Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2020, 12:11:59 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 42 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ένα λάδι ρε παιδιά!!!  (Αναγνώστηκε 436013 φορές)
kuzco
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #175 στις: Πέμπτη 28 Μάιος 2009, 11:51:01 πμ »

Πρακτικά τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει???

Μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στην μηχανή?Huh
Καταγράφηκε
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #176 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 01:34:55 πμ »

Θα ζεσταίνεται πολύ η μηχανή και ενδέχεται να σου δημιουργήσει πρόβλημα τώρα με τις ζέστες. Αν προσέξεις το παραπάνω πίνακα το 10-30 είναι για θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου.
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
kuzco
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #177 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 18:10:33 μμ »

Πήγα και τον έπιασα και μου έδειξε την σύσταση της Honda στο τελευταίο σεμινάριο που λέει μόνο 10 - 30 λάδια!!!!! Σε όλες τις μηχανές!!!!!!

Καταγράφηκε
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #178 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 20:43:24 μμ »

Ξανακοίταξα και εγώ το μανουαλ και λέει από 10-30 έως 10-40....
Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #179 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 08:04:30 πμ »

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν εχω καταλάβει.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και 10W40 ?
(μιλάω βέβαια για τον δεύτερο αριθμό του λαδιού)
Εχω ακούσει διάφορα και εχω μπερδευτεί..
-όσο πιο μεγάλος είναι ο δεύτερος αριθμός τόσο πιο ανθεκτικό είναι το λάδι στις υψηλές θερμοκρασίες. Όταν λέμε ανθεκτικό όμως τι εννούμε; γίνεται πιο λεπτό η' πιο παχύ, αν δεν είναι ανθεκτικό;
- ένας φίλος πιο πάνω έγραψε ότι με 10W30 θα ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία η μηχανή. Ισχύει κάτι τέτοιο;
- άλλος μου έχει πει ότι σε ένα λάδι πχ 15W50 το λάδι αυτό όταν είναι κρύο είναι 15άρι και όταν ζεσταθεί γίνεται 50άρι. πως ισχύει κάτι τέτοιο; γιατί εχω την εντύπωση ότι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα τόσο λεπταίνει το λάδι
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
takisd
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 241

TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY


« Απάντηση #180 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 13:34:53 μμ »

H ρευστότητα του λαδιού συμβολίζεται - σύμφωνα με τις  προδιαγραφές της SAE (Society of Automotive Engineers) - με  ένα (τα μονότυπα) ή δύο (τα πολύτυπα) αριθμούς που  αναγράφονται πάνω στο δοχείο που το περιέχει. Όσο πιο μεγάλοι  είναι αυτοί οι αριθμοί τόσο πιο παχύρρευστο είναι το λάδι. O  πρώτος αριθμός ο οποίος συνοδεύεται συνήθως από το γράμμα W, δείχνει την κρύα ρευστότητα του λαδιού, ενώ ο δεύτερος τη  ζεστή. Ανάλογα με τις συνθήκες που θα χρησιμοποιηθεί το λάδι πρέπει να γίνεται και η επιλογή του. Ένα λάδι με τα χαρακτηριστικά SAE 20W-40 θα είναι πιο “παχύ” όταν είναι κρύο (στους -18 oC) και πιο “ψιλό”όταν είναι ζεστό (100 oC) από ένα άλλο λάδι με τα χαρακτηριστικά SAE 10W-50. Σε περιοχές λοιπόν που η θερμοκρασία πέφτει συχνά κάτω από τους 0 oC, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κανείς το δεύτερο λάδι.
Για τις συνθήκες της χώρας μας όπου η θερμοκρασία σπάνια πέφτει κάτω από τους -10oC λάδια με τα χαρακτηριστικά 15W-40, 15W-50 μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του μέσου αυτοκινητιστή (αναφερόμαστε στους κατόχους βενζινοκίνητων αυτοκινήτων). Οι πιο βόρειοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χειμώνα λάδια του τύπου 10W-40, 10W-50, ενώ το καλοκαίρι δεν υπάρχει πρόβλημα αν κάποιος χρησιμοποιήσει λάδι του τύπου 20W-40, 20W-50.

