Hellas Transalp Forum

7η Πανελλήνια Συγκέντρωση HTC . Σιθωνία - Χαλκιδική

KostasC · 116650

Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #150 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:27:37 μμ
Χρήστο μάλλον δεν έχετε καταλάβει το μέγεθος της καταστροφής ! 64 Νεκροί , 120 καμένα χωρια, το 10% της Ελληνικής παραγωγής ελαιολάδου ,1.800.000 στρέμματα αυτές τις μέρες, 500.000 στρέμματα στην Ηλεία !
Είναι συγκρίσιμα μεγέθη αυτά ? 

Δεν υποβαθμίζω την καταστροφή στη Χαλκιδική. Αλλα δεν είναι το ίδιο πράγμα



Κώστα μου, δεν πρόσεξες ότι είπα ανάλογη καταστροφή. Τα νούμερα δεν αμφισβητούνται και ούτε πάω, με ξέρεις άλλωστε, να υποβαθμίσω την καταστροφή. Απλά λέω τη γνώμη μου, προσπαθώντας να βοηθήσω όσο μπορώ κι επιμένω ότι μέσα από την Πανελλήνια, η βοήθεια θα ήταν ουσιαστική, ή ουσιαστικότερη, από όλους τους φίλους, από όλη την Ελλάδα, που θα συμμετείχαν.

Δηλ.  το    " Ή δεν θα ξαναπάτε για μπάνιο μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι ;"  που  έγραψε  ο  Cris_de_Ze  το  σχολίασες ......
φιλικά  "ο  άλλος  φίλος"  Μέμος.
Μέμο μου την απάντησή σου δεν την παρεξηγώ γιατί δεν γνωριζόμαστε και δεν ξέρεις πως πραγματικά σκέφτομαι κι ενεργώ, αλλά δεν πρόσεξες ότι στην αρχή γράφω ότι ακούγονται πλέον υπερβολές και σίγουρα εννοώ και από τις δύο πλευρές και δε νομίζω ότι θα διαφωνήσεις σ' αυτό.
Όσον αφορά το "άλλος φίλος", θα σου πω ότι άσχετα που με τους περισσότερους δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, σας θεωρώ όλους φίλους μου -χωρίς εισαγωγικά- Απλά δεν θεώρησα απαραίτητο να αναφέρω το όνομά σου, μιας και το μήνυμα που ήθελα να δώσω ήταν από τη μια οι υπερβολές και από την άλλη η ουσιαστική βοήθεια, κάτι που δεν έχει σχολιαστεί ακόμα.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #151 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:32:03 μμ
Κώστα μου, δεν πρόσεξες ότι είπα ανάλογη καταστροφή. Τα νούμερα δεν αμφισβητούνται και ούτε πάω, με ξέρεις άλλωστε, να υποβαθμίσω την καταστροφή. Απλά λέω τη γνώμη μου, προσπαθώντας να βοηθήσω όσο μπορώ κι επιμένω ότι μέσα από την Πανελλήνια, η βοήθεια θα ήταν ουσιαστική, ή ουσιαστικότερη, από όλους τους φίλους, από όλη την Ελλάδα, που θα συμμετείχαν.

Βρε παιδια , δεν είπαμε οτι δεν θα συναντηθούμε.Απλα να συναντηθούμε στην Ηλεία και αντι να κάνουμε μοτοπαιχνίδια
ας προσφέρουμε οποια βοήθεια μπορουμε (αυτο θελουμε να δουμε τις επομενες ημέρες) έμπρακτα εκει και με την παρουσία μας.
Το κοιτάμε, δε ξέρουμε πόσο εύκολα μπορεί να γίνει , αλλα θα το προσπαθήσουμε.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #152 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:36:07 μμ
Κώστα μου, δεν πρόσεξες ότι είπα ανάλογη καταστροφή. Τα νούμερα δεν αμφισβητούνται και ούτε πάω, με ξέρεις άλλωστε, να υποβαθμίσω την καταστροφή. Απλά λέω τη γνώμη μου, προσπαθώντας να βοηθήσω όσο μπορώ κι επιμένω ότι μέσα από την Πανελλήνια, η βοήθεια θα ήταν ουσιαστική, ή ουσιαστικότερη, από όλους τους φίλους, από όλη την Ελλάδα, που θα συμμετείχαν.

