Hellas Transalp Forum

Πως θα ήταν μια Africa Twin 1200;

Tassos (Chios) · 20845

Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #25 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 21:51:18 μμ
Τι πράγμα είναι τούτο ρε παιδιά;
Θα μας τρελάνουν τελείως οι σχιστομάτιδες;
Έτσι και το ονομάσουν αυτό AFRICA θα τρίζουν τα κόκκαλα του Soihiro
 

:offtopic:
Ένα πράγμα σκέφτομαι και γελάω:Τι έχει να ακουστεί άμα κοπεί κανένας άξονας


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #26 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 22:02:02 μμ
Ένα πράγμα σκέφτομαι και γελάω:Τι έχει να ακουστεί άμα κοπεί κανένας άξονας

Δεν νομιζω να εχει αξονα αυτο το μηχανακι, καθως φαινεται να ειναι on-off εκδοση του VFR800. Ειναι ομως αληθεια ή αλλη μια φωτοσοπια? Ρε ΓιαννηΚ, για αποκαλυψε την πηγη  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #27 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 22:26:16 μμ
Δεν νομιζω να εχει αξονα αυτο το μηχανακι, καθως φαινεται να ειναι on-off εκδοση του VFR800. Ειναι ομως αληθεια ή αλλη μια φωτοσοπια? Ρε ΓιαννηΚ, για αποκαλυψε την πηγη  ;)

Κάνει μπαμ απο το χιλιόμετρο !!! ότι έχει εμφανιστεί σε αυτό το thread είναι photosοπιά !

Πάντως για να μη σας πιάνει ο ενθουσιασμός...
Africa ή τύπου Africa δεν πρόκειται να βγάλει η Honda. Είμαι βέβαιος.
Ενα ανανεωμένο Vara πιθανόν χωρίς τον κινητήρα V4 θα το βγάλει... αυτά κάνει άλλωστε σε όλα τα μηχανάκια της εδώ και χρόνια.

Γενικά αν θέλει να τρέξει το project Africa θα δώσει κινητήρα και θα το σχεδιάσουν- αναπτύξουν σε ευρωπαική χώρα .

τι keep riding... τι keep dreaming...




Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #28 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 04:40:19 πμ
οποτε   keep dreaming!!!!!!



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #29 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 09:33:44 πμ
Από εδώ είναι η πληροφορία, ή η φωτοσοπιά:
http://www.moto-station.com/article9705-honda-xl800v-crossover-2011-avec-un-v4-vfr800-dedans-.html
Σε περίπτωση που είναι φωτοσοπιά:
Ζητήται VFR 800 σε πολύ χαμηλή τιμή για να το μετατρέψω :2hysterical: :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #30 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 09:43:48 πμ
Δεν νομιζω να εχει αξονα αυτο το μηχανακι, καθως φαινεται να ειναι on-off εκδοση του VFR800. Ειναι ομως αληθεια ή αλλη μια φωτοσοπια? Ρε ΓιαννηΚ, για αποκαλυψε την πηγη  ;)

ζήσαμε να το δούμε και αυτό... on-off VFR  :o


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #31 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 14:13:27 μμ

Ισως  η χειρότερης έμπνευσης φωτοσούπα που έχω δει ποτέ.
Απαίσιο....


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #32 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 14:15:02 μμ
Εμένα πάντως μου αρέσει και πολύ μάλιστα. Αν είναι και στα 800 cc ολαλα!!!!!!!!!!!!!



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #33 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 14:27:36 μμ
Εμένα πάντως μου αρέσει και πολύ μάλιστα. Αν είναι και στα 800 cc ολαλα!!!!!!!!!!!!!
Τώρα που το λες ο συνδυασμός , προβολέας -φανάρι -τιμόνι σε σχέση με το πηρούνι τροχό φρένα είναι πραγματικά πρωτοπόρος , άσχετα αν κάτι μου θυμίζει.
Λες να ξεβάφουν κι αυτά ?
Σέλα- ουρά -μασπιέ , το ίδιο  χρώματα ότι νάναι , και οι βαλίτσες σα μπιτόνια του στρατού.