Απόσπασμα από εδώ : http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=106&article=2954
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 14:24:18 μμ από takisd » Καταγράφηκε

koykoy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49



« Απάντηση #181 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 14:18:15 μμ »

Λοιπον, εχω ενα ΤΑ400 του 92.
το αγορασα με 76.000 χλμ απο τον αδερφο μου. ο μηχανικος του, του εβαζε motul, 15-50 ωομιζω.
στις 76000 που εκανα το πρωτο σερβις, εβαλα τα repsol 15-50 ημισυνθετικα..  για 3500χλμ δουλευαν αρκετα καλα. μετα απλα δεν μου αρεσαν λιγο.
στις 80000 δοκιμασα τα agip 15-50 ημισυνθετικα, τα πρωτα 2500 χλμ δουλευαν καλα. μετα και αυτα την "ακουσαν" λιγο.
πριν 10 μερες εβαλα τα agip 20-50 ορυκτελαιο αλλα κοπαναει το σασμαν συνεχεια. εχω κανει 400 χλμ και μου εχουν σπασει τα νευρα.

η μηχανη δεν καιει καθολου λαδι, παρα τα χιλιομετρα της, και την παω ταπα εδω στο νησι. πειτε μου κατι να βαλω μεσα, γιατι δεν ξερω τι να κανω. δεν βρισκω ακρη. δεν με νοιαζει το κοστος. απλα να δουλευει τελεια. ευχαριστω.
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #182 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 15:58:59 μμ »

Αν και δεν ξέρω τον κινητήρα σου, στο 650 μετά την αποτυχή προσαρμογή των Agip, βρήκα την υγειά μου με Motul 15-50 και τελευταία αλλαγή δοκίμασα στην ΙΤΤ τα Valvoline Durablend 10-40 και δεν έκαψε σταγόνα σχεδόν. Βέβαια, λέγεται ότι το χοντρότερο λάδι είναι καλύτερο για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

koykoy
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49



« Απάντηση #183 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 20:23:48 μμ »

μαλλον για Motul το κοβω. ας ελπισω να ηρεμησω. θα ακουσω βεβαια και τις αλλες γνωμες, αλλα κατα 90% παω στα motul. ευχαριστω πολυ..


Κοιταξα στην ιστοσελιδα της motul και λεει οτι καλυτερο για τα ΤΑ 600 ειναι το MOTUL 300V FACTORY LINE 10-40
Σκεφτομαι να βαλω το 15-50 της ιδιας σειρας. ακουω γνωμες.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 20:39:05 μμ από koykoy » Καταγράφηκε
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #184 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 03:09:56 πμ »

Τελικά είδα τα manual της Transalp και του SH150 η πρώτη το λάδι που παίρνει είναι ΜΑ(αναφέρομαι στο Πρότυπο JASO T 903) ενώ το δέυτερο ΜΒ όλα τα άλλα είναι ίδια. Αλήθεια πια η διαφορά στο ΜΑ και το ΜΒ; Όσοι από σας χρησιμοποιείτε λάδι 10-40 το καλοκαίρι στην Ελλάδα διαπιστώσατε κάποιο πρόβλημα;
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #185 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 13:03:10 μμ »

O οργανισμός JASO (Japanese Automotives Standards Organisation) κατατάσσει (εκτός των άλλων) και λάδια ειδικά για χρήση σε τετράχρονες μηχανές με υγρό συμπλέκτη.

"ΜΑ" σημαίνει κατάληλο για κινητήρες υψηλών τριβών και "ΜΒ" για χαμηλών τριβών.
Το ΤΑ κατατάσσεται στην "ΜΑ" κατηγορία. Κάποιοι σύγχρονοι κινητήρες ανήκουν στην "ΜΒ" κατηγορία.

Από τη στιγμή που ένα λάδι κατηγοριοποιείται ως "JASO MA", κάνει για το ΤΑ (ανεξάρτητα από το τί ΑPI είναι). Αρκεί να είναι "JASO MA" (που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το συμπλέκτη, πατινάρισμα κλπ).

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 13:08:44 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #186 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 14:59:43 μμ »


Φίλε κατ αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το κείμενο από το link που παραθέτεις με μπέρδεψε περισσότερο.

