Πέμπτη 18 Ιούλιος 2019, 16:21:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda 2011 Παρουσίαση νέων μοντέλων...  (Αναγνώστηκε 13161 φορές)
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #75 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 01:14:58 πμ »

Εμενα μου αρεσει....

αμ εμενα... ?
Καταγράφηκε
Bluepetros
Θα ήθελα να ήμουν
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1186


Free your mind and Dive


« Απάντηση #76 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 09:22:30 πμ »

πολύ ωραίο είναι, αλλά το βλέπω να πηγαίνει "ψηλά" κοντά στα 11000  με 12000, οπότε.....
Καταγράφηκε

Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.
gfakas
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #77 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 10:41:49 πμ »

Κάτι v-strom και Varadero τα βλέπω στον πάγκο  Cheesy
Καταγράφηκε
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #78 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 10:59:19 πμ »

Κάτι v-strom και Varadero τα βλέπω στον πάγκο  Cheesy

Δεν το νομίζω, το V-Strom έκανε "καριέρα" γιατί έδωσε look χιλιάρας μηχανής και καλή απόδοση στο δρόμο σε χαμηλή τιμή. Με 7.000€-7.500€ που έχει δεν είναι ο ανταγωνισμός για το Crossrunner του οποίου η τιμή θα παίξει μεγάλο ρόλο. Με κάτι όμως γύρω στις 10.000-12.000 € και 100hp έχει άλλους ανταγωνιστές και δύσκολο ρόλο. Μάλλον το 1050 Tiger θα έλεγα ότι είναι ο ανταγωνισμός του.   
Το V-Strom θα συνεχίσει να πουλάει στην κατηγορία του όπως και τώρα με καλή τιμή στο κοινό που απευθύνεται. Σιγά μη αρχίσουν όλοι να δίνουν δεκαχίλιαρα!!!
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9133



« Απάντηση #79 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 12:05:45 μμ »

H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.

Αν ισχύει αυτό τσάμπα η κουβέντα για τα 1200κε.



Τα θέματα συγχωνεύθηκαν
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2243


Where the streets have no name!


« Απάντηση #80 στις: Παρασκευή 05 Νοέμβριος 2010, 18:27:54 μμ »

Πάντως ο V4 στα 1200 cc σίγουρα βάζει στο παιχνίδι άλλη μία παράμετρο. Και όμορφο είναι και καλή κόντρα στο "μονόδρομο" του GS θα βάλει.
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3591



« Απάντηση #81 στις: Τετάρτη 05 Ιανουάριος 2011, 15:11:07 μμ »

Σήμερα είχα μια κουβέντα για το crossrunner με φίλο που δουλεύει σε αντιπροσωπία της HONDA σε επαρχιακή πόλη.Το περιμένουν  να βγει γύρω στα 11-12.000 ευρώ
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 05 Ιανουάριος 2011, 15:24:34 μμ από ΓIANNHΣ (JA1978) » Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #82 στις: Τετάρτη 05 Ιανουάριος 2011, 16:13:35 μμ »

Λόγω συνθηκών στην Ελλάδα το συμπέρασμα μου και εμένα είναι : Συντηρείστε τα Transalp σας.
Καταγράφηκε
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3591



« Απάντηση #83 στις: Σάββατο 22 Ιανουάριος 2011, 21:48:38 μμ »

Μεταφέρω από το περιοδικό moto ένα ακόμα νέο για το crossrunner

Παράθεση
Η honda ανακοίνωσε μια διόρθωση στα τεχνικά χαρακτηριστικά του και συγκεκριμένα στις διαδρομές των αναρτήσεων οι οποίες είναι
108 mm για τον εμπρός τροχό και 119 για τον πίσω (από 165 και 145 αντίστοιχα που είχε ανακοινώσει αρχικά)

Με απλά λόγια είναι μια street μηχανή με όρθια θέση οδήγησης (κάτι σαν tiger 1050 φαντάζομαι)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 22 Ιανουάριος 2011, 21:52:39 μμ από ΓIANNHΣ (JA1978) » Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9133



« Απάντηση #84 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 13:42:38 μμ »

Honda Crossrunner 2011 - On board
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5129


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #85 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 15:12:08 μμ »

Ξερετε τι μου αρεσει σε αυτο το μηχανακι?

Tα 816 mm της σελας....
Καταγράφηκε

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #86 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 15:26:39 μμ »

Ξερετε τι μου αρεσει σε αυτο το μηχανακι?



