Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 633229

Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #300 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:07:03 μμ
Στο τελευταίο service στην μηχανή XL650V06, πρίν 4 περίπου μήνες, βάλανε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, στον κινητήρα τα λάδια της HONDA προδιαγραφών SJ 10W-30 JASO MA. Σε ερώτηση μου πριν μερικές ημέρες για την καταλληλότητα των λαδιών για το καλοκαίρι  μου απάντησαν οτι τα λάδια αυτά προβλέπει η HONDA για χρήση όλο τον χρόνο , ασχέτως με το εύρος τω θερμοκρασιών που δίνει το OWNERS MANUAL (-11 εως 32 περίπου βαθμούς). Αν και έστειλα e-mail στον Σαρακάκη πριν 4 ημέρες απάντηση επίσημη δεν πήρα. Τα έχει χρησιμοποιήσει άλλος τα λάδια αυτά ιδιαίτερα το καλοκαίρι ? Σκέφτομαι να τα αλλάξω, όπως και το φίλτρο και να βάλω 10W-40,  ώστε να με καλύπτουν όλο το έτος. Η μηχανή έχει 9000χλμ και στίς προηγούμενες αλλαγές βάζανε τα AGIP 10W-40.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #301 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:22:47 μμ
Το 10-40 ειναι λιγο καλυτερο λογω υψηλοτερων θερμοκρασιων αλλα αν διαβασεις το νημα απο την αρχη πολλοι οπως και εγω προτιμουμε τα 15-50 βοηθα και το σασμαν .παντως το 10-30 δεν ειναι τραγικο .τα Agip οι περισοτεροι τα αποφευγουν αλλαξετα στην επομενη αλλαγη




Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #302 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 12:48:57 μμ
Βλέπω συχνά πυκνά ότι το λάδι της Honda (κάποιος άλλος το φτιάχνει, η Honda δεν έχει διυλυστήρια  :2hysterical: ) προωθείται και μάλιστα ακούω και πολύ καλά λόγια...αλλά στα 15 ευρώ το λίτρο  :o δεν τα πλησιάζω καν...


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #303 on: Πέμπτη 17 Ιούνιος 2010, 13:24:05 μμ
Το λαδι εχει 5€ το λιτρο....
10€ εχει το ταμπελακι της Honda στο κουτι




Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #304 on: Τρίτη 22 Ιούνιος 2010, 23:17:08 μμ
Το λαδι εχει 5€ το λιτρο....
10€ εχει το ταμπελακι της Honda στο κουτι

ΧΑΧΑ δεν έχεις άδικο...



Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline moutafg

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #305 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 13:13:55 μμ
και μια χαζή ερώτηση από έναν που με την χρήση που κάνει δεν του αξίζει η transalp αλλά αφού την έχει πρέπει να τη συντηρήσει:

κάνω 1000-1500 km το χρόνο (από Μάιο μέχρι Οκτώβριο-τους υπόλοιπους μήνες ακινησία με μικροβόλτες ανά 15-20 ημέρες για την μπαταρία) και μάλιστα κατανεμημένα σχετικά ομοιόμορφα, δηλ. 15-20 km τη μέρα (και όχι κάθε μέρα) άντε και στα ντουζένια μας να το σκάσουμε το μηχανάκι κάνοντας σε μια μέρα το εκπληκτικό νούμερο των 50-60 km  :crybaby: :crybaby:

συνολικά η μηχανή έχει 15000 χλμ., και στα 14000 χλμ (περσι τον Ιούνιο όμως) άλλαξα λάδια-φίλτρο και έβαλα ένα ημισυνθετικό 15-50 (CASTROL αν θυμάμαι καλά)
το manual λέει ότι μια φορά το χρόνο πρέπει να αλλάζονται τα λάδια, επειδή όμως δεν βλέπω κάποιο ταξίδι στον εφετινό ορίζοντα, λέω να κάνω τον ψόφιο κοριό και να κάνω μια και καλή την αλλαγή του χρόνου το Μάιο
πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;
καμιά ιδέα κανείς;

