Hellas Transalp Forum

ποσο αντιψυκτικο ειναι φυσιολογικο να<<χανει>>???

dimm · 27345

Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
σημερα βγηκαμε απο επισκευη. κι αφου κατεβηκε το μοτερ..αλλαξαμε
Α)αντλια νερου
Β)φλαντζα καυσεως
Γ)φλαντζα απο καπακι βολαν
Δ)φλαντζες απο καπακια βαλβιδων
Ε)βαλβιδα εισαγωγης
Στ)καθαρισμο συστηματος ψυξης
λαδια φιλτρο λαδιου
ΟΜΩΣ!!!!παρατηρησα να τρεχει παραφλου απο την υπερχειληση  τρελαθηκα!!! δεν ξερω αν κ ποσο ειναι νορμαλ αυτο μιας και η σταθμη ειναι 2cm πανω απο το up level.. μπορει να φταιει το περισσοτερο παραφλου??


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #1 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2010, 21:33:32 μμ
Γιατί δε περιμένεις λίγο ?
Μόλις πάει στο κανονικό λογικά θα σταματήσει.

Αλήθεια την υπερχείλιση γιατί λες να την έκαναν?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #2 on: Τετάρτη 21 Ιούλιος 2010, 18:49:48 μμ
Γιατί δε περιμένεις λίγο ?
Μόλις πάει στο κανονικό λογικά θα σταματήσει.

Αλήθεια την υπερχείλιση γιατί λες να την έκαναν?
δεν ξερω τι να πω φιλε μου.. γιατι να υπερχειλιζει ρωτησα κι εγω  το μαστορα αλλα δεν πηρα απαντηση.. ειπε κι αυτος  < αστο να δουμε πως θα παει > .....
να παιζει ρολο η αντλια που αλλαχθηκε?


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #3 on: Πέμπτη 22 Ιούλιος 2010, 07:48:20 πμ
Γιά αυτό έχει την υπερχείλιση καλό μου.
Αν ξεπερνάς το up να τα πετάει από κεί .
Τόσο θέλει μέσα .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #4 on: Πέμπτη 22 Ιούλιος 2010, 08:05:57 πμ
Γιά αυτό έχει την υπερχείλιση καλό μου.
Αν ξεπερνάς το up να τα πετάει από κεί .
Τόσο θέλει μέσα .

Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Μην ανησυχείς
Σωστός ο Θάνος



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #5 on: Τρίτη 27 Ιούλιος 2010, 08:14:32 πμ
Γιά αυτό έχει την υπερχείλιση καλό μου.
Αν ξεπερνάς το up να τα πετάει από κεί .
Τόσο θέλει μέσα .

ας το ελπισουμε  γιατι δεν μπορω να διανοηθω μετα απο 1 μηνα καλοκαιριατικα μεσα στο  συνεργειο να μην μπορουμε να εξηγησουμε γιατι μολις σβηνω το μοτερ  τρεχει σαν να .. κατουραει 100γρ περιπου αντιψυκτικο..  ΔΕΝ  μπορουμε να εξηγησουμε..!!?


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #6 on: Τρίτη 27 Ιούλιος 2010, 08:26:05 πμ
Αλλο τρέχει γενικώς και άλλο "κατουράει" 100 γρ όπως λες.
Ειδικά αν αυτό το κάνει πάντα με καμμια εικοσαρία άναψε-σβήσε καθάρισες από παραφλού.
Αστο στα κανονικά του στο up και αν σου αδειάσει το δοχείο πλήρωσης τότε ναι , έχεις πρόβλημα.
Θερμοστάτη δεν έχεις κοιτάξει έτσι ?
Να το κάνεις.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #7 on: Τετάρτη 28 Ιούλιος 2010, 17:55:32 μμ
Αλλο τρέχει γενικώς και άλλο "κατουράει" 100 γρ όπως λες.
Ειδικά αν αυτό το κάνει πάντα με καμμια εικοσαρία άναψε-σβήσε καθάρισες από παραφλού.
Αστο στα κανονικά του στο up και αν σου αδειάσει το δοχείο πλήρωσης τότε ναι , έχεις πρόβλημα.
Θερμοστάτη δεν έχεις κοιτάξει έτσι ?
Να το κάνεις.
θερμοστατη μηχανικο αλαξαμε αφου σταματισε να ανεβαινει πολυ η θερμοκρασια και σταματαει πια φυσιολογικα στην μεση. τωρα πια τα υγρα στο δοχειο ειναι σχεδον στο low αλλα εξακολουθει να τρεχει .οχι πολυ βεβαια αλλα εστω και λιγο τρεχει.


