Hellas Transalp Forum

Honda 2011 Παρουσίαση νέων μοντέλων...

Yianni · 36767

Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #50 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 20:14:09 μμ
Κανείς μα κανείς όμως δεν αναφέρει και την ανάσταση μιας κατηγορίας που είχε δημιουργήσει μία και μόνο μία μηχανή μέχρι το 2002. Και αυτή δεν είναι άλλη από την CBR 600F. Tο CBR 600F ξαναβάζει στο παιχνίδι τα sport 600 σαν μοτοσυκλέτες που μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα από track-days, δηλαδή να φορτωθούν και να ταξιδέψουν.
Και είναι νομίζω αυτό ακριβώς που απαιτεί η εποχή . Το CBR 6000F  θυμίζει τις εποχές που η Μαμά HONDA κυριαρχούσε στα όνειρα των νέων και των μέσων αγοραστών (μεταξύ και εμένα). Ελπίζω  με μια καλή τιμή να προκαλέσουν το ερέθισμα για πιο απολαυστικές, χρηστικές, καθημερινές μοτοσυκλέτες.

                                                     

http://www.0300.gr/admin/uploads/CBR%20600F%20GALLERY.pdf


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #51 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 20:38:11 μμ
Μια συγκριτική φωτό ανάμεσα στα δύο γιαπωνέζικα μαστόδοντα!!!! ;D ;D ;D
                         
                                       

 Δεν έχουν και μεγάλες διαφορές!!!!!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #52 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 22:54:29 μμ
Δηλαδή όλοι αντιγράφουν την bmw ενώ αυτή δεν αντιγράφει. Μήπως το gs μοιάζει λίγο με το dr big 750-800. Ή μήπως ο άξονας και οι βαλίτσες αλουμινίου είναι γερμανική πατέντα; Το ζητούμενο του συνειδητοποιημένου αγοραστή σε αυτές τις μηχανές των 16.000 + είναι η αξιοπιστία και οι τεχνολογικές καινοτομίες και όχι τα γκάτζετ και το ίματζ.

Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο :2hysterical:

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #53 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 23:02:27 μμ
Τόσα χρόνια το φτερό (ρύγχος) όλοι το σνομπάρανε…και τώρα κοιτάνε όλοι να αντιγράψουνε τα πάντα…
Μέχρι και τα κάγκελα με τα προβολάκια κάνανε ίδια….τους έχει πιάσει σχεδιαστικό αλσχάιμερ όλους αυτούς.

Περι διαφορικού πριν λίγα χρόνια για όλους ήταν προβληματικό για μηχανή, τώρα το δείχνουν για κατόρθωμα….



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


tranten

  • Guest
Reply #54 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 23:14:21 μμ
xj650
xs 1100
v max 1200
cx 500
cx 650

οκ, δεν ειναι dual purpose οποτε μπορεις να ξυρισεις τον μισο.το ενα κ@@@μερι που λεμε... :2hysterical: :2hysterical:



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #55 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 23:21:25 μμ
Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο :2hysterical:

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.


1. Υamaha Townmate
2. .........
3. .........
4. .........
5. .........



Για να γράψει και κανένας άλλος.........



babisku

  • Guest
Reply #56 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 09:02:50 πμ
Είναι εντυπωσιακή η προσπάθεια που γίνεται σε αυτό και σε άλλα φόρουμ να υπερασπιστεί ο τίτλος της 1200 gs ως το καλύτερο ον οφ και γενικότερα όλα τα σύγχρονα μοντέλα της bmw. Εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χλμ στους κατόχους αλλά μήπως όλα αυτά γίνονται για να πείσουν εμάς αλλά κυρίως τους εαυτούς τους για την ακριβοπληρωμένη επιλογή τους; Όσον αφορά την αντιγραφή δεν έχει τόσο σημασία η ίδια η καινοτομία όσο η πετυχημένη και απροβλημάτιστη εφαρμογή της. Έτσι πολύ σωστά το dr big έφερε το μπροστινό φτερό στην κατηγορία αλλά η gs το καθιέρωσε. Αντίστοιχα όμως ο άξονας του Ιάπωνα (θυμόσαστε κάτι παπιά της Yamaha) είναι προτιμότερος από τον γερμανικό (δείτε σε σαιτ της Ελλάδας και του εξωτερικού για ανεξήγητα σπασμένους άξονες και ποσοστά "αστοχίας" υλικού). 



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #57 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 10:12:00 πμ

1. Υamaha Townmate
2. .........
3. .........
4. .........
5. .........