Εμένα πάλι δεν μου αρέσει τίποτα....  Sad


Πολύ χαζή κίνηση από ένα τυπά ο οποίος χάζευε τα jet ski και του ήρθε η έμπνευση 
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #87 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 19:11:07 μμ »

Ξερετε τι μου αρεσει σε αυτο το μηχανακι?

Tα 816 mm της σελας....

Και σε μενα οπως επισης και ο V4, οι 102 ιπποι, το 6ταχυτο κιβωτιο, τα φρενα, οι διαστασεις, το ρεζερβουαρ, γενικα σχεδον ολα εκτος απο την εμφανιση
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #88 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 19:20:37 μμ »

μου αρέσει πολύ αν είχε και καλύτερη ανεμοκάλυψη θα ήταν τέλειο.
Καταγράφηκε
CheGuevara
Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2060


Ηasta la Victoria Siempre


« Απάντηση #89 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 20:30:51 μμ »

Για να ακούσουμε και την τιμούλα του! Wink
Καταγράφηκε

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3591



« Απάντηση #90 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 20:34:59 μμ »

Για να ακούσουμε και την τιμούλα του! Wink

Γύρω στα 11-11,5 χιλιάρικα.......
Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
transalp98
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 619



« Απάντηση #91 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 23:28:46 μμ »

μου αρέσει πολύ αν είχε και καλύτερη ανεμοκάλυψη θα ήταν τέλειο.

Δες κατα VFR μερία, απο το οποίο προέρχεται ετσι και αλλιώς σχεδόν ολο το μηχανικό σύνολο...
Καταγράφηκε

Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #92 στις: Σάββατο 09 Απρίλιος 2011, 18:23:56 μμ »

Επειδή έπεσε μουγκαμάρα για την παρουσίαση αυτής της μηχανής, νομίζω ότι κάτι ταιριάζει ακριβός εδώ…
«Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς»
Πλήρη απογοήτευση για μια τόσο μεγάλη εταιρία σαν την Χόντα, τα τελευταία χρόνια το μόνο που έχει καταφέρει είναι να κοροϊδεύει τον εαυτό της και μετά τον κόσμο.

Και τώρα εφάρμοσε την επιτυχημένη κίνηση (για αυτούς) του Transalp 700, τι έκανε δηλαδή? Πήρε ένα μηχανάκι έτοιμο (ΤΑ650) με πεπαλαιωμένη πλέον τεχνολογία, κράτησε το 80% από αυτό που εδώ και 20 χρόνια είναι τα ίδια και έπαιξε με τα πλαστικά που το έκανε και ποιο άσχημο μάλιστα, από ένα κουκλί προκάτοχο.
Μετά βρήκε και ένα έτοιμο μοτέρ, του έκοψε και 10 άλογα γιατί από ότι έγραψαν σε ξένα περιοδικά δεν άντεχε το πλαίσιο παραπάνω και νάτο, έτοιμο το ΤΑ 700!

Και τώρα η ίδια ιστορία, πήρε ένα έτοιμο και πάρα πολύ καλό vfr 800 κράτησε από ότι λένε σχεδόν όλα μηχανικά καλούδια  τα ίδια, και μετά άρχισαν να παίζουνε με τα πλαστικά και την ονομασία….και μάλιστα κατάφεραν να το κάνουν και 240 κιλά! Το χιλιάρι πόσο θα ήταν? 300?
Και το καλό είναι ότι και από μόνοι τους λένε ότι θα μπορούσαν να το είχαν φτιάξει πριν από 10 χρόνια, ευτυχώς που το κατάλαβαν, ότι η μηχανή είναι πλέον γερασμένη!

Για να γράφει ο δημοσιογράφος απαξιώτικα σχόλια για μια μηχανή από το πρώτο τεστ, (που δύσκολα λενε κακια κουβέντα) φαντάζομαι τι κρύο ντουζ κάνανε όταν αρχίσανε να την επεξεργάζονται και να την οδηγούν.

Κρίμα, έχουν έλλειψη από ιδέες, και έλλειψη από τόλμη για νέα μοντέλα, κάτι που άλλες εταιρίες τολμούν και παρουσιάζουν φρέσκα μοντέλα με νέες τεχνολογίες και νέες καινοτομίες  στο όνομα της οδηγηκής απόλαυσης του αναβάτη.




