Τι θα γίνει με αυτά τα λάδια? γμτ!
Αρχικά χρησιμοποίησα για δύο αλλαγές τα Amsoil 10W-40 σε συνθετικό.
Καλό λάδι, οσο κοπανούσε το κιβώτιο με την αλλαγή χτυπούσε και μετά απο 3000 χλχ. Αλλά χτυπούσε, ειδικά το καλοκαίρι ελαφρά πιό πολύ.
Αλλαγή σε ημισυνθετικά Motul 5100. Kαι ανέβηκα σε ιξώδες στο 15W-50.
Τα εχω τώρα 3000χλμ και αρχισε να κοπανάει. Στην αρχή μαλάκωσε σημαντικά η αίσθηση του κιβωτίου, αλλά μετά το καλοκαίρι συναγωνίζονται τα 10W-40.
Εχω αρχίσει να σκέφτομαι για αλλαγή, και ας έχουν μόλις 3000χλμ.
Εχω τις παρακάτω επιλογές:
α) Τα Amsoil που εκτός απο 10W-40 πάνε με τη μια στο 20W-50 και το βρίσκω υπερβολή.
β) τα ProHonda (
http://powersports.honda.com/accessories/parts.aspx ) που τα 4-Stroke Oils βγαίνουν σε :
Pro-Honda GN4 10W40
Pro-Honda GN4 20W50
Pro-Honda HP4 10W40
Pro-Honda HP4 20W50
... και τ5α δύο τελευταία είναι μάλλον τα συνθετικά.
Εδώ παίζει πάλι δοκιμή σε 10W40 και με ρίσκο.
και γ) Τα Torco που δεν τα ξέρω, απλά απο ότι εχω διαβάσει, εδώ
http://www.mototrail.net/t807-topic.
Απο την tradewind τα βρίσκω σε :
TORCO T4 10W40 1 LT petroleum blend lubricant
TORCO T4 20W50 1 LT petroleum blend lubricant
TORCO T4R 10W40 1 LT synthetic and petroleum base
TORCO T4R 20W50 1 LT synthetic and petroleum base
TORCO T4SR 10W40 1 LT 100% synthetic
TORCO T4SR 20W50 1 LT 100% synthetic
Τα δύο τελευταία είναι φούλ συνθετικά αλλα και 14 ευρώ δεν τα δίνω.
Το θέμα και εδώ είναι οτι απο 10W40 πάει σε 20W50.
Πάντως ο Νικόλας ο Παξινός με είχε ''φάει'' να τα δοκιμάσω, και αφού σε όλα τ' άλλα τον άκουσα, ισως και εδώ να τον ακούσω.
Τι λέτε εσείς? και το 20W50 δεν είναι υπερβολή? αφού δεν τσιμπάει λάδι ο κινητήρας?