Για να γράψει και κανένας άλλος.........
Αυτό δε μετράει. Είναι triple purpose ...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #58 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 11:02:47 πμ
Τελικά δεν είναι πολύ διαφορετικό από τη φωτοσοπιά.
Για να έχομε σοβαρή άποψη και οι μεν και οι δε, θα πρέπει να γνωρίζομε ακριβώς το βάρος. Αν ήθελα ποτέ μηχανή 350 κιλών θα έπερνα Harley ή Valkyrie όχι on off.
Ας μην αρχίσομε τις αρλούμπες ότι η Honda αντέγραψε τον άξονα, γιατί υπάρχουν και οι αντιαρλούμπες ότι η BMW αντέγραψε την αλυσίδα. Ψηφίζω πάντως (με τα δυό χέρια) το δίμπρατσο της Yamaha, αλλά η Ηonda έχει πατεντάρει το μονόμπρατσο (είναι πιά ελεύθερη η πατέντα) και δεν εγκαταλείπει το παιδί της. Ας ελπίσομε να μην εγκαταλείπει και ο άξονας τους πιστούς της Honda.
 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #59 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 11:04:29 πμ
+647 again... ;D
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΣΑΣ............... :2hysterical:
Αρκεί να μας το επιτρέψει η Honda παρέχοντας ανταλλακτικά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #60 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 11:11:38 πμ
Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο :2hysterical:
Το ότι το Big ήταν άσκημο και αποτυχημένο δεν σημαίνει ότι δεν ήταν το πρώτο και ότι δεν αντιγράφτηκε. Βέβαια το ρύγχος εξακολουθεί να είναι το ίδιο άσκημο και στις GS....  η δύναμη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Το ίδιο πράγμα που στο Big ήταν έκτρωμα, στις GS έγινε όμορφο και πρωτοποριακό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #61 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 13:54:40 μμ
Αρκεί να μας το επιτρέψει η Honda παρέχοντας ανταλλακτικά.

Λες ? Εδώ βρίσκεις ακόμα για τα C50...

Βασικά στα επόμενα χρόνια το δίλλημά μας θα είναι να αλλάξουμε τις μηχανές μας για κάτι σύγχρονο, παρόλο που οι δικές μας ανάγκες δεν θα έχουν ξεφύγει από αυτά που μας καλύπτει σήμερα το ΤΑ. (η μετριοπαθής παράμετρος)

Θεωρώ πιθανό ένα 800 στην κατοχή μου τα επόμενα χρόνια. (η αισιόδοξη παράμετρος)

Αλλά είναι νωρίς ακόμα για να κρίνουμε αυτά που δεν τα έχουμε δει από κοντά. (η ρεαλιστική παράμετρος)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



tranten

  • Guest
Reply #62 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 14:19:32 μμ


Βασικά στα επόμενα χρόνια το δίλλημά μας θα είναι να αλλάξουμε τις μηχανές μας για κάτι σύγχρονο, παρόλο που οι δικές μας ανάγκες δεν θα έχουν ξεφύγει από αυτά που μας καλύπτει σήμερα το ΤΑ. (η μετριοπαθής παράμετρος)

Θεωρώ πιθανό ένα 800 στην κατοχή μου τα επόμενα χρόνια. (η αισιόδοξη παράμετρος)

Αλλά είναι νωρίς ακόμα για να κρίνουμε αυτά που δεν τα έχουμε δει από κοντά. (η ρεαλιστική παράμετρος)

+650 ;)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #63 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 15:54:25 μμ
Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο :2hysterical:

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.

πρόσεξε γιατί στο προηγούμενο είχες βάλει το κεφάλι σου...



The HONDA XLV 750 R (RD01) was sold in Europe (but not the UK) from 1983 to 1986. An updated version (RF) was sold for the last year of productions with minor engine improvements. Despite appearances, the XLV was never intended as a ‘true’ off road bike. Instead it was styled in the ‘theme’ of a Paris-Dakar XL600 race bike. Honda obviously saw the popularity of the Dakar race and thought it could attract buyers with a road bike that looked like it promised adventure. In much the same way BMW’s R1200GS is sold today.

Να μη μιλήσω για τις διπλές τάπες στο ρεζερβουάρ ...


σε τελική ανεβοκατέβαζες το μοτέρ σε 10 λεπτά.



