Hellas Transalp Forum

Δεν γυρίζει ελεύθερα ο εμπρός τροχός.

γκ · 12800

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:29:46 πμ
Στις 30.000 περίπου χιλιόμετρα άρχισε να παίζει πολύ ο δείκτης του κοντέρ. Είπα να καθαρίσω και να γρασάρω τον ατέρμονα μήπως και πάρει κάποια παράταση. Όντως το γιατροσόφι έπιασε και μετά άλλες 6.000 χιλιόμετρα ο δείκτης είναι σταθερός.
Όταν είχα το μπροστινό στον αέρα όμως, παρατήρησα ότι ο τροχός δεν γύριζε ελεύθερα! Υπέθεσα ότι το νύχι που έχουν κάνει από τη φθορά οι δίσκοι αγκαλιάζουν τα τακάκια και δημιουργείται κάποια τριβή. Όταν μοντάρισα όμως τον τροχό, γύριζε ελεύθερα και δεν έδωσα συνέχεια.
Τώρα στις 36.000 χιλιόμετρα αισθάνομαι να μη ρολάρει ελεύθερα η μηχανή - πλησιάζοντας ένα κόκκινο φανάρι ας πούμε - ή όταν ξεπαρκάρω σπρώχνοντας καβάλα. Απομάκρυνα τα τακάκια χώνοντας ένα κατσαβίδι, αλλά τίποτα. Μετά από λίγο ο τροχός πάλι γυρίζει ελεύθερα!
Οι δίσκοι δεν είναι στραβοί.
Το σφίξιμο του τροχού είναι συνεχές χωρίς θόρυβο.
Δεν υπάρχει ένδειξη μαγκώματος ρουλεμάν.
Τι συμβαίνει γιατροί μου;;;; 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:32:44 πμ
Μηπως τα φρενα θελουν εξαερωση ισως δεν εχουν επαναφορα μετα την χρηση και φρεναρουν ..
.. ή μαγκωνουν οι δαγκανες και θελουν καθαρισμα ..
« Last Edit: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:58:51 πμ by παλτακης »




Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #2 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:34:29 πμ
γιαννη ποτε αλαξες τα υγρα ? μηπως εφτασε η ωρα να αλαξεις υγρα?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:35:38 πμ
Αστραπή είσαι Παναγιώτη....ευχαριστώ θα το κοιτάξω.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #4 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 10:37:04 πμ
γιαννη ποτε αλαξες τα υγρα ? μηπως εφτασε η ωρα να αλαξεις υγρα?
Δεν σας προλαβαίνω, τα υγρά τα αλλάζω κάθε δυο χρόνια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #5 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 11:42:31 πμ
Aπο τα φρενα (δαγκανες,υγρα,δισκοι) παντως δεν ειναι γιατι:
Quote
απομάκρυνα τα τακάκια χώνοντας ένα κατσαβίδι, αλλά τίποτα. Μετά από λίγο ο τροχός πάλι γυρίζει ελεύθερα!
Οι δίσκοι δεν είναι στραβοί.
Το σφίξιμο του τροχού είναι συνεχές χωρίς θόρυβο.
Και εφοσον αφου απομακρυνες τα τακακια  και σου το ξανακανει χωρις να πατησεις καθολου μπροστα φρενο
Αρα παμε στο συστημα ατερμονα (πιθανο) -ντιζα (πιθανο)-κοντερ(απιθανο) ή στα ρουλεμαν Κυκλοφορησε το λιγο χωρις την ντιζα μηπως ειναι αυτη ο ενοχος
 
« Last Edit: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 11:49:50 πμ by konkost »



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #6 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 12:15:39 μμ
Aπο τα φρενα (δαγκανες,υγρα,δισκοι) παντως δεν ειναι γιατι:Και εφοσον αφου απομακρυνες τα τακακια  και σου το ξανακανει χωρις να πατησεις καθολου μπροστα φρενο
Αρα παμε στο συστημα ατερμονα (πιθανο) -ντιζα (πιθανο)-κοντερ(απιθανο) ή στα ρουλεμαν Κυκλοφορησε το λιγο χωρις την ντιζα μηπως ειναι αυτη ο ενοχος
 

Συμφωνώ κ επαυξάνω. Πιο πιθανό είναι να φταίει η ντίζα παρά τα υγρά των φρένων.


