Hellas Transalp Forum

Αποστάτες Τιμονιού

thleon · 54064

Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 17:37:04 μμ
Καλημέρα σε όλους..

Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει τοποθετήσει κανένας αποστάτες 25μμ της Touratech στο Transalp 650 και αν χρειάζεται αντικατάσταση το σωληνάκι των φρένων. Επίσης φτάνουν τα καλώδια και οι ντίζες ? η μετα θα μπλέξουμε...

Το σκευτομαι διότι το τιμόνι είναι λίγο μακριά για μένα και με αναγκάζει να τεντόνομαι λιγάκι με αποτέλεσμα σε μεγάλες διαδρομές να πιάνομαι μπορεί βέβαια να φταίει και η δουλειά γραφείου.... + ηλικία



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:01:13 μμ
Οι αποστάτες μπαίνουν μέσα στα καλάμια. Οπότε δεν διαφοροποιείται το ύψος του τιμονιού. Εσύ εννοείς εξωτερικούς αποστάτες πάνω στη βάση του?

Γιατί δεν περιστρέφεις το τιμόνι από τη βάση του να έρθει πιο κοντά προς εσένα?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:19:02 μμ
Χρηστο αυτα που λεει ο φιλος thleon ειναι τα καβαλετα που βαζεις κατω απο το τιμονι και αυξανεις το υψος του  και διορθωνεις την θεση οδηγησης κατα καποιο τροπο (οταν εισαι ορθιος πχ)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #3 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:21:38 μμ
Ακριβώς αυτά!
θα το πήγαινα πιο πισω και θα ήταν οκ αλλα θα βρίσκει στο μπροστά κούμπωμα του baxter gmt... οπότε μετά δεν θα κλειδώνει το τιμόνι ειναι λίγο τσίμα τσίμα




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #4 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:40:40 μμ
Αν δεν έχει κανείς τοποθετήσει από εδώ τέτοιους αποστάτες, μήπως θα ήταν καλύτερα να στείλεις ένα email στην Touratech να στο διευκρινίσει?

Part #: 01-040-0267-0P
Email: info@touratech.co.uk
Contact: Nick Plumb


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 893
  • Three and the Koukos Band
Reply #5 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 19:24:11 μμ
Kαλημέρα.Μιας και έχω τοποθετήσει σε 4 Transalp μπορώ να σου γράψω.
1. Οι αποστάτες σε βοηθανε σε δυο πράγματα: α) Στη χρήση στο χώμα όταν στέκεσαι όρθιος και β) όταν είσαι ψηλός να δημιουργούνται καλύτερες γωνίες στα χέρια σου με απότέλεσμα να μη κουράζονται τόσο πολύ από την περίεργη κλίση.
2.  Τα σωληνάκια συνήθως φτάνουν (Θέλουν τράβηγμα από τα δεματικά τους) αλλοιώς θα χρειαστεί να πάρεις ιμιτασιοόν ντίζες που θα είναι μεγαλύτερες κατά 3εκ περίπου.
Από ότι καταλαβαίνω όμως το πρόβλημα σου είναι ότι είσαι λίγο κοντός.Οι αποστάτες δεν θα σε βοηθήσουν, μόνο η κλίση του τιμονιού προς τα κάτω και επειδή βρίσκει στο bagster τότε σου προτείνω  να το βγάλεις και να βάλεις άλλο tankbag (μαγνητικό για να μπορείς να φτιάχνεις και την απόσταση)


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #6 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 22:54:35 μμ
Οι ντίζες και τα σωληνάκια φτάνουν (τα έχει υπολογίσει η Touratech), αρκεί το τιμόνι να μήνει τουλάχιστον σε μια ουδέτερη στέση και να μην έρθέι πολύ προς το μέρος του οδηγού.
Όπως είπε και ο manolo είναι για συγκεκριμένη χρήση.
 Έγω είμαι 1.88 και με τους αποστάτες βελτιώθηκε σημαντικά η θέση οδήγησης (σε συνδιασμό με "ψήλωμα της σέλας), καθώς πλέον το σώμα μου έχει καλύτερη θέση οδήγησης.
 
