Γιαυτό έγραψα το από κάτω με τα χιλιόμετρα…μπας και τσιμπήσει κανένας και αρχίσει τις εξηγήσεις και περάσει η βραδιά!
αντε με καταφερατε....λοιπον...
Χα, χα και εγώ αν πουλούσα λάδια και υπηρεσίες συντήρησης το ίδιο θα έλεγα στους πελάτες μου. Άλλο αν εντελώς συμπτωματικά θα "τύχαινε" να με συμφέρει αυτή η άποψη.... (ακόμα και αν έχω πιστέψει ότι δεν είμαι πελάτης αλλά φίλος του).
Μήπως μπορείς να βρεις μέσα στο owners Manual το χωρίο αυτό που αναφέρεται στις "ιδανικές" συνθήκες? (για να μην κουραστείς άδικα μια και το έχω διαβάσει διεξοδικά, σου λέω ότι δεν θα το βρεις).
Όπως και στη δικονομία, για τη διερεύνηση μιας υπόθεσης ψάχνεις να βρεις ποιος έχει συμφέρον απο την κάθε πράξη.
Υ.Γ. Η Honda κατασκευάζει πολλών ειδών μοτοσυκλέτες που φυσικά δέχονται διαφορετικά λάδια. Δεν νομίζω ότι το νέο λάδι που αναφέρεις το έβγαλε για να το λανσάρει για τα Transalp.
στην γεωγραφια δεν ημουν καλος οποτε κ να υπαρχει δεν θα το εβρισκα..
περαν αυτου απο προσωπικη αποψη/εμπειρια παραθετω τα εξης :
στο ΤΕΝΕΡΕ που εχω στο χωριο αλλαζω εδω κ χρονια λαδια καθε 3000χιλ -καθοτι μονικυλινδρο- κ η αληθεια ειναι οτι το ζοριζουμε λιγακι (κ εγω κ ο αδερφος μου)
θεωρω οτι αν αλλαζα λαδια καθε 10000χιλ για παραδειγμα θα ειχε αρκετες επιπτωσεις στον κινητηρα με βαση παντα την χρηση του...(δικαβαλο σε αμμο πχ..
)
στο ΣΒΡ600 που ειχα για 3 χρονια αλλαζα καθε 5000χιλ.επισης το δαγκωνα καθοτι το πρωτο μου γρηγορο...
δεν θα ρισκαρα μεγαλυτερα διαστηματα αλλαγης σε ενα πολυστροφο μοτερ οσο κ αν επεμενε ο κατασκευαστης του...
τελος σαφως κ τα λαδια αυτα δεν τα εβγαλε η Χονδα για το ΤΑ.Απλα αυτο εχω...τωρα...
οσον αφορα το θεμα κερδους του μαστορα λεω οτι δεν στεκει διοτι μπορει καποιος να αγορασει/αλλαξει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τα λαδια ριχνοντας το κοστος κατα 50%...
βαρατε τωρα....