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #8 on: Πέμπτη 12 Αύγουστος 2010, 14:43:49 μμ
H βίδα-τάπα αλλαγής υγρών είναι σωστά σφιγμένη;

Τα ρακόρ (σωλήνες) όλου του κυκλωματος είναι σωστά συνδεδεμένα και τακτοποιημένα στην θέση τους;

Πρόσεξε μην μείνεις ποτέ από αντιψυκτικό γιατί θα βγάλει βλάβη.

Καλή επιτυχία 



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #9 on: Τρίτη 17 Αύγουστος 2010, 03:10:03 πμ
H βίδα-τάπα αλλαγής υγρών είναι σωστά σφιγμένη;

Τα ρακόρ (σωλήνες) όλου του κυκλωματος είναι σωστά συνδεδεμένα και τακτοποιημένα στην θέση τους;

Πρόσεξε μην μείνεις ποτέ από αντιψυκτικό γιατί θα βγάλει βλάβη.

Καλή επιτυχία 
δεν εχω τσεκαρει το κυκλωμα ψυξης ακομα. παντως το παραφλου συνεχιζει να σταζει εντονα απο την υπερχιληση και αδειαζει το δοχειο. αραγε αδειαζει και το ψυγειο λετε΄???


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #10 on: Τρίτη 17 Αύγουστος 2010, 09:20:18 πμ
Μήπως πρέπει να πας στον μηχανικό σου να το δει?
ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημα στην φλάντζα του χώρου καύσεως και να περνούν στο σύστημα ψύξεως, δεμ χανεις τίποτα αν το δει κάποιος ειδικός.

Υ.Γ. μπορεις να το τσεκάρεις και μόνος σου αν στο δοχείο έρχονται φυσαλίδες



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #11 on: Τετάρτη 18 Αύγουστος 2010, 06:37:38 πμ
Μήπως πρέπει να πας στον μηχανικό σου να το δει?
ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημα στην φλάντζα του χώρου καύσεως και να περνούν στο σύστημα ψύξεως, δεμ χανεις τίποτα αν το δει κάποιος ειδικός.

Υ.Γ. μπορεις να το τσεκάρεις και μόνος σου αν στο δοχείο έρχονται φυσαλίδες

εννοεις φλαντζα κεφαλης??
παντως η μηχανη εχει παει σε μια βδομαδα σε 2 μηχανικους .. δεν θα την ειχαν δει ρε γαμωτο...


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #12 on: Τετάρτη 18 Αύγουστος 2010, 06:40:30 πμ
μη το λες μη το λες :2hysterical: :2hysterical: :banghead: :banghead: :banghead:



sprint900

  • Guest
Reply #13 on: Σάββατο 21 Αύγουστος 2010, 23:50:38 μμ
Φιλαράκο απο την  υπερχείλιση ειναι φυσιολογικό να χάσει μέχρι η ένδειξη να πάει στο up και μέχρι εκεί , απο εκεί και πέρα κάτι τρέχει .

Αν σταμάτησε και η θερμοκρασία ειναι κανονική πάει καλα , αλλα αν συνεχίσει να χάνει και αν δεις ασπρίλες πάνω στον δείχτη του λαδιού της μηχανής κάτι σαν σαπουνάδα ειδηκα μέσα στο καπάκι πάνω απο το δείχτη επιτόπου στον μηχανικό , περνάνε νερά απο το κάρβουνο της τρόμπας στα λάδια .

Για να μην εχει πατήσει η φλάντζα όχι απίθανο αλλα 95 % στα καλα καθούμενα θα σου ανέβαζε μετα απο ένα σημείο και μετα θερμοκρασία , όπως πρέπει να σου εκανε αν το κατέβασες για φλάντζα , αν το κατέβασες για βαλβίδα δεν σου εκανε αυτά με θερμοκρασία σου εκανε σκασίματα .

Αλλα το καλύτερο να στα εξήγηση ο μηχανικός σου , που πρέπει αφού στα πήρε για να κανει την επισκευή να μην έχεις αμφιβολίες και δικό του σφάλμα να υπερχειλίσει το δοχείο χωρίς να σου πει οτι θα σουρώσει νερό και όχι παραφλού απο την υπερχείλιση .

Αυτο το νερό και όχι παραφλού το λέω , γιατί πολλοί νομίζουν οτι η μηχανη δουλεύει με παραφλού και συμπληρώνουν μόνο απο αυτο λάθος , παραφλού θέλει στην αναλογία που λεει ο κατασκευαστής ανάλογα την κατώτερη θερμοκρασία του χειμώνα στην περιοχή που κυκλοφορεί η μηχανη και το καλοκαίρι σκέτο το καλύτερο απιονισμένο νεράκι , το πολυ παραφλού ανεβάζει αναίτια την θερμοκρασία σε σχέση με το απιονισμένο σκέτο νερό .

