Δευτέρα 22 Δεκέμβριος 2014, 16:09:07 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Ημερολογιο Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ανοιχτες βαλβιδες μετα απο ρυθμιση  (Αναγνώστηκε 3593 φορές)
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« στις: Κυριακή 07 Μάρτιος 2010, 01:53:07 πμ »

Κανοντας το service των 80000χμ, ειπα να ρυθμισω και βαλβιδες που ειχα να κανω απο τα 52000χμ και να κοιταξω τον συγχρονισμο των καρμπυρατερ μια και τωρα εχω ενα carbtune. Την τελευταια φορα ειχα βρει τις βαλβιδες εξαγωγης και των δυο κυλινδρων λιγο κλειστες (το 20αρι φιλερ δεν περναγε με τιποτα αλλα το 15αρι περναγε πολυ ανετα) και τις ρυθμισα ακριβως ενω οι βαλβιδες εισαγωγης ητανε ok και τις αφησα οπως ητανε (το 15αρι φιλερ  περναγε με μεγαλη δυσκολια και με σπρωξιμο με δαχτυλιθρα ραψιματος!). Αυτη τη φορα βρηκα ολες τις βαλβιδες κλειστες (τα φιλερακια 20 και 15 αντιστοιχα δεν περναγανε με τιποτα) και αποφασισα να τις ρυθμισω λιγο περισοτερο ανοιχτες. Για να το κανω αυτο αφησα το αντιστοιχο φιλερακι μεσα στο διακενο, πραγμα το οποιο δεν κανω συνηθως, και αφου εσφιξα την βιδα ρυθμισης πανω στο φιλερ οσο επαιρνε με το χερι, μετα την ξεσφιξα λιγο και “ασφαλισα” το διακενο με το παξιμαδι. Δοκιμασα σε ολες το σωστο φιλερ το οποιο περναγε αρκετα ανετα.

Πηγαινοντας να μονταρω και να βαλω το φιλτροκουτι, αντιμετωπισα τον ιδιο γριφο που ειχα αντιμετωπισει και την τελευταια φορα στα 52000χμ: το να βαλει κανεις τα τρια σωληνακια του φιλτροκουτιου και τα κολαρα στις δυο χοανες των καρμπυρατερ ταυτοχρονα και σε χωρο που χωραει μονο χερι (πολυ) μικρου παιδιου ειναι σταυρολεξο για πολυ δυνατους λυτες  Huh Την τελευταια φορα στα 52000χμ εγκατελειψα την ιδεα και οδηγησα το μηχανακι χωρις φιλτρο μεχρι την κοντινη Honda οπου θα το πηγαινα ετσι κι’αλλιως για συγχρονισμο καρμπυρατερ. Αλλα αυτη τη φορα δεν ειχα λογο να το παω στη Honda αφου θα εκανα τον συγχρονισμο μονος μου και αποφασισα να το παλεψω. Μετα απο κανενα εικοσαλεπτο ιδρωματος καταφερα να βαλω τα παντα εκτος απο το σωληνακι στο πισω μερος του φιλτροκουτιου. Ενα τηλεφωνο στη Honda αποκαλυψε την λεξη-κλειδι “μυτοτσιμπιδο” και μετα απο μια συντομη επισκεξη σε μαγαζι εργαλειων το φιλτροκουτι μπηκε στη θεση του. Βαζω και το φρεσκοπλυμενο και φρεσκολαδωμενο K&N, κοτσαρω και το ρεζεβουαρ και ειμαι ετοιμος (αφησα την καρινα για μετα).

Γεμιζω και ψυκτικο και βαζω μπροστα για να ακουσω τις βαλβιδες να χτυπανε $*&^%@£*  Angry Undecided Ζοχαδιασα τοσο που το παρατησα οπως ητανε και πηγα μια εντουροβολτιτσα με το μικρο (XLR250) για να ξεδωσω. Δεν ειχα σκεφτει ο μακακας να το βαλω μπροστα για λιγο χωρις φιλτρο και ψυκτικο, ετσι για να το ακουσω μονο, ιδιως μετα το “λιγο ανοιχτο” ρυθμισμα που ειχα κανει – τρομαρα μου. Καθως ξεμενα απο χρονο το αφησα ετσι και θα το τελειωσω την Κυριακη των Βαϊων που θα ξαναεπιστρεψω. Το κολπο που ανεφερα παντως και που σκεφτηκα a posteriori ειναι ενας καλος τροπος για να “ακουσει” κανεις τη ρυθμιση των βαλβιδων πριν ξαναδεσει το μηχανακι, το οποιο ειναι μια πονεμενη ιστορια στα TA. Οταν βρω χρονο θα φτιαξω ενα νημα για ρυθμισμα βαλβιδων σε 650 καθως τραβηξα και μερικες φωτογραφιες.
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9264