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #64 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 16:12:42 μμ
Το ρυγχος του συμπαθους "Μπιγκουλα" - DR , αλλά και των GS δεν αποτελει μονο ασκήσεις desigh, αλλά και απαραίτητο αξεσουαρ οταν οι απανταχου πολυπληθεις κυνηγοι της περιπέτιας βουτήξουν σε τίποτα λασπουριές και αναγκαστούν να αφαιρέσουν τα φτερά του εμπρόσθιου τροχού που έχει στομωσει.

Τότε το ρύγχος θα αναλάβει να "μαζέψει" κατά καποιον τρόπο οτι φεύγει από τον τροχό με κατεύθυνση το κράνος του οδηγού.
Κάτι σαν τα φτερά τον καθαρών, σταθερά όμως τοποθετημένα για λόγους αεροδυναμικής στις ταχύτητες που μπορεί να επιτύχει ένα μεγα on - OFF.

Το οτι προσθέτουν μια νότα "αγριάδας" (και αυτό ακριβώς επιδιώκουν οι σχεδιαστές σήμερα) που έλκει ορισμένους υποψήφιους αγοραστές που ποτέ δεν σχεδιάζουν να πατήσουν χώμα είναι άλλο θέμα.




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #65 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 16:31:30 μμ
πρόσεξε γιατί στο προηγούμενο είχες βάλει το κεφάλι σου...



The HONDA XLV 750 R (RD01) was sold in Europe (but not the UK) from 1983 to 1986. An updated version (RF) was sold for the last year of productions with minor engine improvements. Despite appearances, the XLV was never intended as a ‘true’ off road bike. Instead it was styled in the ‘theme’ of a Paris-Dakar XL600 race bike. Honda obviously saw the popularity of the Dakar race and thought it could attract buyers with a road bike that looked like it promised adventure. In much the same way BMW’s R1200GS is sold today.

Να μη μιλήσω για τις διπλές τάπες στο ρεζερβουάρ ...


σε τελική ανεβοκατέβαζες το μοτέρ σε 10 λεπτά.



Ναι σας την έχω ποστάρει και εγώ αυτή την πρόγονο της ΤΑ στο παρελθόν, γιαυτό είπα 5 και γιαπωνέζικες. Εννοώ διαφορετικές -μη μου βάλετε 5 διαφορετικά "μοντέλα" δηλαδή από διαφορετικές χρονιές. Και μη μου κοτσάρετε τίποτα Quotta, Morini και ΝV με γιαπωνέζικα αυτοκόλλητα.

Για να μην θυμίσω πως αυτή που κότσαρες καταδικάστηκε διεθνώς ως η χειρότερη προσπάθεια των γιαπωνέζων να μιμηθούν τα GS με ένα πράμα που βγήκε και βαρύτερο και πιο ευπαθές (κόλαγε ο πίσο κύλινδρος σε όλα).



TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #66 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 16:46:18 μμ
Για να μην θυμίσω πως αυτή που κότσαρες καταδικάστηκε διεθνώς ως η χειρότερη προσπάθεια των γιαπωνέζων να μιμηθούν τα GS με ένα πράμα που βγήκε και βαρύτερο και πιο ευπαθές (κόλαγε ο πίσο κύλινδρος σε όλα).

Ρε συ αεροκεφαλε, μηπως εισαι γερμανος  :2hysterical:

Αν εγραφες αυτα που γραφεις (οχι παραπανω αλλα γενικοτερα) περι αξιοπιστιας γιαπωνεζικων και καινοτομιων μπε-με-βε σε GS φορουμ - πιθανα οχι στην Ελλαδα οπου πεφτει ψωρα - θα ετρωγες ασχημο κραξιμο. Να εισαι ευγνωμων που εχεις πεσει σε politically correct φορουμ  ;D

Παντως οφειλω να ομολογησω οτι εχεις καλη πλακα  ;D ;D ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #67 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 19:08:57 μμ
Είναι εντυπωσιακή η προσπάθεια που γίνεται σε αυτό και σε άλλα φόρουμ να υπερασπιστεί ο τίτλος της 1200 gs ως το καλύτερο ον οφ και γενικότερα όλα τα σύγχρονα μοντέλα της bmw. Εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χλμ στους κατόχους αλλά μήπως όλα αυτά γίνονται για να πείσουν εμάς αλλά κυρίως τους εαυτούς τους για την ακριβοπληρωμένη επιλογή τους; Όσον αφορά την αντιγραφή δεν έχει τόσο σημασία η ίδια η καινοτομία όσο η πετυχημένη και απροβλημάτιστη εφαρμογή της. Έτσι πολύ σωστά το dr big έφερε το μπροστινό φτερό στην κατηγορία αλλά η gs το καθιέρωσε. Αντίστοιχα όμως ο άξονας του Ιάπωνα (θυμόσαστε κάτι παπιά της Yamaha) είναι προτιμότερος από τον γερμανικό (δείτε σε σαιτ της Ελλάδας και του εξωτερικού για ανεξήγητα σπασμένους άξονες και ποσοστά "αστοχίας" υλικού). 

