Τρίτη 21 Μάιος 2019, 17:28:26 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda 2011 Παρουσίαση νέων μοντέλων...  (Αναγνώστηκε 12543 φορές)
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 850


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 21:14:09 μμ »

Κανείς μα κανείς όμως δεν αναφέρει και την ανάσταση μιας κατηγορίας που είχε δημιουργήσει μία και μόνο μία μηχανή μέχρι το 2002. Και αυτή δεν είναι άλλη από την CBR 600F. Tο CBR 600F ξαναβάζει στο παιχνίδι τα sport 600 σαν μοτοσυκλέτες που μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα από track-days, δηλαδή να φορτωθούν και να ταξιδέψουν.
Και είναι νομίζω αυτό ακριβώς που απαιτεί η εποχή . Το CBR 6000F  θυμίζει τις εποχές που η Μαμά HONDA κυριαρχούσε στα όνειρα των νέων και των μέσων αγοραστών (μεταξύ και εμένα). Ελπίζω  με μια καλή τιμή να προκαλέσουν το ερέθισμα για πιο απολαυστικές, χρηστικές, καθημερινές μοτοσυκλέτες.

                                                     

http://www.0300.gr/admin/uploads/CBR%20600F%20GALLERY.pdf
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 850


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #51 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 21:38:11 μμ »

Μια συγκριτική φωτό ανάμεσα στα δύο γιαπωνέζικα μαστόδοντα!!!! Grin Grin Grin
                         
                                       

 Δεν έχουν και μεγάλες διαφορές!!!!!
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #52 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 23:54:29 μμ »

Δηλαδή όλοι αντιγράφουν την bmw ενώ αυτή δεν αντιγράφει. Μήπως το gs μοιάζει λίγο με το dr big 750-800. Ή μήπως ο άξονας και οι βαλίτσες αλουμινίου είναι γερμανική πατέντα; Το ζητούμενο του συνειδητοποιημένου αγοραστή σε αυτές τις μηχανές των 16.000 + είναι η αξιοπιστία και οι τεχνολογικές καινοτομίες και όχι τα γκάτζετ και το ίματζ.

Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #53 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 00:02:27 πμ »

Τόσα χρόνια το φτερό (ρύγχος) όλοι το σνομπάρανε…και τώρα κοιτάνε όλοι να αντιγράψουνε τα πάντα…
Μέχρι και τα κάγκελα με τα προβολάκια κάνανε ίδια….τους έχει πιάσει σχεδιαστικό αλσχάιμερ όλους αυτούς.

Περι διαφορικού πριν λίγα χρόνια για όλους ήταν προβληματικό για μηχανή, τώρα το δείχνουν για κατόρθωμα….

Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #54 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 00:14:21 πμ »

xj650
xs 1100
v max 1200
cx 500
cx 650

οκ, δεν ειναι dual purpose οποτε μπορεις να ξυρισεις τον μισο.το ενα κ@@@μερι που λεμε...
Καταγράφηκε
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #55 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 00:21:25 πμ »

Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.


1. Υamaha Townmate
2. .........
3. .........
4. .........
5. .........



Για να γράψει και κανένας άλλος.........
Καταγράφηκε
babisku
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



« Απάντηση #56 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 10:02:50 πμ »

Είναι εντυπωσιακή η προσπάθεια που γίνεται σε αυτό και σε άλλα φόρουμ να υπερασπιστεί ο τίτλος της 1200 gs ως το καλύτερο ον οφ και γενικότερα όλα τα σύγχρονα μοντέλα της bmw. Εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χλμ στους κατόχους αλλά μήπως όλα αυτά γίνονται για να πείσουν εμάς αλλά κυρίως τους εαυτούς τους για την ακριβοπληρωμένη επιλογή τους; Όσον αφορά την αντιγραφή δεν έχει τόσο σημασία η ίδια η καινοτομία όσο η πετυχημένη και απροβλημάτιστη εφαρμογή της. Έτσι πολύ σωστά το dr big έφερε το μπροστινό φτερό στην κατηγορία αλλά η gs το καθιέρωσε. Αντίστοιχα όμως ο άξονας του Ιάπωνα (θυμόσαστε κάτι παπιά της Yamaha) είναι προτιμότερος από τον γερμανικό (δείτε σε σαιτ της Ελλάδας και του εξωτερικού για ανεξήγητα σπασμένους άξονες και ποσοστά "αστοχίας" υλικού). 
Καταγράφηκε
Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #57 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 11:12:00 πμ »


