Τελικά δεν είναι πολύ διαφορετικό από τη φωτοσοπιά.
Για να έχομε σοβαρή άποψη και οι μεν και οι δε, θα πρέπει να γνωρίζομε ακριβώς το βάρος. Αν ήθελα ποτέ μηχανή 350 κιλών θα έπερνα Harley ή Valkyrie όχι on off.
Ας μην αρχίσομε τις αρλούμπες ότι η Honda αντέγραψε τον άξονα, γιατί υπάρχουν και οι αντιαρλούμπες ότι η BMW αντέγραψε την αλυσίδα. Ψηφίζω πάντως (με τα δυό χέρια) το δίμπρατσο της Yamaha, αλλά η Ηonda έχει πατεντάρει το μονόμπρατσο (είναι πιά ελεύθερη η πατέντα) και δεν εγκαταλείπει το παιδί της. Ας ελπίσομε να μην εγκαταλείπει και ο άξονας τους πιστούς της Honda.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!