Hellas Transalp Forum

Βλάβη αισθητήρα θέσης στροφάλου σε ΤΑ700 ABS

Nuc · 70386

Offline Greeknick

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #75 on: Κυριακή 05 Δεκέμβριος 2010, 22:13:35 μμ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΤΡΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕXV ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ. ΕΧΩ 24000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 08. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΗΡΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ HONDA? ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ?



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #76 on: Πέμπτη 23 Δεκέμβριος 2010, 14:31:13 μμ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΤΡΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕXV ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ. ΕΧΩ 24000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 08. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΗΡΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ HONDA? ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ?

Φίλε μου κατ' αρχάς διάβασε αυτό το θέμα από την αρχή. O pissaman αναφέρει ότι το ανταλλακτικό έχει κόστος 96€. Εγώ το επιδιόρθωσα μέσα στην εγγύηση το φετινό Μάρτιο και μετά από 6000χλμ δεν έχει εμφανιστεί κανένα πρόβλημα ως τώρα.



Offline Greeknick

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #77 on: Κυριακή 26 Δεκέμβριος 2010, 01:22:33 πμ
Κατ' αρχην σε ευχαριστω που μου απαντησες. Τελικα ο μηχανικος εκανε reset τη μνημη δηλαδη αφαιρεσε το προβλημα απο αυτην που ειχε να κανει με τον αισθητηρα. Αν μου το ξανακανει τοτε προφανως θα θελει αλλαγη. Προς το παρων το FI δεν εχει ξαναναψει.



savvas

  • Guest
Reply #78 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2011, 17:03:37 μμ
Μια ερώτηση προς όσους ανέφεραν πως είχαν πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου και τελικά τον άλλαξαν.

Πως σβήνετε την μηχανή? Από το κλειδί ή απο το Kill switch ?



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #79 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2011, 18:34:25 μμ
 Από το κλειδί


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #80 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 00:43:56 πμ
Από το κλειδί. Πιστεύεις ότι παίζει κάποιο ρόλο; Γνωρίζεις κάτι;



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #81 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 10:24:35 πμ
Εγω απο kill switch.Ειχα ρωτησει εναν μηχανικο και μου ειπε ειτε απο το κλειδι ειτε απο το kill switch ειτε απο το stand το ιδιο ακριβως πραγμα ειναι.



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #82 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 12:08:22 μμ
Παιδιά, το kill switch είναι αυτό που λέει το όνομά του, διακόπτης έκτακτου, επείγοντος, αναγκαστικού σβησίματος του κινητήρα. Ο λόγος ύπαρξής του είναι καθαρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ για περίπτωση ανάγκης (πτώση, σύγκρουση), όπου υπάρχει επείγουσα ανάγκη να διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα από έναν διακόπτη που βρίσκεται όσο πιο κοντά γίνεται προς τη θέση του χεριού (γκρίπ). Ο διακόπτης kill switch, επομένως, δεν έχει σχεδιαστεί για να ανοιγοκλείνει χιλιάδες φορές και ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας μας δεν είναι ανόητος ώστε να μας υποχρεώνει να κάνουμε ΔΥΟ κινήσεις (δηλ. kill switch + κλειδί και μετά τα ίδια απ' την ανάποδη για την εκκίνηση), τη στιγμή που ΟΛΑ τα άλλα οχήματα στον πλανήτη μας έχουν μόνο κλειδί.
Αλλωστε το ίδιο το εγχειρίδιο κατόχου του Transalp 700 αναφέρει (σελίδα 89): "Για να σταματήσετε τη μοτοσυκλέτα, βάλτε νεκρά, στρεψτε το τιμόνι προς τα αριστερά, ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΤΟ OFF και βγάλτε το κλειδί". Πουθενά δεν αναφέρει ότι θα πρέπει να πατάει ο αναβάτης το κουμπί kill switch. Πουθενά.
Κλειδί λοιπόν. Αυτό είναι το σωστό. Ούτε  kill switch ούτε φυσικά σβήσιμο με το stand, που λέει ο kakou παραπάνω (sorry, αγαπητέ, αλλά το ότι στο είπε ένας μηχανικός δε μου λέει τίποτα, γιατί έχω ακούσει τα απίστευτα από ορισμένους μηχανικούς...)

