Πέμπτη 18 Ιούλιος 2019, 15:56:19 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda 2011 Παρουσίαση νέων μοντέλων...  (Αναγνώστηκε 13160 φορές)
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 850


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #25 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 16:28:02 μμ »

Το 800άρι είναι κάτι σαν το TDM ή το Tiger 1050. Στην Ελλάδα θα πουλήσει αρκεί να είναι σε καλή τιμή (όπως αυτά). Αν είναι παραπάνω τότε....
Όσο για το 1200. Οι άνθρωποι που αγαπάνε τέτοιου είδους μάτσο μηχανές θα τη λατρέψουν, είναι αυτό που θέλουν με το όνομα της Honda και ότι αυτό συνεπάγεται....
 

                                               ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ( Ίσως και για κάποιους άλλους)
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 16:48:51 μμ »

ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

http://world.honda.com/EICMA2010/

http://www.visordown.com/motorcycle-new ... z147ljaH4N

http://world.honda.com/news/2010/210110 ... index.html
Καταγράφηκε
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 850


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #27 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 16:54:20 μμ »

Βρε νούμερο γράφτες σωστά τις σελίδες!!!!!! δεν βγάζουν πουθενά.
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #28 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 17:09:22 μμ »

Eλπιζω φετος η εκθεση μοτο να εχει μεγαλο ενδιαφερον ... Undecided
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7197



« Απάντηση #29 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 17:42:29 μμ »

Eλπιζω φετος η εκθεση μοτο να εχει μεγαλο ενδιαφερον ... Undecided

Αν γίνει.....  Undecided
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #30 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 17:50:04 μμ »

Αν γίνει.....  Undecided
Λογικα φετος πρεπει να γινει διοτι εχουν να παρουσιασουν κατι ..αν παλι δεν γινει στα .@@@ Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #31 στις: Τρίτη 02 Νοέμβριος 2010, 23:19:15 μμ »

Το 800άρι είναι κάτι σαν το TDM ή το Tiger 1050. Στην Ελλάδα θα πουλήσει αρκεί να είναι σε καλή τιμή (όπως αυτά). Αν είναι παραπάνω τότε....
Όσο για το 1200. Οι άνθρωποι που αγαπάνε τέτοιου είδους μάτσο μηχανές θα τη λατρέψουν, είναι αυτό που θέλουν με το όνομα της Honda και ότι αυτό συνεπάγεται....

                                               ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ( Ίσως και για κάποιους άλλους)

+647  Wink
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 00:00:21 πμ »

Μάλλον για αντικαταστάτης της Deauville, μου φαίνεται.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ganastas
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


Rider on the storm.....


« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 11:35:10 πμ »

Και μία παρουσίαση από το mototriti.gr για το 800άρι: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82992.asp

Προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο και πλήρες χαρακτηριστικών. Αν η τιμή είναι σχετικά λογική (max €10.500), μάλλον βρήκα τον αντικαταστάτη του 650 μου.

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 11:51:45 πμ από ganastas » Καταγράφηκε

Γιώργος Αναστασόπουλος - Transalp XL650V ('04)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 12:21:32 μμ »

Κάποιες ακόμα....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 13:06:51 μμ »


+647  Wink

+647 again... Grin


ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΣΑΣ...............


Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 13:14:21 μμ »

Πάντως το 800 με το 1200 είναι τελείως διαφορετικά μηχανάκια.
Για το 800 δε μου λέει κάτι...
το 1200 όμως, ομολογώ οτι αν έχει και ανάλογα της εμφάνισης χαρακτηριστικά, θα είναι πολύ σοβαρός αντίπαλος του GS1200.
Το μηχανάκι φαίνεται καλοστημένο και όμορφο και αν βγει όπως το concept με εμπρός φτερό carbon κλπ όμορφες λεπτομέρειες
θα πουλήσει καλά. Τουλάχιστον θα πουλήσει στους μη ταγμένους BMWδάκηδες.
 
Καταγράφηκε

savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 13:44:36 μμ »

Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι το 800 είναι κατα κάποιο τρόπο ο αντικαταστάτης του VFR800. on-οff δεν το λές με ΤΙΠΟΤΑ, αλλά βέβαια είναι και λιγότερο sport απο το VFR.
(για την ακρίβεια μου θυμίζει υβρίδιο των CBF και VFR).