Χρήστο μου, διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, δε χρειάζεται η παρουσία μας για να μαζέψουμε χρήματα. Αν θέλουμε απλά να μαζέψουμε χρήματα θα μπορούσαμε να κάνουμε έρανο και να βάλει ο καθένας ότι θέλει στο λογαριασμό του Συλλόγου

Quote
μιας και το μήνυμα που ήθελα να δώσω ήταν από τη μια οι υπερβολές και από την άλλη η ουσιαστική βοήθεια, κάτι που δεν έχει σχολιαστεί ακόμα.

Τώρα μιλάς σωστά...θα ανοίξω σχετική ενότητα, για να προτείνουν όλοι τι πιστεύουν ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε σα Σύλλογος για τους πληγέντες όχι μόνο της Ηλείας, μη ξεχνάμε την Εύβοια...


Παύλος Καρούμπης


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #153 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:38:45 μμ

Μέμο μου την απάντησή σου δεν την παρεξηγώ γιατί δεν γνωριζόμαστε και δεν ξέρεις πως πραγματικά σκέφτομαι κι ενεργώ, αλλά δεν πρόσεξες ότι στην αρχή γράφω ότι ακούγονται πλέον υπερβολές και σίγουρα εννοώ και από τις δύο πλευρές και δε νομίζω ότι θα διαφωνήσεις σ' αυτό.
Όσον αφορά το "άλλος φίλος", θα σου πω ότι άσχετα που με τους περισσότερους δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, σας θεωρώ όλους φίλους μου -χωρίς εισαγωγικά- Απλά δεν θεώρησα απαραίτητο να αναφέρω το όνομά σου, μιας και το μήνυμα που ήθελα να δώσω ήταν από τη μια οι υπερβολές και από την άλλη η ουσιαστική βοήθεια, κάτι που δεν έχει σχολιαστεί ακόμα.

Φεύγω  για  δουλειάαααααααα !!!! :badair: :badair: :badair:
Τα  λέμε  το  βράδυ   :love8: :love8: :love8:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #154 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:48:50 μμ
Τώρα μιλάς σωστά...θα ανοίξω σχετική ενότητα, για να προτείνουν όλοι τι πιστεύουν ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε σα Σύλλογος για τους πληγέντες όχι μόνο της Ηλείας, μη ξεχνάμε την Εύβοια...

Δεν ξέρω αν τώρα μιλάω σωστά, αλλά σίγουρα το να ανοίξει καινούργια ενότητα νομίζω ότι είναι το καλύτερο, μιας και ούτως ή άλλως η Πανελλήνια έχει ήδη ματαιωθεί και η παραπάνω συζήτηση για το θέμα αυτό νομίζω ότι δεν έχει τίποτα να προσφέρει σ' όλους μας. Εξάλλου ο καθένας έχει την άποψή του και ο καιρός θα δείξει, αν το δείξει, το ποιος είχε δίκιο.
Εξάλλου το επιθυμητό από όλους μας, είναι η ουσιαστική βοήθεια και εκεί πρέπει όλοι να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας και να δώσουμε όλες τις δυνάμεις μας.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #155 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 21:19:41 μμ
Μην αγριέυεστε επι προσωπικού.
Όλοι δίκιο έχουμε και δεν έχουμε και ν αποδείξουμε και τίποτα στο κάτω κάτω.
Έχει καλά παιδιά εδώ μέσα.
Δε παύουμε όμως να είμαστε διαφορετικοί.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #156 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 22:44:43 μμ
Μην αγριέυεστε επι προσωπικού.
Όλοι δίκιο έχουμε και δεν έχουμε και ν αποδείξουμε και τίποτα στο κάτω κάτω.
Έχει καλά παιδιά εδώ μέσα.
Δε παύουμε όμως να είμαστε διαφορετικοί.