Ζητώ συγνώμη για το off topic σχόλιο αλλά έχω διαβάσει σε άλλα fora ανεκδιήγητες διαμάχες και σελίδες επί σελίδων με επιχειρήματα για ένα θέμα λυμένο και μή υπάρχον.

Επιστροφή λοιπόν στο θέμα του topic για τον αισθητήρα θέσης στροφάλου.
« Last Edit: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 12:11:01 μμ by Αιγαιοπλόος »



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #83 on: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 12:16:00 μμ
Παίδες το θέμα του "σβησίματος" το έχουμε αναπτύξει εδώ.

Μη φεύγετε από το θέμα παρακαλώ  :-*


Παύλος Καρούμπης


savvas

  • Guest
Reply #84 on: Τετάρτη 16 Φεβρουάριος 2011, 21:01:19 μμ
Ρώτησα για τον εξής λόγο.

Τους πρώτους 6 μήνες που είχα τη μοτοσυκλέτα είχα κατα καιρούς πρόβλημα. Δηλαδή με συχνότητα περίπου 1 φορά στις 20 (κάθε 15-25 μέρες) δεν έπερνε μπροστά η μηχανή. Είχε τη ίδια συμπεριφορά όπως το κλείδωμα του immobilizer απο το συναγερμό. Δηλαδή βάραγε η μίζα αλλά δεν έδινε ανάφλεξη στον κινητήρα. Νόμιζα ότι ήταν ελλάτωμα του συναγερμού (META). Με τις πολλές προσπάθειες άνοιξε-κλείσε το διακόπτη, το έπιανε το καλό του και έπαιρνε.
Σε ένα συνεργείο μου έλεγαν ότι δεν είναι τίποτα (πως δεν πατάω καλά το συναγερμό), και σε άλλο μου είπαν μήπως φταίει ο αισθητήρας στροφάλου (χωρίς το διαγνωστικό να δείξει κάποιο κωδικό λάθους).
Τελικά δεν τίποτα απο τα δύο. Στο διάστημα εκείνο, περιστασιακά όταν ήθελα να σβύσω τη μηχανή για λίγο π.χ. σε ένα φανάρι χρησιμοποιούσα για ευκολία τον kill switch. Όταν το κατάλαβα ότι ίσως εκεί κάτι να γίνεται και σταμάτησα να τον χρησιμοποιώ δεν μου το ξαναέκανε ποτέ (σε διάστημα 2 χρόνων απο τότε). Του έριξα και μια ποσότητα σπρέι επαφών και δεν τον πειράζω αν δεν είναι πραγματική ανάγκη.

Απλά το λέω -ίσως κάνοντας λογικό άλμα- (με την "ελαφρότητα" που χαρακτηρίζει κάποια συνεργεία) μήπως συνέβαινε και σε άλλους το ίδιο και το συνεργείο τους έβαλε στο μπελά της επισκευής  του αισθητήρα χωρίς λόγο.
« Last Edit: Τετάρτη 16 Φεβρουάριος 2011, 21:02:52 μμ by Savvas »



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #85 on: Κυριακή 25 Σεπτέμβριος 2011, 23:04:25 μμ
Να ενημερώσω ότι δυστυχώς το ίδιο ακριβώς πρόβλημα μου εμφανίστηκε πάλι τον Ιούνιο φέτος, δηλαδή μετά από 9000 χλμ. από την τοποθέτηση του καινούργιου αισθητήρα, που έγινε Μάρτιο του 2010.

Εννοείται ότι φρίκαρα τελείως. Πήγα στο μηχανικό και του το ανέφερα. Μου είπε για 2 επιλογές: α) παραγγελία και τοποθέτηση του ανταλλακτικού (150€ και...), β) πατέντα δική του με διακοπτάκι χωρίς να κόψει καλώδια, αλλά από φίσα που έχει το ΤΑ 70€ και με επιστροφή αν δε μου δουλέψει. Σκεφτόμουν να κάνω το δεύτερο (εν γνώσει μου για το ρίσκο...) και από την άλλη, σίγουρα δεν ήθελα κάθε χρόνο να δίνω 150€ και βάλε για τον αισθητήρα που θα χαλάει...

