Hellas Transalp Forum

7η Πανελλήνια Συγκέντρωση HTC . Σιθωνία - Χαλκιδική

KostasC · 116684

Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #50 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 20:36:49 μμ
Της έκανες πρόταση επιτέλους;;;; :o

Πω πω πω πω παιδάκι μου. φτου .φτου φτου. :pope:


Σφραγισμένο γράμμα είσαι.

Ξανά φτου φτου φτου..... :eusa_silenced: :eusa_silenced: :eusa_silenced: :eusa_pray:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 893
  • Three and the Koukos Band
Reply #51 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 20:39:07 μμ
Μια μικρή ένσταση. Αμέσως μετά το τριήμερο της πανελλήνιας ξεκινάνε τα σχολεία. Μήπως θα ήταν καλύτερο να την μετατίθαμε μια βδομάδα πίσω; Όσο ναναι και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή,όπως επίσης και οι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν να πάρουν άδεια την τελευταία παρασκευή ;D Τωρα αν δεν γίνεται δεν πειράζει πιστεύω πως μπορούν να μας το συνχωρέσουν και να έρθουν σε άλλη εκδρομή.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #52 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 20:54:49 μμ
κοντός ψαλμός αλιλουια  :pope:
σε λιγες ημέρες ειναι η Πανελλήνια.
Δεν μπορει να αλλαξει το πρόγραμμα. Το ειχαμε σκευτει πριν καιρο
αλλα αποφασίστηκε να μη γινει αλλαγη της ημερομηνίας για πολλους λόγους.

Ελπιζω μονο να μη κάτσουν τίποτα εκλογές και μας κάνουν ανω κάτω.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #53 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 23:46:12 μμ
 Και τι είναι αυτή η Πανελλήνια είπαμε ?  ::)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #54 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 23:50:16 μμ
2 άτομα / 1 αυτοκίνητο / 1 σκηνή / 2μπλουζάκια XXL.


Πού 'ν' τα μπλουζάκια?

Ο-Ε-Ο

πού 'ν' τα μπλουζάκια?


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #55 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2007, 23:55:06 μμ
Και τι είναι αυτή η Πανελλήνια είπαμε ?  ::)

χαχαχα θες να ξυπνησεις τον κοσμο ή αλήθεια δεν έχεις καταλάβει Θανάση μου;   ::)

Λοιπόν είναι η εκδρομή που γίνεται μια φορά το χρόνο με στόχο να συναντηθούν οι φίλοι του Συλλόγου (και όχι μόνο). Πέρσυ είχε γίνει στα Κύθηρα και φέτος ελπίζουμε να δούμε πολλούς νέους φίλους.

Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;  ;D :shit:


Παύλος Καρούμπης


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #56 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 00:13:31 πμ
Και τι είναι αυτή η Πανελλήνια είπαμε ?  ::)

Ρίξε κι εδώ μια ματιά http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=211&Itemid=1


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline milger

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #57 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 01:41:18 πμ
Υπαρχει δυνατοτητα για δωματιο?Αν ναι υπαρχει καποιο συγκεκριμενο που εχετε κανονισει?



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #58 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 07:23:28 πμ
Ναι υπάρχει δυνατότητα για δωμάτιο.
Οταν ανακοινωθουν οι τιμές , θα μπορεις να κλεισεις στα τ/φ που θα στειλουμε.

Να σε υπολογίζουμε δηλαδη ? 


Offline milger

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #59 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 15:46:17 μμ
Ναι υπάρχει δυνατότητα για δωμάτιο.
Οταν ανακοινωθουν οι τιμές , θα μπορεις να κλεισεις στα τ/φ που θα στειλουμε.

Να σε υπολογίζουμε δηλαδη ? 

Ναι 2 ατομα  2 μπλουζακια  XL και M και μια μηχανη :)



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #60 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 15:48:38 μμ
  Μέχρι πότε μπορούμε να δηλώσουμε?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


andy

  • Guest
Reply #61 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 15:51:23 μμ
Να'μαι κι εγώ. Αν και δουλεύω θα την κοπανήσω.  :goofy: 1 ατομο, 1 μηχανή, 1 σκηνή, 1 μπλουζα XXL, 8 κουτια voltaren των 100ml για το πονεμένο μου κορμακι.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #62 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:17:26 μμ
Να'μαι κι εγώ. Αν και δουλεύω θα την κοπανήσω.  :goofy: 1 ατομο, 1 μηχανή, 1 σκηνή, 1 μπλουζα XXL, 8 κουτια voltaren των 100ml για το πονεμένο μου κορμακι.