Υ.Γ   μην βιαστούνε κάποιοι και πούνε ότι με τρώει το χέρι και γράφω δυσμενή σχόλια για την Χόντα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια, ξέχωρα από την πλάκα που κάνουμε σε άλλα ποστ τα παραπάνω θεωρώ ότι είναι η πραγματικότητα και νομίζω ότι και ο ποιο σκληροπυρινικός Χοντάκιας και Ιάπωνας θα συμφωνούσε σε πολλά.
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #93 στις: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 13:16:53 μμ »

Να και οι πρωτες (πολυ θετικες) εντυπωσεις απο το visordown:
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/first-ride-honda-crossrunner/17635.html

Αν και για μενα που ειμαι κατοχος του θρυλικου VFR, πανω στο οποιο στηριζεται αυτο το μηχανακι, το crossrunner ειναι μια μικρη ιεροσυλια, μαλλον θα πουλησει στη βορεια Ευρωπη σαν κατι μεταξυ roadster και on-off για αναβατες που δεν θελουν την σκυφτη θεση ενος sports touring. Αλλα το μηχανακι ΔΕΝ ειναι on-off, και πως να ειναι με 17αρηδες τροχους και τον σκελετο και αναρτησεις του VFR - το μονο αλλο "on-off" που ειναι παρομοιο ειναι το Tiger 1050. Παντως με στησιμο αλα VFR ισως θα εχει (σχεδον) και τη φοβερη οδικη συμπεριφορα του τελευταιου  Cool Αλλα με 900 λιρες διαφορα (~1000 ευρα) παιρνει κανεις το VFR στην Αγγλια, τιμη για το crossrunner 9075 λιρες. Θα δειξει, αλλα επαναλαμβανω το μηχανακι ΔΕΝ ειναι on-off..
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 13:22:46 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #94 στις: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 19:07:08 μμ »

εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι η καλή εξέλιξη του vfr 800 το οποίο δεν πούλησε καθόλου τα τελευταία χρόνια γιατί ήταν ένας μέτριο μηχανάκι με θόρυβο κραδασμό και νεκρό γκάζι. Τα fazer και τα bandit που είναι 600cc το έχουν για πλάκα.

Πάρτε και μια γεύση για το vfr 800 :
<a href="http://www.youtube.com/v/g40a1wKCQXo" target="_blank">http://www.youtube.com/v/g40a1wKCQXo</a>

ο τύπος δεν παίζεται 
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #95 στις: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 21:37:18 μμ »

εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι η καλή εξέλιξη του vfr 800 το οποίο δεν πούλησε καθόλου τα τελευταία χρόνια γιατί ήταν ένας μέτριο μηχανάκι με θόρυβο κραδασμό και νεκρό γκάζι. Τα fazer και τα bandit που είναι 600cc το έχουν για πλάκα.

Αρχικα δεν ειναι εξελιξη του VFR αλλα μηχανακι διαφορετικου χαρακτηρα με βαση το VFR 800. Το οτι το τελευταιο δεν πουλησε οσο θα μπορουσε στην Ελλαδα εχει να κανει με την τιμη του και το γεγονος οτι με ελαχιστα περισοτερα χρηματα επαιρνε κανεις Bird και Busa και οτι η κατηγορια sports touring δεν ευδοκιμει γενικοτερα λογο του κολληματος με τα on-off, τον ογκο και το σχετικο πουλ-μουρ  Wink  Σε Ευρωπη και βορεια Αμερικη το VFR εχει πουλησει οσο πουλαγε παντα σε ολες τις εκδοσεις του δηλ. πανω απο αρκετα. Το αν ειναι "μετριο με κραδασμο και νεκρο γκαζι (!!)" και αν "το εχουν" το fazer και το bandit 600 ξερουν καλυτερα αυτοι που εχουν πιο σχετικα μηχανακια με το VFR και οχι 1000ρια on-off  Wink Tongue Ο δε πλακατζης συντεκνος στα κοκκινα φεγγαρια λεει "τα δικα του" και το σχετικο βιντεακι εχει ξαναμπει στο νημα για το VFR στην ιδια ενοτητα..
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 21:57:57 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #96 στις: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 23:05:39 μμ »