Τελικά δεν έκανα τίποτα, πήγα τις διακοπές μου κτλ. κι έκανα άλλα 4000 χλμ. ως τώρα (είμαι στα 25000 χλμ.). Το πρόβλημα εμφανίστηκε μερικές φορές (απρόβλεπτα πάλι), αλλά χωρίς να μείνω ποτέ κάπου (δόξα τω Θεώ!).

Η λύση που έχω βρεί είναι την ώρα που μιζάρω και κολλάει, ανοίγω γκάζι. Σωστό; Λάθος; Έτσι παίρνει μπρος πάντως. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι ενδεδειγμένος τρόπος (ασχέτως αν στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που το κάνω).



Transalpinos

  • Guest
Reply #86 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2011, 10:30:24 πμ
Δεν είναι καλή ιδέα η πατέντα που σου προτείνει αγαπητε. Μην το κάνεις.

Αν θες πάντως την άποψη μου, άλλαξε συνεργείο. Πάρε και καμιά άλλη γνώμη.



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #87 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2011, 12:39:34 μμ
Φιλε Nuc δες λιγο απο πανω ακριβως τι εχει γραψει ο savvas γιατι κι μενα μου ετυχε αυτο και τελικα απλα δεν εκανε καμια φορα καλη επαφη το kill switch...εισαι σιγουρος 100% οτι προκειται για αισθητηρα στροφαλου?



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #88 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2011, 14:39:51 μμ
Στο Varadero μου έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα να μην σβήνει το λαμπάκι του HISS με συνέπεια να μην παίρνει μπροστά (παλιότερα και στα Transalp 650 που είχα).

Από εξουσιοδοτημένο συνεργείο (που το θεωρώ αρκετά αξιόπιστο) μου είπαν, αφού πρώτα αποκλείστηκε η πιθανότητα φθοράς σε καλώδιο, οτι πρόκειται για τον αισθητήρα στροφάλου και υπάρχει το εξής κόλπο αν δεν θέλω την δαπανηρή αντικατάσταση :
Με αναμένο τον διακόπτη ανοιγοκλείνουμε το run-off και αμέσως πατάμε την μίζα (με νεκρά πάντα).
Αυτή η μέθοδος δουλεύει πάντα σε μένα.

Κάπως μου το εξήγησε ο μηχανικός οτι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρόκειται ακριβώς για βλάβη - γι' αυτό και σε μερικούς επανεμφανίζεται, αλλά για μια δυσλειτουργία του συστήματος.
Ετσι αναγοκλείνοντας το run off (ή τον διακόπτη) γίνεται "επανέλεγχος" της θέσης του στροφάλου και πατώντας κατευθείαν την μίζα εξασφαλίζουμε την εκκίνηση του κινητήρα την στιγμή που ρεύμα που διοχετεύεται είναι περισσότερο και o έλεγχος γίνεται επιτυχώς.
(Συγνώμη για την απλοική ανάλυση αλλά δεν το έψαξα παραπάνω το θέμα - σημασία έχει οτι δουλεύει η μέθοδος για δύο χρόνια τώρα χωρίς άλλα προβλήματα)



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #89 on: Δευτέρα 26 Σεπτέμβριος 2011, 15:28:22 μμ
Στο Varadero μου έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα να μην σβήνει το λαμπάκι του HISS με συνέπεια να μην παίρνει μπροστά (παλιότερα και στα Transalp 650 που είχα).

.........
Ακριβώς το ίδιο και ακριβώς η ίδια λύση.
Τελευταία εφαρμόζω ανοιγμα -κλείσιμο το run-off και μιζιά πριν ολοκληρωθεί ο έλεγχος.

Ευχάριστο δεν είναι αλλά αφού ξεπερνιέται...