 ;)



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #14 on: Κυριακή 22 Αύγουστος 2010, 10:11:27 πμ
Φιλαράκο απο την  υπερχείλιση ειναι φυσιολογικό να χάσει μέχρι η ένδειξη να πάει στο up και μέχρι εκεί , απο εκεί και πέρα κάτι τρέχει .

Αν σταμάτησε και η θερμοκρασία ειναι κανονική πάει καλα , αλλα αν συνεχίσει να χάνει και αν δεις ασπρίλες πάνω στον δείχτη του λαδιού της μηχανής κάτι σαν σαπουνάδα ειδηκα μέσα στο καπάκι πάνω απο το δείχτη επιτόπου στον μηχανικό , περνάνε νερά απο το κάρβουνο της τρόμπας στα λάδια .

Για να μην εχει πατήσει η φλάντζα όχι απίθανο αλλα 95 % στα καλα καθούμενα θα σου ανέβαζε μετα απο ένα σημείο και μετα θερμοκρασία , όπως πρέπει να σου εκανε αν το κατέβασες για φλάντζα , αν το κατέβασες για βαλβίδα δεν σου εκανε αυτά με θερμοκρασία σου εκανε σκασίματα .



Αλλα το καλύτερο να στα εξήγηση ο μηχανικός σου , που πρέπει αφού στα πήρε για να κανει την επισκευή να μην έχεις αμφιβολίες και δικό του σφάλμα να υπερχειλίσει το δοχείο χωρίς να σου πει οτι θα σουρώσει νερό και όχι παραφλού απο την υπερχείλιση .

Αυτο το νερό και όχι παραφλού το λέω , γιατί πολλοί νομίζουν οτι η μηχανη δουλεύει με παραφλού και συμπληρώνουν μόνο απο αυτο λάθος , παραφλού θέλει στην αναλογία που λεει ο κατασκευαστής ανάλογα την κατώτερη θερμοκρασία του χειμώνα στην περιοχή που κυκλοφορεί η μηχανη και το καλοκαίρι σκέτο το καλύτερο απιονισμένο νεράκι , το πολυ παραφλού ανεβάζει αναίτια την θερμοκρασία σε σχέση με το απιονισμένο σκέτο νερό .

 ;)
<<φιλε μΑυτο το νερό και όχι παραφλού το λέω , γιατί πολλοί νομίζουν οτι η μηχανη δουλεύει με παραφλού και συμπληρώνουν μόνο απο αυτο λάθος , παραφλού θέλει στην αναλογία που λεει ο κατασκευαστής ανάλογα την κατώτερη θερμοκρασία του χειμώνα στην περιοχή που κυκλοφορεί η μηχανη και το καλοκαίρι σκέτο το καλύτερο απιονισμένο νεράκι , το πολυ παραφλού ανεβάζει αναίτια την θερμοκρασία σε σχέση με το απιονισμένο σκέτο νερό .>>
 φιλε μου μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο πιο απλα αυτο?? δεν τα πιανω ευκολα τα ..τεχνικα!!
επισης <<αν το κατέβασες για βαλβίδα δεν σου εκανε αυτά με θερμοκρασία σου εκανε σκασίματα >> ναι μου εκανε σκασιματα αλλα λογο καρμυρατερ. να φανταστεις μετα την <επισκευη> παιρνει μπρος με τσοκ κ αν δεν το αφησω ετσι για 10-15` πεφτουν οι στροφες κ σβηνει.. :-[ ασε εχω απελπιστει ..


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


sprint900

  • Guest
Reply #15 on: Τετάρτη 25 Αύγουστος 2010, 16:12:14 μμ
Φίλε συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω  αλλά έμπλεξα με την δουλειά , λοιπόν για το νερό πιστεύω κατάλαβες , απιονισμένο νερό με την αναλογία που λέει ο κατασκευαστής σε παραφλού και μόνο .

Αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα νομίζω σε εσένα , αν σταμάτησε να βγάζει από την υπερχείλιση νερό πάει καλά , κατέβηκε η στάθμη εκεί που πρέπει και είναι εντάξει .

Αν συνέχιση να χάνει ακόμα και να η στάθμη είναι στο μέσο κάπου του δοχείου διαστολής που συμπληρώνουμε κάτι δεν πάει καλά . Ελπίζω να σταμάτησε .