ΜΠΡΑΒΟ βρε Θανάση. Αξιος ο τίτλος του Καραμέλους που κατέχεις!
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι μεγάλη μαγκιά το να μάθεις να διαφωνείς....
Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα προσωπικό. Σίγουρα υπάρχουν πολλά καλά παιδιά εδώ μέσα.
Η ουσία είναι να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα του καθενός.
Αλλιως ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός και μονότονος...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #157 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:14:41 μμ
ΜΠΡΑΒΟ βρε Θανάση. Αξιος ο τίτλος του Καραμέλους που κατέχεις!
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι μεγάλη μαγκιά το να μάθεις να διαφωνείς....
Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα προσωπικό. Σίγουρα υπάρχουν πολλά καλά παιδιά εδώ μέσα.
Η ουσία είναι να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα του καθενός.
Αλλιως ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός και μονότονος...

Καρά στα τούρκικα σημαίνει μαύρος. :evil7:
Καραμέλος πάλι μμμμ... :angel3:

Κρατάτε ότι θέλετε.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #158 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:25:51 μμ
Καρά στα τούρκικα σημαίνει μαύρος. :evil7:
Καραμέλος πάλι μμμμ... :angel3:

Κρατάτε ότι θέλετε.

Οπως .... καραμέλα?  Αυτός  που αναμασάει τα λόγια του? Μπα δεν ταιριάζει..... Γιάννη, μας μπέρδεψες!



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #159 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:30:51 μμ
Οπως .... καραμέλα?  Αυτός  που αναμασάει τα λόγια του?

 :eusa_naughty: Όοόχι Γιαννάκη μου.(μου επιτρέπεις ?)
Αυτός που λλλλλλιώνει στο στόμα, ο μελιστάλακτος.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #160 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:37:39 μμ
:eusa_naughty: Όοόχι Γιαννάκη μου.(μου επιτρέπεις ?)
Αυτός που λλλλλλιώνει στο στόμα, ο μελιστάλακτος.

Γειά σου ρε Θανάση. Καλύτερη απάντηση δεν θα μπορούσε να δοθεί.
Λλλλλλιώνει στο στόμα..... :goofy:


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #161 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:49:16 μμ
Γειά σου ρε Θανάση. Καλύτερη απάντηση δεν θα μπορούσε να δοθεί.
Λλλλλλιώνει στο στόμα..... :goofy:

Θανάση να τον προσέχεις. Πολλά κοπλιμέντα σου κάνει σήμερα.....



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #162 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 23:50:11 μμ
Φτανει...το ξεσκίσατε το θέμα, θα πέσει βούρδουλας  :smackbottom: :bullwhip:


Παύλος Καρούμπης


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #163 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 00:28:35 πμ
Μην αγριέυεστε επι προσωπικού.
Όλοι δίκιο έχουμε και δεν έχουμε και ν αποδείξουμε και τίποτα στο κάτω κάτω.
Έχει καλά παιδιά εδώ μέσα.
Δε παύουμε όμως να είμαστε διαφορετικοί.
Θανάση δεν ξέρω αν το προηγούμενο ποστ μου, φάνηκε αγριεμένο, αν συνέβη κάτι τέτοιο, δεν έγινε από πρόθεση και ζητώ συγνώμη, πάντως με τον Παύλο γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια και σίγουρα κατάλαβε ότι δεν αγρίεψα καθόλου με αυτά που έγραψα.



Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #164 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 00:36:53 πμ
    Ψυχραιμία! Πάνω απ' όλα ψυχραιμία! Δεν μπορεί να έχουμε πόλεμο στην Ελλάδα (γιατί περί πολέμου πρόκειται κατά κάποιο τρόπο) κι εμείς να κοιτάμε τους εαυτούς μας.
  Το καλύτερο που άκουσα μέχρι τώρα (διάβασα), το είπε ο Παύλος: δεν μπορείς με δάκρυα στα μάτια να οργανώνεις παιχνίδια και καλοπέραση.
   Έδειχνε χτες η τηλεόραση τα καμένα σπίτια και σκεφτόμουν πού στο διάολο κοιμήθηκαν αυτοί οι άνθρωποι την επόμενη μέρα και τρελλαινόμουνα. Ένας εμφανίστηκε με ένα σορτσάκι και ένα φανελάκι λέγοντας ότι αυτά ήταν όλα κι όλα όσα του είχαν απομείνει. Δεν πειράζει που δεν είναι συγγενείς μας, αν ήταν τι θα λέγατε? Θα πηγαίνατε σε πανελλήνιες?
  Μια ολόκληρη περιοχή της Ελλάδας καταστράφηκε οικονομικά, οικολογικά, χωριά εξαφανίστηκαν από το χάρτη χωρίς υπερβολή. Άνθρωποι μετατράπηκαν σε άστεγους ζητιάνους σε μία μέρα. Η περιοχή παρήγαγε κρασί και λάδι συνεισφέροντας στην ελληνική οικονομία τα μέγιστα. Ένας αλβανός είπε στο αφεντικό του "τώρα θα έρθεις στην αλβανία να δουλεύεις για 'μένα να βγάλω τα σπασμένα".
  Μην προσποιούμαστε ότι δεν συμβαίνει τίποτα, εκτός κι αν δεν το έχουμε συνηδητοποιήσει όντως. Κι εγώ λυπάμαι για τη ματαίωση της πανελλήνιας αλλά....


