Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2020, 07:47:44 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 42 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ένα λάδι ρε παιδιά!!!  (Αναγνώστηκε 399594 φορές)
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #200 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 14:25:55 μμ »

Ουπς συγγνώμη μπερδεύτηκα νόμιζα ότι μιλούσαμε για 700άρι δεν το πρόσεξα.
Για Θεσσαλονίκη αν πας σε ένα μοτο-μάγαζο θα βρεις τα λάδια που ζητάς και αν δεν τα έχει ετοιμοπαράδοτα στα φέρνει συνήθως.

Εγώ έχω καθαρίσει με τον Λαμπριανί...Την επόμενη στα στέλνει.
Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !




Συμφωνώ για τα Άτζιπ  Wink...και μένα μου φάνηκε ακατάλληλο για το τρανσάλπ. Ίσως είναι για άλλες μηχανές.

Μετά τα Μοτούλ 15 - 50 που επάξια αντικατέστησαν τα Άτζιπ (στην χάλια συμπεριφορά κιβωτίου και τσιμπούσαν και λίγο), ενόψει ΙΤΤ έβαλα τα Valvoline 10-40. Δεν έκαψε νομίζω σταγόνα (ίσως ελάχιστα ml) και είναι ακόμα σε καλή κατάσταση. Στα πρώτα δε χιλιόμετρα, το σαζμάν δούλευε πολύ γλυκότερα.

Οπότε δεν τα αλλάζω ξανά. 

επισης αριστα ορυκτελαια ειναι τα ipone αλλα δυστηχως δεν τα φερνει ο μαστορας... Cry

Και αυτά της Μοτούλ είναι. Φαντάζομαι πως αξίζουν επίσης.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #201 στις: Σάββατο 18 Ιούλιος 2009, 21:11:49 μμ »

Αντιπρόσωπος χόντα μου είπε σήμερα ότι ΤΈΛΟΣ ΤΑ ΑGΙΡ για την χόντα.
Και ότι οι αντιπροσωπίες που βάζουν ακόμα τέτοια, το κάνουν γιατί έχουν στοκ η' γιατί είναι φτηνή λύση και προτεινόμενη (κάποτε) από την χόντα.

Έχετε ακούσει κάτι γι αυτο?
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
thanasis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 48


« Απάντηση #202 στις: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 21:20:34 μμ »

Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !


Πες τα χρυσοστομε..... Cry
Μιλαμε οτι το κιβωτιο υποφερει με τα εν λογω λαδια και σε μενα.
Με την πρωτη ευκαιρια παω για αλλαγη, μαλλον για μοτουλ με βλεπω
Καταγράφηκε
ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 556


transalp 1000 cc


« Απάντηση #203 στις: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 22:45:40 μμ »

Αντιπρόσωπος χόντα μου είπε σήμερα ότι ΤΈΛΟΣ ΤΑ ΑGΙΡ για την χόντα.
Και ότι οι αντιπροσωπίες που βάζουν ακόμα τέτοια, το κάνουν γιατί έχουν στοκ η' γιατί είναι φτηνή λύση και προτεινόμενη (κάποτε) από την χόντα.

Έχετε ακούσει κάτι γι αυτο?
ναι,ακριβως ετσι. απο επισημο καταστημα το εμαθα κατα τυχη...
Καταγράφηκε

Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #204 στις: Σάββατο 08 Αύγουστος 2009, 02:03:40 πμ »

Πες τα χρυσοστομε..... Cry
Μιλαμε οτι το κιβωτιο υποφερει με τα εν λογω λαδια και σε μενα.
Με την πρωτη ευκαιρια παω για αλλαγη, μαλλον για μοτουλ με βλεπω

Εχω την εντύπωση ότι Καλύτερα  τα motul από τα agip  αλλά όχι και τόσο στον τομέα του θορύβου. Και αυτα χτυπάνε. (Για 10w 40 μιλάω και ΤΑ 650)

Σήμερα πάντως εγώ απαλλάχθηκα από τα agip (μετά από 4000χλμ)
Προτίμησα τα castrol 10W 40..  για να δούμε λοιπόν.
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
mparta
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 63


Θα πάρω τα βουνά...