Το βασικό είναι ότι είναι σωστά ενωμένο το δοχείο διαστολής με το ψυγείο σου αλλιώς δεν θα έκανε υπερχείλιση , πολλοί έχουν χάσει έτσι τα μηχανάκια γιατί το ψυγείο δεν είχε να συμπλήρωση από πουθενά τα υγρά που χάνει λίγο λίγο και κάποια στιγμή το έχαναν και έχω ακούσει πολλά και διάφορα δήθεν δεν δούλευε η τρόμπα και χαζομάρες απλά κάποτε χαλάει τρυπάει το σωληνάκι , η κατά λάθος σε κάποιο σέρβις τραβιέται και ξε-ενώνεται , που ενώνει δοχείο διαστολής και ψυγείο , κάποτε θέλει άλλαγμα και αυτό και μάλιστα με κάτι ποιοτικό και όχι με ότι να είναι  .

Το νου σου μέχρι να σιγουρευτείς τον δείχτη θερμοκρασίας ξέρεις το που δουλεύει το βεντιλατέρ ,είναι φυσιολογικό να δουλεύει συνεχεία σχεδόν μέσα στα ξεκινά σταμάτα και ίσως δύσκολα βέβαια και σε μια ζόρικη ανηφόρα με λίγα χιλιόμετρα . Υπό όψιν στης ανηφόρες αν τσιμπάει θερμοκρασία μια ταχύτητα κάτω και περισσότερες στροφές , λίγες στροφές και τέρμα γκάζι είναι κακό για την μηχανη ειδικά αν τσιμπάει θερμοκρασία .

Αυτό που έλεγα είναι ότι εφόσον άλλαξε και βαλβίδα ο μάστορας άρα έλεγξε και καπάκι και τα σχετικά τώρα είσαι εντάξει , η βαλβίδα βέβαια δεν ξέρω ποσά χιλιόμετρα έχει η μηχανη σου συνήθως καίγεται η από πολύ μικρή ανοχή που κάνει την βαλβίδα και μένει ανοιχτή και υπερθερμαίνεται και από εκεί κάνει σκασίματα καμιά φορά η από κατέβασμα ταχύτητας που προκαλεί  υπερστροφία του μοτέρ και την προλαβαίνει το πιστόνι την βαλβίδα και την στραβώνει .

Τώρα με αυτό τον καιρό δεν έπρεπε να σου σβηνη , χωρίς να είναι τίποτα τρομερό καμιά φορά κατεβάζουν το ρελαντί κακώς χαμηλά από της 1150 1200 στροφές που λέει ο κατασκευαστής  νομίζουν ότι ξέρουν πιο πολλά από αυτόν , δεν βρίσκεις κάποιο φίλο να την δει και ο δικός του μηχανικός να του πεις να σου πει δυο κουβέντες να καταλάβεις και εσύ δυο πράγματα ;

Δεν έχω τίποτα με όλους τους μηχανικούς φίλε προς θεού υπάρχουν και πολλοί και καλοί μηχανικοί και καλά παιδιά , αλλά έχει και ορισμένους που αν δουν άνθρωπο και δεν ξέρει τον δουλεύουν κανονικά .

Αν έχεις τίποτα να σου πω αν ξέρω πες μου απλά πες μου τι ακριβώς γιατί είναι πολλά και διάφορα πουν κάνουν μια μηχανη να δουλεύει .


 ;)



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
Reply #16 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 07:07:08 πμ
Φίλε συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω  αλλά έμπλεξα με την δουλειά , λοιπόν για το νερό πιστεύω κατάλαβες , απιονισμένο νερό με την αναλογία που λέει ο κατασκευαστής σε παραφλού και μόνο .

Αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα νομίζω σε εσένα , αν σταμάτησε να βγάζει από την υπερχείλιση νερό πάει καλά , κατέβηκε η στάθμη εκεί που πρέπει και είναι εντάξει .

Αν συνέχιση να χάνει ακόμα και να η στάθμη είναι στο μέσο κάπου του δοχείου διαστολής που συμπληρώνουμε κάτι δεν πάει καλά . Ελπίζω να σταμάτησε .

Το βασικό είναι ότι είναι σωστά ενωμένο το δοχείο διαστολής με το ψυγείο σου αλλιώς δεν θα έκανε υπερχείλιση , πολλοί έχουν χάσει έτσι τα μηχανάκια γιατί το ψυγείο δεν είχε να συμπλήρωση από πουθενά τα υγρά που χάνει λίγο λίγο και κάποια στιγμή το έχαναν και έχω ακούσει πολλά και διάφορα δήθεν δεν δούλευε η τρόμπα και χαζομάρες απλά κάποτε χαλάει τρυπάει το σωληνάκι , η κατά λάθος σε κάποιο σέρβις τραβιέται και ξε-ενώνεται , που ενώνει δοχείο διαστολής και ψυγείο , κάποτε θέλει άλλαγμα και αυτό και μάλιστα με κάτι ποιοτικό και όχι με ότι να είναι  .

