Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 635461

Offline kuzco

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #175 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2009, 10:51:01 πμ
Πρακτικά τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει???

Μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στην μηχανή????



Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #176 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 00:34:55 πμ
Θα ζεσταίνεται πολύ η μηχανή και ενδέχεται να σου δημιουργήσει πρόβλημα τώρα με τις ζέστες. Αν προσέξεις το παραπάνω πίνακα το 10-30 είναι για θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου.


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


Offline kuzco

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #177 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 17:10:33 μμ
Πήγα και τον έπιασα και μου έδειξε την σύσταση της Honda στο τελευταίο σεμινάριο που λέει μόνο 10 - 30 λάδια!!!!! Σε όλες τις μηχανές!!!!!!




Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #178 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 19:43:24 μμ
Ξανακοίταξα και εγώ το μανουαλ και λέει από 10-30 έως 10-40....


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #179 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 07:04:30 πμ
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν εχω καταλάβει.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και 10W40 ?
(μιλάω βέβαια για τον δεύτερο αριθμό του λαδιού)
Εχω ακούσει διάφορα και εχω μπερδευτεί..
-όσο πιο μεγάλος είναι ο δεύτερος αριθμός τόσο πιο ανθεκτικό είναι το λάδι στις υψηλές θερμοκρασίες. Όταν λέμε ανθεκτικό όμως τι εννούμε; γίνεται πιο λεπτό η' πιο παχύ, αν δεν είναι ανθεκτικό;
- ένας φίλος πιο πάνω έγραψε ότι με 10W30 θα ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία η μηχανή. Ισχύει κάτι τέτοιο;
- άλλος μου έχει πει ότι σε ένα λάδι πχ 15W50 το λάδι αυτό όταν είναι κρύο είναι 15άρι και όταν ζεσταθεί γίνεται 50άρι. πως ισχύει κάτι τέτοιο; γιατί εχω την εντύπωση ότι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα τόσο λεπταίνει το λάδι


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #180 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 12:34:53 μμ
H ρευστότητα του λαδιού συμβολίζεται - σύμφωνα με τις  προδιαγραφές της SAE (Society of Automotive Engineers) - με  ένα (τα μονότυπα) ή δύο (τα πολύτυπα) αριθμούς που  αναγράφονται πάνω στο δοχείο που το περιέχει. Όσο πιο μεγάλοι  είναι αυτοί οι αριθμοί τόσο πιο παχύρρευστο είναι το λάδι. O  πρώτος αριθμός ο οποίος συνοδεύεται συνήθως από το γράμμα W, δείχνει την κρύα ρευστότητα του λαδιού, ενώ ο δεύτερος τη  ζεστή. Ανάλογα με τις συνθήκες που θα χρησιμοποιηθεί το λάδι πρέπει να γίνεται και η επιλογή του. Ένα λάδι με τα χαρακτηριστικά SAE 20W-40 θα είναι πιο “παχύ” όταν είναι κρύο (στους -18 oC) και πιο “ψιλό”όταν είναι ζεστό (100 oC) από ένα άλλο λάδι με τα χαρακτηριστικά SAE 10W-50. Σε περιοχές λοιπόν που η θερμοκρασία πέφτει συχνά κάτω από τους 0 oC, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κανείς το δεύτερο λάδι.
Για τις συνθήκες της χώρας μας όπου η θερμοκρασία σπάνια πέφτει κάτω από τους -10oC λάδια με τα χαρακτηριστικά 15W-40, 15W-50 μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του μέσου αυτοκινητιστή (αναφερόμαστε στους κατόχους βενζινοκίνητων αυτοκινήτων). Οι πιο βόρειοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χειμώνα λάδια του τύπου 10W-40, 10W-50, ενώ το καλοκαίρι δεν υπάρχει πρόβλημα αν κάποιος χρησιμοποιήσει λάδι του τύπου 20W-40, 20W-50.