Τεάζης Γιάννης



Offline frogy

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 55
Reply #7 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 08:00:12 πμ
Οι ντίζες και τα σωληνάκια φτάνουν (τα έχει υπολογίσει η Touratech), αρκεί το τιμόνι να μήνει τουλάχιστον σε μια ουδέτερη στέση και να μην έρθέι πολύ προς το μέρος του οδηγού.
Όπως είπε και ο manolo είναι για συγκεκριμένη χρήση.
 Έγω είμαι 1.88 και με τους αποστάτες βελτιώθηκε σημαντικά η θέση οδήγησης (σε συνδιασμό με "ψήλωμα της σέλας), καθώς πλέον το σώμα μου έχει καλύτερη θέση οδήγησης.
 
Τεάζης Γιάννης
Έχεις φώτο από την ΤΑ σου; Σκέφτομαι και εγώ να κάνω τις ίδιες μετατροπές διότι δεν βολεύομαι καθόλου  :headache: με τη θέση οδήγησης.



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #8 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 07:15:36 πμ
Frogy ευχαριστώ για το λινκ, το είχα χάσει το νήμα και με ενδιαφέρει..

Λοιπόν, και εγώ στο 1.92 κουράζομαι μετά από πολύωρη χρήση στην πλάτη, αν κάποιος έχει κάνει τις αλλαγές ας γράψει μερικές λεπτομέρειες..

Πόσους πόντους μπορούμε να κερδίσουμε στη σέλα; Και οι αποστάτες πώς τοποθετούνται; Υπάρχει καμία φωτό;


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #9 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 07:18:27 πμ
...α, και τιμή!!


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #10 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 03:05:49 πμ
Οι αποστάτες τιμονιού παρεμβάλλονται μεταξύ της βάσης του τιμονιού και του τιμονιού, ώστε αυτό να υψωθεί. Οι συγκεκριμένοι που έχω βάλει εγώ είναι της Touratech (δεν έχω υπόψη μου κάποιους άλλους για την Transalp).
Το ύψος τους είναι 2,5 εκατοστά και κοστίζουν περίπου 40 - 45 ευρώ (μαζί με τις πιο μακριές βίδες) απ' ότι θυμάμαι, Makan - Θερμοπυλων 37, τηλ. 210.5247675
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πρόσθεσα περίπου το ίδιο ύψος (2,5 εκατοστά) και στην σέλα, στην θέση του οδηγού καλύπτοντας το βαθούλομα που έχει η σέλα από το εργοστάσιο και αλλάζοντας αναγκαστικά και το κάλυμα της.
Ίσως να υπάρχει δυνατότητα για λίγο ακόμα αύξηση, ώστε η θέση του συνεπιβάτη να έρθει ευθεία με την θέση του οδηγού, όμως προτίμησα να αυξήσω το ύψος όσο και το ύψος των αποστατών για να μην αλλάξω στο πιο σκυφτο την θέση οδήγησης και να μην εκθέσω το σώμα μου παραπάνω στον αέρα πάνω από το φέρινγκ της μηχανής.
Η μετατροπή της σέλας έγινε στο ΜΟΤΟ Κ. Ν. Σμύρνη, τηλ. 2109370668, κόστος δεν θυμάμαι (νομίζω περίπου 90 ευρώ μαζί με το κάλυμα). Επίσης κράτησα και το μαμα κάλυμα σε περίπτωση που θελήσω να αναστρέψω την διαδικασία.

http://www.flickr.com/photos/8517553@N07/sets/72157603748944084/

Θέλω να επαναλάβω ότι για το ύψος (1,88 ) η μηχανή μου φαίνεται πιο ευκολοδήγητη, καθώς το σώμα μου κάθεται πιο σωστά με καλύτερες γωνίες στα γόνατα και στα χέρια.



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #11 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 03:38:31 πμ
Ευχαριστώ για την περιγραφή, τις πληροφορίες και τις φωτό Jon t..

Μάλλον θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή...