Το νου σου μέχρι να σιγουρευτείς τον δείχτη θερμοκρασίας ξέρεις το που δουλεύει το βεντιλατέρ ,είναι φυσιολογικό να δουλεύει συνεχεία σχεδόν μέσα στα ξεκινά σταμάτα και ίσως δύσκολα βέβαια και σε μια ζόρικη ανηφόρα με λίγα χιλιόμετρα . Υπό όψιν στης ανηφόρες αν τσιμπάει θερμοκρασία μια ταχύτητα κάτω και περισσότερες στροφές , λίγες στροφές και τέρμα γκάζι είναι κακό για την μηχανη ειδικά αν τσιμπάει θερμοκρασία .

Αυτό που έλεγα είναι ότι εφόσον άλλαξε και βαλβίδα ο μάστορας άρα έλεγξε και καπάκι και τα σχετικά τώρα είσαι εντάξει , η βαλβίδα βέβαια δεν ξέρω ποσά χιλιόμετρα έχει η μηχανη σου συνήθως καίγεται η από πολύ μικρή ανοχή που κάνει την βαλβίδα και μένει ανοιχτή και υπερθερμαίνεται και από εκεί κάνει σκασίματα καμιά φορά η από κατέβασμα ταχύτητας που προκαλεί  υπερστροφία του μοτέρ και την προλαβαίνει το πιστόνι την βαλβίδα και την στραβώνει .

Τώρα με αυτό τον καιρό δεν έπρεπε να σου σβηνη , χωρίς να είναι τίποτα τρομερό καμιά φορά κατεβάζουν το ρελαντί κακώς χαμηλά από της 1150 1200 στροφές που λέει ο κατασκευαστής  νομίζουν ότι ξέρουν πιο πολλά από αυτόν , δεν βρίσκεις κάποιο φίλο να την δει και ο δικός του μηχανικός να του πεις να σου πει δυο κουβέντες να καταλάβεις και εσύ δυο πράγματα ;

Δεν έχω τίποτα με όλους τους μηχανικούς φίλε προς θεού υπάρχουν και πολλοί και καλοί μηχανικοί και καλά παιδιά , αλλά έχει και ορισμένους που αν δουν άνθρωπο και δεν ξέρει τον δουλεύουν κανονικά .

Αν έχεις τίποτα να σου πω αν ξέρω πες μου απλά πες μου τι ακριβώς γιατί είναι πολλά και διάφορα πουν κάνουν μια μηχανη να δουλεύει .


 ;)
κατ αρχην φιλε γιωργο σ ευχαριστω για τις πληροφοριες.. για εμας που αγαπαμε την..γρια μας ειναι πολυτιμες.
τωρα το οτι αδειαζει το δοχειο διαστολης συνεχως κ συμπληρωνω συνεχεια (αφου σταζει εως και τρεχει καμια φορα)ειναι ενα μυστηριο.. τρεχει παραφλου με εντονη σκουρια απο την υπερχειλιση.. κι εγω υπεθεσα πως ειναι θεμα συνδεσης με το ψυγειο..αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως γινεται να κανει υπερχειλιση ενα αδειο σχεδον δοχειο διαστολης..  ε δεν το καταλαβαινωωω!!!


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #17 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 10:09:43 πμ
Φίλε συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω  αλλά έμπλεξα με την δουλειά , λοιπόν για το νερό πιστεύω κατάλαβες , απιονισμένο νερό με την αναλογία που λέει ο κατασκευαστής σε παραφλού και μόνο .

απιονισμενο νερο με παραφλου δεν αναμυγνυουμε γιατι δεν εχει νοημα και ισως κανει και ζημια.
απιονισμενο νερο με αντιπηκτικο για τον χειμωνα ναι.
το παραφλου δεν ειναι αντιπηκτικο αλλα ειναι απιονισμενο νερο αραιωμενο με αντιπυκτικο για μεχρι καποιους βαθμους μειον και συνηθως προστατευει και τον κινητηρα στην πολυ ζεστη.
τι θελω να πω, αλλο πραγμα το παραφλου και αλλο πραγμα το αντιπυκτικο που αραιωνουμε μονοι μας με νερο.
το παραφλου ειναι ετοιμο ενω το αντιπυκτικο το αραιωνουμε μονοι μας αναλογα σε ποσο μειον βαθμους κυκλοφορουμε τον χειμωνα.