ευχαριστώ παίδες και sorry εκ των προτέρων αν υπάρχει απάντηση κάπου αλλού στο forum



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #306 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 13:41:49 μμ
και μια χαζή ερώτηση από έναν που με την χρήση που κάνει δεν του αξίζει η transalp αλλά αφού την έχει πρέπει να τη συντηρήσει:

κάνω 1000-1500 km το χρόνο (από Μάιο μέχρι Οκτώβριο-τους υπόλοιπους μήνες ακινησία με μικροβόλτες ανά 15-20 ημέρες για την μπαταρία) και μάλιστα κατανεμημένα σχετικά ομοιόμορφα, δηλ. 15-20 km τη μέρα (και όχι κάθε μέρα) άντε και στα ντουζένια μας να το σκάσουμε το μηχανάκι κάνοντας σε μια μέρα το εκπληκτικό νούμερο των 50-60 km  :crybaby: :crybaby:

συνολικά η μηχανή έχει 15000 χλμ., και στα 14000 χλμ (περσι τον Ιούνιο όμως) άλλαξα λάδια-φίλτρο και έβαλα ένα ημισυνθετικό 15-50 (CASTROL αν θυμάμαι καλά)
το manual λέει ότι μια φορά το χρόνο πρέπει να αλλάζονται τα λάδια, επειδή όμως δεν βλέπω κάποιο ταξίδι στον εφετινό ορίζοντα, λέω να κάνω τον ψόφιο κοριό και να κάνω μια και καλή την αλλαγή του χρόνου το Μάιο
πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;
καμιά ιδέα κανείς;

ευχαριστώ παίδες και sorry εκ των προτέρων αν υπάρχει απάντηση κάπου αλλού στο forum
Aπο την στιγμη που την λειτουργεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα ....τοτε κανε τον ψοφιο κοριο  ;D ;D




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #307 on: Τρίτη 06 Ιούλιος 2010, 06:48:40 πμ
και μια χαζή ερώτηση από έναν που με την χρήση που κάνει δεν του αξίζει η transalp αλλά αφού την έχει πρέπει να τη συντηρήσει:

κάνω 1000-1500 km το χρόνο (από Μάιο μέχρι Οκτώβριο-τους υπόλοιπους μήνες ακινησία με μικροβόλτες ανά 15-20 ημέρες για την μπαταρία) και μάλιστα κατανεμημένα σχετικά ομοιόμορφα, δηλ. 15-20 km τη μέρα (και όχι κάθε μέρα) άντε και στα ντουζένια μας να το σκάσουμε το μηχανάκι κάνοντας σε μια μέρα το εκπληκτικό νούμερο των 50-60 km  :crybaby: :crybaby:

συνολικά η μηχανή έχει 15000 χλμ., και στα 14000 χλμ (περσι τον Ιούνιο όμως) άλλαξα λάδια-φίλτρο και έβαλα ένα ημισυνθετικό 15-50 (CASTROL αν θυμάμαι καλά)
το manual λέει ότι μια φορά το χρόνο πρέπει να αλλάζονται τα λάδια, επειδή όμως δεν βλέπω κάποιο ταξίδι στον εφετινό ορίζοντα, λέω να κάνω τον ψόφιο κοριό και να κάνω μια και καλή την αλλαγή του χρόνου το Μάιο
πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;
καμιά ιδέα κανείς;

ευχαριστώ παίδες και sorry εκ των προτέρων αν υπάρχει απάντηση κάπου αλλού στο forum
Αναγκαιο κακο η αλλαγη των λαδιων ακομα και αν δεν κινειται η μηχανη!!!!!
Ενταξει να καθυστερησεις λιγο και να μην τα αλλαξεις αμεσως οταν περασει ενας χρονος οπως λεει η honda δεν εγινε και τιποτα!
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
Το λαδι χανει τις ιδιοτητες του λογω χημικων διεργασιων και αντιδρασεων με τα καταλοιπα της καυσης και των μεταλων του κινητηρα!
Αρα στο χρονο αλλαζεις το λαδι ακομα και αν δειχνει/νομιζεις καινουριο



Offline shadow5

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #308 on: Τρίτη 06 Ιούλιος 2010, 11:12:26 πμ
Τα motul 300v 10/40 τα έχει βάλει κανένας στο 700αρι?
εντυπώσεις?



