Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2020, 17:50:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: xlv 650 motard  (Αναγνώστηκε 16386 φορές)
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 11:10:27 πμ »

Καλημέρα, χθές πέτυχα ένα motard xlv 650 παρκαρισμένο,το οποίο πραγματικά ήταν κουκλί χωρίς να δίνει την παραμικρή εντύπωση της γυφτομαιμουδιας.Μετάνιωσα μάλιστα που δεν άφησα ενα μύνημα στον ιδιοκτήτη για περισσότερες πληροφορίες.Εχω βγάλει κανα δύο φοτο, που μπορω να τις παραθεσω.Προσωπικά τέτοιο αποτέλεσμα το ειχα δει σε ΧΤ αλλα ποτε σε xlv 650.Mήπως κάποιος ξέρει κάποιο συγκεκριμένο μάστορα που ασχολείται,κόστος κλπ?
Γιάννης xlv 650 2004
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9164


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 21:13:57 μμ »

Ειχα δει και εγω μια 650αρα στην Ελευσινα αλλα με μαυρες ζαντες, μου ειχε κανει ιδιαιτερη εντυπωση που η πισω ζαντα ηταν τοσο φαρδια που ειχε ακτινες σε δυο σειρες.Πισω δειχνει ομορφο αλλα μπροστα δειχνει ''αδειο''. [Ισως και γιατι εχει συνηθισει το ματι μας στον μεγαλης διαμετρου τροχο.]
Καταγράφηκε
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 21:27:25 μμ »

Δεν ξέρω βρε παιδιά, μου φαίνεται (όσο φαίνεται) ότι έχει χαμηλώσει πολύ η μούρη. Πιστεύω ότι δεν έχει πειράξει την ανάρτηση βάζοντας μικρότερο τροχο και θα πέφτει πολύ βάρος μπροστά χαλώντας τη γεωμετρία......
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 21:32:58 μμ »

Πράγματι μπροστα το φτερο ειναι καπως ψηλα αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.Αν κανει κάποιος ολα τα άλλα αυτο θεωρω λυνεται πχ συτημα στηριξης και φτερο απο το 700. Συνολικα πολυ μουρατο , και πολυ πιο κοντα στα γουστα πολλων που παρολη τη διαθεση για off road διαδρομές το 90% των χιλιομέτρων τα κανουν μέσα στην πόλη.(Μη ξεχνάμε οτι μερικοι αφησαν το ΤΑ για το V STORM στα πλαισια της πιο street on-off).Αλλωστε δεν ειναι τυχαία η διαθεση της HONDA  να μικρυνει τον μπροστινό τροχο.
Καταγράφηκε
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 21:40:22 μμ »

H foto το αδικει .Καμία σχέση με γονατισμενο μηχανακι.Κριμα που δεν εβγαλα μια φοτο ολοσωμη.Αυτο μάλιστα ηταν που με εντυπωσιασε ,παρ ολες΄τις αλλαγες φαινοτανε πολυ ζυγισμενο και η μασκα με τον προβολεα εδινε ενα τονο αγωνιστικο. Αν το πετυχω το αλλο σαββατοκυριακο (Παιδικη χαρα στο φλοισβο-παω το γυιο μου), θα βγαλω και αλλη φοτο ελπιζοντας να βρω και τον ιδιοκτητη για παραπανω πληροφοριες.
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 21:55:21 μμ »

Κατ' αρχήν, καλώς όρισες...

Κατά δεύτερο, προσωπικά δεν μου αρέσει, αλλά η αισθητική είναι κάτι υποκειμενικό.
Οτιδήποτε μας ευχαριστεί για το δίτροχό μας, αρκεί να παραμένει ασφαλές για τον δημόσιο δρόμο.