1. Υamaha Townmate
2. .........
3. .........
4. .........
5. .........



Για να γράψει και κανένας άλλος.........
Αυτό δε μετράει. Είναι triple purpose ...
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2489


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #58 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 12:02:47 μμ »

Τελικά δεν είναι πολύ διαφορετικό από τη φωτοσοπιά.
Για να έχομε σοβαρή άποψη και οι μεν και οι δε, θα πρέπει να γνωρίζομε ακριβώς το βάρος. Αν ήθελα ποτέ μηχανή 350 κιλών θα έπερνα Harley ή Valkyrie όχι on off.
Ας μην αρχίσομε τις αρλούμπες ότι η Honda αντέγραψε τον άξονα, γιατί υπάρχουν και οι αντιαρλούμπες ότι η BMW αντέγραψε την αλυσίδα. Ψηφίζω πάντως (με τα δυό χέρια) το δίμπρατσο της Yamaha, αλλά η Ηonda έχει πατεντάρει το μονόμπρατσο (είναι πιά ελεύθερη η πατέντα) και δεν εγκαταλείπει το παιδί της. Ας ελπίσομε να μην εγκαταλείπει και ο άξονας τους πιστούς της Honda.
 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2489


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #59 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 12:04:29 μμ »

+647 again... Grin
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΣΑΣ...............
Αρκεί να μας το επιτρέψει η Honda παρέχοντας ανταλλακτικά.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2489


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #60 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 12:11:38 μμ »

Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο
Το ότι το Big ήταν άσκημο και αποτυχημένο δεν σημαίνει ότι δεν ήταν το πρώτο και ότι δεν αντιγράφτηκε. Βέβαια το ρύγχος εξακολουθεί να είναι το ίδιο άσκημο και στις GS....  η δύναμη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Το ίδιο πράγμα που στο Big ήταν έκτρωμα, στις GS έγινε όμορφο και πρωτοποριακό.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #61 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 14:54:40 μμ »

Αρκεί να μας το επιτρέψει η Honda παρέχοντας ανταλλακτικά.

Λες ? Εδώ βρίσκεις ακόμα για τα C50...

Βασικά στα επόμενα χρόνια το δίλλημά μας θα είναι να αλλάξουμε τις μηχανές μας για κάτι σύγχρονο, παρόλο που οι δικές μας ανάγκες δεν θα έχουν ξεφύγει από αυτά που μας καλύπτει σήμερα το ΤΑ. (η μετριοπαθής παράμετρος)

Θεωρώ πιθανό ένα 800 στην κατοχή μου τα επόμενα χρόνια. (η αισιόδοξη παράμετρος)

Αλλά είναι νωρίς ακόμα για να κρίνουμε αυτά που δεν τα έχουμε δει από κοντά. (η ρεαλιστική παράμετρος)
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #62 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 15:19:32 μμ »



Βασικά στα επόμενα χρόνια το δίλλημά μας θα είναι να αλλάξουμε τις μηχανές μας για κάτι σύγχρονο, παρόλο που οι δικές μας ανάγκες δεν θα έχουν ξεφύγει από αυτά που μας καλύπτει σήμερα το ΤΑ. (η μετριοπαθής παράμετρος)

Θεωρώ πιθανό ένα 800 στην κατοχή μου τα επόμενα χρόνια. (η αισιόδοξη παράμετρος)

Αλλά είναι νωρίς ακόμα για να κρίνουμε αυτά που δεν τα έχουμε δει από κοντά. (η ρεαλιστική παράμετρος)

