Πέμπτη 25 Απρίλιος 2019, 09:50:03 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 42 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ένα λάδι ρε παιδιά!!!  (Αναγνώστηκε 354392 φορές)
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #75 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 15:20:46 μμ »

Αλέξανδρε αυτά προτείνει τό Αγγικό manual τού XL700V. Οπότε μάλλον σωστός ο αντιπρόσωπος. Αλλο τί κάνουμε εμείς.....

Στο manual δεν λέει αυτό το διάβασα λέει 10-30 ή 10-40 ανάλογα που είσαι ξαναδιάβασε το και θα δεις.
Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10448


Γαβ !


« Απάντηση #76 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 15:26:41 μμ »

Στο manual δεν λέει αυτό το διάβασα λέει 10-30 ή 10-40 ανάλογα που είσαι ξαναδιάβασε το και θα δεις.

10-40 θα βάλεις που είναι και καινούργιο μηχανάκι. Σε 2 χρόνια βάζεις 15w50
Καταγράφηκε

DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #77 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 17:03:47 μμ »

Η Aral και η Gastrol έχουν λάδια για μηχανές, και αν ναί ποιά είναι αυτά;


Πριν απο λίγο ήμουν Αλεξ Πακ και είδα Castrol 20-50 για μοτό στα 5.80€ το λίτρο.

Επίσης και ένα εισαγωγής Αλεξ Πακ μάρκας Traktion 15-50 στα 3.90€ το λίτρο.


σ.σ Τα παραπάνω προς ενημέρωση κυρίως των συμφορουμίτων που μένουν επαρχία και δεν έχουν Λαμπριανίδη για φθηνά λάδια.(Αν και με αντικαταβολή πρέπει λογικά να στέλνει παντού)

Τώρα φοράω Yamalube 15-50 (ευχαριστημένος απο παλιά) αλλά έχουν τσιμπημένη τιμή (12.5€/λιτρο) ... στην επόμενη αλλαγή λέω να πάω μια βόλτα απο Αλεξ Πακ για Castrol μάλλον (αν και μπορεί να δοκιμάσω και το Traktion)
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #78 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 17:09:00 μμ »

Το καλό είναι να επιλέξεις ένα λάδι, έναν τύπο, που να μπορείς να το βρίσκεις σχετικά εύκολα και σε καλή τιμή και εάν, δουλεύοντας το, μείνεις ευχαριστημένος (κατανάλωση λαδιού, αίσθηση κινητήρα κοκ) να μην ξανασχοληθείς...

Θεωρώ ότι οι διαδοχικές αλλαγές διαφόρων τύπων (και το λέω από αίσθηση), δεν συμβάλλουν στην έννοια της "ομαλής" χρήσης του κινητήρα.

   
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #79 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 17:16:50 μμ »

Ο προηγούμενος το πήγαινε στο ίδιο συνεργείο χρόνια και έβαζε συγκεκριμμένο λάδι (δεν ξέρω ποιο).

Εγω άλλαξα μια μέρα πριν το ταξίδι και αναγκαστικά πήγα στην σίγουρη λύση, αφου τα yamalube τα χρησιμοποιούσα χρόνια (αλλά με έτσουξε λίγο η τιμή...με δεδομένο οτι ο κινητήρας δεν είναι υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών, και αυτό που έβαλα υπερβαίνει πολύ τα στανταρ του).

Την επόμενη φορά θα πάω σε ένα απλο φθηνό ημισυνθετικό και αν δεν παρουσιάσει κάτι αρνητικό θα το πάρω σερί...αν ποτέ πάρω καμια hayabusa το ξαναβλέπω το θέμα.

Πάντως δίκιο έχεις για τις συχνές αλλαγές σε μάρκα...δεν είναι και οτι καλύτερο. Wink
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #80 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 19:33:37 μμ »

Συνάδελφοι μπερδεύτηκα λίγο, και τα 1000 χιλ. πλησιάζουν. Πρώτ' απ' 'ολα, το Αγγλικό manual του 700αριού πρωτείνει λιπαντικό προδιαγραφών SG or higher SAE 10/30 αλλά όχι μέ ένδειξη energy conserving.