« Απάντηση #205 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 13:25:53 μμ »

Σήμερα άλλαξα τα motul 15-50, τα οποία είχα σιχαθεί, λόγω συμπεριφοράς κιβωτίου ταχυτήτων και έβαλα torco 10-40, που μου συνέστησε ένας συμπαθής κύριος στου Λαμπριανίδη στην Καλιρρόης.... Τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Πρώτη εντύπωση με βόλτα στην πόλη και συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων ΘΕΤΙΚΗ. Το κιβώτιο ακούγεται πολύ γλυκά...
Αλλά και ο κινητήρας μου φάνηκε ότι άνοιγε καλύτερα....
Ίσως είναι η ιδέα μου, φυσικά είναι καινούρια.
Θα δούμε....
Καταγράφηκε



KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10461


Γαβ !


« Απάντηση #206 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 13:39:52 μμ »

Σήμερα άλλαξα τα motul 15-50, τα οποία είχα σιχαθεί, λόγω συμπεριφοράς κιβωτίου ταχυτήτων και έβαλα torco 10-40, που μου συνέστησε ένας συμπαθής κύριος στου Λαμπριανίδη στην Καλιρρόης.... Τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Πρώτη εντύπωση με βόλτα στην πόλη και συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων ΘΕΤΙΚΗ. Το κιβώτιο ακούγεται πολύ γλυκά...
Αλλά και ο κινητήρας μου φάνηκε ότι άνοιγε καλύτερα....
Ίσως είναι η ιδέα μου, φυσικά είναι καινούρια.
Θα δούμε....



Torco έβαζα για χρόνια στο ΤΑ. Θετικές εντυπώσεις είχα. Τότε είχα δοκιμάσει και Motul Και μου είχε φανεί οτι δούλευε καλύτερα με τα Torco.
H Torco βγάζει και άλλα ιξώδες, παίζει και αυτό ρόλο. Συνήθως 20-50 έβαζα σε ημισυνθετικό.
Εντυπώσεις πρέπει να δεις μετά τα 3-4000χλμ . Μέχρι εκεί όλα τα λάδια αντέχουν καλά. Τα Torco τα άλλαζα στα 8000 (είχα προσθέσει και 1-2 lt στο ενδιάμεσο). Τώρα στο Vara βάζω motul 5100 (αρχικά 300V) τα οποία δουλεύουν πολύ καλά μέχρι τα 8000 χλμ όπου τα αλλάζω.
Τα ίδια λάδια (τα motul)  δε "ταιριάζανε" στο ΤΑ πάντως.
 
Καταγράφηκε

louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7261


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #207 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 13:43:00 μμ »

Αβυσσος η ψύχη των λαδιών τελικά.
Εγώ πάλι με τα Motul ήμουν πολύ ευχαριστημένος στο ΤΑ.
Μάλλον θα πάρω και γιά το Vara τώρα.
Καλά τα castrol αλλά αρμυρούτσικα.
Από Λαμπριανίδη Κώστα ?
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #208 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 13:47:25 μμ »

 Ο μηχανικός μου, μου έχει προτείνει 20-50 EXP της BELRAY, το οποίο και χρησιμοποιώ τα τελευταία 18.000 χλμ. Κιβώτιο βούτυρο και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10461


Γαβ !


« Απάντηση #209 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 14:19:22 μμ »

Αβυσσος η ψύχη των λαδιών τελικά.
Εγώ πάλι με τα Motul ήμουν πολύ ευχαριστημένος στο ΤΑ.
Μάλλον θα πάρω και γιά το Vara τώρα.
Καλά τα castrol αλλά αρμυρούτσικα.
Από Λαμπριανίδη Κώστα ?

Ναι πάντα απο Λαμπριανίδη.

