Γιάννη η Πανελλήνια γίνεται γιά όλους τους φίλους της Transalp και δεν προϋποθέτει εγγραφή στο Φόρουμ ή στο σύλλογο. Αλλωστε η εκδήλωση δημοσιεύεται και σε σχετικά περιοδικά, οπότε μπορεί οποιοσδήποτε να πάρει μέρος.
Ειδικότερα όμως γιά τους φίλους του συλλόγου που παίρνουμε μέρος στις διάφορες εκδηλώσεις, είναι μία ευκαιρία (αφορμή) να ξαναβρεθούμε.