Χαιρετώ ! 
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2565


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 23:54:09 μμ »

Η λογική λέει μέχρι 19" τροχό μπροστά στο ΤΑ. Πίσω λόγο ψαλιδιού δεν χωράει φαρδύ λάστιχο. Αν το ξαναδείς μπορείς να μας πεις τη διάσταση;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 16:47:07 μμ »

Το αν αρεσει σε καποιους ή οχι ειναι υποκειμενικο Εμενα παντως οπτικα μ' αρεσει
Το θεμα ομως ειναι αλλου
ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ MOTARD!
Εξηγουμαι
Οταν ξεκινησε η τρελλα των motard απο την Γαλλια οι μετατροπες γινονταν απο τρελαμενους - καγκουρες οπως θα τους ελεγαν μερικοι απο εσας- μοτοσυκλετιστες και αφορουσαν μηχανακια καθαροαιμα ΜΧ και enduro Η μετατροπη εκτος των 17ηδων τροχων μπρος - πισω απο 18-21 περιλαμβανε και επεμβαση στις αναρτησεις καθως και στα φρενα με δισκοπλακα-ταψι εμπρος, θηριωδεις τρομπες κλπ κλπ και συχνα σκαλισμα στον κινητηρα και ελαφρωμα απο τα περιτα για ακομα καλυτερη αναλογια κιλων/ιππους
Αυτες οι μετατροπες ουσιαστικα μετετρεπαν μια "κοινη" μοτοσυκλετα σε "οπλο" που στο αστικο περιβαλλον δεν ειχε αντιπαλο! Οι πιστες και το πανυγηρι των  αγωνων ηρθαν μετα!
Τα σημερινα εργοστασιακα πολιτικα motard δεν εχουν καμια σχεση μ'αυτες τις μοτοσυκλετες πλην ισως των μονοκυλιδρων της ποτοκαλι εταιρειας 
Οι μεταποιημενες αυτες μοτοσυκλετες λογω 17αρας ζαντας εχουν μικροτερη καστερ απ'οτι εχει προβλεψει ο κατασκευαστης τους με αποτελεσμα να στριβουν σαν διαβητης και λογω διαφορετικης πια κατανομης βαρους να ντριφταρουν για πλακα! Στα ανοιχτα ομως κοματια και ευθειες και σε συνδιασμο με ΤΟ γκαζι τους μπορουσαν να γινουν εως και επικινδυνες Αυτος ειναι και ο λογος που στους αγωνες αν και οι ταχυτητες δεν ειναι πολυ υψηλες σηνηθως φορανε σταμπιλιζατερ
Ας ερθουμε ομως στο ΤΑ και γιατι δεν μπορει να γινει κατ' ουσιαν motard παρα μονο στην οψη (κι αν)
1. Το βαρος και ο ογκος του ειναι απαγορευτικο για ντριφτ και αλλα... κολπα
2. Τα φρενα του ειναι απαραδεκτα για τετοια χρηση
3. οι αναρτησεις του ειναι σουμιεδες
4. ο κινητηρας του ειναι ψοφιος
5. οποιος αγοραζει ΤΑ το αγοραζει ειτε γιατι του αρεσει οπτικα ειτε για τον all round χαρακτηρα του ειτε....απο αγνοια Παντως οχι σαν βαση μετατροπης σε motard
Οσα λεφτα και να ακουμπησει για να φτιαξει ενα σωστο motard -και ειναι πολλα- με το ΤΑ θα κανει μια τρυπα στο νερο
ΟΚ Μπορει να του αρεσει να το βλεπει "αγριεμενο" αλλα μεχρι εκει Motard δεν ειναι!!
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2565


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 17:46:10 μμ »

 
Και να μη ξεχνάμε ότι πριν τους Γάλλους στο Τατόι έτρεχαν μοτοκρός με μικρότερους τροχούς και ψηλά τιμόνια.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 18:01:09 μμ »

