Hellas Transalp Forum

Triumph adventure

Παύλος · 78903

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #150 on: Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011, 17:51:51 μμ
Νέος τιμοκατάλογος από 28/2/2011 της Triumph
Τελικά το 800XC με ABS σκαρφάλωσε κοντά στα 11Κ.

10800 για να ειμαστε ακριβεις. Εδω στην Αγγλια εχει 8350 λιρες ή 9800 ευρω με την τωρινη ισοτιμια ενω το F800GS εχει 8600 λιρες ή 10100 ευρω. Ειναι φανερο οτι εχει ερθει πολυ κοντα στην τιμη του τελευταιου, σε αντιθεση με το τι αναμενοτανε.


" the PouroDuro spirit "


Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #151 on: Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011, 18:09:21 μμ
παντως με 250 λιρες διαφορα θα προτιμουσα το 800αρι  το βαλανε πολλυ ακριβα και δεν νομιζω να πιασει ειδωμεν



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #152 on: Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011, 20:38:14 μμ
παντως με 250 λιρες διαφορα θα προτιμουσα το 800αρι  το βαλανε πολυ ακριβα και δεν νομιζω να πιασει ειδωμεν

Το αν πιασει εξαρταται απο το ποσο καλο και απροβληματιστο ειναι και τα πρωτα τεστ ειναι πολυ θετικα. Τωρα αν καποιος πιθανα να το κοιταζε λογω μικροτερης τιμης αλλα θελει σωνει και καλα ελικα, η διαφορα τιμης δεν βοηθαει. Πιστευω ομως οτι πολλοι θα το παρουνε λογω του κινητηρα και των καλυτερων ασφαλτινων χαρακτηριστικων, θα δειξει...


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #153 on: Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011, 23:49:18 μμ
On  the other hand το εγγλεζάκι, το είδα δύο φορές από κοντά και έχει σε κάποια σημεία πολύ καλό ντιζάιν. Ούτε πλαστικό ντεπόζιτο να πετάει πίσω και να σπάει, ούτε πλαστικά κυριλέ φέρινγ μπροστά. Μάλλον ψηλό κέντρο βάρους το κόβω να έχει. Ωραίο στο μάτι.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #154 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 00:30:41 πμ
Πριν μερικες βδομαδες εκανα ενα συντομο test ride τα Triumph 800 and 800XC (απο μιση ωρα το καθενα). Οι εντυπωσεις μου ειναι κατι παραπανω απο θετικες (και το μηχανακι ειναι ..great fun  ;D to say the least) αλλα επιφυλασσομαι να γραψω λεπτομερειες καθως εχω κανονισει να κανω ενα διωρο τεστ το 800XC εδω και να το παω και στο χωμα, οποτε και θα επανελθω.

Εδω στη Αγγλια πουλαει παρα πολυ και εχει αρκετες βδομαδες αναμονη μεχρι να το παρει κανεις. Οι δε εντυπωσεις των κατοχων ειναι παρα πολυ θετικες, δεστε και στο φορουμ http://www.tiger800.co.uk/. Το συγκρινουνε δε πια με αλλα μηχανακια πχ Multistrada, 1200GS κλπ καθως οι δυο διαφορετικες εκδοσεις πιανουν διαφορες κατηγοριες μοτοσυκλετων. Αν και ειναι ακομη πολυ νωρις, υπαρχει σοβαρη περιπτωση το μηχανακι να αφησει εποχη, για να δουμε..


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #155 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 10:34:29 πμ
Γιώργο το Σάββατο οδήγησα το 800xc σε μια πρόσκληση που έκαναν για Enduro αναβάτες στον Πειραιά....

Μου άρεσε πάρα πολύ και με άφησε με θετικές εντυπώσεις....


Ζυγισμένο, ελαφρύ, γραμμικότατο, χωρίς σκορτσαρίσματα, με 5η ξεκίναγε κανονικά και η πλάκα ήταν πως κοίταγα συνέχεια το καντράν να δω τι ταχύτητα είχα μέσα... ;D

Φοβερή θέση οδήγησης.....


Αυτό που οδήγησα ήταν χωρίς ABS και τα φρένα του ήταν υπέρ υπέρ αρκετά......