   Και έρχομαι λοιπόν να σας προκαλέσω σκληρά και τους μεν και τους δε, παίζοντας το δικηγόρο το διαβόλου: ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ, ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟς ΟΜΩΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΛΙΚΟ.

  ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΔΗΛΩΝΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΕΚ' ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΤΩΡΑ. ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ! ΕΝΑΣ.
 
  Αλλιώς εναλλακτικά, αναβάλετε την πανελλήνια για ένα μήνα, οπότε και θα γίνει κανονικά,  και η ζωή συνεχίζεται.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #165 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 00:55:31 πμ

Δηλ.  το    " Ή δεν θα ξαναπάτε για μπάνιο μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι ;"  που  έγραψε  ο  Cris_de_Ze  το  σχολίασες ......


Χμμμ.. αρχίσαμε τις φτηνές αμπελοφιλοσοφίες! Κοκόρου γνώση....

Ξέρετε πόσοι συνάνθρωποί σας πεθαίνουν από ανίατες ασθένειες κάθε βδομάδα? Σίγουρα περισσότεροι από 64!
Έχετε πάει πρόσφατα σε νοσοκομείο να δείτε πόσοι συνάνθρωποί σας υποφέρουν?  Σίγουρα περισσότεροι από 64!
Έχετε διαβάσει πόσοι συν-οδηγοί σας σκοτώνονται σε τροχαία κάθε μήνα?  Σίγουρα περισσότεροι από 64!
Έχετε εικόνα πόσοι συν-οδηγοί σας μένουν σοβαρά τραυματισμένοι και παράλυτοι κάθε βδομάδα?  Σίγουρα περισσότεροι από 64!
Έχετε διαβάσει πόσοι χάνουν τα σπίτια τους κάθε μήνα και τους τα παίρνει η τράπεζα?  Σίγουρα περισσότεροι από 64!


Όλα αυτά όμως ρε Μέμο δεν είδα να σε σταμάτησαν από το να χτυπάς τίγκα τα σουβλάκια και τα καλαμαράκια τις Τρίτες στη ΣΥΜΟΦΕ! Ούτε το Μιχάλη να συμμετέχει με μαύρα στο τσιμπούσι στο μετόχι του Γιώργου!

Καλά το είπε ένας φίλος δημοσιογράφος: "Μια είδηση γίνεται γεγονός από τη στιγμή που το προβάλουν τα ΜΜΕ". Όσα δεν προβάλονται δεν περνάνε ως γεγονότα!

Και στη Ν. Υόρκη σκοτώθηκαν 4000 άτομα μέσα σε 3 ώρες αλλά η χώρα και η πόλη δεν σταμάτησε ούτε να ζεί ούτε να αγωνίζεται.

Είπαμε είναι μεγάλη η καταστροφή στην πατρίδα μας! Ισοδυναμεί μόνο με πόλεμο! Και το έγραψα από τους πρώτους. Αλλά η μοιρολατρία και η εθελοτυφλία δεν πρέπει να σταματάει τη ζωή!

Άντε και βάψαμε ένα τοίχο σε ένα καμένο! Λύθηκε το πρόβλημα? Τα ζωντανά πού θα βοσκήσουν? Ο σπιτονοικοκύρης πού θα καλλιεργήσει?