  Το ίδιο προτείνει και η σουζούκι για το στρομ. Όχι energy conserving. Πρόκειται για παλιές προδιαγραφές (που λένε ότι δεν είναι συμβατές με το συμπλέχτη). Και αυτό κάνω. Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητώ τις συμβουλές του κατασκευαστή.
 
  Συμβουλή δική μου. Ακολούθα τις οδηγίες απ' ευθείας του κατασκευαστή και όχι άλλων (εισαγωγέων, αντιπροσώπων κλπ) που συχνά οι οδηγίες τους στηρίζονται στις εμπορικές συνφωνίες που τυχόν έχουν κάνει.

  Τέλος, αν θες σώνει και καλά Valvoline πες μου να σου στείλω ΠΜ για το πού θα βρεις στο Ηράκλειο.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #81 στις: Τετάρτη 06 Αύγουστος 2008, 20:55:54 μμ »

VALVOLINE doura-blend  10-14

δεν κοστιζει...δεν δημιουργει προβληματα...δεν καιει λαδια οπως και να της πας την μηχανη.
φτανει με τα πειραματα,ολοι λενε οτι οι κλιματικες συνθηκες της ελλαδας συνιστουν την χρηση 10-40 απο φλωρινα εως κρητη.
εβαζα αυτα που ελεγε η χοντα και εκαιγα 1 λιτρο στην αλλαγη, (Agip)
Καταγράφηκε
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4157


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #82 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 09:38:33 πμ »

To 5100 tis motul h 10/40 h 15/50 . An thes na sou steilo pm gia ftina sto heraclion.
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #83 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 13:43:54 μμ »

To 5100 tis motul h 10/40 h 15/50 . An thes na sou steilo pm gia ftina sto heraclion.
Αν εχεις τήν καλοσύνη στείλε
Καταγράφηκε
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #84 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 13:47:34 μμ »

  Το ίδιο προτείνει και η σουζούκι για το στρομ. Όχι energy conserving. Πρόκειται για παλιές προδιαγραφές (που λένε ότι δεν είναι συμβατές με το συμπλέχτη). Και αυτό κάνω. Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητώ τις συμβουλές του κατασκευαστή.
 
  Συμβουλή δική μου. Ακολούθα τις οδηγίες απ' ευθείας του κατασκευαστή και όχι άλλων (εισαγωγέων, αντιπροσώπων κλπ) που συχνά οι οδηγίες τους στηρίζονται στις εμπορικές συνφωνίες που τυχόν έχουν κάνει.

  Τέλος, αν θες σώνει και καλά Valvoline πες μου να σου στείλω ΠΜ για το πού θα βρεις στο Ηράκλειο.

Μιχάλη το 10/30 ειναι που με προβληματίζει. Μηπως είναι λίγο αραιό τό λάδι; Οσον αφορά τήν μάρκα δέν έχω πρόβλημα αρκεί να μπορώ νά τά βρίσκω συνεχώς χωρίς προβλήματα.
 
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #85 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 20:06:21 μμ »

To 5100 tis motul h 10/40 h 15/50 . An thes na sou steilo pm gia ftina sto heraclion.

  Κι εγώ θέλω.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #86 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 20:13:37 μμ »

Μιχάλη το 10/30 ειναι που με προβληματίζει. Μηπως είναι λίγο αραιό τό λάδι; Οσον αφορά τήν μάρκα δέν έχω πρόβλημα αρκεί να μπορώ νά τά βρίσκω συνεχώς χωρίς προβλήματα.
 

 Όχι δεν είναι αραιό. Αλλά πώς προέκυψε τώρα το 10-30? Η χόντα δεν συνιστά 10-40? Και μην το λες αυτό για τη μάρκα. Και η μάρκα παίζει ρόλο.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #87 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 20:19:14 μμ »

Όχι δεν είναι αραιό. Αλλά πώς προέκυψε τώρα το 10-30? Η χόντα δεν συνιστά 10-40? Και μην το λες αυτό για τη μάρκα. Και η μάρκα παίζει ρόλο.
Τό Αγγλικό manual του XL700V τό λέει..........
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #88 στις: Πέμπτη 07 Αύγουστος 2008, 23:57:00 μμ »

Κάθε κινητήρας είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος με τις δικές του ανοχές και το δικό του εσωτερικό σύστημα λίπανσης. Άρα τηρούμε πάντα τις οδηγίες του κατασκευαστή (και μόνο). Τα energy conserving περιέχουν επιπλέον αντιτριβικά πρόσθετα που δεν κάνουν για συστήματα υγρού συμπλέκτη.