"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #156 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 10:59:52 πμ
Ετσι Λευτερη, αυτος ο κινητηρας ειναι ολα τα λεφτα και το στησιμο του φανταστικο. Νομιζω οτι το μηχανακι που περιμενανε πολλοι εδω μεσα υπαρχει πια  ;) :) Πολυ πιο πολιτισμενο και φιλικοτερο απο KTM990 για χρηση καθε μερα (σχεδον σαν ΤΑ στην πολη αλλα με σαφως περισοτερο ..fun  ;D), σαφως πιο χωματινο απο το 1200GS, ικανο για ταξιδια με ψηλες ταχυτητες οπως και το KTM και ικανο για απιστευτες αλητειες οταν το θελησει κανεις   :-X ;) ;D  Με αλλα λογια εχει ισχυροτατη προσωπικοτητα οπως και τα KTM990 και 1200GS και συνδυαζει τα περισοτερα πλεονεκτήματά τους χωρις τα μειονεκτηματα (η δε συγκριση με το 800GS ειναι απλα ατοπη, το μηχανακι παιζει αλλου).

Αλλα για να βεβαιωθουμε πρεπει να το δουμε πιο εκτεταμμενα.


" the PouroDuro spirit "


andy

  • Guest
Reply #157 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 15:47:25 μμ
Από αέρα τι έλεγε;;;είχε καλή κάλυψη;;;



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #158 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 17:13:09 μμ
Από αέρα τι έλεγε;;;είχε καλή κάλυψη;;;

Δεν είναι Varadero όχι, αλλά είναι ικανοποιητική με την μαμά ζελατίνα. Επίσης η after market βοηθάει πάρα πολύ, την είχε σε ένα άλλο μοντέλο... ;)





"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #159 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 01:34:17 πμ
Τεστ από τον Γιάννη του κόκκινου φεγγαριού!!!! :2hysterical:
Ο τύπος βγάζει συμπέρασμα με πάρα πολύ γέλιο!!!By the way που λένε κι οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξωνες το τεστ είναι πολύ καλό.


0χα0αχ0αχ0 απο τα καλυτερα τεστ που εχω δει ... Αλλα , τι θελει να πει ο συντεκνος με το ΟΛντ πιπολ ? 19 ειμαι ρε , ΟΥΣΤ ! Και σλοου ε ; Για ελα απο εδω να δεις πως το παω το παππουδικο το μηχανακι ! χαχαχα ¨Δ Ωραιος  :eusa_clap:




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #160 on: Σάββατο 21 Μάιος 2011, 10:17:50 πμ
Χθές έκανα κι εγώ ένα test ride το 800άρι (όχι το XC). Έχω κι εγώ να πώ ότι ο κινητήρας είναι πραγματικά αστήρευτος. Σε ευθείες η μόνη ταχύτητα που χρειάζεσαι είναι η 6η μια που πάει άνετα απο τα 50 μέχρι τα 198χ/ω!
Το ζύγισμα είναι τέλειο (μου έδωσε την εντύπωση ότι καβαλάω το Crypton του ανεψιού μου). Σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να το πλαγιάσεις μέχρι να ακουμπήσει η μανέτα. Η ανάρτησή του μου φάνηκε πολύ σφιχτή, διαβάζει και μεταφέρει κάθε μικρή ανωμαλία του δρόμου (νομίζω ότι σε ταξίδι θα είναι κουραστικό). Η μαμά ζελατίνα δεν επαρκεί γιατί το μυγάκι το τρώς στο κράνος. Δεν δημιουγεί όμως καθόλου στροβιλισμούς  με αποτέλεσμα να είσαι απόλυτα σταθερός ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική. Τα φρένα του είναι πολύ καλά αν και στην ευθεία τουλάχιστον σε κόβει το γκάζι απο μόνο του όταν το κλίνεις. Το κιβώτιο του το βρήκα λίγο σφιχτό (μάλον θέλει στρωσιμο). Έχω την εντύπωση ότι αισθάνεσαι καλά την θερμοκρασία του  μοτέρ σε όλο το μήκος των ποδιών σου.
Συμπέρασμα για μένα ένα πολύ καλό παιχνίδι για κοντινές ον και Οφ διαδρομές για νεαρούς!



Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #161 on: Δευτέρα 23 Μάιος 2011, 22:25:44 μμ
Είδα στον δρόμο το XC μάλιστα , είχε κι μπαγκαζιέρα αλουμινίου πάνω ... Όμορφο όμορφο ...




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #162 on: Πέμπτη 02 Ιούνιος 2011, 00:32:36 πμ
http://www.motorcycle-usa.com/1122/Motorcycle-Video/2011-Triumph-Tiger-800-XC-First-Ride.aspx

Αμερικανικο τεστ στο χωμα οπου λενε οτι ειναι καλυτερο απο το 800GS. Και να μην ειναι, αν ειναι τοσο κοντα στο χωμα σ'εκεινο τοτε ειναι ολοκληρωμενο μηχανακι με δεδομενες τις ασφαλτινες και ταξιδιωτικες δυνατοτητες του. Θα γινει εκεινο το extended test ride οταν βρω καποιο χρονο  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1026
Reply #163 on: Πέμπτη 02 Ιούνιος 2011, 06:36:39 πμ
http://www.motorcycle-usa.com/1122/Motorcycle-Video/2011-Triumph-Tiger-800-XC-First-Ride.aspx

Αμερικανικο τεστ στο χωμα οπου λενε οτι ειναι καλυτερο απο το 800GS. Και να μην ειναι, αν ειναι τοσο κοντα στο χωμα σ'εκεινο τοτε ειναι ολοκληρωμενο μηχανακι με δεδομενες τις ασφαλτινες και ταξιδιωτικες δυνατοτητες του. Θα γινει εκεινο το extended test ride οταν βρω καποιο χρονο  ;)
Στο παρακάτω είναι ολόκληρο το συγκριτικό: http://www.motorcycle-usa.com/8/10124/Motorcycle-Article/2011-Middleweight-Adventure-Touring-Comparo.aspx

Γιώργο είδα κι άλλα ελληνικά τεστ που λένε στο χώμα για το BMW.Απόψεις επί απόψεων κλπ,κλπ.

Νομίζω ότι όπως έγραψες κι εσύ θέλει προσωπική δοκιμή.Αν δεν τα βάλουμε κάτω από τα σκ...α μας και τα δύο δουλειά δεν γίνεται.






Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
Reply #164 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 00:04:01 πμ
Ανακαλούνται μοτοσικλέτες και αξεσουάρ Τriumph TIGER 800 και TIGER 800 XC

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/259473/anakaloudai-motosikletes-kai-axesouar-/


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #165 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 02:06:00 πμ
Ναι, βρέθηκαν ασύμβατες οι ελληνικές βενζίνες στα εσώψυχα τους. Κάτι τέτοιο μου είπε ένας φίλος.

Πάντως δεν νομίζω να σημαίνει τίποτα τραγικό.

Παραμένει όμορφη μηχανή όσο τη βλέπω, οι καιροί είναι δύσκολοι και με όλα αυτά που βλέπεις να σκοτώνονται, δύσκολα θα έχουμε μαζικές πωλήσεις σε οποιοδήποτε νέο μοντέλο και δεν εννοώ τον Τίγρη μόνο. 



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #166 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 10:30:21 πμ
Γεναρη με οκτωβρη 2011...

430 vstrom
185 transalp
137 xj6
136 tiger
125 bmw g650gs
109 tiger 800
107 gs1200
105 gs1200 adv


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 893
  • Three and the Koukos Band
Reply #167 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 10:34:44 πμ
Σωτήρη, είναι οι πωλήσεις για αυτή τη χρονική περίοδο; Αν ναι μου κάνει έκπληξη ο αριθμός πωλήσεων της Gs, 212 παρόλη την κρίση!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #168 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 10:40:05 πμ
Ναι, βρέθηκαν ασύμβατες οι ελληνικές βενζίνες στα εσώψυχα τους. Κάτι τέτοιο μου είπε ένας φίλος.

Πάντως δεν νομίζω να σημαίνει τίποτα τραγικό.