Έχει τόση διαφορά με 2,5 - 3 πόντους;


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #12 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:13:58 πμ
Ευχαριστώ για την περιγραφή, τις πληροφορίες και τις φωτό Jon t..

Μάλλον θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή...

Έχει τόση διαφορά με 2,5 - 3 πόντους;

Εμένα η ιδέα μου ήρθε οδηγόντας την μοτοσυκλέτα κάποιο καλοκαίρι, με την πετσέτα της θάλλασας πάνω στην σέλα.

Μπορείς να δοκιμάσεις πριν κάνεις κάποια μετατροπή.



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #13 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:25:09 πμ
Καλή ιδέα!  :D


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:54:04 πμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #15 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 06:13:43 πμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.

Με μια απλή Nikon coolpix 5900 τριετίας.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #16 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 23:27:00 μμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.

Ο σωστός φωτισμός είναι το Α και το Ω
Και ο Γιαννης το σούρουπο ή το χάραμα πέτυχε τον καλύτερο συνδιασμό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #17 on: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2008, 07:11:37 πμ
Κώστα και η 5900, αλλά και η 7900, ήταν από τις πολύ καλές μηχανές στην κατηγορία τους στην ποιότητα φωτογραφίας. Άριστη επιλογή.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #18 on: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 23:34:57 μμ
Άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ για αποστάτες. Γιάννη έβαλες ή ακόμα το σκέφτεσαι; Μάλλον για 2,5 με 3 εκατοστά ψηλότερα. Ο προβληματισμός μου είναι για τις ντίζες, εάν θα φτάνουν κανονικά.



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #19 on: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 23:44:41 μμ
Απ' ότι γράφουν μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα..

Εγώ δεν έχω βάλει ακόμα αλλά δεν το έχω παρατήσει..


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #20 on: Δευτέρα 31 Μάρτιος 2008, 06:12:59 πμ
Άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ για αποστάτες. Γιάννη έβαλες ή ακόμα το σκέφτεσαι; Μάλλον για 2,5 με 3 εκατοστά ψηλότερα. Ο προβληματισμός μου είναι για τις ντίζες, εάν θα φτάνουν κανονικά.

Με τους αποστάτες της Touratech (22mm νομίζω) οι ντίζες έρχονται ακριβώς.
Για ψηλότερους χρειάζεται να αντικατασταθεί το αρχικό μαρκούτσι του φρένου (αυτό που ξεκινάει από την τρόμπα) με μακρύτερο, καθώς και να αλλάξουν οι διαδρομές των ντιζών της γκαζιέρας - γενικά δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια.



Offline PITS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #21 on: Τρίτη 01 Απρίλιος 2008, 09:15:48 πμ
τους ειχα βαλει και στην αρχη θα πρεπει να ξαναμαθεις την μηχανη σου αλλα αξιζει τον κοπο οι ντιζες ειναι οκ οτι χρειαστεις στειλε μυνημα



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #22 on: Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 01:42:33 πμ
Για να ξυπνάει το νήμα αυτό....

Την Πέμπτη θα πάω να πάρω τους 22μμ αποστάτες. Δεν τους βρίσκω φθηνότερα από 40 ούτε στο ινετ οπότε βουρ για touratech...

Εντυπώσεις και φωτό σύντομα...


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #23 on: Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 16:44:17 μμ
Για να ξυπνάει το νήμα αυτό....

Την Πέμπτη θα πάω να πάρω τους 22μμ αποστάτες. Δεν τους βρίσκω φθηνότερα από 40 ούτε στο ινετ οπότε βουρ για touratech...

Εντυπώσεις και φωτό σύντομα...

To είχα διαπιστώσει και εγώ όταν έψαχνα για αποστάτες



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #24 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 00:22:16 πμ
Γιάννη γιατί να πάς να πάρεις αποστάτες από την ΜΑΚΑΝ, αφού θα σου βγει λίγο φθηνότερο αν τους αγοράσεις από κάποιο μαγαζί στο οποίο έχουμε ήδη έκπτωση σαν H.T.C.;

Ακούγεται ο σύλλογος αλλά "κερδίζουμε" εμείς... ;) ;) ;)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………