Οκ .Συμφωνουμε απολυτα . το ΤΑ δεν ειναι να γίνει motard με την εννοια του motard, μην τα ξαναλέω το ανέλυσες θεωρω επαρκως.Περι της αλλαγης φυσιογνωμίας  με ενδεχόμενο ενα καλυτερο στησιμο για τους γλυστερους δρομους της Αθηνας ο λογος.
και πιο αναλυτικα
Μικροτερο τροχο μπροστα (εχω φαει κατι ταλαντωωωσεις σε ανοιχτες στροφες στην Ποσειδωνος)
Πιο σφιχτη/δεμενη αναρτηση ,γιατι όχι?
Λαστιχο tubeless γιαυτη τη ρημαδα την προκα που την εχει στησει στην ασφαλτο και περιμένει.(αν σου χει κατσει σε μπροστινο καταλαβαινεις τι λεω)
Κι ολα αυτα χωρις να γινει κιτς
Α και μη βιαστει κάποιος να πει αλλαξε τη και παρε κατι αλλο , γιατι παραπέμπει σε:
-Αντρα μου λεω να βαψω τα μαλλια μου.
-Οκ, χωριζουμε   
Φιλικά Γιάννης
Καταγράφηκε
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 18:21:29 μμ »

Το αν αρεσει σε καποιους ή οχι ειναι υποκειμενικο Εμενα παντως οπτικα μ' αρεσει
Το θεμα ομως ειναι αλλου
ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ MOTARD!
Εξηγουμαι
Οταν ξεκινησε η τρελλα των motard απο την Γαλλια οι μετατροπες γινονταν απο τρελαμενους - καγκουρες οπως θα τους ελεγαν μερικοι απο εσας- μοτοσυκλετιστες και αφορουσαν μηχανακια καθαροαιμα ΜΧ και enduro Η μετατροπη εκτος των 17ηδων τροχων μπρος - πισω απο 18-21 περιλαμβανε και επεμβαση στις αναρτησεις καθως και στα φρενα με δισκοπλακα-ταψι εμπρος, θηριωδεις τρομπες κλπ κλπ και συχνα σκαλισμα στον κινητηρα και ελαφρωμα απο τα περιτα για ακομα καλυτερη αναλογια κιλων/ιππους
Αυτες οι μετατροπες ουσιαστικα μετετρεπαν μια "κοινη" μοτοσυκλετα σε "οπλο" που στο αστικο περιβαλλον δεν ειχε αντιπαλο! Οι πιστες και το πανυγηρι των  αγωνων ηρθαν μετα!
Τα σημερινα εργοστασιακα πολιτικα motard δεν εχουν καμια σχεση μ'αυτες τις μοτοσυκλετες πλην ισως των μονοκυλιδρων της ποτοκαλι εταιρειας 
Οι μεταποιημενες αυτες μοτοσυκλετες λογω 17αρας ζαντας εχουν μικροτερη καστερ απ'οτι εχει προβλεψει ο κατασκευαστης τους με αποτελεσμα να στριβουν σαν διαβητης και λογω διαφορετικης πια κατανομης βαρους να ντριφταρουν για πλακα! Στα ανοιχτα ομως κοματια και ευθειες και σε συνδιασμο με ΤΟ γκαζι τους μπορουσαν να γινουν εως και επικινδυνες Αυτος ειναι και ο λογος που στους αγωνες αν και οι ταχυτητες δεν ειναι πολυ υψηλες σηνηθως φορανε σταμπιλιζατερ
Ας ερθουμε ομως στο ΤΑ και γιατι δεν μπορει να γινει κατ' ουσιαν motard παρα μονο στην οψη (κι αν)
1. Το βαρος και ο ογκος του ειναι απαγορευτικο για ντριφτ και αλλα... κολπα
2. Τα φρενα του ειναι απαραδεκτα για τετοια χρηση
3. οι αναρτησεις του ειναι σουμιεδες
4. ο κινητηρας του ειναι ψοφιος
5. οποιος αγοραζει ΤΑ το αγοραζει ειτε γιατι του αρεσει οπτικα ειτε για τον all round χαρακτηρα του ειτε....απο αγνοια Παντως οχι σαν βαση μετατροπης σε motard
Οσα λεφτα και να ακουμπησει για να φτιαξει ενα σωστο motard -και ειναι πολλα- με το ΤΑ θα κανει μια τρυπα στο νερο
ΟΚ Μπορει να του αρεσει να το βλεπει "αγριεμενο" αλλα μεχρι εκει Motard δεν ειναι!!