Παύλος Καρούμπης


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Τρίτη 09 Νοέμβριος 2010, 16:42:14 μμ
Ευχαριστώ! Τώρα γυρίζει ελεύθερα, οπότε δεν κάνω τίποτα. Όταν το ξανακάνει, θα βγάλω διαδοχικά την ντίζα και τις δαγκάνες, να δω πότε θα ελευθερωθεί.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


neknovios

  • Guest
Reply #8 on: Παρασκευή 18 Φεβρουάριος 2011, 02:46:21 πμ
Αρπάζω την ευκαιρία να θέσω και το δικό μου (ίδιο) πρόβλημα! :-[
Από τη στιγμή που πήρα από την αντιπροσωπεία το ΤΑ700 δεν γύριζε εντελώς ελεύθερα ο μπροστινός τροχός. Εγώ προσωπικά τον έλυσα και τον ξανατοποθέτησα αλλά τίποτα >:(.
Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία και σε συνεργείο η απάντηση ήταν ότι ίσος φταίνε οι μεγάλες δαγκάνες και ότι θα στρώσει, κάτι που δεν έγινε αφού τώρα έχω αισίως κοντά στα 10.000 χλμ ???.
Σημειώνω ότι βρίσκει αντίσταση σε όλο το μήκος του δίσκου οπότε δεν πιστεύω να είναι στραβοί οι δίσκοι. Έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα στο ΤΑ700ΑΒS του; Ευχαριστώ!



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #9 on: Παρασκευή 18 Φεβρουάριος 2011, 10:26:13 πμ
Δοκιμασες (γιατι η αντιπροσωπεια μαλλον δε μπηκε στον κοπο....) να απομακρυνεις τα τακακια/μεγαλωσεις το κενο τους απο τις δισκοπλακες και να γυρισεις τη ροδα?




neknovios

  • Guest
Reply #10 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 00:45:05 πμ
Δοκιμασες (γιατι η αντιπροσωπεια μαλλον δε μπηκε στον κοπο....) να απομακρυνεις τα τακακια/μεγαλωσεις το κενο τους απο τις δισκοπλακες και να γυρισεις τη ροδα?
Πώς γίνεται αυτό;
Με ένα ίσιο κατσαβίδι με τις λίγες γνώσεις που έχω;
Και αν το κάνω δεν θα ξαναεπανέλθουν τα τακάκια στην αρχική τους θέση όταν πατήσω το φρένο;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 17:24:34 μμ
Και αν το κάνω δεν θα ξαναεπανέλθουν τα τακάκια στην αρχική τους θέση όταν πατήσω το φρένο;
Θα κάνεις τη δοκιμή πριν πατήσεις φρένο.
Στη δική μου περίπτωση μετά από καθάρισμα των εμβόλων με WD 40, ο τροχός γυρίζει ελεύθερα. Η δική σου μηχανή όμως είναι καινούρια. Κάτι άλλο φταίει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 18:14:41 μμ
Πώς γίνεται αυτό;
Με ένα ίσιο κατσαβίδι με τις λίγες γνώσεις που έχω;
Και αν το κάνω δεν θα ξαναεπανέλθουν τα τακάκια στην αρχική τους θέση όταν πατήσω το φρένο;


Όπως το ανάφερες!! Με ένα κατσαβίδι άνοιξε λίγο τα τακάκια  και περίστρεψε τον τροχό. Είναι οκ;

Εννοείται δεν θα πατήσεις φρένο....

Τσέκαρε μετά και στο κέντρο του άξονα σου τυχόν κωλύματα.....



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #13 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 18:27:53 μμ
Οχι με κατσαβιδι...




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #14 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 18:30:29 μμ
Με ένα ίσιο κατσαβίδι, χωρίς να τραυματίσεις την πάστα, Γιώργο δεν νομίζω να υπάρχει θέμα....... ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline σασακος

  • η ζωη ειναι μικρη οχι τα ονειρα μου
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 442
Reply #15 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 20:08:47 μμ
το προβλημα σου μου φερνει στο μυαλο αστοχια υλικου στον μπροστινο τροχο σου.ειτε ελλατωματικη δισκοπλακα,ειτε δαγανες και τακακια η η σφηνα του τροχου εχει κληση,σαφος εχεισ εγγυηση και καλο θα ειναι να επιμεινεις για επισκευη και στην τελικη αντικατασταση..