ΥΓ1: Από εμπειρία, με τα Shell Advance και Valvoline DuraBlend έχω παρατηρήσει τη μικρότερη κατανάλωση από όλα τα άλλα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει.

ΥΓ2: Για καινούριους κινητήρες και το 10/30 (αν και λεπτότερο) είναι ένα λάδι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα αν το συνιστά ο κατασκευαστής.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 08 Αύγουστος 2008, 00:01:18 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #89 στις: Παρασκευή 08 Αύγουστος 2008, 08:26:20 πμ »

Τό Αγγλικό manual του XL700V τό λέει..........

  Ε, τότε θα βάλεις αυτό.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7252


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #90 στις: Παρασκευή 08 Αύγουστος 2008, 09:51:01 πμ »

Στην Αγγλία κάνει κρύο.

Στην Ελλάδα ντάλα καλοκαίρι 10/30  Huh
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #91 στις: Παρασκευή 08 Αύγουστος 2008, 10:39:56 πμ »

Αντιγραφή από το original Owners Manual XL700V/VA

Σελίδες 100-101

Σελ. 100
Do not use API SH or higher oils displaying a circular API "energy conserving" service label on the container. They may affect lubrication and clutch performance.
Do not use non-detergent, vegetable , or castor racing oils.

API Classification - SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label.

Viscosity SAE 10W-30

JASO T903 standard MA
(This is an index for engine oils for 4-stroke motorcycle engines. There are two classes MA and MB )


Σελ. 101

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Viscosity grade of engine SHOULD BE BASED ON THE AVERAGE ATMOSPHERIC TEMPERATURE in your riding area.


μετά έχει ένα σχεδιάγραμμα και δείχνει ότι το 10-30 πάει σε χώρες με μέση θερμοκρασία εως 13-14 βαθμούς και από εκεί και πάνω ξεκινάει το 10-40 άρα για Ελλάδα είμαστε σαφώς στο 10-40 τουλάχιστον
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 08 Αύγουστος 2008, 10:41:51 πμ από olmega » Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #92 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 10:59:06 πμ »

Λοιπόν μετά από πολύ συζήτηση με τον πωλητή στο Extra Moto πείστηκα να βάλω Repsoil 10-40 μου μίλησε με τόσο καλά λόγια για το συγκεκριμένο λάδι που με έπεισε είναι API SJ και JASO MA έτσι και αλλιώς δεν έχω σκοπό να τα κρατήσω για πάρα πολλά χιλιόμετρα καθώς είναι μόλις τα 2α άρα θα τα πάω άλλα 3000χλμ. οπότε πιστεύω σχετικά σύντομα θα έχω να σας πω και προσωπικές εντυπώσεις.

ΥΓ. Τελικά θα τα αλλάξω μόνος μου. Ερώτηση στο 650 η τάπα του λαδιού είναι δεξία ή αριστερά? Στο 700άρι την έχουν δεξιά στη γριά (600) ήταν αριστερά(στην πλευρά του πλαγιοστάτη).
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 11:01:09 πμ από olmega » Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 307


« Απάντηση #93 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 12:26:56 μμ »

Έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου μόνος μου πριν 4 μέρες. Έβαλα agip 10/40. (15€ το λιτρο παρακαλώ!)

Έχω κάνει περίπου 200km απο τότε. Δεν παρατήρησα διαφορά στη στάθμη του λαδιού, αλλά έχω την εντύπωση όταν σταματάω στο φανάρι ότι μυρίζω (κάποιες φορές) καμένο λάδι...τι μπορεί να φταίει;

Εμφανή σημάδια απο λάδια πάνω στον κινητήρα δεν βλέπω. Είναι φυσιολογικό μήπως τον πρώτο καιρό;
Καταγράφηκε
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #94 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 12:36:05 μμ »

Έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου μόνος μου πριν 4 μέρες. Έβαλα agip 10/40. (15€ το λιτρο παρακαλώ!)