Ελάτε ρε παιδιά , δεν είναι δυνατό να παίξει τέτοιο alien .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #34 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 16:07:49 μμ
Σημειολογικά πάντως αν το δεις, τα ονόματα λένε κάτι. Αν η εταιρεία είχε στόχο αυτούς που ονειρευόντουσαν το Ντακάρ και τις ερήμους της Αφρικής στα 90ς τότε στα 00'ς και μετά στόχος "εμπορικού" έγιναν όσοι ονειρεύονταν τα Κουβανικά θέρετρα με τις ανέσεις τις χλίδες και το σεξοτουρισμό. Από τη λύσσα των "υπέροχων τρελών" στις χλίδες και τις ανέσεις των wannabe James Bond. Δηλαδή φαρδιές σέλες, μεγάλα φέρινγκ και κυριλίκια.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #35 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 16:26:56 μμ
Λούρε φίλε μου τι να σου πω..........
Πράγματι όλα αυτά κάτι σου (μας) θυμίζουν. Αν όμως είναι να βγάλει ένα Varadeρακι στα 800 cc με τουριστικές δυνατότητες, και καλό εξοπλισμό, γιατί να μην μου κάνει "κλικ" σε σχέση με το ΤΑ μου με τα 700 (ελλειμματικά) cc του τις 5 ταχύτητες κ.λ.π. κ.λ.π. ; Αρκεί βέβαια να μην κοστίζει κι' ένα σκασμό Eurια.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #36 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 19:00:16 μμ
Σημειολογικά πάντως αν το δεις, τα ονόματα λένε κάτι. Αν η εταιρεία είχε στόχο αυτούς που ονειρευόντουσαν το Ντακάρ και τις ερήμους της Αφρικής στα 90ς τότε στα 00'ς και μετά στόχος "εμπορικού" έγιναν όσοι ονειρεύονταν τα Κουβανικά θέρετρα με τις ανέσεις τις χλίδες και το σεξοτουρισμό. Από τη λύσσα των "υπέροχων τρελών" στις χλίδες και τις ανέσεις των wannabe James Bond. Δηλαδή φαρδιές σέλες, μεγάλα φέρινγκ και κυριλίκια.

 :o ρε αεροκέφαλε , μάάάνα μου .... τι πίνεις ρε ? κόφτο το ρημάδι .......


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


savvas

  • Guest
Reply #37 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 22:17:34 μμ
:o ρε αεροκέφαλε , μάάάνα μου .... τι πίνεις ρε ? κόφτο το ρημάδι .......

ξέρει τι λέει ο Αεροκέφαλος. Varadero ή αλλιώς Playa Azul. θέρετρο στη β.Κούβα με πολλές φυσικές και άλλες :love4: "ομορφιές". Κάποτε δεχόταν τον αμερικανικό τουρισμό της ανερχόμενης τάξης των Αμερικανών γκάνστερ στον παράδεισο των απολαύσεων και ξεπλύματος "ματωμένου και βρώμικου χρήματος". Σήμερα απλά δέχεται κυρίως Ευρωπαίους τουρίστες που θαυμάζουν τις ομορφιές και "επωφελούνται" της κατάστασης. 
« Last Edit: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 22:21:04 μμ by savvas »



savvas

  • Guest
Reply #38 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 22:26:19 μμ
Όσο για τη μηχανή που παρουσιάζεται, είναι ένα "καταπληκτικό" photoshop με καρίνα, σέλα, φανάρι και μπροστινό σύστημα απο Varadero, τροχό απο VFR, βαλίτσες απο BMW GS, πλαστικά και bodywork "καταπληκτικής ομορφιάς" -πίνω και δε σας δίνω-που μόλις φάει τούμπα το on-off θα σπάσουν ΟΛΑ και βάρος λιιίγο κάτω απο 300 kgr. Απλά, Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ....



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #39 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 10:13:22 πμ
και μπροστινό σύστημα απο Varadero


ε όχι δα...
upside-down καλάμια και ακτινικά φρένα το vara...μάλλον του πέφτουν πολλά



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #40 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 10:35:38 πμ
Δεύτερο σκίτσο από το νέο V4 μοντέλο της Honda 
 
 Μετά από το πρώτο σκίτσο που απεικόνιζε τη μοτοσικλέτα στο πλάι, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα άλλο ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζεται η μάσκα. Παράλληλα, δόθηκαν και κάποιες γενικές πληροφορίες σχετικά με το χαρακτήρα του νέου αυτού μοντέλου, χωρίς όμως τεχνικές λεπτομέρειες.
 
Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο σκίτσο έπιασε το σύνολο του e-Tύπου απροετοίμαστο, αφού έπρεπε να «αποκωδικοποιηθεί» ο χαρακτήρας και ο προσανατολισμός μιας μοτοσικλέτας που, απʼ ό,τι φαίνεται, αποτελεί την πρώτη μιας νέας σειρά υβριδίων. Και όλα αυτά έπρεπε να γίνουν βάσει ενός «περιγραφικού» σκίτσου, που δεν αποκάλυπτε και πολλά πράγματα.

Ευτυχώς, αυτή τη φορά, η δημοσίευση του δεύτερου σκίτσου που απεικονίζει τη μάσκα της μοτοσικλέτας, συνοδεύτηκε από ένα δελτίο Τύπου, το οποίο παρέχει κάποιες γενικές πληροφορίες για το μοντέλο.

Πρώτα απʼ όλα, σε ό,τι αφορά τη μάσκα της μοτοσικλέτας -και πάντα σύμφωνα με τη Honda- η αεροδυναμική της σχεδίαση συνδράμει στην ευστάθεια της μοτοσικλέτας και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, προφανώς «οδηγώντας» το ρεύμα του αέρα προς το ψυγείο. Εντύπωση προκαλεί αυτό που αναφέρεται στο δελτίο Τύπου ως δυνατότητα μετακίνησης του πίνακα οργάνων σε διάφορες θέσεις, προκειμένου να προσαρμόζεται στο σωματότυπο του αναβάτη. Δηλαδή, ο πίνακας οργάνων μετακινείται και μπορεί να τοποθετηθεί σε θέση εντός του οπτικού πεδίου που έχει ο αναβάτης κοιτώντας το δρόμο, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του.

Εκτός όμως από τη μάσκα, η Honda δίνει ένα γενικό στίγμα περί του χαρακτήρα και του προσανατολισμού της μοτοσικλέτας αυτής. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα μοντέλο που «ανοίγει νέους δρόμους σε μία κατηγορία εναλλακτικής χρήσης, χρησιμοποιώντας κινητήρα V4». Κρατάμε το «εναλλακτικής χρήσης», που σημαίνει ότι δεν πρόκειται ούτε για street ούτε για on-off, αφού οι συγκεκριμένες κατηγορίες είναι γνωστές και δεν χαρακτηρίζονται εναλλακτικές. Πιο κάτω στο δελτίο Τύπου διαβάζουμε: «Έχει την ευελιξία και τις επιδόσεις μιας μοτοσικλέτας naked, την όρθια θέση μιας on-off, την άνεση μιας touring και την επιθετική όψη των μεγάλων adventure μοτοσικλετών». Κάπως πιο ξεκάθαρο, αλλά πολύ μπερδεμένο σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του σε πλαστικά και μέταλλα! Εικάζουμε λοιπόν ότι η μοτοσικλέτα αυτή θα ανήκει στην κατηγορία όπου συγκαταλέγονται μοντέλα όπως το Ducati Multistrada 1200 και το Triumph Tiger 1050, τα οποία και πρεσβεύουν μια αντίστοιχη κατασκευαστική φιλοσοφία.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για V4 μηχανικό σύνολο, αυτό όμως που δεν είναι ξεκάθαρο, είναι ο κυβισμός του. Θα είναι ο χωρητικότητας 1200 κ.εκ. που κινεί το VFR 1200F; Μάλλον όχι, αφού στο δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι «αυτή η μοτοσικλέτα ανήκει στην κατηγορία μεγαλο-μεσαίων κυβικών» και τα 1200 κ.εκ. είναι σκέτο «μεγάλα», όχι «μεγαλο-μεσαία» κ.εκ. Πάντως, με βάση αυτό, μια χωρητικότητα της τάξεως των 750-800 κ.εκ. φαντάζει ως το πιο πιθανό σενάριο.

Όπως και να έχουν τα πράγματα, η Honda κατάφερε, αν μη τι άλλο, να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τα αποκαλυπτήρια του νέου αυτού μοντέλου στην έκθεση του Μιλάνου, στις 2 Νοεμβρίου.

