρα,
ακόμα και τον χειμώνα, ενώ παράλληλα θα έχουν αντοχή στο να μη χάνουν τη συνοχή και τις ιδιότητές τους
ακόμα και σε συνθήκες εξαιρετικά ηψηλής θερμοκρασίας πχ. καύσωνας και πορεία μέσα σε κέντρο πόλης.


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #547 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 17:20:07 μμ
Υπάρχουν και full synthetic λάδια με ιξώδες 10W-50, όπως τα παρακάτω (ενδεικτικά):
SELENIA PRO ACTION 4T 10W50

Δεν ηξερα οτι υπάρχουν Selenia και για μοτό , και το χρησιμοποιώ για πανω απο 10 χρόνια στο τουτού.[κατόπιν οδηγίας του κατασκευαστή]

Βέβαια τα περισσότερα από αυτά "παίζουν" κοντά στα 15 Ευρώ το λίτρο,

 :eusa_naughty: Τζιζ !

Τα λάδια αυτά θεωρητικά θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα λεπτόρευστα όταν ξεκινάμε τον κινητήρα,ακόμα και τον χειμώνα, ενώ παράλληλα θα έχουν αντοχή στο να μη χάνουν τη συνοχή και τις ιδιότητές τους ακόμα και σε συνθήκες εξαιρετικά ηψηλής θερμοκρασίας πχ. καύσωνας και πορεία μέσα σε κέντρο πόλης.

Θεωρητικά ναί, και ετσι πρέπει να είναι αλλά ... αν σκεφτούμε οτι '' το "βασικό" λάδι είναι ορυκτέλαιο που παράγεται από την διϋλιση σε κενό του υπολείμματος της απόσταξης πετρελαίου σε ατμοσφαιρική πίεση''  ενώ '' τα παραπάνω  "βασικά" λάδια είναι μίγματα υδρογονανθράκων που διαφέρουν κατά την συστασή τους ανάλογα με τον τόπο προέλευσης του αργού πετρελαίου και την κατεργασία τους'' , η παραγωγή είναι δύσκολο να ελεγθεί, οπότε αγοράζεις κάτι που είναι στα όρια της τσέπης σου, και μετά απο γνώμες που εχεις ακούσει και ανάλογα πώς θα σου ΄΄κάτσει΄΄ αποφασίζεις.



Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #548 on: Παρασκευή 15 Ιούλιος 2011, 14:42:53 μμ
Το SELENIA ειναι και το μόνο με τιμή κάτω των 10 ευρώ.
Για την ακρίβεια...πολύ κάτω

http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=809&category_id=88&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57

Τώρα σε αυτό που λες, συμφωνώ δεν είσαι μπροστά στην παραγωγή του λιπαντικού, όμως οι προδιαγραφές αυτό το ρόλο δεν παίζουν;
Απο τη στιγμή που τα λάδια αυτά αναγράφουν το 10W-50, εγώ εμπιστεύομαι οτι αυτά έχουν τις ιδιότητες που υποδηλώνουν οι τιμές του ιξώδους και η πιστοποίησή τους κατα API,
 η οποία είναι σε όλα από SG έως SJ τουλάχιστον.


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #549 on: Παρασκευή 15 Ιούλιος 2011, 15:08:29 μμ
αυτο το SELENIA  το εχει δοκιμασει κανεις ?πηγα και πηρα χτες για δυο αλαγες 6 λιτρα απο τον πειραια μεζι με φιλτρα ολα μαζι 37 ευρα