Απόσπασμα από εδώ : http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=106&article=2954
« Last Edit: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 13:24:18 μμ by takisd »




Offline koykoy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #181 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 13:18:15 μμ
Λοιπον, εχω ενα ΤΑ400 του 92.
το αγορασα με 76.000 χλμ απο τον αδερφο μου. ο μηχανικος του, του εβαζε motul, 15-50 ωομιζω.
στις 76000 που εκανα το πρωτο σερβις, εβαλα τα repsol 15-50 ημισυνθετικα..  για 3500χλμ δουλευαν αρκετα καλα. μετα απλα δεν μου αρεσαν λιγο.
στις 80000 δοκιμασα τα agip 15-50 ημισυνθετικα, τα πρωτα 2500 χλμ δουλευαν καλα. μετα και αυτα την "ακουσαν" λιγο.
πριν 10 μερες εβαλα τα agip 20-50 ορυκτελαιο αλλα κοπαναει το σασμαν συνεχεια. εχω κανει 400 χλμ και μου εχουν σπασει τα νευρα.

η μηχανη δεν καιει καθολου λαδι, παρα τα χιλιομετρα της, και την παω ταπα εδω στο νησι. πειτε μου κατι να βαλω μεσα, γιατι δεν ξερω τι να κανω. δεν βρισκω ακρη. δεν με νοιαζει το κοστος. απλα να δουλευει τελεια. ευχαριστω.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #182 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 14:58:59 μμ
Αν και δεν ξέρω τον κινητήρα σου, στο 650 μετά την αποτυχή προσαρμογή των Agip, βρήκα την υγειά μου με Motul 15-50 και τελευταία αλλαγή δοκίμασα στην ΙΤΤ τα Valvoline Durablend 10-40 και δεν έκαψε σταγόνα σχεδόν. Βέβαια, λέγεται ότι το χοντρότερο λάδι είναι καλύτερο για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline koykoy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #183 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 19:23:48 μμ
μαλλον για Motul το κοβω. ας ελπισω να ηρεμησω. θα ακουσω βεβαια και τις αλλες γνωμες, αλλα κατα 90% παω στα motul. ευχαριστω πολυ..


Κοιταξα στην ιστοσελιδα της motul και λεει οτι καλυτερο για τα ΤΑ 600 ειναι το MOTUL 300V FACTORY LINE 10-40
Σκεφτομαι να βαλω το 15-50 της ιδιας σειρας. ακουω γνωμες.
« Last Edit: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 19:39:05 μμ by koykoy »



Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #184 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 02:09:56 πμ
Τελικά είδα τα manual της Transalp και του SH150 η πρώτη το λάδι που παίρνει είναι ΜΑ(αναφέρομαι στο Πρότυπο JASO T 903) ενώ το δέυτερο ΜΒ όλα τα άλλα είναι ίδια. Αλήθεια πια η διαφορά στο ΜΑ και το ΜΒ; Όσοι από σας χρησιμοποιείτε λάδι 10-40 το καλοκαίρι στην Ελλάδα διαπιστώσατε κάποιο πρόβλημα;


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #185 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 12:03:10 μμ
O οργανισμός JASO (Japanese Automotives Standards Organisation) κατατάσσει (εκτός των άλλων) και λάδια ειδικά για χρήση σε τετράχρονες μηχανές με υγρό συμπλέκτη.

"ΜΑ" σημαίνει κατάληλο για κινητήρες υψηλών τριβών και "ΜΒ" για χαμηλών τριβών.
Το ΤΑ κατατάσσεται στην "ΜΑ" κατηγορία. Κάποιοι σύγχρονοι κινητήρες ανήκουν στην "ΜΒ" κατηγορία.

Από τη στιγμή που ένα λάδι κατηγοριοποιείται ως "JASO MA", κάνει για το ΤΑ (ανεξάρτητα από το τί ΑPI είναι). Αρκεί να είναι "JASO MA" (που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το συμπλέκτη, πατινάρισμα κλπ).