Αναφέρει λοιπόν ο τύπος στην αρχή ότι όσο ανεβαίνει το ιξωδες τόσο πιο παχύ είναι το λάδι. Επίσης όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πέφτει το ιξωδες δηλαδή τόσο πιο ρευστό γίνεται. Ωραία μέχρι εδώ.
Παρακάτω λέει ότι στα πολύτυπα λάδια ότι πχ στο 15w 50 όταν το λάδι είναι κρύο είναι 15άρι και όταν είναι ζεστό 50άρι...?
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το πιο πάνω, αφού τα λάδια γίνονται πιο ρευστα όταν ζεσταίνονται.
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #187 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 15:50:53 μμ »

Φίλε κατ αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το κείμενο από το link που παραθέτεις με μπέρδεψε περισσότερο.

Αναφέρει λοιπόν ο τύπος στην αρχή ότι όσο ανεβαίνει το ιξωδες τόσο πιο παχύ είναι το λάδι. Επίσης όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πέφτει το ιξωδες δηλαδή τόσο πιο ρευστό γίνεται. Ωραία μέχρι εδώ.
Παρακάτω λέει ότι στα πολύτυπα λάδια ότι πχ στο 15w 50 όταν το λάδι είναι κρύο είναι 15άρι και όταν είναι ζεστό 50άρι...?
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το πιο πάνω, αφού τα λάδια γίνονται πιο ρευστα όταν ζεσταίνονται.

Οι θερμοκρασίες αναφέρονται στο περιβάλλον, καθώς το ζητούμενο είναι  να έχει το λάδι ένα σωστό ιξώδες κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος (φάση κατά την οποία υφίστατε και τις περισσότερες φθορές) και όχι όταν αυτός έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....
Καταγράφηκε
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #188 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 16:08:48 μμ »

Οι θερμοκρασίες αναφέρονται στο περιβάλλον, καθώς το ζητούμενο είναι  να έχει το λάδι ένα σωστό ιξώδες κατά την εκκίνηση του κινητήρα, όταν αυτός είναι κρύος (φάση κατά την οποία υφίστατε και τις περισσότερες φθορές) και όχι όταν αυτός έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....

Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #189 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 16:30:34 μμ »

Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

Ουσιαστικά οι αριθμοί σου δίνουν το εύρος που το λάδι ΘΑ λειτουργήσει σωστά με τον κινητήρα κρύο Είναι από-έως Γιαυτό λέμε ότι στην Ελλάδα πού δεν έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες δεν έχει σημασία ένα λάδι π.χ 5W-50 Το 5W δεν θα το χρειαστείς ποτέ. Το 10W40 θα δουλέψει καλύτερα από το 10W30 με υψηλότερες εξωτερικές θερμοκρασίες. Στις χαμηλές (θερμοκρασίες) θα έχουν ίδια απόδοση................
Καταγράφηκε
takisd
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 241

TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY


« Απάντηση #190 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 22:18:29 μμ »

Ωραία. Αυτό έχει να κάνει με τον πρώτο αριθμό.
Με τον δεύτερο αριθμό τι γίνεται?
Και επανέρχομαι στο ερώτημα
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του 10W30 και του 10W40 ?
Γιατί δεν νομίζω να αναφέρονται οι αριθμοί 30 κ 40 να αναφέροντα σε εξωτερική θερμοκρασία, αφού και τώρα που έχει 25 βαθμούς μπορεί μέσα στην πόλη να σου ανεβεί στους 100 η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα
Οι αριθμοί αυτοί μας αναφέρουν την συμπεριφορά του λαδιού σε θερμοκρασία ίση ή μικρότερη από 0 C (που παγώνει το νερό ) και τη συμπεριφορά του σε θερμοκρασία βρασμού του νερού ( 100 C ).  ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ !
( δηλ. 15W50 δεν σημαίνει από 15C έως 50C θερμοκρασία περιβάλλοντος ! ).

Οσο πιό μικρός ο 1ος αριθμός ( π.χ 5w ) , τόσο πιό λεπτόρευστο παραμένει το λάδι στο κρύο, άρα δεν "πήζει" και κυκλοφορεί στο σύστημα, λιπαίνοντάς το.