+650 Wink
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #63 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 16:54:25 μμ »

Ναι, όλοι είδαν αυτό το μπροστινό φτερό και είπαν "μου θυμίζει Dr Big". Λογικό, άλλωστε να έχει μιμηθεί η ΒΜW το DR Big, αφού ήταν τόσο πετυχημένο μοντέλο

Όσο για τον άξονα... πείτε μου πέντε μηχανές dual purpose Ιαπωνικής προέλευσης με άξονα σχεδιασμένες προ των σύγχρονων GS και εγώ θα ξυρίσω τον κόλο μου.

πρόσεξε γιατί στο προηγούμενο είχες βάλει το κεφάλι σου...



The HONDA XLV 750 R (RD01) was sold in Europe (but not the UK) from 1983 to 1986. An updated version (RF) was sold for the last year of productions with minor engine improvements. Despite appearances, the XLV was never intended as a ‘true’ off road bike. Instead it was styled in the ‘theme’ of a Paris-Dakar XL600 race bike. Honda obviously saw the popularity of the Dakar race and thought it could attract buyers with a road bike that looked like it promised adventure. In much the same way BMW’s R1200GS is sold today.

Να μη μιλήσω για τις διπλές τάπες στο ρεζερβουάρ ...
<a href="http://www.youtube.com/v/qT6J8vgaWFc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/qT6J8vgaWFc</a>

σε τελική ανεβοκατέβαζες το μοτέρ σε 10 λεπτά.

<a href="http://www.youtube.com/v/nz6ZJWlzDNo" target="_blank">http://www.youtube.com/v/nz6ZJWlzDNo</a>
Καταγράφηκε

jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 546



« Απάντηση #64 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 17:12:42 μμ »

Το ρυγχος του συμπαθους "Μπιγκουλα" - DR , αλλά και των GS δεν αποτελει μονο ασκήσεις desigh, αλλά και απαραίτητο αξεσουαρ οταν οι απανταχου πολυπληθεις κυνηγοι της περιπέτιας βουτήξουν σε τίποτα λασπουριές και αναγκαστούν να αφαιρέσουν τα φτερά του εμπρόσθιου τροχού που έχει στομωσει.

Τότε το ρύγχος θα αναλάβει να "μαζέψει" κατά καποιον τρόπο οτι φεύγει από τον τροχό με κατεύθυνση το κράνος του οδηγού.
Κάτι σαν τα φτερά τον καθαρών, σταθερά όμως τοποθετημένα για λόγους αεροδυναμικής στις ταχύτητες που μπορεί να επιτύχει ένα μεγα on - OFF.

Το οτι προσθέτουν μια νότα "αγριάδας" (και αυτό ακριβώς επιδιώκουν οι σχεδιαστές σήμερα) που έλκει ορισμένους υποψήφιους αγοραστές που ποτέ δεν σχεδιάζουν να πατήσουν χώμα είναι άλλο θέμα.

Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #65 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 17:31:30 μμ »

πρόσεξε γιατί στο προηγούμενο είχες βάλει το κεφάλι σου...



The HONDA XLV 750 R (RD01) was sold in Europe (but not the UK) from 1983 to 1986. An updated version (RF) was sold for the last year of productions with minor engine improvements. Despite appearances, the XLV was never intended as a ‘true’ off road bike. Instead it was styled in the ‘theme’ of a Paris-Dakar XL600 race bike. Honda obviously saw the popularity of the Dakar race and thought it could attract buyers with a road bike that looked like it promised adventure. In much the same way BMW’s R1200GS is sold today.

Να μη μιλήσω για τις διπλές τάπες στο ρεζερβουάρ ...
<a href="http://www.youtube.com/v/qT6J8vgaWFc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/qT6J8vgaWFc</a>

σε τελική ανεβοκατέβαζες το μοτέρ σε 10 λεπτά.