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #309 on: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 08:14:35 πμ
καλημερα. σημερα εχω σκοπο να αλλαξω λαδια και να βαλω shell vsx 15-50 τα οποια εχω βρει απο λαδεμπορο. 10-40 δεν ειχε αλλα μου ειπε οτι μπορει να παραγγειλει αλλα θα περιμενω λιγο καιρο μεχρι να μου τα φερει λογω του οτι κλεινουν οι εταιρεις τον αυγουστο.  10-40 βρηκα και στη  shell αλλα το δινει πολυ ακριβο. δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα με το 15-50. ενα ναι η ενα οχι θελω. εχω διαβασει τοσα πολλα περι λαδιων τον τελευταιο καιρο και εχω μπερδευτει.  α και κατι ακομα. λεμε οτι τα λαδια πρεπει να αλλαζονται καθε χρονο επειδη χανουν τις ιδιοτητες τους. οταν τα λαδια καθονται μεσα στο μπουκαλι τους για 1-2 χρονια παθαινουν τιποτα? 
« Last Edit: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 08:16:16 πμ by ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ »



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #310 on: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 14:51:17 μμ
Τα λάδια για την Ελλάδα είτε 10-40 είτε 15-50 είναι περίπου το ίδιο πράγμα.
Αυτό που θα προσέξεις είναι να είναι ηνισυνθετικά και μεπροδιαγραφές τουλάχιστον SG και πάνω (SH, SJ)

Τα λάδια όταν παραμείνουν σφραγισμένα και στο μπουκάλι τους σε κλειστό χώρο δεν παθαίνουν τίποτα ούτε σε 10 χρόνια.

Και προσοχή την στάθμη την μετράμε με την τάπα-μετρητή ΞΕΒΙΔΩΜΕΝΗ και αφού έχουμε ζεστάνει τον κινητήρα για 5 τουλάχιστον λεπτά τον αφήνουμε 1 λεπτό να κατασταλάξουν με την μηχανή τελείως όρθια.

Καλή τύχη



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #311 on: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 19:49:16 μμ
καλησπερα. μολις αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου μονος. για αρχη καλα ειναι. εβαλα τα σελλ 15-50 ημισυνθετικο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #312 on: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 22:42:20 μμ
καλησπερα. μολις αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου μονος. για αρχη καλα ειναι.

Και πολύ καλά έκανες...

εβαλα τα σελλ 15-50 ημισυνθετικο.

Αυτό και μόνον δεν φτανει.Πρέπει να είναι προδιαγραφών μοτό.Με τον υγρό συμπλέκτη σου, χάνεις το δικαίωμα να έχεις λάδια πλούσια σε αντιτριβικά. Μπορείς όμως να βάλεις τέτοια λάδια, που δεν έχουν αντιτριβικά σε μεγάλες ποσότητες, οπότε, δεν κινδυνεύεις να σου πατινάρουν οι δίσκοι.
Τα API SL είναι για αυτοκίνητα (που έχουν ξηρό συμπλέκτη), έχουν πρόσθετα αντι-τριβικά, και δεν συνιστώνται για το ΤΑ.
Tα SJ λάδια δεν διαφέρουν τόσο πολύ από τα SG και δεν είναι τόσο "τραγικά" για τη μηχανή.
Ας κοιτάμε λοιπόν αν πάνω στο μπουκάλι αναγράφεται ότι το λάδι καλύπτει τις προδιαγραφές JASO MA (που πρέπει να ισχύει για τους υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες των μοτοσυκλετών).Τα JASO MA δεν είναι τίποτα άλλο από τις ιαπωνικές προδιαγραφές (έτσι τις ονόμασαν οι γιαπωνέζοι). Οι αντίστοιχες αμερικάνικες είνια οι SG, SJ κλπ. Συνεπώς οποιαδήποτε από τις δύο αναγράφεται είμαστε καλυμένοι. Συνήθως αναγράφονται και οι δύο.