Έτσι μπράβο.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 18:56:54 μμ »


Και να μη ξεχνάμε ότι πριν τους Γάλλους στο Τατόι έτρεχαν μοτοκρός με μικρότερους τροχούς και ψηλά τιμόνια.
Ουπς αυτο το ξεχασα!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 18 Μάιος 2010, 20:11:52 μμ »

Οκ .Συμφωνουμε απολυτα . το ΤΑ δεν ειναι να γίνει motard με την εννοια του motard, μην τα ξαναλέω το ανέλυσες θεωρω επαρκως.Περι της αλλαγης φυσιογνωμίας  με ενδεχόμενο ενα καλυτερο στησιμο για τους γλυστερους δρομους της Αθηνας ο λογος.
και πιο αναλυτικα
Μικροτερο τροχο μπροστα (εχω φαει κατι ταλαντωωωσεις σε ανοιχτες στροφες στην Ποσειδωνος)
Πιο σφιχτη/δεμενη αναρτηση ,γιατι όχι?
Λαστιχο tubeless γιαυτη τη ρημαδα την προκα που την εχει στησει στην ασφαλτο και περιμένει.(αν σου χει κατσει σε μπροστινο καταλαβαινεις τι λεω)
Κι ολα αυτα χωρις να γινει κιτς
Α και μη βιαστει κάποιος να πει αλλαξε τη και παρε κατι αλλο , γιατι παραπέμπει σε:
-Αντρα μου λεω να βαψω τα μαλλια μου.
-Οκ, χωριζουμε   
Φιλικά Γιάννης
Ας το παμε λοιπον και αλιως
Αν τα ντεμι λαστιχα που πιθανον φορας γλυστρανε στην ασφαλτο της Αθηνας τοτε τα αμειγως ασφαλτινα σε 17αρες ζαντες θα χορευουν ταρσιλαμα Τα λαστιχα για αυτες τις διαστασεις ζαντας συνηθως απαιτουν ζεσταμα μεχρι να αποδωσουν και αυτο δεν μπορει να γινει ουτε με νωχελικη οδηγηση στην γιαλισμενη ασφαλτο της πολης αλλα κυριως ουτε με την ιποδυναμη του ΤΑ Ενα το κρατουμενο
Δευτερον Μικροτερη διαμετρος τροχου σημαινει μεγαλυτερη πιθανοτητα διπλωματος του μπροστινου Προσθεσε σε αυτη την πιθανοτητα την μειωμενη καστερ, την μεταφορα βαρους μπροστα λογω της μετατροπης, το χωρις αισθηση μπροστινο φρενο, την σκονη που μαζευει η ασφαλτος ειδικα το καλοκαιρι και η πιθανοτητα γινεται βεβαιοτητα Τριτον Οσο μεγαλυτερη ειναι η διαμετρος του τροχου τοσο πιο ευκολα καταπινει της ανωμαλιες της ασφαλτου και οπως ξερεις οι δρομοι μας δεν ειναι πιστα Τεταρτον οσο μεγαλυτερη ειναι η  διαμετρος του τροχου τοσο πιο σταθερη ειναι η μοτο στην ευθεια (και γινεται πιο αργη στις αντιδρασεις)  Πεμπτον και τελευταιο (γιατι δεν θυμαμαι και τιποτε αλλο Ασε που βαρεθηκα να γραφω σεντονι) Το μη αναρτωμενο βαρος αυξανεται ειδικα αν τοποθετησεις ζαντες χωρις ακτινες Αυτο σημαινει υπερωριες για τις αναρτησεις οι οποιες οσο και να τις βελτιωσεις αναρτησεις απο ΤΑ θα μεινουν Εκτος και αν τις αλλαξεις μπρος- πισω Δηλ.αμορτισερ και ΟΛΟΚΛΗΡΟ μπροστινο Αλλα τοτε πιθανον να εχεις πληρωσει μισο ΤΑ ακομα
Ειτε εχεις tublles λαστιχο ειτε με σαμπρελα αν η τρυπα ειναι μεγαλη και ξεφουσκωσει γρηγορα το μπροστινο την εκατσες! Αυτο συνηθως δεν γινεται απο ενα καρφι! Τοτε εχεις χρονο αντιδρασης!
Βεβαια εχεις ενα δικιο οτι σε πιθανο φουιτ (τι λεξη κι αυτη!) δεν θα λερωσεις τα χερακια σου Βεβαια εμενα προσωπικα μ'αρεσει η μουτζουρα και η ταλαιπωρια οποτε βολευομαι με σαμπρελες και λεβιεδες
Καταγράφηκε
transalonika
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 140