<a href="http://www.youtube.com/v/nz6ZJWlzDNo" target="_blank">http://www.youtube.com/v/nz6ZJWlzDNo</a>

Ναι σας την έχω ποστάρει και εγώ αυτή την πρόγονο της ΤΑ στο παρελθόν, γιαυτό είπα 5 και γιαπωνέζικες. Εννοώ διαφορετικές -μη μου βάλετε 5 διαφορετικά "μοντέλα" δηλαδή από διαφορετικές χρονιές. Και μη μου κοτσάρετε τίποτα Quotta, Morini και ΝV με γιαπωνέζικα αυτοκόλλητα.

Για να μην θυμίσω πως αυτή που κότσαρες καταδικάστηκε διεθνώς ως η χειρότερη προσπάθεια των γιαπωνέζων να μιμηθούν τα GS με ένα πράμα που βγήκε και βαρύτερο και πιο ευπαθές (κόλαγε ο πίσο κύλινδρος σε όλα).

Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2261


Pouroduro spirit


« Απάντηση #66 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 17:46:18 μμ »

Για να μην θυμίσω πως αυτή που κότσαρες καταδικάστηκε διεθνώς ως η χειρότερη προσπάθεια των γιαπωνέζων να μιμηθούν τα GS με ένα πράμα που βγήκε και βαρύτερο και πιο ευπαθές (κόλαγε ο πίσο κύλινδρος σε όλα).

Ρε συ αεροκεφαλε, μηπως εισαι γερμανος 

Αν εγραφες αυτα που γραφεις (οχι παραπανω αλλα γενικοτερα) περι αξιοπιστιας γιαπωνεζικων και καινοτομιων μπε-με-βε σε GS φορουμ - πιθανα οχι στην Ελλαδα οπου πεφτει ψωρα - θα ετρωγες ασχημο κραξιμο. Να εισαι ευγνωμων που εχεις πεσει σε politically correct φορουμ  Grin

Παντως οφειλω να ομολογησω οτι εχεις καλη πλακα  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:08:57 μμ »

Είναι εντυπωσιακή η προσπάθεια που γίνεται σε αυτό και σε άλλα φόρουμ να υπερασπιστεί ο τίτλος της 1200 gs ως το καλύτερο ον οφ και γενικότερα όλα τα σύγχρονα μοντέλα της bmw. Εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χλμ στους κατόχους αλλά μήπως όλα αυτά γίνονται για να πείσουν εμάς αλλά κυρίως τους εαυτούς τους για την ακριβοπληρωμένη επιλογή τους; Όσον αφορά την αντιγραφή δεν έχει τόσο σημασία η ίδια η καινοτομία όσο η πετυχημένη και απροβλημάτιστη εφαρμογή της. Έτσι πολύ σωστά το dr big έφερε το μπροστινό φτερό στην κατηγορία αλλά η gs το καθιέρωσε. Αντίστοιχα όμως ο άξονας του Ιάπωνα (θυμόσαστε κάτι παπιά της Yamaha) είναι προτιμότερος από τον γερμανικό (δείτε σε σαιτ της Ελλάδας και του εξωτερικού για ανεξήγητα σπασμένους άξονες και ποσοστά "αστοχίας" υλικού). 

Για μεσαίες και μεγάλες ον οφ μιλάμε. Αλλιώς είχε και η γιαγιά μου μια singer με ιμάντα... αθάνατο εργαλείο. Όσο για φτερά μπροστά φόρεσε και η Βασιλειάδου ένα στην "Ωραία των Αθηνών". Μιας και της βγάλαμε τα μάτια της σχετικότητας...
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #68 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:13:15 μμ »

Ρε συ αεροκεφαλε, μηπως εισαι γερμανος 

Αν εγραφες αυτα που γραφεις (οχι παραπανω αλλα γενικοτερα) περι αξιοπιστιας γιαπωνεζικων και καινοτομιων μπε-με-βε σε GS φορουμ - πιθανα οχι στην Ελλαδα οπου πεφτει ψωρα - θα ετρωγες ασχημο κραξιμο. Να εισαι ευγνωμων που εχεις πεσει σε politically correct φορουμ  Grin

