Hellas Transalp Forum

service 6000 km - συνεργεια

POLZACH · 7803

Offline POLZACH

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
  • TRANSALP ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !!!!
on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2007, 08:30:23 πμ
την προηγουμενη εβδομαδα πηγα την μηχανη μου για service των 6000 km και πληρωσα για λαδια(ημισυνθετικο Silkoline comp 15W50 + φιλτρο λαδιου γνησιο) 45 ευρώ και μου πήρε αλλα 48  ευρώ με το ΦΠΑ περιπου για εργασία ... συνολο περιπου 90 ευρώ... Πολλά δεν είναι ρε παιδιά ..... κανένα καλό συνεργείο στην αθήνα εχει υπόψιν του κανείς ?
μας τα παίρνουν που μας τα παίρνουν να κανανε και δουλεια τουλαχιστον καλά θα ηταν!!!!



Offline mihalis81

  • DavidlenAJ
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 172
Reply #1 on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2007, 09:36:09 πμ
Υπάρχουν και χειρότερα...
Σε ένα συνεργείο στο Χαλάνδρι έδωσα 280€ για service ( o θεός να το κάνει service!!!) και ο μηχανικός το μόνο που μου έκανε ήταν να αλλάξει λάδια. Τώρα χρησιμοποιώ ένα συνεργείο στον Γέρακα (άμα σε βολεύει πες μου να σου στείλω pm την διευθυνση) που μετά από το service νόμιζα ότι πήρα καινούργια μηχανή.
Επίσης ένα συνεργείο που έχει προτείνει ο Chris_de_Ze  στο Χαλάνδρι πίσω από το intersport στην Λ.Πεντέλης ( πήγαινα το παπάκι μου εκεί) είναι πάρα πολύ καλός και σχολαστικός.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2007, 09:41:42 πμ
Μιχάλη για ποιο συνεργείο στο Χαλάνδρι λες ότι δεν είναι καλό? Στην 25η Μαρτίου?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mihalis81

  • DavidlenAJ
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 172
Reply #3 on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2007, 10:01:22 πμ
Στην Δ.Πλακεντίας λίγο ποιό πάνω από την Πλατεία Κέννεντυ στα Δεξια.
Πάντα μιλάω για την δικιά μου περίπτωση.
Στο συνεργείο που πήγα μετά έκατσε και μου έδειχνε βίδες οι οποίες έπρεπε να ξεβιδωθούν για να μπορείς να κάνει την δουλειά σου και οι οποίες ήταν καινούργιες, άρα δεν είχε κάνει τίποτα.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #4 on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2007, 21:37:58 μμ
Εκεί έχει και άλλο ένα αριστερά καθώς πηγαίνουμε προς το μετρό. Εσύ εννοείς το δεξιά!
Τί του βρήκες και πήγες?
Στη Λ. Πεντέλης (1η παράλληλο) στο ύψος του Intersport έχει ένα καταπληκτικό μάστορα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mihalis81