Live fast - die well


« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 00:01:08 πμ »


5. οποιος αγοραζει ΤΑ το αγοραζει ειτε γιατι του αρεσει οπτικα ειτε για τον all round χαρακτηρα του ειτε....απο αγνοια


Μας αδικεις τωρα...
Καταγράφηκε

Καλή ζωή, κακή διαθήκη
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 10:36:41 πμ »

Φιλε Konkost,
βλέπω οτι το πήρες λίγο προσωπικά το θέμα και ισως έχουμε αρχισει να ξεφεύγουμε.
Γιατι?
1 Ειδα κατι που μου προξενησε το ενδιαφέρον και σκεφτηκα να το μοιραστουμε. Αφορα σαφως την ενοτητα βελτιωσεις οποτε σχολιο του τυπου Το ΤΑ ειναι οπως ειναι και μην ασχολειστε με αλλαγες ουσιαστικα ευνουχίζει την ενοτητα.
2
Μας αδικεις τωρα...
Συμφωνω και επαυξανω.Αρχικά ειπα να μη σχολιασω αλλα ρε φίλε μπαστα. 40 χρονων ειμαι και έχω περασει μια σειρα απο μοτο, για να διαλεξω τελικα το ΤΑ για τα αντικειμενικα του πλεονεκτηματα και να το χρυσοπληρωσω καινουργιο. Επιπλεον θεωρω οτι μετα απο 6 χρονια με την καλη μου έχω σαφη αποψη για το που χωλενει και να προβληματιστω για την οποια αλλαγη.

3

Αν τα ντεμι λαστιχα που πιθανον φορας γλυστρανε στην ασφαλτο της Αθηνας τοτε τα αμειγως ασφαλτινα σε 17αρες ζαντες θα χορευουν ταρσιλαμα Τα λαστιχα για αυτες τις διαστασεις ζαντας συνηθως απαιτουν ζεσταμα μεχρι να αποδωσουν και αυτο δεν μπορει να γινει ουτε με νωχελικη οδηγηση στην γιαλισμενη ασφαλτο της πολης αλλα κυριως ουτε με την ιποδυναμη του ΤΑ Ενα το κρατουμενο