« Last Edit: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 03:53:42 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #166 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 01:12:00 πμ
   Χρήστο, το τσιμπούσι στο μετόχι του Γιώργου, που ο Μιχάλης συμμετέχει με μαύρα, ήταν πολύυυυυ πριν τις φωτιές. Και γενικώς σωστά τα λες αλλά σωστά τα λένε και οι άλλοι. Έγραψα και πρωτύτερα, ότι κάπου ανάμεσα σε αυτά που λες και στην απόφαση του ΔΣ για ματαίωση βρίσκεται η αλήθεια.

  Γι' αυτό ξαναπροτείνω δύο λύσεις: ή πάμε ένα τριήμερο ως σύλλογος (αντί πανελλήνιας) να βοηθήσουμε αντί να αμπελοφιλοσοφούμε από τον καναπέ ή μεταφέρετε την πανελλήνια αργότερα κανά μήνα ή όσο κρίνετε.
  Γιατί τελικά προβλέπω να μη γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #167 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 01:57:16 πμ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει αυτοί όλοι οι καφρο-πολιτικοί να μας κάνουν να αισθανόμαστε ένοχοι! Λες και εμείς φταίμε για τη δική τους ανικανότητα με το κομματικό κράτος που κατασκεύασαν!

Εκτός και αν.... αισθανόμαστε ένοχοι επειδή (κάποιοι) τους ψηφίσαμε!!!

Αλλά αυτών δεν ιδρώνει το αυτάκι τους με τίποτα! Σε λίγες μέρες θα γεμίσουν οι πλατείες από προεκλογικούς λόγους, συγκεντρώσεις, υποσχέσεις, σημαιάκια!

Έχει γραφτεί ότι οι Παπαντωνίου, Λαλιώτης, Μητσοτάκης, Τζοχατζόπουλος (και πολλοί άλλοι) είναι από τους πλουσιότερους Ευρωπαίους πολιτικούς. Αυτοί πόσο από το υστέρημα τους θα δώσουν για τους πυρόπληκτους ? Ο Νεονάκης πόσα θα δώσει από τα 11 δις δρχ που έβγαλε από το Χρηματιστήριο?
Δηλ. σώνει και καλά ο λαουτζίκος ο φτωχός πρέπει να βγάζει πάντα το φίδι από την τρύπα? Όχι ρε γαμώτο! Έλεος πιά! Μηδενική ανοχή! Οι φόροι μας πού πάνε? Γιατί πληρώνουμε? Για τις μίζες τους? Αυτά είναι σοβαρά θέματα που πρέπει να αναρωτηθούμε και να ξυπνήσουμε επιτέλους!

« Last Edit: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 01:58:57 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #168 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 17:05:53 μμ
Καλημέρα σε όλους

Πολλές και σεβαστές οι γνώμες απο όλους μας το θέμα όμως ειναι να αποφασίσουμε πως θα προσφέρουμε ουσιαστικά βοήθεια οσο μικρή η μεγάλη είναι αυτή.Ο καθένας απο εμάς έχει διαφορετική άποψη για την ζωή διφορετικές ιδέες και γενικότερα δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι. Θα επιθυμούσα να σταματήσουμε τα μεγάλα post και να επικεντρωθούμε στο τι θέλει ο καθένας να προσφέρει. Ιδέες δεν βλέπω καθόλου.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #169 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 17:18:33 μμ
Οι φόροι μας πού πάνε? Γιατί πληρώνουμε? Για τις μίζες τους? Αυτά είναι σοβαρά θέματα που πρέπει να αναρωτηθούμε και να ξυπνήσουμε επιτέλους!

Η σούμα που λένε.
Τώρα ζητάν να συνεισφέρουμε οικονομικά ,να πάμε εθελοντές να βάφουμε μη πληρώσουν κανα μεροκάματο αντίθετα να χαθεί το δικό μας και σε κανα δύο χρόνια να λένε για πλήρη αποκατάσταση και άμεση αντίδραση από τις κυβερνήσεις.

Και τα λεφτά μας που ΄πληρώνουμε τόσα χρόνια οι μαλάκες που πάνε? Σε έργα ποιά έργα?
Μαιμούνια.