ΥΓ στην ελλαδα περισσοτερο θα με ενοιαζε να προστατευσω τον κινητηρα απο υψηλες θερμοκρασιες παρα απο χαμηλες.
σε ποσα μερη στην ελλαδα εχουμε πολυ κατω του μηδενος σε θερμοκρασια? ενω σαρανταρια χτυπαει σχεδον παντου.
ενα καλο παραφλου λοιπον μας κανει μια χαρα την δουλεια μας για τον χειμωνα,για το καλοκαιρι ισως να χρειαζεται και κατι τετοιο μεσα
http://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=10
σε συνδιασμο παντα με αντιπυκτικο καθως αυτο το ζουμι ειναι μονο για ζεστη,οχι για κρυο.




Offline foufoutos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #18 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 10:53:24 πμ
Καλημέρα φιλε μου.
Πρώτα από όλα έχεις κάνει αρκετά πράγματα στην μηχανή σου οπότε πιστεύω ότι κάνεις δεν μπορεί να σου πει τι ακριβός τι να κοιτάξεις.
Αν κατάλαβα χάνεις από το δοχείο αναπλήρωσης , κανε έναν έλεγχο γενικά στους
σωλήνες σύνδεσης του κυκλώματος  όπως σου είπαν και παραπάνω τα παιδια και δες αν φεύγει ένα σωληνάκι από το ψυγείο σου και πάει πάνω στο δοχείο η αν είναι τρύπιο.
Έχεις δυο ένα υπερχείλισης και ένα που πάει από το ψυγείο πάνω στο δοχείο.
Δεν έχω manual για το δικό σου  αλλά έτσι πρέπει να είναι.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει κάτι , σου ανεβάζει θερμοκρασίες ? το ψυγείο είναι γεμάτο και απλά συμπληρώνεις από το δοχείο κάθε φορά ?
Επίσης μου κάνει εντυπώσει ότι έγινε τέτοια επισκευή καθαρίστηκε το κύκλωμα και από την υπερχείλιση σου βγάζει και σκουριά.
Και γενικός γιατί κάνεις δεν είναι παντογνώστης θα σου έλεγα να ρωτήσεις
στον Σαρακακη τον Αγορίτσα η τον κο Περσίδη είναι εξυπηρετικότατη και σου δίνουν βοήθεια ακόμα και αν είναι εκτός η παρεισαγωγής φυσικά πες του όλοι την ιστορία για να καταλαβουν.
Αυτά τα τηλεφωνά είναι για όλους σας είναι το τεχνικό τμήμα και ξέρουν και για ανάκλησης και για όλα, εγώ ρώτησα ας πούμε για το transalp που αγορασαμε αν υπαρχει καποια ανκληση βαση serial.
Όπως και όταν έχετε διαφορές με εξουσιοδοτημένα όπως ένα φίλος που είδα εδω μεσα που είδα με το φλοτέρ που είχε πρόβλημα και στη αρχή του ελεγαν δεν στο αλλάζουμε , τους περνούν από την τα εχνική Διεύθυνση τους γκαζώνουν και αν πρέπει να αλλαχτεί θα σας το αλλάξουν.
Τεχνική Διεύθυνση Μοτοσυκλετών
Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε.
Τηλ.: 210 3483624
E-mail:  magorits@saracakis.gr            griperside@saracakis.gr



sprint900

  • Guest
Reply #19 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 11:00:01 πμ
κατ αρχην φιλε γιωργο σ ευχαριστω για τις πληροφοριες.. για εμας που αγαπαμε την..γρια μας ειναι πολυτιμες.
τωρα το οτι αδειαζει το δοχειο διαστολης συνεχως κ συμπληρωνω συνεχεια (αφου σταζει εως και τρεχει καμια φορα)ειναι ενα μυστηριο.. τρεχει παραφλου με εντονη σκουρια απο την υπερχειλιση.. κι εγω υπεθεσα πως ειναι θεμα συνδεσης με το ψυγειο..αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως γινεται να κανει υπερχειλιση ενα αδειο σχεδον δοχειο διαστολης..  ε δεν το καταλαβαινωωω!!!

Δεν χρειάζεται να ευχαριστείς φίλε , αρκεί να υπάρχει χρόνος για ποστάρισα μεταξύ μοτοσικλετιστών πάντα υπάρχει μια αλληλεγγύη νομίζω .

Τώρα χωρίς να θέλω να σε τρομάξω αυτό που λες δεν είναι καλό , αλλά υπάρχουν κάνα δυο σημεία που πρέπει να τσεκάρεις .