Παραμένει όμορφη μηχανή όσο τη βλέπω, οι καιροί είναι δύσκολοι και με όλα αυτά που βλέπεις να σκοτώνονται, δύσκολα θα έχουμε μαζικές πωλήσεις σε οποιοδήποτε νέο μοντέλο και δεν εννοώ τον Τίγρη μόνο. 



Νομίζω ότι έχει να κάνει με σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί και όχι με βενζίνες. Το πρόγραμμα στα 800 είναι έτσι κι αλλιώς για βενζίνες 91 οκτανίων απ΄ όσο γνωρίζω



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #169 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 10:41:51 πμ
Ναι Μανο.

παω να ανοιξω νεο νημα για το θεμα


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #170 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 11:53:58 πμ
Ναι Μανο.

παω να ανοιξω νεο νημα για το θεμα


Και το 800άρι δεν πούλησε τίποτα; (Προφανώς όχι πάνω από 105)


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #171 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2011, 12:17:52 μμ

Και το 800άρι δεν πούλησε τίποτα; (Προφανώς όχι πάνω από 105)

δες στο νεο νημα που ανοιξα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #172 on: Κυριακή 07 Σεπτέμβριος 2014, 14:11:28 μμ
Παιδες, ο τιτλος αυτου του θεματος ειναι λαθος, εψαχνα ωρα για να βρω που γραφουμε για το Triumph Tiger, ας το αλλαξει καποιος μοδερατορας σε "Triumph Tiger 800".


Εκανα χθες ακομη ενα τεστ του 800XC, αυτη τη φορα δικαβαλος και για μιαμιση ωρα. Εχω γραψει παλιοτερα τις εντυπωσεις μου σ'αυτο το θεμα και παραμενουν οι ιδιες, το μηχανακι ειναι ικανοτατο, εχει φοβερο fun factor, εχει αποδειξει την σξιοπιστια του και εχει πουλησει αρκετα σε Βρεταννια και ΗΠΑ. Με βαση τη χρηση που κανω εγω, αν ητανε ναχω ΕΝΑ ΜΟΝΟ μηχανακι θα ητανε μαλλον η επιλογη μου. Οπως εγραφα και 3 χρονια πριν, εχει ενα μεγαλο μερος απο το fun factor του ΚΤΜ990 αλλα ειναι σαφως πιο πολιτισμενο, ανετο και πολυχρηστικο.

Επειδη τα καλα του σημεια εχουνε γραφει εδω αλλα και σε πολλα τεστ που εχουν γινει απο τοτε, ας επικεντρωθω σε καποιο μειονεκτηματα που διαπιστωσα στο χθεσινο τεστ που περιελαβε μεγαλη πολη (Λονδινο) με πολυ μποτιλιαρισμα λογω Σαββατου, λιγο αυτοκινητοδρομο, στριφτερους επαρχιακους και λιγο χωματακι με αρκετες ανωμαλιες. Λοιπον, τα μειονεκτηματα που παρατηρησα ειναι τα εξης (καμια μηχανη δεν κανει τα παντα τελεια):