Τα Castrol τα είχα βάλει μια φορά στο ΤΑ και τα έβγαλα μετά απο 200km... πολύ πατινάρισμα.
Τώρα στο Vara βαζω 15-40 5100 Motul το 4λιτρο. Βγαίνει οικονομικό και με αλλαγές κάθε 8Kkm κάνει διαφορά.

EXP 20-50 έβαζα κάποια φεγγάρια στο ΑΤ. Καλό λάδι μου είχε φανεί.
Καταγράφηκε

g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 307


« Απάντηση #210 στις: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 11:21:44 πμ »

Διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί έλεγαν για τα valvoline durablend 10-40w. Τα έβαλα. Σε δύο συνεργεία που πήγα μου είπαν "καλά valvoline έβαλες;;;!!!". Τα θεώρησαν χάλια λάδια.

Τώρα που έκανα το μεγάλο service μου έβαλε Motorex ημισυνθετικό 15-50w. Το ξέρετε; Αυτός αυτό φαίνεται να βάζει σε όλα τα μηχανάκια εκεί (που κατα βάση είναι αγωνιστικά ΚΤΜ).
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 12:40:53 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
Akis
PcDoctor
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 408


Tragic


« Απάντηση #211 στις: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 12:05:27 μμ »

Ο μηχανικός μου, μου έχει προτείνει 20-50 EXP της BELRAY, το οποίο και χρησιμοποιώ τα τελευταία 18.000 χλμ. Κιβώτιο βούτυρο και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
+1000
Ίσως τα μόνα λάδια που δεν ακούγετε το κιβώτιο στην αλλαγή παρά μόνο ταν ρθει ο καιρός για αλλαγή.
Τσίμπημα λαδιού μηδέν και πεντακάθαρες βαλβίδες εξαγωγής.
Ένα μείον είναι ότι τσιμπάνε λίγο στην τιμή. Αλλά ότι δίνεις.....

http://www.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/2007_Bel-Ray_V-Twin_Synthetic_Motor_Oil_--.jpg
Καταγράφηκε


Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #212 στις: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 12:41:08 μμ »

Διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί έλεγαν για τα valvoline durablend 10-40w. Τα έβαλα. Σε δύο συνεργεία που πήγα μου είπαν "καλά valvoline έβαλες;;;!!!". Τα θεώρησαν χάλια λάδια.

Τώρα που έκανα το μεγάλο service μου έβαλε Motorex ημισυνθετικό 15-50w. Το ξέρετε; Αυτός αυτό φαίνεται να βάζει σε όλα τα μηχανάκια εκεί (που κατα βάση είναι αγωνιστικά ΚΤΜ).
Αυτό που είχε λεχθεί είναι ότι, από παρατήρηση, το συγκεκριμένο λάδι έχει μικρότερη κατανάλωση από κάποια άλλα. Χάλια λάδι πάντως δεν είναι. Τα Motorex είναι καλά.

Γενικά, έχε υπόψη σου όμως ότι ένα λάδι που κάνει για αγωνιστικό κινητήρα (όπου το λάδι αλλάζεται πολύ συχνά, ακόμα και μετά από κάθε αγώνα) δεν είναι πάντα ότι καλύτερο για ένα συμβατικό κινητήρα (που το ζητούμενο είναι η διάρκεια).
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 12:42:57 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #213 στις: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 19:23:03 μμ »

Διαβάζοντας εδώ μέσα είδα ότι πολλοί έλεγαν για τα valvoline durablend 10-40w. Τα έβαλα. Σε δύο συνεργεία που πήγα μου είπαν "καλά valvoline έβαλες;;;!!!". Τα θεώρησαν χάλια λάδια.

Τώρα που έκανα το μεγάλο service μου έβαλε Motorex ημισυνθετικό 15-50w. Το ξέρετε; Αυτός αυτό φαίνεται να βάζει σε όλα τα μηχανάκια εκεί (που κατα βάση είναι αγωνιστικά ΚΤΜ).


Το Durablend είχε ελάχιστη κατανάλωση στο πρόσφατο ταξίδι στη Γερμανία.   