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #90 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2011, 20:40:53 μμ
Φιλε Nuc δες λιγο απο πανω ακριβως τι εχει γραψει ο savvas γιατι κι μενα μου ετυχε αυτο και τελικα απλα δεν εκανε καμια φορα καλη επαφη το kill switch...εισαι σιγουρος 100% οτι προκειται για αισθητηρα στροφαλου?

Φίλε Kakou, όχι δεν είμαι σίγουρος, αφού αυτή τη φορά δεν έχω κάνει διαγνωστικό. Πάντως πέρυσι (που άλλαξα τον αισθητήρα) το διαγνωστικό είχε δείξει βλάβη αισθητήρα θέσεως στροφάλου. Τα συμπτώματα είναι βέβαια τα ίδια με πριν. Όσο για το kill switch, το χρησιμοποιώ εξαιρετικά σπάνια, τόσο που σχεδόν το αποκλείω.



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #91 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2011, 20:54:38 μμ
...Ετσι αναγοκλείνοντας το run off (ή τον διακόπτη)...

Ερώτηση: run off εννοείς το kill switch;



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #92 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2011, 21:04:48 μμ
Ξέχασα ν' αναφέρω ότι ο μηχανικός μου είχε πει ότι είναι πρόβλημα που εμφανιζόταν και σε Varadero και σε Transalp 650. Τα λεγόμενα των παιδιών πιο πάνω το επιβεβαιώνουν.

Όσο για την πατέντα δε θα το κάνω. Δεν είμαι τόσο απελπισμένος.

Εξηγήστε μου όμως για το run off!!!

Εγώ απλά όταν κολλάει και δεν παίρνει μπρος με τον κανονικό τρόπο, κλείνω το διακόπτη με το κλειδί (θέση OFF), ξανανοίγω (θέση ON), κάνει τον έλεγχο κι ενώ πατάω τη μίζα (αν δεν πάρει μπρος), κατά τη διάρκεια της μιζιάς, ανοίγω γκάζι και όλα OK.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #93 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2011, 08:11:09 πμ
Ξέχασα ν' αναφέρω ότι ο μηχανικός μου είχε πει ότι είναι πρόβλημα που εμφανιζόταν και σε Varadero και σε Transalp 650. Τα λεγόμενα των παιδιών πιο πάνω το επιβεβαιώνουν.
O μηχανικος σου οσον αφορα το 650 προφανως εννοει το προβλημα με το HISS!



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #94 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2011, 08:57:10 πμ
Φίλε Kakou, όχι δεν είμαι σίγουρος, αφού αυτή τη φορά δεν έχω κάνει διαγνωστικό. Πάντως πέρυσι (που άλλαξα τον αισθητήρα) το διαγνωστικό είχε δείξει βλάβη αισθητήρα θέσεως στροφάλου. Τα συμπτώματα είναι βέβαια τα ίδια με πριν. Όσο για το kill switch, το χρησιμοποιώ εξαιρετικά σπάνια, τόσο που σχεδόν το αποκλείω.
Γνωμη μου...ανοιξε το kill switch και ριξε λιγο σπρευ επαφων,κλειστον και δουλεψε τον λιγο με το χερι να παει το υγρο παντου.Μετα εχε τον συνεχεια στο RUN και βαζε μπρος απο το κλειδι μονο.Αν στο ξαναεμφανισει τοτε απο κει και περα παιρνεις τα μετρα σου. ;)



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #95 on: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2011, 00:09:52 πμ
Γνωμη μου...ανοιξε το kill switch και ριξε λιγο σπρευ επαφων,κλειστον και δουλεψε τον λιγο με το χερι να παει το υγρο παντου.Μετα εχε τον συνεχεια στο RUN και βαζε μπρος απο το κλειδι μονο.Αν στο ξαναεμφανισει τοτε απο κει και περα παιρνεις τα μετρα σου. ;)

Θα το κάνω και βλέπουμε. Σ' ευχαριστώ!



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #96 on: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2011, 09:48:24 πμ
Run-off ή kill switch το ίδιο είναι.

Το "κόλπο" με το να αναβοσβήσουμε διακόπτη ή kill switch πιάνει πατόντας αμέσως την μίζα, την ώρα που το σύστημα κάνει τον έλεγχο.