« Last Edit: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 12:08:44 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #186 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 13:59:43 μμ

Απόσπασμα από εδώ : http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=106&article=2954


Φίλε κατ αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το κείμενο από το link που παραθέτεις με μπέρδεψε περισσότερο.

Αναφέρει λοιπόν ο τύπος στην αρχή ότι όσο ανεβαίνει το ιξωδες τόσο πιο παχύ είναι το λάδι. Επίσης όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πέφτει το ιξωδες δηλαδή τόσο πιο ρευστό γίνεται. Ωραία μέχρι εδώ.
Παρακάτω λέει ότι στα πολύτυπα λάδια ότι πχ στο 15w 50 όταν το λάδι είναι κρύο είναι 15άρι και όταν είναι ζεστό 50άρι...?
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το πιο πάνω, αφού τα λάδια γίνονται πιο ρευστα όταν ζεσταίνονται.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #187 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 14:50:53 μμ
Φίλε κατ αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το κείμενο από το link που παραθέτεις με μπέρδεψε περισσότερο.

Αναφέρει λοιπόν ο τύπος στην αρχή ότι όσο ανεβαίνει το ιξωδες τόσο πιο παχύ είναι το λάδι. Επίσης όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πέφτει το ιξωδες δηλαδή τόσο πιο ρευστό γίνεται. Ωραία μέχρι εδώ.
Παρακάτω λέει ότι στα πολύτυπα λάδια ότι πχ στο 15w 50 όταν το λάδι είναι κρύο είναι 15άρι και όταν είναι ζεστό 50άρι...?
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το πιο πάνω, αφού τα λάδια γίνονται πιο ρευστα όταν ζεσταίνονται.

Οι θερμοκρασίες αναφέρονται στο περιβάλλον, καθώς το ζητούμενο είναι  να έχει το λάδι ένα σωστό ιξώδες κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος (φάση κατά την οποία υφίστατε και τις περισσότερες φθορές) και όχι όταν αυτός έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #188 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 15:08:48 μμ
Οι θερμοκρασίες αναφέρονται στο περιβάλλον, καθώς το ζητούμενο είναι  να έχει το λάδι ένα σωστό ιξώδες κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος (φάση κατά την οποία υφίστατε και τις περισσότερες φθορές) και όχι όταν αυτός έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....

Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #189 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 15:30:34 μμ
Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

Ουσιαστικά οι αριθμοί σου δίνουν το εύρος που το λάδι ΘΑ λειτουργήσει σωστά με τον κινητήρα κρύο Είναι από-έως Γιαυτό λέμε ότι στην Ελλάδα πού δεν έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες δεν έχει σημασία ένα λάδι π.χ 5W-50 Το 5W δεν θα το χρειαστείς ποτέ. Το 10W40 θα δουλέψει καλύτερα από το 10W30 με υψηλότερες εξωτερικές θερμοκρασίες. Στις χαμηλές (θερμοκρασίες) θα έχουν ίδια απόδοση................



Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #190 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 21:18:29 μμ
Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα
Οι αριθμοί αυτοί μας αναφέρουν την συμπεριφορά του λαδιού σε θερμοκρασία ίση ή μικρότερη από 0 C (που παγώνει το νερό ) και τη συμπεριφορά του σε θερμοκρασία βρασμού του νερού ( 100 C ).  ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ !
( δηλ. 15W50 δεν σημαίνει από 15C έως 50C θερμοκρασία περιβάλλοντος ! ).

Οσο πιό μικρός ο 1ος αριθμός ( π.χ 5w ) , τόσο πιό λεπτόρευστο παραμένει το λάδι στο κρύο, άρα δεν "πήζει" και κυκλοφορεί στο σύστημα, λιπαίνοντάς το.