Λοιπόν εγώ το λέω .
Δεν μπορούμε να βοηθήσουμε κανένα υλικά. Είναι αμελητέο.
Πάνω σ όλους αυτούς τους άτυχους εκεί πέρα οι κυβερνήσεις θα επενδύσουν.
Λεφτά θα πέσουν τα λαμόγια θα φάνε , πλάκωσαν και οι γύφτοι αφού μάθαν πως γαμ....στε ,
Και σε καμιά δεκαριά χρόνια αφου θα πεθάνουν και οι τελευταίοι από τους παπούδες που κατοικούσαν τα περισσότερα απ αυτά τα χωριά (μόνο αυτοί οι νέοι ήταν φευγάτοι) θα ξεφυτρώσουν ξενώνες ιδιοκτησίας των απογόνων που δε θα ζουν καν εκεί.
 Όσον αφορά το ηθικό μέρος και στήριξη παπούδων τουλάχιστον εγώ δεν είμαι καλός σ αυτά.
 




ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #170 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 17:31:51 μμ
Πρώτα - πρώτα η Χαλκιδική έχει πληγεί πολύ περισσότερες φορές απ' ότι η Πελοπόννησος και μάλιστα η τελευταία, πέρσι, ήταν ανάλογη με τη φωτιά της Πελοποννήσου. Για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε ότι για μας τους Βόρειους, η Χαλκιδική είναι κάτι παραπάνω απ' ότι είναι για σας η Πελοπόννησος.

Αυτό στο ντούκου πέρασε .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #171 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 17:53:05 μμ
Αυτό στο ντούκου πέρασε .

Ταράζεις τα νερά?



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #172 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 18:04:09 μμ
Ταράζεις τα νερά?

Ως συνήθως.
Σε κανα δυό μήνες να δείς.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #173 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 19:15:25 μμ
Γνώμη 1:
Μιχάλη, εάν αναβληθεί η Πανελλήνια και γίνει σε κανα-δυό μήνες, δεν θα είναι το ίδιο. Νοέμβρη μήνα, εγώ δεν μπαίνω στη θάλασσα. Προσωπικά δεν με πολυενδιαφέρει, αν θα γίνει χειμωνιάτικα.
Γνώμη 2:
Οι άνθρωποι που κάηκαν τα σπίτια τους δεν έχουν ούτε βρακί για να αλλάξουν. Θα κυκλοφορούν όπως στο ανέκδοτο: το κίτρινο μπροστά και το καφέ πίσω. Γι αυτό προτείνω, όσοι έχετε ρούχα στις ντουλάπες σας που δεν τα φοράτε συχνά, μπορεί να σας πέφτουν φαρδιά βρε αδερφέ τώρα που χάσατε μερικά κιλά, ας τα μαζέψετε, πάρ'τε και μια-δυο κούτες απ' το κοντινό σούπερ μάρκετ και ας τα πάμε π.χ. στο περιοδικό 0-300 που λέει οτι με το δικό του φορτηγό θα τα στείλει σε χωριό της Ηλείας. Δεν μας στοιχίζει τίποτα, ενώ αυτοί που θα τα φορέσουν θα έχουν κι ένα ρούχο να αλλάζουν. Δεν νομίζω οτι τα λαμόγια θα κάνουν πλιάτσικο να φάνε τα μεταχειρισμένα ρούχα. Αν τώρα φτάσουν σε τσιγγάνους... έεεε τι να πω. Εμείς πάντως θα έχουμε κάνει κάτι.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #174 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 19:43:35 μμ
Μόλις μίλησα με τις 3 νομαρχίες της περιοχής γιατι ξεκινησαμε να μαζευουμε πραγματα οι ΤΕΙτζήδες της Λάρσας.
Δεν χρειάζονται υλική βοήθεια (ρουχα, κλινοσκεπασματα, τροφιμα) υπάρχει υπερπροσφορά από εταιρείες.
Χρειάζονται μονο ζωοτροφές. Η ένωση συναιτερισμών Λάρισας ήδη εστειλε φορτηγα με ζωοτροφές.
Αρα μονο χρήματα μπορούμε να στειλουμε.
Προσοχή η υπερεπαρκεια αρχιζει και γινεται επικινδυνη. Μην δουμε να πουλιουνται σε λαικες.


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.