  • DavidlenAJ
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 172
Reply #5 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 08:32:59 πμ
Άστα να πάνε.
το συνεργείο που λές είναι όντως πάρα πολύ καλό.
πήγαινα το Παπάκι μου και ήταν στην πένα!!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Πέμπτη 26 Ιούλιος 2007, 08:59:35 πμ
Ε τότε εκεί να ξαναπάς και το ΤΑ. Σαν μηχανή το ξέρει πολύ καλά. Και από τιμές είναι αρκετά προσιτός. Και είναι και πολύ φιλικός και με καλή εξυπηρέτηση.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #7 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 12:47:57 μμ
Εχω να κάνω μία ερώτηση.
Πήγα το πρωί το  TA μου για service των 6000 χλμ.
Ο μάστορας μου είπε οτι εκτός από τα κλασικά, θα μου αλλάξει και τα πίσω τακάκια γιατί είχαν ήδη φαγωθεί αρκετά. Εκτιμώμενο συνολικό κόστος 130 γιούρος.
Νομίζω οτι είναι υπερβολικό. Τι λέτε εσείς?
Το πίσω φρένο το χρησιμοποιώ αρκετά. Με το πίσω κόβω και με το μπροστά σταματάω/φρενάρω. Αλλά σε κατηφόρες, σχεδόν μόνο με το πισινό κόβω ταχύτητα. Το μπροστά το χρησιμοποιώ για να την ακινητοποιήσω. Νομίζω παρ' όλα αυτά οτι είναι πολύ νωρίς. Ακούω γνώμες.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #8 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 13:00:10 μμ
Μάθε να χρησιμοποιείς το μπροστινό πιο συχνά ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 13:00:55 μμ
 Κοίταξε τα τακάκια μόνος σου Γιάννη .
Αν έχουν πάστα γύρω στο 1 χιλιοστό καλύτερα να τ αλλάξεις.
Για να καταλάβεις πάλι σύκρινε τα μπροστινά με το πίσω.
Μη πατάς μόνο πίσω στις κατηφόρες το ξεκώλιασες να τα πατάς συγχρόνως ελεγχόμενα με πιό πολύ δύναμη στο μπροστινό κάτι λένε γιά 70μπρος 30 πίσω εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω (κάνε προπόνηση όμως  σοβαρά είναι αναγκαίο .) :wave:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #10 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 13:02:16 μμ
Μάθε να χρησιμοποιείς το μπροστινό πιο συχνά ;)
+1
Με το εμπρος φρεναρει η μηχανη.
Το πισω βοηθαει μονο για τα "μποσικα".


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #11 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 13:46:10 μμ
Το κόλπο στο φρενάτισμα είναι πρώτα απαλά φρένο με το πίσω και σχεδόν ταυτόχρονα φρένο μπροστά με όση ένταση απαιτούν και επιτρέπουν οι συνθήκες.

Στην ουσία όπως είπαν και οι άλλοι φίλοι η μηχανή σταματάει με το μπροστινό φρένο.
 
Απλά έτσι αποφεύγουμε το υπερβολικό βύθισμα της μπροστινής ανάρτησης και την αλλαγή της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας.

Για να βελτιώσουμε το φρενάρισμα (αλλά και γενικότερα την οδήγηση) με την μοτοσυκλέτα μας, ο καλύτερος τρόπος είναι η εξάσκηση. Άρα αφιερώνουμε λίγο χρόνο ένα απόγευμα σε κάποιον δρόμο χωρίς κίνηση κάνοντας ελεγχόμενα φρεναρίσματα και βλέποντας τα όρια της μοτοσυκλέτας μας. Συνήθως διαπιστώνουμε ότι πάντα μπορούμε να φρενάρουμε ακόμα λίγο πιο δυνατά.
Στην συνέχεια πρέπει να συνηθήσουμε στην καθημερινότητά μας να φρενάρουμε πάντα με την σωστή τεχνική, ακόμα και για απλά φρεναρίσματα ρουτίνας, ώστε να μας γίνει συνήθεια.