Εγώ πάλι διακινδυνεύοντας να επαναληφθώ θα ξαναπώ πως προσπαθούν με ότι υπάρχει στοκ να φτιάξουν κάτι που να μην τρομάζει την "γενιά των σκούτερ" που κυριαρχεί πια στις αγορές. Εξού και όλες αυτές οι παπαρδέλες σούσι περί τζετ σκι κλπ κλπ. Δεν έχει τίποτα κακό ένα all rounder μηχανάκι. Από εκεί ξεκίνησε ο μοτοσικλετισμός -μία ήταν η μηχανή κάποτε απλά όποιος είχε περιέργες απαιτήσεις έκανε και τις ανάλογες μοντιφιές- και εκεί θα ξαναπάει λόγω κρίσης. Τα περί στάιλινγκ είναι βέβαια πολύ σχετικά και περι ορέξεως...

Αυτό που δεν είναι σχετικό είναι να ρίχνεις έναν V4 υπεξελιγμένο και 100 αλόγατα κλπ κλπ και μετά να τσουγγουνεύεσαι τα περιφερειακά, έναν σκελετό, κλπ κλπ. Τι να το κάνεις τελικά το "βολικό" all rounder άμα ζυγίζει 240 κιλά; Μπας και πουλήσεις λέγοντας ξανά και ξανά "100 άλογα!";

Όπως λέει και ο κόκκινα φεγγάρια πεταμένα λεφτά. Άμα είναι για στριτ να βγαίνει αργό, για ονόφ να βγαίνει βαρύ και για τούρινγκ μικρό, ε χέσε με ρε χόντα πια. Βγάλε τουλάχιστον ένα μηχανάκι στις πιο πάνω κατηγορίες που να σπέρνει και άσε τα μηχανάκια "πουτανέσκα". Ρίξαμε ότι είχαμε από τα φαγιά όλης της βδομάδας (20ετίας) στο φούρνο, τα ανακατώσαμε, και ιδού! "Crossrunner" και "Meatlover" και "τα τζατζίκια στην κυρία από μένα".
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
transalp98
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 619



« Απάντηση #97 στις: Δευτέρα 11 Απρίλιος 2011, 00:24:15 πμ »

εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι η καλή εξέλιξη του vfr 800 το οποίο δεν πούλησε καθόλου τα τελευταία χρόνια γιατί ήταν ένας μέτριο μηχανάκι με θόρυβο κραδασμό και νεκρό γκάζι. Τα fazer και τα bandit που είναι 600cc το έχουν για πλάκα.
Αρχικα δεν ειναι εξελιξη του VFR αλλα μηχανακι διαφορετικου χαρακτηρα με βαση το VFR 800. Το οτι το τελευταιο δεν πουλησε οσο θα μπορουσε στην Ελλαδα εχει να κανει με την τιμη του και το γεγονος οτι με ελαχιστα περισοτερα χρηματα επαιρνε κανεις Bird και Busa και οτι η κατηγορια sports touring δεν ευδοκιμει γενικοτερα λογο του κολληματος με τα on-off, τον ογκο και το σχετικο πουλ-μουρ  Wink  Σε Ευρωπη και βορεια Αμερικη το VFR εχει πουλησει οσο πουλαγε παντα σε ολες τις εκδοσεις του δηλ. πανω απο αρκετα. Το αν ειναι "μετριο με κραδασμο και νεκρο γκαζι (!!)" και αν "το εχουν" το fazer και το bandit 600 ξερουν καλυτερα αυτοι που εχουν πιο σχετικα μηχανακια με το VFR και οχι 1000ρια on-off  Wink Tongue Ο δε πλακατζης συντεκνος στα κοκκινα φεγγαρια λεει "τα δικα του" και το σχετικο βιντεακι εχει ξαναμπει στο νημα για το VFR στην ιδια ενοτητα..

ελα μην το παίρνεις στα σοβαρά, πλάκα πρέπει να κανει....
Καταγράφηκε

Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10759



« Απάντηση #98 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 15:14:19 μμ »

Μάλλον ούτε το 2012 θα δουμε το crosstourer...

http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=CROSSTOURER1200130111
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
CheGuevara
Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2060


Ηasta la Victoria Siempre


« Απάντηση #99 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 19:31:38 μμ »

Μάλλον ούτε το 2012 θα δουμε το crosstourer...

http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=CROSSTOURER1200130111

Βλέπω άξονα ή με γελούν τα μάτια μου;
Καταγράφηκε

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!