Έχω κάνει περίπου 200km απο τότε. Δεν παρατήρησα διαφορά στη στάθμη του λαδιού, αλλά έχω την εντύπωση όταν σταματάω στο φανάρι ότι μυρίζω (κάποιες φορές) καμένο λάδι...τι μπορεί να φταίει;

Εμφανή σημάδια απο λάδια πάνω στον κινητήρα δεν βλέπω. Είναι φυσιολογικό μήπως τον πρώτο καιρό;

Φυσιολογική είναι η μυρωδιά στα πρώτα χιλιόμετρα (τώρα δεν θυμάμαι αν είναι 100 ή 200 αλλά μυρίζει). 15Ευρώ τα Agip??? Τα Respoil τα πήρα 12Ευρώ/λίτρο...και μου φάνηκε τσιμπημένο
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 12:39:09 μμ από olmega » Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #95 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 12:45:13 μμ »

Έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου μόνος μου πριν 4 μέρες. Έβαλα agip 10/40. (15€ το λιτρο παρακαλώ!)

Έχω κάνει περίπου 200km απο τότε. Δεν παρατήρησα διαφορά στη στάθμη του λαδιού, αλλά έχω την εντύπωση όταν σταματάω στο φανάρι ότι μυρίζω (κάποιες φορές) καμένο λάδι...τι μπορεί να φταίει;

Εμφανή σημάδια απο λάδια πάνω στον κινητήρα δεν βλέπω. Είναι φυσιολογικό μήπως τον πρώτο καιρό;

Αν δεν έχεις από κάπου διαρροή, που δεν νομίζω, καθώς το έκανες μόνος (και φαντάζομαι με αγάπη και προσήλλωση!), μάλλον έσταξαν κάπου κατά το γέμισμα με λάδι, ή κάπου στην περιοχή του φίλτρου, και μυρίζουν...
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 307


« Απάντηση #96 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 13:20:15 μμ »

Αν δεν έχεις από κάπου διαρροή, που δεν νομίζω, καθώς το έκανες μόνος (και φαντάζομαι με αγάπη και προσήλλωση!), μάλλον έσταξαν κάπου κατά το γέμισμα με λάδι, ή κάπου στην περιοχή του φίλτρου, και μυρίζουν...

Στο φίλτρο ούτος η άλλος έβαλα λίγο λάδια στα "χείλια" του. Νομίζω έτσι έλεγε και το φίλτρο επάνω, ’οτι πρέπει να περάσεις ένα λεπτό στρώμα λαδιού.
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10448


Γαβ !


« Απάντηση #97 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 15:10:55 μμ »

ΥΓ. Τελικά θα τα αλλάξω μόνος μου. Ερώτηση στο 650 η τάπα του λαδιού είναι δεξία ή αριστερά? Στο 700άρι την έχουν δεξιά στη γριά (600) ήταν αριστερά(στην πλευρά του πλαγιοστάτη).

Όλα τα μηχανάκια την τάπα την έχουν δεξιά, στην αντίθετη πλευρά απο το stand.
Ειδικά για τα XLV είναι στο πίσω μέρος πάνω απο το δεξί μαρσπιέ

Καταγράφηκε

M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #98 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 21:07:18 μμ »

  Για να σας αναστατώσω (θετικά) λίγο ακόμη, να σας πω ότι αν υπήρχε 10-40 σε απλό ορυκτέλαιο θα το έβαζα. Ούτε συνθετικά, ούτε π@π@ριές. Ούτε καν ημισυνθετικό. Να μην πληρώνω και 17 ερώ το λίτρο. Πεταμένα λεφτά.
  Και μιλάμε για μηχανή 9 μηνών (τους 3,5 μήνες κλεισμένη σε αποθήκη λόγω εξωτερικού, άρα 5,5 μηνών).   Αλλά δυστυχώς δεν βγαίνουν ορυκτέλαια, παρά μόνο σε 20-50. Τουλάχιστον όχι σε κάποια μάρκα που να εμπιστεύομαι.
  Του χρόνου που το μηχανάκι μου θα είναι πιο παλιό, και αν είμαστε καλά, θα το γυρίσω σε 20-50 αγνό, καθαρό, απλό ορυκτέλαιο (μοτούλ).
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #99 στις: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 21:55:57 μμ »

Γιατί, το "Shell Advance SX4 10W-40" (premium mineral 4-stroke motorcycle engine oil) δεν σου κάνει?
το βρίσκεις και εδώ
more info
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 22:00:10 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 42 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!