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #313 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 07:45:01 πμ
εβαλα σελλ 15-50 SG για μηχανες. παντα τα προσεχω αυτα.... καλημερα



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #314 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 09:04:00 πμ


Και προσοχή την στάθμη την μετράμε με την τάπα-μετρητή ΞΕΒΙΔΩΜΕΝΗ



Ωχ!!!! είσαι σίγουρος για αυτό;; :-\


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Amadeus

  • Guest
Reply #315 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 09:10:37 πμ
Σωστα.Ετσι ειναι.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #316 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 10:08:43 πμ
Ωχ!!!! είσαι σίγουρος για αυτό;; :-\

Δηλ. ρε Γιώργο τόσα χρόνια με μηχανές , τη βίδωνες και μέτραγες ?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #317 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 10:42:40 πμ
Ωχ!!!! είσαι σίγουρος για αυτό;; :-\

ΝΑΙ μετράμε με την τάπα-μετρητή ΞΕΒΙΔΩΜΕΝΗ



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #318 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 11:22:40 πμ
Πολύ καλό λάδι είναι και το Mobil 1 για μοτοσυκλέτες ('αλλο για αυτοκίνητα) αλλά έχει το σκασμένο 17 το λίτρο και δεν το βρίσκεις και εύκολα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #319 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 17:31:33 μμ
..... βασικά όλα καλά είναι...[ετσι λενε]...
Αλλάζεις κάμποσες φορές αποκτάς μια άποψη, ακούς και κάνα σχόλιο απο φιλαράκι, κάποια στιγμή βρίσκεις αυτό που σου ταιριάζει και ησυχάζεις. Απο κει και πέρα αν το αλλάζεις κάθε φορά επειδή ακούς τον ένα η τον άλλο συμβαίνουν δύο τινά, η έχει πολλές ψείρες η μαιμού, η σε τρώει ο  :butthead:  :2hysterical:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #320 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2010, 18:14:51 μμ
Ασε που αν αλλαζεις καθε φορα λαδια δεν κανει καλο και στο μοτερ.

Το χαλαει ρε παιδι μου!  :goofy: :goofy:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #321 on: Πέμπτη 26 Αύγουστος 2010, 14:38:04 μμ
Παιδια εγω το λάδι τόσα χρόνια το μέτραγα με την τάπα βιδωμένη..Είσαστε σίγουροι οτι πρέπει να είναι ξεβιδωμένη ?


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #322 on: Πέμπτη 26 Αύγουστος 2010, 14:39:34 μμ
σιιιιγουροι!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #323 on: Πέμπτη 26 Αύγουστος 2010, 14:39:57 μμ
Παιδια εγω το λάδι τόσα χρόνια το μέτραγα με την τάπα βιδωμένη..Είσαστε σίγουροι οτι πρέπει να είναι ξεβιδωμένη ?
κανονας απαραβατος




Offline elvis presley

  • Πιστεύω στο απίστευτο που είναι η πιο αληθινή μας ιστορία. (Τ.Λ.)
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #324 on: Παρασκευή 24 Σεπτέμβριος 2010, 09:19:20 πμ
καλημερα παιδες,αν μπορει καποιος ας με βοηθησει...  ??? εχω το ΤΑ 400αρι
θελω να συμπληρωσω λιγα λαδια (γτ δεν εχει σταγονα αποτι ειδα εχ8ες) μεχρι να γινει το σερβις που 8α το κανω σε  700με1000 χλμ περιπου γτ τωρα δεν παιζει μια!
τι λαδια μου προτεινετε να συμπληρωσω? 8α ηταν καλο να συμπληρωσω ή τουλαχιστον λετε να μην το κινω αν δεν γινει σωστα αλλαγη λαδιου?
  :-X


Τί έχει σημασία για μένα; αναρωτιόμουν συχνά.
Δεν ήξερα.
Όμως ήξερα ότι απ'τη στιγμή που θα το μάθαινα, δε θα 'χε πια καμιά σημασία.
(Τα χειρόγραφα του φθινοπώρου - Τ.Λ.)