 
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82896.asp

http://www.mrbike.gr/website/latest-news/i-Honda-apokaliptei-ti-nea-Adventure-motosikleta-tis.html



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #41 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 10:42:18 πμ
ανθρακες ο θησαυρος  φουμαρα θα μας δειξουν καποιο φαι ξαναζεσταμενο



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #42 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 11:24:41 πμ
Άλλο το ξαναζεσταμένο φαϊ και άλλο το ξαναζεσταμένο VFR. ;)


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #43 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 11:25:57 πμ
Παντως το σκιτσο, ταιριαζει στην φωτοσοπια πιο πανω... (εκτος απο τα φωτα..)

βρε λες  ?

μια χαρα θα ναι αν ειναι αληθεια (και αν ειναι και κατω απο τα 1200 - χλώμο-, ακόμα καλύτερα ) !  



« Last Edit: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 13:48:55 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #44 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 13:47:11 μμ
Και μετά φταίει ο άλλος που πέρνει Χάρλεϊ; :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #45 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 14:39:48 μμ
Για 800, νομίζω πάει το πράγμα.

Το ερώτημα είναι : Θα βγάλει μηχανή 800 σφήνα ανάμεσα στο ΤΑ και στο Βάρα ?

Και το Βάρα θα πάει στα 1200 και αυτό θα αντικαταστήσει εμπορικά το ΤΑ ?

Μέχρις στιγμής, ποτέ δεν έθαβε την μεγάλη κατηγορία για την μικρή. Αλλά ίσως στοχεύει - αυτή τη φορά - στις πωλήσεις για ένα δυναμικό back και μια δυναμική ρεβάνς.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



savvas

  • Guest
Reply #46 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 14:44:15 μμ


ε όχι δα...
upside-down καλάμια και ακτινικά φρένα το vara...μάλλον του πέφτουν πολλά

αν προσέξεις καλύτερα την περιγραφή μου, θα καταλάβεις οτι αναφέρομαι σε αυτή τη φωτογραφία που ούτε USD έχει, ούτε και ακτινικά φρένα.

(όχι δηλαδή ότι η αρχική μηχανή που παρουσιάστηκε σε αυτό το thread και αναφέρεσαι εσύ, είναι η on-off που ονειρευόμαστε...!)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #47 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 15:45:11 μμ
Δεύτερο σκίτσο από το νέο V4 μοντέλο της Honda 
 
 Μετά από το πρώτο σκίτσο που απεικόνιζε τη μοτοσικλέτα στο πλάι, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα άλλο ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζεται η μάσκα. Παράλληλα, δόθηκαν και κάποιες γενικές πληροφορίες σχετικά με το χαρακτήρα του νέου αυτού μοντέλου, χωρίς όμως τεχνικές λεπτομέρειες.
 
Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο σκίτσο έπιασε το σύνολο του e-Tύπου απροετοίμαστο, αφού έπρεπε να «αποκωδικοποιηθεί» ο χαρακτήρας και ο προσανατολισμός μιας μοτοσικλέτας που, απʼ ό,τι φαίνεται, αποτελεί την πρώτη μιας νέας σειρά υβριδίων. Και όλα αυτά έπρεπε να γίνουν βάσει ενός «περιγραφικού» σκίτσου, που δεν αποκάλυπτε και πολλά πράγματα.

Ευτυχώς, αυτή τη φορά, η δημοσίευση του δεύτερου σκίτσου που απεικονίζει τη μάσκα της μοτοσικλέτας, συνοδεύτηκε από ένα δελτίο Τύπου, το οποίο παρέχει κάποιες γενικές πληροφορίες για το μοντέλο.

Πρώτα απʼ όλα, σε ό,τι αφορά τη μάσκα της μοτοσικλέτας -και πάντα σύμφωνα με τη Honda- η αεροδυναμική της σχεδίαση συνδράμει στην ευστάθεια της μοτοσικλέτας και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, προφανώς «οδηγώντας» το ρεύμα του αέρα προς το ψυγείο. Εντύπωση προκαλεί αυτό που αναφέρεται στο δελτίο Τύπου ως δυνατότητα μετακίνησης του πίνακα οργάνων σε διάφορες θέσεις, προκειμένου να προσαρμόζεται στο σωματότυπο του αναβάτη. Δηλαδή, ο πίνακας οργάνων μετακινείται και μπορεί να τοποθετηθεί σε θέση εντός του οπτικού πεδίου που έχει ο αναβάτης κοιτώντας το δρόμο, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του.

