ήρθαν τελικά και τώρα περιμένουν το καινούριο τιμονάκι και τα WP για να μπούν όλα μαζί

τελικό κόστος 30€ με τα μεταφορικά/αντικαταβολή για θεσσαλονίκη
ένα μπράβο στο κατάστημα Karrer, άψογοι!
Τελικά την πατήσαμε αγαπητοί συμφορουμίτες....βιαστήκαμε να βγάλουμε συμπεράσματα!
πήγα σήμερα την αγαπημένη μου για το ΓΕΝΙΚΟ ΣΠΑ που της είχα τάξει και όταν είδε ο κολλητός μηχανικός τους αποστάτες με προσγείωσε απότομα!
το έμπειρο μάτι είδε κατι που εγώ δεν είχα προσέξει κάν!!!! Εκτός απο φνηνοδουλειά, ο ένας εκ των δύο είναι στραβωκομμένος, δηλαδή η καμάρα που κάνει για να φωλιάσει το τιμόνι είναι πιο μικρή απο του άλλου, με αποτέλεσμα το τιμόνι να κάθεται στραβά!
τελικά καλά λένε "ότι πληρώνεις παίρνεις"
τώρα λέω εγώ, αξίζει να τα στείλεις πίσω? 25€ + 5€ μεταφορικά τα πήρα, να δώσω άλλα 3€ να τα στείλω πίσω και να πάρω τί?
τέλος πάντων, καλή καρδιά!