Παντως οφειλω να ομολογησω οτι εχεις καλη πλακα  Grin Grin Grin

Σκουζάτε μι μούτσο αλλά καθότι μετά από γιαπωνέζικα είχα gs -το πρώτο που βγήκε, του 1984 και πολύ πριν γίνει της μοδός το αρκτικόλεξο- για 11 χρόνια (και από όταν μερικοί δεν ξέραν που αλλαζει μπουζί η πάπια), εγώ ξέρω τι λέω. Για τα gs τουλάχιστον. Όσο για το κράξιμο feel free, για το χαβαλέ μπαίνουμε στον καφενέ, όχι να τις μετρήσουμε. Άλλωστε πριν λίγες ώρες τα έχωσα και σε έναν  PRτζή της BMW για τη σέλα του gs 650 μου και την τιμή της comfort. Βαρούτε!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
gfakas
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #69 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:27:43 μμ »

H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.

κάντε κλικ εδώ για  να δείτε όλο το κείμενο

<a href="http://www.youtube.com/v/iqXPwRc6-B0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/iqXPwRc6-B0</a>
<a href="http://www.youtube.com/v/86XstKFuaMg" target="_blank">http://www.youtube.com/v/86XstKFuaMg</a>
<a href="http://www.youtube.com/v/OaLuDpPWzT0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/OaLuDpPWzT0</a>
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 20:30:11 μμ από gfakas » Καταγράφηκε
Nsadib
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 112


easy rider


« Απάντηση #70 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 21:26:12 μμ »

Πήραν το πανέμορφο VFR800 και το γ μησαν πάλι τα κολόπαιδα οι σχεδιαστές της HONDA.
Καταγράφηκε

Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.
Nsadib
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 112


easy rider


« Απάντηση #71 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 21:38:28 μμ »

Τι τόλμησε ρε παιδιά; Πήρανε ότι είχαν στο γκαράζ, -κινητήρα πλαίσιο ψαλίδι διακόπτες κλπ VFR - και είπαν στο σχεδιαστή "πάρτα και φτιάξε κάτι να μοιάζει με 1200 GS". Aλλά επειδή είναι και λίγο χμ άστο δε το λέω βγήκε λίγο γιγα -σκούτερ. 


 
ΠΕΣΤΑ !!!!!!!
Καταγράφηκε

Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2261


Pouroduro spirit


« Απάντηση #72 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 22:00:02 μμ »

Πήραν το πανέμορφο VFR800 και το γ@μησαν πάλι τα κολόπαιδα οι σχεδιαστές της HONDA.

Εσυ τι σκας, αφου θα παρεις VFR800  Wink Grin  Αντε να ριχνεις στον Ταξιδευτη με το "φορτηγακι" (βλεπε pan-european) στα πανευρωπαϊκα ταξιδια  Cool
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Nsadib
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 112


easy rider


« Απάντηση #73 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 22:09:56 μμ »

Εσυ τι σκας, αφου θα παρεις VFR800  Wink Grin  Αντε να ριχνεις στον Ταξιδευτη με το "φορτηγακι" (βλεπε pan-european) στα πανευρωπαϊκα ταξιδια  Cool

 Γιώργο τα έχω πάρει στο κρανίο γιατί έπρεπε είδη να έχω πάρει το vfr και αναβάλετε απο βδομάδα σε βδομάδα λόγω δουλειάς.
Εγώ τώρα έπρεπε να είμουν Γαλλία
γιαυτό μου φταίνε όλα Undecided
Καταγράφηκε

Μια ζωή δεν φτάνει για να γνωρίσεις ολόκληρη τη γη.
Γι'αυτό μην χάνεις χρόνο. ΞΕΚΙΝΑ ΤΩΡΑ.
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #74 στις: Πέμπτη 04 Νοέμβριος 2010, 23:51:28 μμ »

Εμενα μου αρεσει....
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!