Εκτός όμως από τη μάσκα, η Honda δίνει ένα γενικό στίγμα περί του χαρακτήρα και του προσανατολισμού της μοτοσικλέτας αυτής. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα μοντέλο που «ανοίγει νέους δρόμους σε μία κατηγορία εναλλακτικής χρήσης, χρησιμοποιώντας κινητήρα V4». Κρατάμε το «εναλλακτικής χρήσης», που σημαίνει ότι δεν πρόκειται ούτε για street ούτε για on-off, αφού οι συγκεκριμένες κατηγορίες είναι γνωστές και δεν χαρακτηρίζονται εναλλακτικές. Πιο κάτω στο δελτίο Τύπου διαβάζουμε: «Έχει την ευελιξία και τις επιδόσεις μιας μοτοσικλέτας naked, την όρθια θέση μιας on-off, την άνεση μιας touring και την επιθετική όψη των μεγάλων adventure μοτοσικλετών». Κάπως πιο ξεκάθαρο, αλλά πολύ μπερδεμένο σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του σε πλαστικά και μέταλλα! Εικάζουμε λοιπόν ότι η μοτοσικλέτα αυτή θα ανήκει στην κατηγορία όπου συγκαταλέγονται μοντέλα όπως το Ducati Multistrada 1200 και το Triumph Tiger 1050, τα οποία και πρεσβεύουν μια αντίστοιχη κατασκευαστική φιλοσοφία.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για V4 μηχανικό σύνολο, αυτό όμως που δεν είναι ξεκάθαρο, είναι ο κυβισμός του. Θα είναι ο χωρητικότητας 1200 κ.εκ. που κινεί το VFR 1200F; Μάλλον όχι, αφού στο δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι «αυτή η μοτοσικλέτα ανήκει στην κατηγορία μεγαλο-μεσαίων κυβικών» και τα 1200 κ.εκ. είναι σκέτο «μεγάλα», όχι «μεγαλο-μεσαία» κ.εκ. Πάντως, με βάση αυτό, μια χωρητικότητα της τάξεως των 750-800 κ.εκ. φαντάζει ως το πιο πιθανό σενάριο.

Όπως και να έχουν τα πράγματα, η Honda κατάφερε, αν μη τι άλλο, να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τα αποκαλυπτήρια του νέου αυτού μοντέλου στην έκθεση του Μιλάνου, στις 2 Νοεμβρίου.

 
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/82896.asp

http://www.mrbike.gr/website/latest-news/i-Honda-apokaliptei-ti-nea-Adventure-motosikleta-tis.html

Αν το κάνει αυτό, θα σταματήσει το Varadero. Και τότε... μάλλον θα βρεθεί ενα μεγάλο κενό
που θα πρέπει να καλυφθεί με ενα big-on off . Πιο off απο το Varadero.


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #48 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 16:26:40 μμ
δλδ το ΤΑ 700 θα το παρατησει εαν βγαλει on-off(????) sta 800cc?
εγω παντως και με αυτο καλύπτομαι!!! http://www.motato.it/immagini/special/africa-twin-repsol/xlv750-repsol.jpg


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #49 on: Πέμπτη 21 Οκτώβριος 2010, 16:58:19 μμ
Όλα τα άλλα βρίσκονται, αλλά άμα δεν έχεις κινητήρα δικύλινδρο στα 800, ΕΤΟΙΜΟ, δεν υπάρχει περίπτωση σε περίοδο κρίσης να κάτσεις να αναπτύξεις και να κατασκευάσεις έναν από την αρχή. Είναι μεγάλο ρίσκο επιχειρηματικά. Αρα Africa και Τwin ξεχάστε το προς το παρόν. Η BMW είχε από τα F 800 s και st, η Τriumph από το 675. Της Χόντα του ΤΑ 700 είναι πίσω σε απόδοση, κατανάλωση, τεχνολογία και το κυριότερο σε διαστάσεις -λόγω V- για τέτοιο πράμα για να ανέβει. Το V4 είναι τεράστιο για να ...κατέβει.  Μάλλον Tenere Twin βλέπω να βγαίνει με κάνα σενιαρισμένο κινητήρα TDM, για να χτυπήσει ως συνήθως η Yamaha στην τιμή, στο κενό από τα 660 ως τα 1200. Εκτός και αν δούμε κάνα τρελό Suzuki! 


TEAM Αϊστοπαμπωλ