Ένα το δοχείο διαστολής δεν ξέρω πως είναι το δικό σου έχει δυο σωληνάκια , ένα αυτό που συνδέεται με το ψυγείο και πρέπει να φτάνει μέχρι τον πάτο ώστε να παίρνει και το τελευταίο υγρό με την υποπίεση το ψυγείο όταν αδειάζει αν δεν φτάνει μέχρι κάτω το ψυγείο κάθε φορά χάνει και λίγο λίγο μέχρι που τα φτύνει το κύκλωμα ψύξεως και πάπαλα και το σωληνάκι της υπερχείλισης που φτάνει μέχρι εκεί που πρέπει να αδειάζει το δοχείο διαστολής , συνήθως κάπου στο ύψος της ανώτατης στάθμης .Συμβαίνει καμιά φορά το εξής ανάλογα το δοχείο και το πως μπαίνει το σωληνάκι , κάποιος να σπρώχνει πιο μέσα το σωληνάκι διαστολής και να αδειάζει το δοχείο σε στάθμη πιο χαμηλά από την επιθυμητή .Δεν ξέρω πως είναι στο μηχανάκι σου ελπίζω να μην μπορούν να συνδεθούνε λάθος η υπερχείλιση στο σωληνάκι του ψυγείου και τανάπαλιν , σε εσένα πάντως έχεις μια βασική υποψία να το τσεκάρεις αυτό .

Αν τα σωληνάκια είναι στην σωστή θέση τους στο δοχείο διαστολής , φίλε κάτι δεν  πάει καλά σε κάποια   φλάντζα καπάκια της μηχανής σου , αυτό για να ελεγκτή πρέπει να βλέπεις την ανοιγμένη με κρύα φυσικά μηχανη τάπα του ψυγείου σου , αυτό προϋποθέτει μαλλον καλό γνώστη η συνεργείο , ζέσταμα και όταν ανοίξει ο θερμοστάτης παρακολούθηση του ψυγείου για καλή κυκλοφορία και για ύπαρξη φυσαλίδων αέρα που υποδηλώνουν την υπάρξει  διαρροής από φλάντζα η κρακ σε καπάκι . Σου λέω τι πρέπει να κάνει να το ελέγξει και ο μηχανικός σου προτού λύσει καπάκια στο μοτέρ .

Η σκουριά είναι το τελευταίο που πρέπει να σε απασχολεί κάποιος έβαζε νεράκι της βρύσης στην μηχανη αλλά αυτό είναι πταίσμα μπροστά στα άλλα , φίλε βέβαια είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις διάγνωση μέσω πόστ , αλλά απλά σου λέω αναφορικά έτσι τι δείχνει να έχει το μηχανάκι σου από αυτά που λες .

Εύχομαι να είναι κάτι σαν το σωληνάκι κάτι απλό και να μην έχει σοβαρά προβλήματα , πάντως σε κρακ καπακιού και φλάντζα που δεν πατάει συνήθως η θερμοκρασία ανεβαίνει απότομα  συνήθως σε ένα καλό ζόρισμα οπότε προειδοποιεί ότι κάτι δεν πάει καλά .
 :)




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #20 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 11:04:50 πμ
Σημαντικο ρολο στην ροή της υπερχείλισης (απο το ψυγειο - προς το δοχειο διαστολής) παιζει παντως και η ταπα του ψυγειου.
Την αλλαξατε αυτη ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


sprint900

  • Guest
Reply #21 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 11:11:46 πμ
Σημαντικο ρολο στην ροή της υπερχείλισης (απο το ψυγειο - προς το δοχειο διαστολής) παιζει παντως και η ταπα του ψυγειου.
Την αλλαξατε αυτη ?

Φυσικά και παίζει ρόλο η στεγανότητα της τάπας με την υποπίεση που δημιουργείται όταν κρυώσει άλλωστε και συσταλθεί το σύστημα ψυγείο μηχανή ξαναγεμίζει το ψυγείο , αλλά συνήθως μια χαλασμένη τάπα επειδή δεν κρατάει πίεση βράζει τα νερά του ψυγείου στο πρώτο ζέσταμα .