Τεάζης Γιάννης



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #12 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 23:40:27 μμ
Εχω ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο το μπροστινό. Είναι λογικό, οτι όταν φρενάρεις, το βάρος λόγω της αδράνειας μεταφέρεται μπροστά, οπότε εκεί φέρνει το φρένο αποτέλεσμα. Μην ξεχνάτε οτι μέχρι πριν λίγους μήνες οδηγούσα βέσπα. Εκεί τα πράγματα ήταν διαφορετικά καθότι ο κινητήρας της ήταν δίπλα από τον πίσω τροχό, άρα το κέντρο βάρους ήταν πολύ πίσω. Θα το συνηθίσω όμως.
Στα του σέρβις τώρα.
Χρεώθηκα τα εξής:
3 λίτρα λάδι Fuchs Silicolene Super4 Ημισυνθετικό 20W50, με 11,50 το λίτρο σύνολο μετά την έκπτωση 28,99
Φίλτρο λαδιού αξίας 7,50 ευρώ                                                             σύνολο μετά την έκπτωση   6,30
Τακάκια πίσω XL αξίας 40 ευρώ                                                             σύνολο μετά την έκπτωση  33,61
Εργασία αξίας 47,60 ευρώ                                                                    σύνολο μετά την έκπτωση  40,00
Οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ. Εύκολα παρατηρεί κάποιος οτι η έκπτωση ισούται με το ΦΠΑ 19%
Ετσι για το πρώτο σέρβις της καλής μου των 6000χλμ, μαζί με αλλαγή στα πίσω τακάκια πλήρωσα 130 ευρώ.
Παραλαμβάνοντας τη μηχανή ζήτησα και πήρα μισό λίτρο λάδι, έτσι για να έχω να συμπληρώνω. Μέχρι τώρα δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα, αλλά αφού με είχαν χρεώσει 3 λίτρα κι έβαλαν 2,4 γιατί να τους τα χαρίσω?
Τη μηχανή την πήρα σχεδόν πλυμένη, πάντως πολύ καθαρή. Η αλυσίδα ήταν φρεσκολαδωμένη.
Ο μηχανικός (?) μου είπε οτι είναι συνηθισμένο σε ΤΑ να αλλάζονται τα τακάκια στα 6000χλμ.
Αυτά. Περιμένω σχόλιά σας, αν και πιστεύω οτι πλέον δεν θα ξαναπατήσω εκεί.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #13 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 00:49:03 πμ
Nα σου πώ και για μένα Γιάννη ότι μέχρι τα 28.000 χλμ. που άλλαξα μπροστινά τακάκια είχα αλλάξει 3 φορές πίσω!! Τα τακάκια όμως 40 ευρώ τα βρίσκω λίγο ακριβά. Στον Σαρακάκη τα μαμίσια έχουν 30 ευρώ (τα αγόρασα εγώ).



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #14 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 11:26:24 πμ
Θέλω τη γνώμη σας σε κάτι. Πόσο σημαντικό είναι να πηγαίνουμε το όχημά μας (μηχανή ή αυτοκίνητο) σε εξουσιοδοτημένο?
Τα ΤΑ μου, έχω σκοπό να το κρατήσω μέχρι να λιώσει.
Με τα εξουσιοδοτημένα πολύς κόσμος, όπως και εγώ, δεν μένει ικανοποιημένος.
Εχουν σίγουρη την πελατεία και δεν προσέχουν.
Βέβαια υπάρχουν και μερικοί όπως ο κουμπάρος μου και ένα πρώην αφεντικό μου, που στα 5-6 χρόνια πουλάνε το αυτοκίνητό τους πριν αρχίσει να ζητάει λεφτά και ξαναγοράζουν το ίδιο μοντέλο αλλά καινούριο. Για αυτούς θα είναι σημαντικό να υπάρχει ενημερωμένο το βιβλιαράκι συντήρισης και σφραγισμένο από εξουσιοδοτημένα. Για τους υπόλοιπους όμως? Για εμάς που δεν μπορούμε κάθε 5 χρόνια να αλλάζουμε αυτοκίνητο?


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #15 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 11:29:31 πμ
Σε εξουσιοδοτημένο μέχρι να λήξη η εγγύηση και μετά μόνος μου  ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #16 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 15:06:02 μμ
Σε εξουσιοδοτημένο μέχρι να λήξη η εγγύηση και μετά μόνος μου  ;)

  Συμφωνώ και επαυξάνω. Μόνο για την εγγύηση και τίποτα άλλο. Έχω να διηγηθώ απίστευτες γκάφες με εξουσιοδοτημένα αλλά βαριέμαι. Τα εξουσιοδοτημένα είναι καθαρά νομική υπόθεση των εταιρειών για να είναι καλυμένες απέναντι στη νομοθεσία, δεν σημαίνει ότι ξέρουν κιόλας.
  Βρες ένα καλό μηχανικό που τον εμπιστεύεσαι και είσαι καλυμένος.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!