Οσο πιό μεγάλος ο 2ος αριθμός ( π.χ 50 ) , τόσο πιό παχύρευστο παραμένει το λάδι στη ζέστη ( άρα δεν γίνεται αραιό-"λεπτό" σαν νερό ) και επομένως συνεχίζει να λιπαίνει σωστά το σύστημα.
« Last Edit: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 21:20:52 μμ by takisd »




Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #191 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 23:57:41 μμ
O οργανισμός JASO (Japanese Automotives Standards Organisation) κατατάσσει (εκτός των άλλων) και λάδια ειδικά για χρήση σε τετράχρονες μηχανές με υγρό συμπλέκτη.

"ΜΑ" σημαίνει κατάληλο για κινητήρες υψηλών τριβών και "ΜΒ" για χαμηλών τριβών.
Το ΤΑ κατατάσσεται στην "ΜΑ" κατηγορία. Κάποιοι σύγχρονοι κινητήρες ανήκουν στην "ΜΒ" κατηγορία.

Από τη στιγμή που ένα λάδι κατηγοριοποιείται ως "JASO MA", κάνει για το ΤΑ (ανεξάρτητα από το τί ΑPI είναι). Αρκεί να είναι "JASO MA" (που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το συμπλέκτη, πατινάρισμα κλπ).


Ευχαριστώ πολύ Χρήστο διαφωτιστικός όπως πάντα, μια ακόμη ερώτηση, το ΜΒ είναι το ίδιο με το ΜΑ2 ή όχι; Κάποιο καλό λάδι για scooter (συγκεκριμένα το SH150) σε ΜΒ έχετε να μου προτείνετε;


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #192 on: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 02:53:05 πμ
Οι αριθμοί αυτοί μας αναφέρουν την συμπεριφορά του λαδιού σε θερμοκρασία ίση ή μικρότερη από 0 C (που παγώνει το νερό ) και τη συμπεριφορά του σε θερμοκρασία βρασμού του νερού ( 100 C ).  ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ !
( δηλ. 15W50 δεν σημαίνει από 15C έως 50C θερμοκρασία περιβάλλοντος ! ).

Οσο πιό μικρός ο 1ος αριθμός ( π.χ 5w ) , τόσο πιό λεπτόρευστο παραμένει το λάδι στο κρύο, άρα δεν "πήζει" και κυκλοφορεί στο σύστημα, λιπαίνοντάς το.

Οσο πιό μεγάλος ο 2ος αριθμός ( π.χ 50 ) , τόσο πιό παχύρευστο παραμένει το λάδι στη ζέστη ( άρα δεν γίνεται αραιό-"λεπτό" σαν νερό ) και επομένως συνεχίζει να λιπαίνει σωστά το σύστημα.


Λοιπόν φίλε νομίζω ότι βρήκα ποια είναι η ορολογία για αυτα τα νούμερα.
Πχ το λάδι 15W 50. Το πρώτο νούμερο 15W σημαίνει ότι το λάδι στους 0 βαθμούς είναι το ίδιο με το 15άρι μονότυπο (γνωστό άλλωστε).
Το 50 ΔΕΝ σημαίνει ότι στους 100 βαθμούς το λάδι γίνεται 50άρι, αλλά ότι συμπεριφέρεται ΣΑΝ το μονότυπο 50άρι.
Δηλαδή στους 100C έχει την ρευστοποίηση που θα είχε ένα μονοτυπο 50άρι.

Δεν ξέρω αν αυτό που λέω είναι σωστό.
Chris περιμένω την άποψη σου επ' αυτού


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #193 on: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 09:01:52 πμ
Σωστά, μόνο που το πρώτο συνθετικό (15W) δεν κατηγοριοποιείται σε κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία αλλά αυτή είναι ανάλογη με το ιξώδες (0W σε −35°C, 5W σε −30°C, 10W σε −25°C, κλπ). Πάντως γενικά δείχνει τη συμπεριφορά του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες (αυτό είναι το σημαντικό).