  • Αρχικα, δεν εχει αρκετη ροπη στις χαμηλες στροφες για χρηση στο χωμα, κατι που "φαινεται" λογω της πολυ μακριας 1ης (και  το οποιο εγινε περισοτερο φανερο οντας δικαβαλος). Αυτο νομιζω οτι διορθωνεται με 1 δοντι μικροτερο γραναζι μπροστα πριν απο σοβαρες χωματαδες και ειναι κατι που κανουν αρκετοι απ'οτι εχω διαβασει σε αμερικανικα φορουμ. Αλλα φυσικα υπαρχει το θεμα του βαλε/βγαλε. Το να το αφησει κανεις μονιμα πανω δεν παιζει καθως η 6η ειναι ηδη κοντουτσικη
  • Η θεση οδηγησης ειναι αρκετα ασφαλτινη για τα γουστα μου σε on-off μηχανακι, τοποθετωντας τον αναβατη λιγο σκυφτο και με τα χερια σχετικα τεντωμενα. Θελει αμεσως αποστατες τιμονιου που εγω θα τους αφηνα μονιμα πανω ακομη και για την ασφαλτο - και επισης γυρισμα του τιμονιου λιγο προς τον οδηγο.
  • Η σελα του ειναι σχετικα μαλακη και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εχει τη ανεση αλλων σελλων για μεγαλες αποστασεις. Αρχικα φαινεται πολυ ανετη αλλα μετα απο μιαμιση ωρα πανω της ειχε ψιλοκαθησει και δεν ητανε πια τοσο ανετη. Απο την αλλη, ειναι πολυ καλυτερη αυτη του 800 GS που ειναι ενας κυριος ανταγωνιστης. Επισης εχει χωριστη και μεγαλη σελα για την συνεπιβατηδα η οποια εκανε σχετικα θετικα σχολια.
  • Τα γονατα της συνεπιβατηδας ειναι σχετικα διπλωμενα, ανεφερε οτι αισθανθηκε απο αυτη την αποψη "οπως στο VFR και οχι οπως στο ΤΑ" - με το τελευταιο πηγαμε/φυγαμε στο/απο το τεστ. Τα γονατα του οδηγου απο την αλλη τοποθετουνται σε πολυ φυσικη γωνια, λιγοτερο διπλωμενα απο το ΤΑ και περιπου το ιδιο με το ΤΑ650 οταν κανεις βαλει χαμηλοτερους μαρπιεδες κατα 2εκ
  • Οταν μπλεκεται κανεις σε πολυ σφιχτο μποτιλιαρισμα μεσα στην πολη, ο κινητηρας με το βεντιλατερ βγαζει πολλη ζεστη που ερχεται στα ποδια των επιβατων. Απο την αλλη, μολις κινηθει κανεις εστω και λιγο, η θερμοκρασια πεφτει πολυ γρηγορα.

Αυτα, σε σχεση με το 800 GS εχει καλυτερη προστασια, ανεση σελας, ασφαλτινη συμπεριφορα, καλυτερα φρενα και κινητηρα που ξυριζει και εξιταρει ψηλα με πολλη δυναμη για οποιον δεν λυπαται ..to twist the wrist  ;D 8)  Το 800 GS απο την αλλη εχει πιο χωματινο στησιμο με μεγαλυτερη ροπη χαμηλα και μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος. Παντως το 800XC εχει τελειως αλλες δυνατοτες σε μεγαλες ταχυτητες, τοσο που οι παραχωρησεις δεν ειναι πολλες σε σχεση με τα 1000αρια/1200αρια αν εξαιρεσει κανεις την ροπη χαμηλα.


Επομενο τεστ το 1200 Explorer, απο περιεργεια για να δω τι εχουν φτιαξει οι Αγγλοι στην μεγαλη κατηγορια.
« Last Edit: Κυριακή 07 Σεπτέμβριος 2014, 14:19:48 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2475
  • XLV650, CRF1000
Reply #173 on: Πέμπτη 30 Απρίλιος 2015, 11:35:43 πμ
Οπως ξερουν ηδη πολλοι, φετος εχει βγει το XCx με αναρτησεις WP και διαφορετικο ψεκασμο που αυξανει τη ροπη παντου και δινει 17% μικροτερη καταναλωση συμφωνα με την Triumph. Επισης εχει γκαζι drive-by-wire που επιτρεπει διαφορα modes (χωμα, βροχη κλπ) και εχουνε επισης βαλει cruise control! Απ'οτι γραφεται παντου, φαινεται να γινεται ο κυριαρχος της κατηγοριας των 800κ.εκ. με πολυ καλη συμπεριφορα και στο χωμα (ειμαι περιεργος να δω αν εχει λυσει το θεμα με πρωτη και πολυ χαμηλες στροφες σε δυσκολα κομματια οπου εσβηνε λογω ελλειψης ροπης).

Δεστε και ενα βιδεο με φοβερες εικονες και υπεροχη μουσικη υποκρουση απο το λανσαρισμα στην Αυστραλια (αν εξαιρεσει κανεις τις εικονες στην παραλια, μου θυμησε πολλες εντουραδες που εχουμε παει με τους πουροντουρους).



" the PouroDuro spirit "