Οσο πιό μεγάλος ο 2ος αριθμός ( π.χ 50 ) , τόσο πιό παχύρευστο παραμένει το λάδι στη ζέστη ( άρα δεν γίνεται αραιό-"λεπτό" σαν νερό ) και επομένως συνεχίζει να λιπαίνει σωστά το σύστημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2009, 22:20:52 μμ από takisd » Καταγράφηκε

Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #191 στις: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 00:57:41 πμ »

O οργανισμός JASO (Japanese Automotives Standards Organisation) κατατάσσει (εκτός των άλλων) και λάδια ειδικά για χρήση σε τετράχρονες μηχανές με υγρό συμπλέκτη.

"ΜΑ" σημαίνει κατάληλο για κινητήρες υψηλών τριβών και "ΜΒ" για χαμηλών τριβών.
Το ΤΑ κατατάσσεται στην "ΜΑ" κατηγορία. Κάποιοι σύγχρονοι κινητήρες ανήκουν στην "ΜΒ" κατηγορία.

Από τη στιγμή που ένα λάδι κατηγοριοποιείται ως "JASO MA", κάνει για το ΤΑ (ανεξάρτητα από το τί ΑPI είναι). Αρκεί να είναι "JASO MA" (που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το συμπλέκτη, πατινάρισμα κλπ).


Ευχαριστώ πολύ Χρήστο διαφωτιστικός όπως πάντα, μια ακόμη ερώτηση, το ΜΒ είναι το ίδιο με το ΜΑ2 ή όχι; Κάποιο καλό λάδι για scooter (συγκεκριμένα το SH150) σε ΜΒ έχετε να μου προτείνετε;
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #192 στις: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 03:53:05 πμ »

Οι αριθμοί αυτοί μας αναφέρουν την συμπεριφορά του λαδιού σε θερμοκρασία ίση ή μικρότερη από 0 C (που παγώνει το νερό ) και τη συμπεριφορά του σε θερμοκρασία βρασμού του νερού ( 100 C ).  ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ !
( δηλ. 15W50 δεν σημαίνει από 15C έως 50C θερμοκρασία περιβάλλοντος ! ).

Οσο πιό μικρός ο 1ος αριθμός ( π.χ 5w ) , τόσο πιό λεπτόρευστο παραμένει το λάδι στο κρύο, άρα δεν "πήζει" και κυκλοφορεί στο σύστημα, λιπαίνοντάς το.

Οσο πιό μεγάλος ο 2ος αριθμός ( π.χ 50 ) , τόσο πιό παχύρευστο παραμένει το λάδι στη ζέστη ( άρα δεν γίνεται αραιό-"λεπτό" σαν νερό ) και επομένως συνεχίζει να λιπαίνει σωστά το σύστημα.


Λοιπόν φίλε νομίζω ότι βρήκα ποια είναι η ορολογία για αυτα τα νούμερα.
Πχ το λάδι 15W 50. Το πρώτο νούμερο 15W σημαίνει ότι το λάδι στους 0 βαθμούς είναι το ίδιο με το 15άρι μονότυπο (γνωστό άλλωστε).
Το 50 ΔΕΝ σημαίνει ότι στους 100 βαθμούς το λάδι γίνεται 50άρι, αλλά ότι συμπεριφέρεται ΣΑΝ το μονότυπο 50άρι.
Δηλαδή στους 100C έχει την ρευστοποίηση που θα είχε ένα μονοτυπο 50άρι.

Δεν ξέρω αν αυτό που λέω είναι σωστό.
Chris περιμένω την άποψη σου επ' αυτού
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #193 στις: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 10:01:52 πμ »

Σωστά, μόνο που το πρώτο συνθετικό (15W) δεν κατηγοριοποιείται σε κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία αλλά αυτή είναι ανάλογη με το ιξώδες (0W σε −35°C, 5W σε −30°C, 10W σε −25°C, κλπ). Πάντως γενικά δείχνει τη συμπεριφορά του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες (αυτό είναι το σημαντικό).