Καταρχην γιατι εχεις κολλησει στο 17αρα ζαντα. Ειδαμε μια μετατροπη τύπου μοταρντ αλλα μέχρι εκει εχει δρόμο.....Γιατι πχ μια 19αρα με ασφαλτινο λαστιχο (δες λιγο το ΒΤ-45 Bridgestone , βγαινει και στην μαμισια 21αρα) παει πολυ κοντα στο πνευμα σχεδιασης του ΤΑ 700.Και παρα οτι σεβομαι τις γνωσεις σου περι
Μικροτερη διαμετρος τροχου σημαινει μεγαλυτερη πιθανοτητα διπλωματος του μπροστινου Προσθεσε σε αυτη την πιθανοτητα την μειωμενη καστερ, την μεταφορα βαρους μπροστα λογω της μετατροπης, το χωρις αισθηση μπροστινο φρενο, την σκονη που μαζευει η ασφαλτος ειδικα το καλοκαιρι και η πιθανοτητα γινεται βεβαιοτητα Τριτον Οσο μεγαλυτερη ειναι η διαμετρος του τροχου τοσο πιο ευκολα καταπινει της ανωμαλιες της ασφαλτου και οπως ξερεις οι δρομοι μας δεν ειναι πιστα Τεταρτον οσο μεγαλυτερη ειναι η  διαμετρος του τροχου τοσο πιο σταθερη ειναι η μοτο στην ευθεια (και γινεται πιο αργη στις αντιδρασεις) 
πιστευω οτι αυτοι οι άχρηστοι στην Honda κατι ξερουν.
Ολως τυχαίως αν πας μια βόλτα με ΤΑ 650/ΤΑ 700/v-storm 650 θα δεις στην πραξη αυτα που εννοω.
Στο κατω κατω ετσι απλα και ωραια ανήκω στην κατηγορια που το στρογγυλοφαναρο λιφτινγκ δεν με εκφραζει αλλα το μπροστινο συστημα του      ΤΑ 700 ναι.Περιπέλεκεται ομως το θέμα γιατι μεταβαινουμε σε άλλες λεπτομέρειες γεωμετρία κλπ.Αυτος ειναι και ο λογος που ρώτησα εξαρχης για καποιο ψαγμένο μαστορα ή μέλος του φορουμ.

4

Ειτε εχεις tublles λαστιχο ειτε με σαμπρελα αν η τρυπα ειναι μεγαλη και ξεφουσκωσει γρηγορα το μπροστινο την εκατσες! Αυτο συνηθως δεν γινεται απο ενα καρφι! Τοτε εχεις χρονο αντιδρασης!
Βεβαια εχεις ενα δικιο οτι σε πιθανο φουιτ (τι λεξη κι αυτη!) δεν θα λερωσεις τα χερακια σου Βεβαια εμενα προσωπικα μ'αρεσει η μουτζουρα και η ταλαιπωρια οποτε βολευομαι με σαμπρελες και λεβιεδες


Αντιπαρέρχομαι το ¨δεν θα λερωσεις τα χερακια σου ¨και προφανως θελεις να πεις οτι την ιδια συμπεριφορα εχει ενα tublles λαστιχο με το λαστιχο με σαμπρελλα.Οκ οτι πεις.

ΥΓ. Γραφουμε θεωρω μια γνωμη σε ενα φορουμ για να ρωτησουμε, να ανακοινωσουμε η να αναφερουμε κατι χωρις να εχουμε τη διαθεση για κοντρες μειωνοντας τη γνωμη του αλλου εστω κι θεωρουμε το εαυτο μας παντογνωστη.

Φιλικα Γιαννης

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 10:42:20 πμ από mihani » Καταγράφηκε
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 10:49:12 πμ »

Sorry καπου εκανα misplaced τις παραθεσεις στο προηγουμενο μύνημα και τα σχολια φαινονται ενσωματωμένα.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2565


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 11:51:28 πμ »

Τελικά και για να μη μακρυγορούμε, αν κάποιον ιδιοκτήτη ΤΑ δεν τον ενδιαφέρει το χώμα - και είναι πολλοί αυτοί απ' ότι φαίνεται - μπορεί να κατέβει στις 19" μπροστά, χωρίς να χάσει το ΤΑ τον all around χαρακτήρα του και χωρίς να κάνει ταρζανιές, που ούτως ή άλλως ούτε με 17" θα έκανε. Αν μας ενδιαφέρει η ακριβής μέτρηση του κοντέρ (ταξίδια) θέλει ψάξιμο για να διορθωθεί το σφάλμα του ταχύμετρου από τη μικρότερη διάμετρο του τροχού. 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2303


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 12:30:28 μμ »

Φιλε Konkost,
βλέπω οτι το πήρες λίγο προσωπικά το θέμα και ισως έχουμε αρχισει να ξεφεύγουμε.
Γιατι?