Παρεπιπτόντως, τα Μοτορέξ πως είναι ? 
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #214 στις: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 20:22:00 μμ »

Το Durablend είχε ελάχιστη κατανάλωση στο πρόσφατο ταξίδι στη Γερμανία.   

Παρεπιπτόντως, τα Μοτορέξ πως είναι ? 


Το ίδιο ισχύει και για τα Repsol που έβαλα μετά από 4000 χιλιόμετρα σε δύσκολες συνθήκες (ζέστες και με πολύ γρήγορες ταχύτητες για το ΤΑ) δεν έκαψε σταγόνα οπότε πάλι μια από τα ίδια την επόμενη φορά σε 2000χλμ. που είναι και το πρώτο μεγάλο service.
Νίκο αυτό με το σασμάν είναι γενικό δεν έχω δοκιμάσει λάδι που να σου δίνει την ίδια αίσθηση στο σασμάν με την πρώτη μέρα. Σιγά σιγά με τα χιλιόμετρα χάνεται αυτή η "γλύκα" που αναφέρεις,εκτός αν αλλάζεις λάδι κάθε 2000 χιλιόμετρα.
Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 307


« Απάντηση #215 στις: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 10:42:00 πμ »

Το Durablend είχε ελάχιστη κατανάλωση στο πρόσφατο ταξίδι στη Γερμανία.   

Παρεπιπτόντως, τα Μοτορέξ πως είναι ? 


Κάτσε....50km έχω κάνει Smiley
Καταγράφηκε
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #216 στις: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 20:24:25 μμ »

μια απο τα ιδια για τα agip,μου τα προτεινε ο μηχανικος μου για δοκιμη,ενω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol (μονο αυτα εβαζα)ακους περισσοτερους θορυβους απο το μοτερ-σασμαν.στην επομενη αλλαγη σε 500 περιπου χιλιομετρα ΞΑΝΑ CASTROL!!!
επισης αριστα ορυκτελαια ειναι τα ipone αλλα δυστηχως δεν τα φερνει ο μαστορας... Cry

προχθες εγινε αλλαγη λαδιων κ φιλτρου,δεν ειχε τα castrol που βαζω ο μηχανικος κ εβαλα τα BELRAY.
θα σας πω εντυπωσεις σε λιγο καιρο..
Καταγράφηκε
samniotis
Ποτέ δεν ήμουν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 231


Όταν μεγαλώσω θα γίνω...


« Απάντηση #217 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 02:58:35 πμ »

Και γώ BelRay έχω βάλει απο τον Ιούνιο, πολύ καλή λειτουργία κινητήρα και σαζμάν
Πρόσεξα ότι ενώ έχει έρθει η ώρα για αλλαγή δεν έχει επιδεινωθεί κατά πολύ ο θόρυβος!
Καταγράφηκε

Transalp XL650V
Μixail
καθυστεριολόγος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 303



« Απάντηση #218 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 15:23:12 μμ »

MOTOREX 15W/50 MOTOR OIL 4T FORMULA SEMI SYNTHETIC(oil of switzerland)

Επιτέλους μοναδική αίσθηση κιβωτίου

Αυτά βάζω τα τελευταία 2 χρόνια κ έχω βρεί την υγεία μου

Δοκιμασμένα κ στην ΙΤΤ 2009 χωρίς να κάψουν ούτε ένα ml !
Καταγράφηκε

Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010
kakou
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 251



« Απάντηση #219 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 17:32:37 μμ »

Παιδια εγω την πρωτη φορα ειχα βαλει denicol ημισυνθετικο και εμεινα πολυ ευχαριστημενος Wink
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5141


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #220 στις: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 17:43:08 μμ »

Πριν το ΦΡ τα ειχα αλλαξει και εβαλα παλι 15-40 5100 Motul.
Μετα απο 1000χλμ που καναμε στο ΦΡ με το στροφομετρο στο τερμα για αρκετα χλμ δεν εκαψε τιποτα. Μπορει να μην ειχα μετρησει σωστα, αλλα αυτη την ενδειξη ειχα.... θα το παρακολουθησω παντως.
Καταγράφηκε

tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #221 στις: Παρασκευή 18 Δεκέμβριος 2009, 13:07:28 μμ »

προχθες εγινε αλλαγη λαδιων κ φιλτρου,δεν ειχε τα castrol που βαζω ο μηχανικος κ εβαλα τα BELRAY.
θα σας πω εντυπωσεις σε λιγο καιρο..