Μου κάνει εντύπωση βέβαια ότι έκαναν τόσο κόπο για τον νέο V4 κινητήρα, και αυτός αν και "σύγχρονος" έχει υποδεέστερα ονομαστικά χαρακτηριστικά από τον προηγούμενο VFR (ίσως προς χάρη της ελαστικότητας...Huh Undecided). 100 ίπποι πάντως νομίζω ότι είναι υπερ-αρκετοί.

Όσο για την τιμή είμαι ΠΑΡΑ πολύ περίεργος. Όταν το VFR800 κοστίζει 14.500€, αυτό με πόσο θα το βγάλουν στην αγορά? (μοιράζονται σχεδόν όλα τα μηχανικά τους μέρη μου φαίνεται.)

Με τιμή εκεί κοντά, επιβεβαιώνει ότι αντικαθιστά το παλιό VFR (αλλά δεν το βλέπω να πουλάει και πολυ), με τιμή κοντά στα 10-11.000€, το 1000αρι Varadero θα πεθάνει και θα παίζει μόνο το CrossTourer στα 1200.

Πάντως στα 800cc, On-Off η ΒΜW και η Triumph παίζουν μόνες τους. (και σε άλλη κατηγορία τιμής...!)
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 13:49:09 μμ »

Πάντως το 800 με το 1200 είναι τελείως διαφορετικά μηχανάκια.
Για το 800 δε μου λέει κάτι...

Κωστα, για εσενα και πολλους αλλους που ειναι ταγμενοι στην on-OFF κουλτουρα μηχανακια σαν το TDM, το τελευταιο Tiger κλπ δεν λενε. Αλλα για την μεγαλη πλειοψηφια που παιρνει ΟΝ-off και κανει απλα μια διασχιση, ενα τετοιο μηχανακι με τον κινητηρα και τον σκελετο του τωρινου VTEC και σοβαρες αναρτησεις σε λογικη τιμη πιστευω οτι θα τραβηξει πολυ κοινο αφου θα φερει αλλα δεδομενα στο στριψιμο ON-off στην ασφαλτο και στην απολαυση ενος κινητηρα-θρυλου. Και φυσικα θα περασει και χωματοδρομους, εδω περναω εγω τους πατημενους με το VFR με κλιπ-ονς    Και για οσους δεν ξερουν, ο V4 782cc κινητηρας της Honda ειναι απο τους πιο αξιοπιστους ολων των εποχων αλλα, και για μενα το κυριοτερο, φοβερα απολαυστικος (ή, ακριβεστερα, involving αγγλιστι)  Grin  Ολα θα παιξουν στην τιμη που θα πρεπει να κρατηθει στα 11-12Κ€ max.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 13:50:47 μμ »

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΣΑΣ...............

 Grin  Grin Grin
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9133



« Απάντηση #40 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 14:36:44 μμ »

Πάντως στα 800cc, On-Off η ΒΜW και η Triumph παίζουν μόνες τους. (και σε άλλη κατηγορία τιμής...!)

Παίδες έχετε σκεφτεί μήπως βγουν ΚΑΙ τα 2 μοντέλα ΚΑΙ με τους 2 κινητήρες; Ας περιμένουμε λίγο και θα μάθουμε (εκτός και το λέει κάπου και μου ξέφυγε)
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 15:51:51 μμ »

<a href="http://www.youtube.com/v/b3HTiiw8UiQ" target="_blank">http://www.youtube.com/v/b3HTiiw8UiQ</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/IA6nrlrIRHI" target="_blank">http://www.youtube.com/v/IA6nrlrIRHI</a>
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #42 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:05:40 μμ »

Ιάπωνας ή Ιταλός;

Τι τόλμησε ρε παιδιά; Πήρανε ότι είχαν στο γκαράζ, -κινητήρα πλαίσιο ψαλίδι διακόπτες κλπ VFR - και είπαν στο σχεδιαστή "πάρτα και φτιάξε κάτι να μοιάζει με 1200 GS". Aλλά επειδή είναι και λίγο χμ άστο δε το λέω βγήκε λίγο γιγα -σκούτερ. 
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:19:55 μμ »