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #16 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2011, 21:21:00 μμ
Με ένα ίσιο κατσαβίδι, χωρίς να τραυματίσεις την πάστα, Γιώργο δεν νομίζω να υπάρχει θέμα....... ;)

Λοιπον εγω κανω το εξης.... [Ως γνωστον το ενα τακακι (το εσωτερικο) ειναι "σταθερο" πανω στη δαγκανα ενω το αλλο (το εξωτερικο) κινειται οταν πιεζεται απο τα εμβολα της δαγκανας.]... πιεζω τη δαγκανα προς το μεσα του τροχου, οποτε το "κινητο" τακακι πιεζεται στη δισκοπλακα και σπρωχνει τα εμβολα προς τα μεσα... το νιωθεις οπως κινειται... Ετσι μεγαλωνει το κενο αναμεσα σε τακακια κ δισκοπλακα....
Το ιδιο κανω και οταν θελω να αλλαξω τακακια και θελω να βγαλω τη δαγκανα και να αφαιρεσω τα παλια....




neknovios

  • Guest
Reply #17 on: Κυριακή 20 Φεβρουάριος 2011, 16:22:42 μμ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, με βοήθησαν πολύ οι συμβουλές και η συμπαράσταση σας :eusa_clap:.
Έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι κάτι τρέχει με τους δίσκους και τα τακάκια και κατά 95% φταίνε οι δίσκοι :'(.
Επίσης για κακή μου τύχη στο νησί που είμαι η HONDA έχει μόνο πωλήσεις και όχι service οπότε βγάλσιμο οι δίσκοι, σφυράκι και ας είναι καλά τα χεράκια μου :P.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #18 on: Κυριακή 20 Φεβρουάριος 2011, 18:54:28 μμ
... οπότε βγάλσιμο οι δίσκοι, σφυράκι και ας είναι καλά τα χεράκια μου :P.


Μήπως να το ξανασκεφτόσουν με το σφυράκι ?




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #19 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 00:48:02 πμ
Αν φταινε οι δισκοι -λογικα θα εχουν/εχει στραβωσει- η ροδα θα "πιανει" και θα φρεναρει σε συγκεκριμενα σημεια του δισκου... επισης μπορει και στο φρεναρισμα να το καταλαβαινεις...

Αλλα οντως το σφυρακι τι το θες? δεν υπαρχει περιπτωση να τον ..σφυριλατησεις το δισκο και να ισιωσει....




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #20 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 13:35:49 μμ
τι θα κανεις με το σφυρι ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #21 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 13:52:23 μμ
τι θα κανεις με το σφυρι ?


Ωχ, φταίει το σαμάρι και βαράμε το γαϊδούρι το έπαθε ο φίλος….βλέπω να το πλακώνει όλο το μηχανάκι με το σφυρί!


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #22 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 15:10:37 μμ
Φίλε αν έχουν στρεβλώσει οι δίσκοι σου, μετά απο μια βόλτα ΧΩΡΙΣ να πατήσεις μπροστινό για να σταματήσεις, και δείς - ακουμπήσεις τους μπροστινούς σου δίσκους σίγουρα θα αισθανθείς μια θερμότητα, ίσως και να καίνε. Αν είναι χλιαροί ΔΕΝ είναι απ αυτό...

Με προσοχή μην καείς ....

Τσέκαρε τα τακάκια σου, αν είναι σωστά τοποθετημένα...   η αν βρίσκουν πάνω στον τροχό...


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #23 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 15:12:44 μμ
Φίλε το σφύράκι δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα. Κάπως αλλιώς θα φτιάχνει. Δείξε υπομονή.



neknovios

  • Guest
Reply #24 on: Δευτέρα 21 Φεβρουάριος 2011, 15:56:01 μμ
Φίλε το σφύράκι δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα. Κάπως αλλιώς θα φτιάχνει. Δείξε υπομονή.
Μάλον έχετε δίκιο ;D