 :)



Offline foufoutos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #22 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 11:33:13 πμ
Φιλε sprint900 σε βλέπω διαβασμένο το θέμα είναι ότι αν δεν είναι από το σωληνάκι σίγουρα έχει πρόβλημα και αυτά που του είπες δεν θα μπορέσει να τα κοιτάξει από μόνος του , ακόμα θεωρώ ότι ένας σωστός μηχανικός θα τα ήξερε να τα κοιτάξει.
και  δεν θα του έλεγε αστό και θα δούμε.
Σχετικά με τη σκουριά  το είπα γιατί δεν μπορεί να έπιασε να καθάρισε το κύκλωμα
με φλασαρισμα και μετά να βγάζει σκουριά κάπου του λέει ψέματα λοιπών ο μηχανικός απλά δεν ήθελα να το πω έτσι ωμα.



sprint900

  • Guest
Reply #23 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 17:38:55 μμ
Φιλε sprint900 σε βλέπω διαβασμένο το θέμα είναι ότι αν δεν είναι από το σωληνάκι σίγουρα έχει πρόβλημα και αυτά που του είπες δεν θα μπορέσει να τα κοιτάξει από μόνος του , ακόμα θεωρώ ότι ένας σωστός μηχανικός θα τα ήξερε να τα κοιτάξει.
και  δεν θα του έλεγε αστό και θα δούμε.
Σχετικά με τη σκουριά  το είπα γιατί δεν μπορεί να έπιασε να καθάρισε το κύκλωμα
με φλασαρισμα και μετά να βγάζει σκουριά κάπου του λέει ψέματα λοιπών ο μηχανικός απλά δεν ήθελα να το πω έτσι ωμα.


Φίλε σε ευχαριστώ , ναι και εγώ έμμεσα αυτό του λέω , γιατί δεν μπορείς μια ολόκληρη τάξη όπως είναι οι φίλοι μας οι μηχανικοί να την βγάλεις άχρηστη αυτό λέω .

Εγώ εσύ ο άλφα ο δείνα , ίσως λόγω δουλειάς η παραπάνω χρόνου που ασχολιούνται με της μοτο , να ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω αλλά αυτοί οι φουκαράδες που πληρώνουν και δεν ξέρουν καμιά φορά τραβάνε τα πάνδεινα .

Βέβαια σαφώς και δεν είναι υποχρεωμένος ο μηχανικός να κάνει σεμινάρια , άλλο το να πεις δυο κουβέντες σχετικά και άλλο να αφήσεις την δουλειά σου και να κάνεις μάθημα.

Βέβαια απίδι έχω και μηχανικούς φίλους και επειδή υπάρχουν και καλά παιδιά ανάμεσα τους και σωστοί επαγγελματίες προσπαθώ να μην κατηγορώ τους  μηχανικούς .

Για αυτό προσπαθώ και εγώ μέσω του φόρουμ όποτε έχω χρόνο να κάνω μια σχετική ανάλυση τουλάχιστον βάζεις τον άλλο να ψαχτεί αν θέλει να μάθει κάτι .

Βέβαια εμείς από την διαγνώσεις μέσω ίντερνετ πολλές φορές κινδυνεύουμε σαφώς να κάνουμε λάθος , αλλά δίνουμε μια ιδέα στον άλλον περίπου για το πρόβλημα του .

Όσο για την σκουριά καμία φορά μαζεύεται αρκετή μέσα σε αόρατα σημεία στα καπάκια που κάνει και μεγάλη ζημιά γιατί εμποδίζει στο νερό να έρθει άμεσα σε επαφή με πραγματικά ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας και διαφορών της αλλά ελάχιστοι ασχολιούνται αρκετά με αυτό .
Βέβαια αφορά παλιούς σε ηλικία κινητήρες που οι στοργικοί ιδιοκτήτες πότιζαν νεράκι της βρύσης .

Τλς πα σίγουρα ο φίλος πρέπει να πάει σε μηχανικό , ενός φίλου του ξέρω γω όπως του γράφω και να το ψάξει το ζήτημα .

Βέβαια στην Ελλάδα μας φίλε , πολλά είναι στραβά , οι μηχανικοί δουλεύουν πολύ μα πολύ φτηνότερα από τους ευρωπαίους συνάδελφους τους κάνουν πατέντες που πολλές φορές είναι σωστές που οι ξένοι ούτε κατά διάνοια θα της έκαναν , μόνο με ορίντζιναλ ανταλλακτικά δουλεύουν και δεν έχουν ένα φορέα οι έλληνες εννοώ που να τους πιστοποιεί και να τους ελέγχει για να προστατεύονται από τους αλεξιπτωτιστές του είδους .

Και εμείς οι έλληνες είμαστε κακοί πελάτες συνήθως φίλε , θέλουμε στο τσάμπα να μας κάνουν παπάδες , καμία φορά οι επισκευές και μάλιστα οι σωστές είναι πολύ χρονοβόρες και ακριβές .

Κάπως έτσι άλλωστε γίνεται με τους γιατρούς στην Ελλάδα .
Για αυτό είναι χρήσιμος ο διάλογος να βρίσκουμε κάποια άκρη .

 :)



Offline foufoutos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #24 on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2010, 19:07:34 μμ
Μια χαρα τα λες.  ;)