Παίδες έχετε σκεφτεί μήπως βγουν ΚΑΙ τα 2 μοντέλα ΚΑΙ με τους 2 κινητήρες; Ας περιμένουμε λίγο και θα μάθουμε (εκτός και το λέει κάπου και μου ξέφυγε)

ότι και να συνδυάσουν απο τα δύο, μηχανή μανιβέτζελη με βάρος κοντά στα 200 kgr δε βγάζουνε με τίποτα. Στην κατηγορία Adventure bikes 240+ Kgr παίζουνε οι μηχανές.

Όσο για την ομοιότητα του 1200 με το BMW 1200, θα συμφωνήσω με τον Αεροκέφαλο. Πάντως η πρόταση της Honda στις μεγάλες μηχανές μου αρέσει, άσχετα απο τα άλλα
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:27:47 μμ από savvas » Καταγράφηκε
babisku
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:23:48 μμ »

Δηλαδή όλοι αντιγράφουν την bmw ενώ αυτή δεν αντιγράφει. Μήπως το gs μοιάζει λίγο με το dr big 750-800. Ή μήπως ο άξονας και οι βαλίτσες αλουμινίου είναι γερμανική πατέντα; Το ζητούμενο του συνειδητοποιημένου αγοραστή σε αυτές τις μηχανές των 16.000 + είναι η αξιοπιστία και οι τεχνολογικές καινοτομίες και όχι τα γκάτζετ και το ίματζ.
Καταγράφηκε
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #45 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:36:45 μμ »

Και μία παρουσίαση από το mototriti.gr για το 800άρι: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82992.asp

Προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο και πλήρες χαρακτηριστικών. Αν η τιμή είναι σχετικά λογική (max €10.500), μάλλον βρήκα τον αντικαταστάτη του 650 μου.




ομορφο κ διαφορετικο το 800,κ σιγουρα πολλοι θα το λαχταρησουν... αλλα κοματι δυσκολο να παιξει στα 11000 ευρω... Undecided για 12.500-13000 το κοβω Sad
στο δε 1200 θα δουμε ξανα το εργο που ειδαμε με το ΤΑ700,καποιοι τρελαθηκαν κ καποιοι δεν ηθελαν ουτε να το δουν.εμενα μου κανει κατι μεταξυ ΤΕΝΕΡΕ 1200 κ BMW.εκτιμω ομως απεριοριστα την χρηση αξονα Wink

το μονο αμεσα θετικο ειναι πως θα πεσει η τιμη του σημερινου Βαραντερο...να μια καλη ευκαιρια για οσους θελησουν κατι πιο μεγαλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:39:49 μμ από 3-21 » Καταγράφηκε
ganastas
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


Rider on the storm.....


« Απάντηση #46 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 17:20:35 μμ »


ομορφο κ διαφορετικο το 800,κ σιγουρα πολλοι θα το λαχταρησουν... αλλα κοματι δυσκολο να παιξει στα 11000 ευρω... Undecided για 12.500-13000 το κοβω Sad
στο δε 1200 θα δουμε ξανα το εργο που ειδαμε με το ΤΑ700,καποιοι τρελαθηκαν κ καποιοι δεν ηθελαν ουτε να το δουν.εμενα μου κανει κατι μεταξυ ΤΕΝΕΡΕ 1200 κ BMW.εκτιμω ομως απεριοριστα την χρηση αξονα Wink

το μονο αμεσα θετικο ειναι πως θα πεσει η τιμη του σημερινου Βαραντερο...να μια καλη ευκαιρια για οσους θελησουν κατι πιο μεγαλο.

Αν το καινούργιο Vara V4 βγει στα λεφτά που φοβόμαστε ότι θα βγει, νομίζω ότι στο τωρινό (ΜΚ3) θα αυξηθεί η τιμή σαν μεταχειρισμένο.