Αντρίκο εννοείς ότι θα πονάς από τα χιλιόμετρα; Μην ανησυχείς θα ξαπλώσεις και θα περάσω από πάνω σου με το ΤΑ κανα δυο φορές και θα ισιώσεις  ;D :laughing9:

Αντε να βλέπω συμμετοχές. Μιχάλη όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα, αλλά και τελευταία στιγμή να τα καταφέρεις δεν πειράζει. Θα το χαρούμε πολύ να σε δούμε


Παύλος Καρούμπης


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #63 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:31:06 μμ
Αντε να βλέπω συμμετοχές. Μιχάλη όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα, αλλά και τελευταία στιγμή να τα καταφέρεις δεν πειράζει. Θα το χαρούμε πολύ να σε δούμε

  Με τις νέες εξελίξεις είναι πολύ πιθανό ( μα πολύ πιθανό) να έρθω. Αλλά για πιο σίγουρα θα μιλήσουμε τέλος του μήνα αρχές του άλλου.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #64 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:48:03 μμ
εκει κοντα ημουν διακοπες. ειναι ΤΕΛΕΙΑ σιγουρα αυθυμερον θα ερθω και αν δεν εχω υποχρεωσεις ενα βραδυ θα μεινω....



andy

  • Guest
Reply #65 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:53:19 μμ
Αντρίκο εννοείς ότι θα πονάς από τα χιλιόμετρα; Μην ανησυχείς θα ξαπλώσεις και θα περάσω από πάνω σου με το ΤΑ κανα δυο φορές και θα ισιώσεις  ;D :laughing9:

Αντε να βλέπω συμμετοχές. Μιχάλη όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα, αλλά και τελευταία στιγμή να τα καταφέρεις δεν πειράζει. Θα το χαρούμε πολύ να σε δούμε
Θα έρθεις κοντά μου δεν φοβασαι;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #66 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:57:30 μμ
Θα έρθεις κοντά μου δεν φοβασαι;

Όχι πειρατή μου δε φοβάμαι  ;D


Παύλος Καρούμπης


andy

  • Guest
Reply #67 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 17:01:11 μμ
Όχι πειρατή μου δε φοβάμαι  ;D
Προσεχε μη λουστείς ξανα και λες εμένα μαυρόγατο.



Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #68 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 21:37:35 μμ
KAI ΕΓΩ ΜΕΣΑ,  1 ΑΤΟΜΟ  ΚΑΙ  1 ΜΠΛΟΥΖΑ (Μ)
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ VOLTAREN  (ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ  :goofy: :goofy: :goofy:  "ΝΙΑΤΑ"  :goofy: :goofy: :goofy:)



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #69 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 06:37:35 πμ
Νά 'μαι  κ 'γώ !!!
Λοιπόν  όπως  πάντα  1 άτομο ,  1 μηχανή ,  1 σκηνή (με  διπλό στρώμα   ;) )  και  1 μπλούζα Μ.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ΓΙΑΝΝΗΣ TALON

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 28
Reply #70 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 09:03:54 πμ
Και αν κάποιος είναι μόνο στο FORUM και όχι μέλος του CLUB μπορεί να συμμετάσχει στην πανελλήνια;   



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #71 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 09:25:07 πμ
Γιάννη η Πανελλήνια γίνεται γιά όλους τους φίλους της Transalp και δεν προϋποθέτει εγγραφή στο Φόρουμ ή στο σύλλογο. Αλλωστε η εκδήλωση δημοσιεύεται και σε σχετικά περιοδικά, οπότε μπορεί οποιοσδήποτε να πάρει μέρος.
Ειδικότερα όμως γιά τους φίλους του συλλόγου που παίρνουμε μέρος στις διάφορες εκδηλώσεις, είναι μία ευκαιρία (αφορμή) να ξαναβρεθούμε.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #72 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 17:28:51 μμ
Πες πες θα μείνουμε απ΄όξω.

Γράφε μάστορα.
2 άτομα,1 μηχανή,1σκηνή κι ο θεός βοηθός.
Βράδυ Κυριακής ,χλωμό το βλέπω.

Άιντε και του χρόνου.


Πού αλήθεια?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #73 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 17:40:03 μμ
Πες πες θα μείνουμε απ΄όξω.

Γράφε μάστορα.
2 άτομα,1 μηχανή,1σκηνή κι ο θεός βοηθός.
Βράδυ Κυριακής ,χλωμό το βλέπω.
Κυριακή είναι η επιστροφή, όλοι θα φύγουμε...ή σχεδόν όλοι

Quote
Άιντε και του χρόνου.

Πού αλήθεια?

Πολύ βιάζεσαι κύριος ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #74 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 18:00:36 μμ

Άιντε και του χρόνου.


Πού αλήθεια?

Για Γιαννιτσά λέμε...