Γενικά τα πολύτυπα λάδια έχουν μέσα πρόσθετα που αλλάζουν το ιξώδες και τη συμπεριφορά του λαδιού ανάλογα με τη θερμοκρασία. Το ευπαθές σημείο είναι ότι τα πρόσθετα "εξασθενούν" πιο γρήγορα από το ίδιο το λάδι.
« Last Edit: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 09:13:59 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #194 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 12:23:51 μμ
Απ' όσα διάβασα κατέληξα να πάρω τα Valvoline durablend 10-40W.

Καταρχήν μια γενική ερώτηση. Πως καταλαβαίνετε αν το λάδι "κάθισε" ή όχι καλά στον κινητήρα; Πως δηλαδή κάποιος συγκρίνει 2 λάδια και λέει αυτό είναι καλύτεροι απο το άλλο; Έβαλα πέρσυι τον αύγουστο της Agip 10-40W λάδι. Μέχρι σήμερα έχω αντικαταστήσει 400ml περίπου και έχω κάνει 7000km.

Και κάτι ακόμα. Μαγαζιά με ποικιλία στα λάδια στη Θεσ/νικη που υπάρχουν; Απο που παίρνετε γενικά;



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #195 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 12:27:17 μμ
Απ' όσα διάβασα κατέληξα να πάρω τα Valvoline durablend 10-40W.

Καταρχήν μια γενική ερώτηση. Πως καταλαβαίνετε αν το λάδι "κάθισε" ή όχι καλά στον κινητήρα; Πως δηλαδή κάποιος συγκρίνει 2 λάδια και λέει αυτό είναι καλύτεροι απο το άλλο; Έβαλα πέρσυι τον αύγουστο της Agip 10-40W λάδι. Μέχρι σήμερα έχω αντικαταστήσει 400ml περίπου και έχω κάνει 7000km.

Και κάτι ακόμα. Μαγαζιά με ποικιλία στα λάδια στη Θεσ/νικη που υπάρχουν; Απο που παίρνετε γενικά;

Φίλε μου εγώ με Repsol ξεπέρασα τα 6000χλμ. και δεν έβαλα σταγόνα συμπλήρωμα τώρα έχω κάνει και την δεύτερη αλλαγή (5800) γενικά πάντως για τα Agip από φίλο μηχανικό δεν άκουσα και τα καλύτερα.
« Last Edit: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:01:31 μμ by olmega »


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #196 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 12:54:11 μμ
Λίγο άδικη η σύγκριση, αφού του Αλέξη είναι καινούριο ΤΑ700 και του φίλου μας 600άρι.

Ως απάντηση σε αυτό που ρώτησες, δες κυρίως:
- Αίσθηση κιβωτίου
- Κατανάλωση λαδιού

Για καλές τιμές δες και www.trade-wind.gr (αποστολή σε όλη την Ελλάδα)
« Last Edit: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 12:57:21 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #197 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:00:14 μμ
Ουπς συγγνώμη μπερδεύτηκα νόμιζα ότι μιλούσαμε για 700άρι δεν το πρόσεξα.
Για Θεσσαλονίκη αν πας σε ένα μοτο-μάγαζο θα βρεις τα λάδια που ζητάς και αν δεν τα έχει ετοιμοπαράδοτα στα φέρνει συνήθως.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #198 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:14:33 μμ
Φίλε μου εγώ με Repsol ξεπέρασα τα 6000χλμ. και δεν έβαλα σταγόνα συμπλήρωμα τώρα έχω κάνει και την δεύτερη αλλαγή (5800) γενικά πάντως για τα Agip από φίλο μηχανικό δεν άκουσα και τα καλύτερα.

Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


tranten

  • Guest
Reply #199 on: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:21:31 μμ
Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !



μια απο τα ιδια για τα agip,μου τα προτεινε ο μηχανικος μου για δοκιμη,ενω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol (μονο αυτα εβαζα)ακους περισσοτερους θορυβους απο το μοτερ-σασμαν.στην επομενη αλλαγη σε 500 περιπου χιλιομετρα ΞΑΝΑ CASTROL!!!
επισης αριστα ορυκτελαια ειναι τα ipone αλλα δυστηχως δεν τα φερνει ο μαστορας... :'(