Ειμαι μουσκεμα ιδρωμενος, ορθιος συνεχως στα μαρσπιε και ανεβαινω το απιστευτα δυσκολο ανηφορικο δρομακι/μονοπατι που αρχιζει σχετικα κοντα στο Κορωπι και ανεβαινει προς τον βατο χωματοδρομο που βγαζει ψηλα, κοντα στις κεραιες. Καβαλαω κοτρωνια, αποφευγω οσο μπορω το λουκι απο τα νερα που χασκει βαθυ στη μεση, καβαλαω πεσμενα κλαδια και φυσικα δεν κλεινω το γκαζι στο αρκετα ανηφορικο και σαθρο πετρομονοπατι για "κανεναν και τιποτα". Το XLRακι με τα Conti TKC80 ειναι στο στοιχειο του και με βγαζει ασπροπροσωπο, οι δε αναρτησεις του καταπινουν τα κοτρωνια και με εκπλησουν γι'ακομη μια φορα, ας ειναι καλα η αναβαθμιση πριν κανα δυο χρονια (Κ-shock rebuild πισω, σεταρισμα πηρουνιου με λαδι ..16.33). Αλλα που και που σηκωνω το βλεμα για να δω αν το XLV650 τα καταφερνει κι'αυτο σ'αυτο το πανδυσκολο στραμπουλιγμενο ανηφορικο πετρομονοπατι. Και μονο που βλεπω την κατασταση του μονοπατιου πιο μακρια σκιαζομαι
ή θα πεσει λεω ή θα χρειαστει να το γυρισουμε, και πως?? Ευτυχως ειμαστε δυο, κατι θα γινει. Αλλα το χοντρουλο XLV650 δεν καταλαβαινει τιποτα, ανεβαινει με μια πιο μονολιθικη γραμμη απο το δικο μου (δεν μπορει να κανει κι'αλλιως), ο αναβατης του τρωει κλαδια στη μαπα, καβαλαει κι'αυτο τα κοτρωνια με τις σαφως σκληροτερες και με μικροτερη διαδρομη αναρτησεις αλλα επισης αρκετα ενδοτικες και τελικα τα βγαζει περα
Οταν σταματαμε πιο πανω σε ενα λιγοτερο αποτομο σημειο (λεμε τωρα, παλι ανηφορα του κερατα) με λιγη σκια κοντα στο τελος του μονοπατιου, βγαζουμε και οι δυο αναρθρες πολεμικες κραυγες φοβερης ευχαριστησης
γιουχουουου, ουαουουου, δε μασαμεεε!!
Και βγαινουνε και δυο φραπεδακια να χτυπηθουν με δυο μπουκαλακια κρυο νερο για να γουσταρουμε
Ολα αυτα την περασμενη Παρασκευη 7 Ιουνιου, ενα αρκετα ζεστο απογευμα. Και δεν θα ητανε και τιποτα φοβερα σπουδαιο αν το μπροστινο XLV650 ητανε το χωματοφτιαγμενο του konkost με τον εμπειρο και παλαβωμενο πουρο-ντουρο οδηγο του
Αλλα ελα που ειναι το τελειως μαμα μηχανακι του λιγοτερο εμπειρου αλλα επισης παλαβωμενου - και με αγνοια του κινδυνου - Διαμαντη με ενα απλο σεταρισμα στο μπροστινο (λαδια και αποστατες προφορτισης, που χρειαζονται για τα κιλα του Διαμαντη
) και το κυριωτερο: ΛΑΣΤΙΧΑ ANAKEE!!!
Μπραβο ρε Διαμαντη αλλα και ΜΠΡΑΒΟ Transalp
το μηχανακι δεν μασαει με τιποτα και με εξεπληξε γι'ακομη μια φορα
Μολις κατεβασω το δικο μου στην Ελλαδα θα κρατησω τα Sahara για να ξυνω και στην ασφαλτο, τελικα δεν χρειαζονται τακουνατα Conti το καλοκαιρι που δεν εχει λασπες, το χειμωνα ναι
Ειχαμε ξεκινησει πιο νωρις απο πανω απο τις κεραιες και ψαχναμε να κατεβουμε προς Κορωπι για να βρουμε αυτο το μονοπατι που τοχαμε ξανακανει παλι περσι με τον Διαμαντη και τον Gonzo παρεα, αλλα πιο νωρις. Και ητανε και τοτε αρκετα δυσκολο και ο Διαμαντης ειχε και παλι (τα ιδια?) Anakee αλλα οι φετεινες βροχες το μαμισανε και το κανανε σουπερ-παν-δυσκολο. Και επισης ξεκινωντας και ψαχνοντας να το βρουμε χαθηκαμε και μπηκαμε σε ενα ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΠΑΣΤΗΡΙ που ητανε και παλι απολυτη ηδονη, με τα χερια να δουλευουν σαν να κρατανε κομπρεσερ και τα γονατα να παιζουν ρολο δευτερου αμορτισερ. Διαμαντη, πως θα γινει να "ξαναχαθουμε" και να το βρουμε παλι αυτο το φανταστικο δρομο-σπαστηρι που ειναι αρκετα ψηλα αν θυμαμαι καλα??
Στο γυρισμο το γλεντησαμε και παλι ανεβαινοντας ψηλα στις κεραιες, σταση για κανα δυο φωτογραφιες και κοιτωντας το ρολογι διαπιστωνω οτι παει το απογευμα, ειναι 6:35 και στις 7 αρχιζει το ματς Πολωνια Ελλαδα
Βουρ για κατω λοιπον σε ρυθμο ειδικης, αφηνω τον Διαμαντη να φυγει λιγο μπροστα για να μη μου μυριζει η εξατμιση του και κατεβαινω αερα-πατερα. Αλλα ελα που δεν ξερω καλα τον δρομο και στη στροφη πριν την Καλοπουλα μπαινω με πολλα και με κοβει κρυος ιδρωτας
Για μια στιγμη φανταζομαι το XLR και μενα να κουτρουβαλανε πανω στα (ευτυχως αδεια) τραπαζακια της Καλοπουλας απο κατω, βαζω ποδι κατω και φρεναρω πανω στη στροφη, το XLR φευγει πλαγια και με τους δυο τροχους αλλα περισοτερο το πισω και "υπερστρεφοντας" διορθωνω και μπαινω στη στροφη super-motard style, phew!!
Λοιπον Διαμαντη, κανονισε επαναληψη, ιδιως να βρουμε το σπαστηρι
ΥΓ Σε καποια στιγμη ο Διαμαντης: "εδω λεει ορειβατικο μονοπατι, παμε?" Εγω "φυσικα μεσα"
Σταματησαμε πιο πανω, πηγα λιγο παραπανω και ειδα οτι δεν εβγαινε με τιποτα, ευτυχως ο Διαμαντης γυρισε το χοντρο-Transalp χωρις προβλημα. Μη μασας Διαμαντη, προτεινω την επομενη φορα με φουλ στρηταδικα να βολευουν και στην πιστα
μονο που δεν βγαινουν σε διαστασεις ΤΑ600/650