Μην τον παρεξηγεις τον Κωστη, απλα εχει ψιλο-χαλαστει που μετα το LC4 που ειχε TA του βγηκε πιο καλο/χωματινο/all-rounder απ'οτι περιμενε και προσπαθει να πεισει τον εαυτο του να το δωσει για να ξαναπαρει ΚΤΜ (το 640 Adventure)  Wink Grin

ΥΓ Θα συμφωνησω παντως οτι το ΤΑ δεν κανει για motard...
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 12:36:22 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2303


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 12:34:56 μμ »

Τελικά και για να μη μακρυγορούμε, αν κάποιον ιδιοκτήτη ΤΑ δεν τον ενδιαφέρει το χώμα - και είναι πολλοί αυτοί απ' ότι φαίνεται - μπορεί να κατέβει στις 19" μπροστά... 

Οπως και εχω ξαναγραψει, αν καποιον δεν τον ενδιαφερει καθολου το χωμα εχει στα σιγουρα λαθος μηχανακι με τα ΤΑ600/650. Αυτο ειδε και η μαμα Honda και μας εδωσε το 700, σπρωχνοντας την χωματινη μειοψηφια να κοιταζει αλλου...
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 19:28:01 μμ »

Παιδιά ο μεγάλος τροχός δεν εξυπηρετεί μόνο τις off διαθέσεις. Η πόλη έχει πεζοδρόμια, σκάλες, παρτέρια, άλση, παραλίες, νησίδες και τόσα άλλα συμπαθή εμπόδια που το ΤΑ όπως είναι φτιαγμένο τα περνάει "αέρα".Το συγκεκριμένο μηχανάκι το χρησιμοποιώ και αντί για παπί τώρα που δεν έχω ασφάλεια στην πάπια για να μην πληρώνω 2.
Καταγράφηκε
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 23:46:15 μμ »

KAI ME 17ΑΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Καταγράφηκε
mihani
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 23:52:15 μμ »

ΠΕΤΥΧΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ. ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ( ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΖΑΝΤΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΙΣΙΟ.
Α ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΨΑΞΙΜΟ
Καταγράφηκε
omega
Σιγα μην ειμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1024



« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη 19 Μάιος 2010, 23:58:42 μμ »

Τουμπανακια ειναι.Ζαντες 17αρες μπροστα πισω απ'οτι ξερω.Το κοντερ κλεβει ως γνωστον.
Νομιζω με ελλατηρια εμπρος και πισω καθως και σωληνακια υψηλης ειναι μια αξιοζηλευτη μετατροπουλα...
Καταγράφηκε

Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 20 Μάιος 2010, 00:36:31 πμ »

Φιλε Konkost,
βλέπω οτι το πήρες λίγο προσωπικά το θέμα..........
...................................................................