λοιπον μετα απο περιπου 1000 χιλ με τα BELRAY εχω να πω τα εξης..
πολυ καλη λειτουργια στο κιβωτιο,
το μοτερ δεν κουδουνιζει οπως με τα AGIP.. Angry
το μονο αρνητικο ειναι λιγο παραπανω θορυβος στην καμπανα οταν ειναι κρυο(φαινομενο το οποιο με τα Castrol δεν υπηρχε) μολις δουλεψει 1-2 λεπτα εξαφανιζεται κ αυτος.
απο τις 3 αυτες διαφορετικες εταιρειες καταληξα οτι για το δικο μου ΤΑ...ΜΟΝΟ CASTROL!!!! Kiss
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8939


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #222 στις: Δευτέρα 29 Μάρτιος 2010, 10:25:22 πμ »

 Τωρα θα μου πειτε τι θελω και ασχολουμαι με κατι που εκλεισε τον περασμενο Νοεμβρη....
Λοιπον, διαβασα με υπομονη και τις 12 σελιδες και μπερδευτηκα πιο πολυ:
   α] Λαδι ορυκτελαιο, ημισυνθετικο η συνθετικο[ φθηνο-ακριβο η αστα να πανε?]
   β] 10-30,10-40, 15-50 , στην Ελλαδα δεν ειμαστε ενα ιξωδες δεν θαπρεπε να εχουμε?
   γ] Υπαρχουν λαδια που κανουν κακο στο κιβωτιο? ΝΑΙ αυτο τουλαχιστον το καταλαβα [οχι API SL].
   δ] Υπαρχουν λαδια που κανουν το κιβωτιο να κτυπαει? Αυτο το ''κτυπημα ''ειναι καθαρα υποκειμενικο οπως το αντιλαμβανεται δηλαδη ο καθενας? αλλα κτυπανε λιγο και αλλα πολυ?
   ε] Υπαρχουν λαδια που κανουν το κιβωτιο του 600 να κτυπαει και οχι του 650? η οτι κανουν σε ενα κιβωτιο το κανουν σε ολα?
   ζ] Πρεπει το ΤΑ να καιει λαδι η μηπως του βγαζουν μερικοι το λαδι και γι' αυτο και καιει?
   η] Διαβασα οτι αλλοι χρησιμοποιουν λεπτο λαδι και δεν τους καιει, και αλλοι πιο παχυ και τους καιει, η βαζουν πιο παχυ για να λιγοστεψουν την καταναλωση λαδιου.
   θ] Lost Help

Υ.Γ: Μηπως θα ηταν καλυτερα να ανοιξουμε ενα θεμα για καθε λαδι και να αναφερουμε εντυπωσεις και το πως το βαθμολογουμε σε τομεις οπως καταναλωση, διαρκεια ζωης,συμπεριφορα στο κιβωτιο,κοστος κλπ?, μιας και εμενα δεν με πολυνοιαζει τι γραφει το κουτι η τι χρωμα ειναι αλλα να κανει τη δουλεια του.
Καταγράφηκε
McGyver
Επισκέπτης
« Απάντηση #223 στις: Δευτέρα 29 Μάρτιος 2010, 10:39:04 πμ »

Λαδολογίες by Oldman @ moto.gr : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14087
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8939


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #224 στις: Δευτέρα 29 Μάρτιος 2010, 10:42:37 πμ »

Tom καλημερα και ευχαριστω, θα ριξω και εκει μια ματια αργοτερα τωρα φευγω, επι τη ευκαιρια εσυ στο θεμα αυτο εχεις ''κατασταλαξει'' σε κατι?
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 42 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!