Γενικά τα πολύτυπα λάδια έχουν μέσα πρόσθετα που αλλάζουν το ιξώδες και τη συμπεριφορά του λαδιού ανάλογα με τη θερμοκρασία. Το ευπαθές σημείο είναι ότι τα πρόσθετα "εξασθενούν" πιο γρήγορα από το ίδιο το λάδι.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 10:13:59 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308


« Απάντηση #194 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:23:51 μμ »

Απ' όσα διάβασα κατέληξα να πάρω τα Valvoline durablend 10-40W.

Καταρχήν μια γενική ερώτηση. Πως καταλαβαίνετε αν το λάδι "κάθισε" ή όχι καλά στον κινητήρα; Πως δηλαδή κάποιος συγκρίνει 2 λάδια και λέει αυτό είναι καλύτεροι απο το άλλο; Έβαλα πέρσυι τον αύγουστο της Agip 10-40W λάδι. Μέχρι σήμερα έχω αντικαταστήσει 400ml περίπου και έχω κάνει 7000km.

Και κάτι ακόμα. Μαγαζιά με ποικιλία στα λάδια στη Θεσ/νικη που υπάρχουν; Απο που παίρνετε γενικά;
Καταγράφηκε
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #195 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:27:17 μμ »

Απ' όσα διάβασα κατέληξα να πάρω τα Valvoline durablend 10-40W.

Καταρχήν μια γενική ερώτηση. Πως καταλαβαίνετε αν το λάδι "κάθισε" ή όχι καλά στον κινητήρα; Πως δηλαδή κάποιος συγκρίνει 2 λάδια και λέει αυτό είναι καλύτεροι απο το άλλο; Έβαλα πέρσυι τον αύγουστο της Agip 10-40W λάδι. Μέχρι σήμερα έχω αντικαταστήσει 400ml περίπου και έχω κάνει 7000km.

Και κάτι ακόμα. Μαγαζιά με ποικιλία στα λάδια στη Θεσ/νικη που υπάρχουν; Απο που παίρνετε γενικά;

Φίλε μου εγώ με Repsol ξεπέρασα τα 6000χλμ. και δεν έβαλα σταγόνα συμπλήρωμα τώρα έχω κάνει και την δεύτερη αλλαγή (5800) γενικά πάντως για τα Agip από φίλο μηχανικό δεν άκουσα και τα καλύτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 14:01:31 μμ από olmega » Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #196 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:54:11 μμ »

Λίγο άδικη η σύγκριση, αφού του Αλέξη είναι καινούριο ΤΑ700 και του φίλου μας 600άρι.

Ως απάντηση σε αυτό που ρώτησες, δες κυρίως:
- Αίσθηση κιβωτίου
- Κατανάλωση λαδιού

Για καλές τιμές δες και www.trade-wind.gr (αποστολή σε όλη την Ελλάδα)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 13:57:21 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #197 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 14:00:14 μμ »

Ουπς συγγνώμη μπερδεύτηκα νόμιζα ότι μιλούσαμε για 700άρι δεν το πρόσεξα.
Για Θεσσαλονίκη αν πας σε ένα μοτο-μάγαζο θα βρεις τα λάδια που ζητάς και αν δεν τα έχει ετοιμοπαράδοτα στα φέρνει συνήθως.
Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #198 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 14:14:33 μμ »

Φίλε μου εγώ με Repsol ξεπέρασα τα 6000χλμ. και δεν έβαλα σταγόνα συμπλήρωμα τώρα έχω κάνει και την δεύτερη αλλαγή (5800) γενικά πάντως για τα Agip από φίλο μηχανικό δεν άκουσα και τα καλύτερα.

Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !

Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #199 στις: Δευτέρα 15 Ιούνιος 2009, 14:21:31 μμ »

Εγώ τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!

Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο…. 
Μακριά από Agip    !



μια απο τα ιδια για τα agip,μου τα προτεινε ο μηχανικος μου για δοκιμη,ενω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol (μονο αυτα εβαζα)ακους περισσοτερους θορυβους απο το μοτερ-σασμαν.στην επομενη αλλαγη σε 500 περιπου χιλιομετρα ΞΑΝΑ CASTROL!!!
επισης αριστα ορυκτελαια ειναι τα ipone αλλα δυστηχως δεν τα φερνει ο μαστορας... Cry
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 42 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!