Ήδη στο Varadero forum βλέπεις στις αγγελίες πολύ προσεγμένα κομμάτια του '06 & '07 με προίκα σε πολύ χαμηλές τιμές, μιας και καινούργιο το τωρινό Vara έχει πολύ καλή τιμή. Αν ο "αντικαταστάτης" του βγει στα 15-16.000+, σίγουρα θα "τσιμπήσουν" οι τιμές του σαν μτχ μιας και η ψαλίδα καινούργιου και μτχ θα έχει ανοίξει κατά πολύ.

Τώρα το 800άρι για μένα δείχνει ιδανική αναβάθμιση από ΤΑ650, από πλευράς ιπποδύναμης, στησίματος (πιό ασφάλτινο) και όγκου (σε σύγκριση με Vara). Διατηρώ βέβαια μια σοβαρή επιφύλαξη όσον αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ με την VTEC πατέντα (πολυπλοκότητα=αυξημένο κόστος συντήρησης).
To TA700 δεν μου έκατσε ποτέ καλά (too little - too late).
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 17:37:42 μμ από ganastas » Καταγράφηκε

Γιώργος Αναστασόπουλος - Transalp XL650V ('04)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #47 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 20:10:17 μμ »

Τώρα το 800άρι για μένα δείχνει ιδανική αναβάθμιση από ΤΑ650, από πλευράς ιπποδύναμης, στησίματος (πιό ασφάλτινο) και όγκου (σε σύγκριση με Vara). Διατηρώ βέβαια μια σοβαρή επιφύλαξη όσον αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ με την VTEC πατέντα (πολυπλοκότητα=αυξημένο κόστος συντήρησης).

Επειδη εχω VFR VTEC και ξερω, οι βαλβιδες αυτου του μοτερ χρειαζονται ΣΠΑΝΙΑ ρυθμιση. Η Honda προτεινει καθε 48Κ χμ αλλα πολλοι κανουν αυτη τη δουλεια καθε 80Κ χμ το νωριτερο. Η ρυθμιση των 8 μη-VTEC βαλβιδων ειναι ακριβως η ιδια με οποιοδηποτε αλλο μηχανακι με καπελοτα αλλα οι VTEC βαλβιδες ειναι μπελαλιδικες και εκτος των αλλων χρειαζονται ειδικους αποστατες για να ρυθμιστουν. Επειδη οι VTEC βαλβιδες εχουν μεγαλυτερες ανοχες, καποιοι κοιταζουν/ρυθμιζουν τις μη-VTEC μονο στα 48K (ή 80Κ χμ) και τις VTEC στα 96Κ χμ (ή ποτε  Grin). Τετοιες πρακτικες μειωνουν το κοστος συντηρησης αυτου του μοτερ που ειναι γενικα ΑΘΡΑΥΣΤΟ - υπαρχουν πολλοι που εχουν κανει πανω απο 300Κ+ χμ χωρις κανενα προβλημα (καποιος φιλος στην Αθηνα εχει 260Κ χμ στο μοτερ του και το μηχανακι ειναι αστερι). Το μονο που χρειαζεται σε καποια φαση ειναι αλλαγη των αλυδιδων των εκκεντροφορων, οπως ολα τα μοτερ με πολλα χμ. Τα δε VFR των προηγουμενων γενεων του VTEC δεν θελανε καν αυτες τις αλυσιδες καθως οι εκκεντροφοροι παιρνανε κινηση με γραναζια (gear-driven cams).
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

transalp98
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 619



« Απάντηση #48 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 20:28:43 μμ »

αμαν! μεταλλαγμένο VFR....
τώρα γιατί να πάρεις αυτό αμα συνεχίσει να υπάρχει η βέφα.... χμ... γούστα είναι αυτά
Καταγράφηκε

Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #49 στις: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 20:55:07 μμ »

αμαν! μεταλλαγμένο VFR....
τώρα γιατί να πάρεις αυτό αμα συνεχίσει να υπάρχει η βέφα.... χμ... γούστα είναι αυτά

Γιατι πολυς κοσμος στην Ελλαδα Ηλια δεν θελει "σκυφτο" sport touring μηχανακι αλλα ΟΝ-off  Wink  Για μενα βεβαια βεφα και on-OFF, η βεφα με φτιαχνει μονο που τη βλεπω καθε φορα που παω να την παρω για βολτα  Cool
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!