Φιλικα Γιαννης


[/quoteEισαι λαθος! Καθολου προσωπικα δεν το πηρα Και μαλλον εσυ το πηρες προσωπικα
Παραδεχομαι οτι η εκφραση "δεν θα λερωσεις τα χερακια σου" ηταν ατυχης και δεν απευθυνοταν προσωπικα σε σενα Απλα ηθελα να κλεισω με εναν πιο αναλαφρο τονο αλλα χρησιμοποιησα λαθος προσωπο! Φαινεται πως δεν "το εχω" στον γραπτο λογο (Στο συντακτικο δεν ημουν καλος) Ζητω συγνωμη αν αθελα μου σε προσβαλα!
Πραγματικα ομως δεν μπορω να καταλαβω που αλλου στο κειμενο μου σε εθιξα!
Για τα υπολοιπα που γραφεις:
1.   Το ΤΑ ειναι οπως ειναι αλλα ποτε δεν ειπα/εγραψα μην ασχολειστε με αλλαγες Το αντιθετο μαλιστα!! Αν ανατρεξεις σε παλιοτερα ποστ μου και κυριως αν δεις το ΤΑ μου θα καταλαβεις Αρκει αυτες οι βελτιωσεις να ειναι ουσιας 'Η τουλαχιστον να ειναι ευκολα αναστρεψιμες αν αποδειχτει τελικα οτι δεν δουλευουν
2.   Συμφωνεις με τον transalonica αλλα φαινεται ότι ουτε εσυ ουτε αυτος καταλαβατε τι ηθελα να πω Υπαρχουν πολλοι εκει εξω που αγορασαν μια καποια μοτοσυκλετα Χ,Ψ επηρεασμενοι ειτε από το marketing ειτε από φιλους και γνωστους αγνοωντας ουσιαστικα τι μπορει και τι δεν μπορει να κανει η μοτοσυκλετα τους Και όχι μονο με ΤΑ  Από κινεζικα παπια μεχρι BUSA
3.   Δεν εχω κολησει πουθενα! Οι νομοι της φυσικης ισχυουν γενικα Ειτε μιλαμε για 17αρη τροχο ειτε για 19ρη ΟΚ με 19αρη τα αποτελεσματα δεν θα είναι τοσο εντονα
Αυτοι οι αχρηστοι στη HONDA ξερουν παρα πολλα αλλα μας δινουν λιγα ή λιγοτερα αναλογως τι πληρωνεις γιατι μ’αυτόν τον τροπο ικανοποιουν την μαζα (βλ. το μεσο αναβατη) με το μικροτερο δυνατο κοστος παραγωγης οποτε κερδιζουν και περισσοτερα
Τυχαινει να εχω ΤΑ650, εχω οδηγησει το vstrom και αλλα (νομιζω) αρκετα μηχανακια Το ΤΑ700 όχι δεν το εχω οδηγησει αλλα αν δεν κανω λαθος (και διορθωσε με) οι αναρτησεις του εχουν μικροτερες διαδρομες από το 650 και θελω να πιστευω ότι λειτουργουν σε αρμονια μεταξυ τους (όχι απαραιτητα καλα) Μικροτερη διαδρομη γενικα σημαινει μεγαλυτερη στιβαροτητα του συνολου και για το πιρουνι λιγοτερες στρεβλωσεις Με μνο αλλαγη του εμπρος τροχου και με αλλαγη ελατηριων-λαδιου μπροστα αντε και με επεμβαση στο αμορτισερ (εφοσον οι διαδρομες των αναρτησεων θα μεινουν ιδιες) το ΤΑ 650 δεν θα γινει σαν το 700 Απ’ την άλλη δικα σου είναι τα φραγκα μπορεις να το δοκιμασεις Ποιος ξερει μπορει η θεωρια να απεχει πολύ από την πραξη και να ικανοποιηθεις
4.   Αν μιλαμε για μικρη τρυπα π,χ. από καρφι ειτε εχεις σαμπρελα ειτε όχι εχεις τον χρονο να αντιδρασεις (υπο προυποθεσεις) ΟΚ το tublles σου δινει περισσοτερο χρονο Συμφωνουμε τωρα ‘η θα μου απαντησεις παλι «ΟΚ ότι πεις»?

Για το ΥΓ σου
Ποτε στη ζωη μου δεν το ‘παιξα παντογνωστης, ξερολας ή όπως αλλιως Ότι εγραψα νομιζω το εγραψα με επιχειρηματα και με την εμπειρια 25 χρονων σε δυο τροχους Αν είναι λαθος αυτά που γραφω αποδειξε το μου  Δεν εχεις όμως το δικαιωμα εμμεσως να με χαρακτηριζεις…..καπως! Ειδικα αφου δεν με γνωριζεις!!!!

Ουτε φιλικα ουτε εχθρικα Απλως αδιαφορα
Κωστας
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 20 Μάιος 2010, 00:39:32 πμ »

Μην τον παρεξηγεις τον Κωστη, απλα εχει ψιλο-χαλαστει που μετα το LC4 που ειχε TA του βγηκε πιο καλο/χωματινο/all-rounder απ'οτι περιμενε και προσπαθει να πεισει τον εαυτο του να το δωσει για να ξαναπαρει ΚΤΜ (το 640 Adventure)  Wink Grin

ΥΓ Θα συμφωνησω παντως οτι το ΤΑ δεν κανει για motard...
Και συ τεκνον Βρουτε?
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!