Transalpinos

  • Guest
Reply #97 on: Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2011, 09:52:52 πμ
Αυτό είναι ένδειξη πάντως ότι πιθανά το πρόβλημα υπάρχει στο kill-switch ή στο σχεδιασμό του κυκλώματος αυτού και συχνά άδικα ενοχοποιείται ο αισθητήρας του στροφάλου.



Offline polbosn

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 54
Reply #98 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2012, 17:37:27 μμ
Μάλλον έχω το ίδιο πρόβλημα και εγώ. Το δικό μου είναι μοντέλο 2009. Παρατηρώ πως τώρα με τις ζέστες όταν κινούμε στην πόλη και κάνω πολλά άναψε-σβήσε σταματώντας για δουλειές εδώ και εκεί το κάνει πιο συχνά. Δοκίμασα το κόλπο με το kill-switch και μίζα πριν το check αλλά δεν έπιασε. Το λαμπάκι του FI κάνει ένα μεγάλο και εννιά μικρά ανάμματα (το έχω και βίντεο από κινητό). Μάλλον κωδικός προβλήματος 19. Όταν το κάνει βάζω μπρος γυρνώντας το γκάζι καθώς πατάω μίζα.
Τελικώς λύνεται το πρόβλημα με αντικατάσταση του αισθητήρα στροφάλου; Ισχύει ο κωδικός και η τιμή των 96€ που διάβασα πιο πάνω; Θα μπορέσω το αλλάξω μόνος μου σε συνεργείο φίλου; Συγνώμη αν ρωτάω πολλά αλλά εδώ που μένω τα "μαστόρια" έχουν ειδικότητα στα αυτόματα.



Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #99 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2012, 10:49:12 πμ
Παιδιά, εγώ έμαθα να ζω με αυτό το πρόβλημα και δε με νοιάζει πλέον (βέβαια καμιά φορά μπορεί να μου σπάσει τα νεύρα). Πάντως δε συμβαίνει καθόλου συχνά. Σπάνια θα έλεγα. Επίσης πάντα παίρνει μπρος.

Η διαδικασία που κάνω για να πάρει μπρος όταν εμφανιστεί το πρόβλημα είναι η εξής:

1. Σβήνω από το κλειδί και ξανανάβω από το κλειδί, αφήνοντας να τελειώσει ο έλεγχος (από τον μηχ/κό είχα ακούσει ότι δεν είναι σωστό να διακόπτεται ο αυτόματος έλεγχος που κάνει η μηχανή κατά την εκκίνηση και λογικό μου φαίνεται). Μετά μιζάρω και ανοίγω γκάζι συγχρόνως, επιμένοντας 5 δευτ. περίπου. Αν δεν πάρει επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασία.

Δοκιμάζω είτε με νεκρά, είτε με 1η και συμπλέκτη. Μπορώ και να χρησιμοποίησω το kill switch.

2. Αν με 2-3 επαναλήψεις δεν πάρει μπρος (σπάνιο αυτό) μετακινώ τη μοτοσυκλέτα λίγο μπρος ή πίσω, καθισμένος πάνω της και προσπαθώ ξανά. Μήπως έτσι αλλάζει η θέση του στροφάλου;

Γενικά, έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι μηχ/κός) ότι σε κάποια ή κάποιες συγκεκριμένες θέσεις του στροφάλου, ο αισθητήρας θέσεως στροφάλου σκαλώνει και δεν επιτρέπει να πάρει μπρος η μηχανή. Όταν σταματάμε κάπου και σβήνουμε τη μηχανή, σταματάει κι ο στρόφαλος σε κάποια θέση. Αν η θέση αυτή δεν είναι μια από τις θέσεις όπου έχει θέμα ο αισθητήρας, τότε όταν πάμε να βάλουμε μπρος όλα καλά. Αλλιώς έχουμε το γνωστό πρόβλημα... Κι επειδή είναι απρόβλεπτο και τυχαίο σε τί θέση στροφάλου θα σβήσουμε τη μηχανή, γι' αυτό απρόβλεπτη και τυχαία φαινομενικά είναι η εμφάνιση του προβλήματος. Νομίζω, έτσι;