Για μεσαίες και μεγάλες ον οφ μιλάμε. Αλλιώς είχε και η γιαγιά μου μια singer με ιμάντα... αθάνατο εργαλείο. Όσο για φτερά μπροστά φόρεσε και η Βασιλειάδου ένα στην "Ωραία των Αθηνών". Μιας και της βγάλαμε τα μάτια της σχετικότητας...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #68 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 19:13:15 μμ
Ρε συ αεροκεφαλε, μηπως εισαι γερμανος  :2hysterical:

Αν εγραφες αυτα που γραφεις (οχι παραπανω αλλα γενικοτερα) περι αξιοπιστιας γιαπωνεζικων και καινοτομιων μπε-με-βε σε GS φορουμ - πιθανα οχι στην Ελλαδα οπου πεφτει ψωρα - θα ετρωγες ασχημο κραξιμο. Να εισαι ευγνωμων που εχεις πεσει σε politically correct φορουμ  ;D

Παντως οφειλω να ομολογησω οτι εχεις καλη πλακα  ;D ;D ;D

Σκουζάτε μι μούτσο αλλά καθότι μετά από γιαπωνέζικα είχα gs -το πρώτο που βγήκε, του 1984 και πολύ πριν γίνει της μοδός το αρκτικόλεξο- για 11 χρόνια (και από όταν μερικοί δεν ξέραν που αλλαζει μπουζί η πάπια), εγώ ξέρω τι λέω. Για τα gs τουλάχιστον. Όσο για το κράξιμο feel free, για το χαβαλέ μπαίνουμε στον καφενέ, όχι να τις μετρήσουμε. Άλλωστε πριν λίγες ώρες τα έχωσα και σε έναν  PRτζή της BMW για τη σέλα του gs 650 μου και την τιμή της comfort. Βαρούτε!


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline gfakas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #69 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 19:27:43 μμ
H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.

κάντε κλικ εδώ για  να δείτε όλο το κείμενο



« Last Edit: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 19:30:11 μμ by gfakas »



Offline Nsadib

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 112
  • easy rider
    • facebook
Reply #70 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:26:12 μμ
Πήραν το πανέμορφο VFR800 και το γ :humping:μησαν πάλι τα κολόπαιδα :jack: :jack: οι σχεδιαστές της HONDA.


Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.


Offline Nsadib

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 112
  • easy rider
    • facebook
Reply #71 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:38:28 μμ
Τι τόλμησε ρε παιδιά; Πήρανε ότι είχαν στο γκαράζ, -κινητήρα πλαίσιο ψαλίδι διακόπτες κλπ VFR - και είπαν στο σχεδιαστή "πάρτα και φτιάξε κάτι να μοιάζει με 1200 GS". Aλλά επειδή είναι και λίγο χμ άστο δε το λέω βγήκε λίγο γιγα -σκούτερ. 


 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ΠΕΣΤΑ !!!!!!!


Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #72 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 21:00:02 μμ
Πήραν το πανέμορφο VFR800 και το γ@μησαν πάλι τα κολόπαιδα οι σχεδιαστές της HONDA.

Εσυ τι σκας, αφου θα παρεις VFR800  ;) ;D  Αντε να ριχνεις στον Ταξιδευτη με το "φορτηγακι" (βλεπε pan-european) στα πανευρωπαϊκα ταξιδια  8)


" the PouroDuro spirit "


Offline Nsadib

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 112
  • easy rider
    • facebook
Reply #73 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 21:09:56 μμ
Εσυ τι σκας, αφου θα παρεις VFR800  ;) ;D  Αντε να ριχνεις στον Ταξιδευτη με το "φορτηγακι" (βλεπε pan-european) στα πανευρωπαϊκα ταξιδια  8)

 :goofy:Γιώργο τα έχω πάρει στο κρανίο :banghead: :angry4:γιατί έπρεπε είδη να έχω πάρει το vfr και αναβάλετε απο βδομάδα σε βδομάδα λόγω δουλειάς.
Εγώ τώρα έπρεπε να είμουν Γαλλία :banghead: :banghead: :banghead:
γιαυτό μου φταίνε όλα :-\


Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #74 on: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 22:51:28 μμ
Εμενα μου αρεσει....