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 07 Μάρτιος 2010, 10:31:08 πμ »

Γιώργο το άφησες να ζεσταθεί λίγο όπως είπαμε τ/φ ?
Παντως αν οι βαλβίδες σου (της μηχανής) έχουν τάση να κλείνουν και τις αφήσεις λίγο ανοιχτές (αν χρειάζεται 20 και τις άφησες 20-25 πάλι οκ είσαι), δε τρέχει και τίποτα.
Για εσένα που το πας και με βαρύ χέρι μια χαρά θα τους κάτσει.
 
Καταγράφηκε

Stoneman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6413


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 07 Μάρτιος 2010, 11:48:27 πμ »

<<και αφου εσφιξα την βιδα ρυθμισης πανω στο φιλερ οσο επαιρνε με το χερι, μετα την ξεσφιξα λιγο και “ασφαλισα” το διακενο με το παξιμαδι.>>

   Ειναι και αυτο μια ''πρακτικη'' λυση.Στην μοτο δεν εχω ρυθμισει ακομα βαλβιδες αλλα στα αυτ/τα παντα.Δεν ξερω αν εχει χωρο και αν σου δινει χερι να δουλεψεις παντως χρειαζεσαι ενα καλο κοντο κατσαβιδι με χοντρη λαβη για την  κοντρα.Εγω προσωπικα λαδωνα το φιλερ και το ενιωθα να γλυστραει αναμεσα στο διακενο δινοντας την αισθηση σαν να ξινεις ενα λειο μεταλο με το κατσαβιδι, μη μπορωντας να παρει κλιση δεξια - αριστερα.
        Συμφωνω με τον KostasC και  ενω παντα ημουν της γνωμης καλυτερα ανοιχτες και να τις ακους ,αφου οι ατιμες μετα ξανασφιγγουν και ηρεμουν απλα θελουν να σου σπανε τα νευρα οτι πηγε στραφη ο κοπος σου, παρα να ζεσταθουν και να εχουμε αλλα.....
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 07 Μάρτιος 2010, 23:06:54 μμ »

Γιώργο το άφησες να ζεσταθεί λίγο όπως είπαμε τ/φ ?
Παντως αν οι βαλβίδες σου (της μηχανής) έχουν τάση να κλείνουν και τις αφήσεις λίγο ανοιχτές (αν χρειάζεται 20 και τις άφησες 20-25 πάλι οκ είσαι), δε τρέχει και τίποτα.
Για εσένα που το πας και με βαρύ χέρι μια χαρά θα τους κάτσει.

Κωστα, ναι το εκανα μια βολτα να ζεσταθει και το χτυπημα μειωθηκε αλλα ακουγεται παντα - πριν δεν ακουγοτανε τιποτα, πραγμα φυσικο αφου οι βαλβιδες ητανε ολες λιγο κλειστες. Ακουσα μαλιστα και το μηχανακι ενος φιλου βαζοντας το μπροστα απο κρυο για να βεβαιωθω και στα σιγουρα οι βαλβιδες μου χτυπανε αισθητα. Θα μπορουσα να το αφησω ετσι αλλα μου τη σπαει αυτο το χτυπημα ιδιως οταν το βαζω μπροστα οντας κρυο. Και thanks for the tele-support  Wink Smiley

        Συμφωνω με τον KostaC και  ενω παντα ημουν της γνωμης καλυτερα ανοιχτες και να τις ακους, αφου οι ατιμες μετα ξανασφιγγουν και ηρεμουν απλα θελουν να σου σπανε τα νευρα οτι πηγε στραφη ο κοπος σου, παρα να ζεσταθουν και να εχουμε αλλα.....

Ειναι ακριβως αυτο, νοιωθεις οτι πηγε στραφι ο κοπος σου. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ταβαλα με τον εαυτο μου που αποφασισα να τις αφησω λιγο ανοιχτοτερες και μαλλον το παρακανα. Και ακομη περισοτερο για το οτι δεν σκεφτηκα να το βαλω μπροστα να το ακουσω πριν βαλω αυτο το ^%$*^ το φιλτροκουτι.

Δεν βαριεσαι, αλλες 2-3 ωριτσες δουλεια ειναι να το ξανακανω οταν ξαναρθω  Wink

Cheers
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9264


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 08 Μάρτιος 2010, 11:21:36 πμ »

Ενόψει καλοκαιριού καλύτερα να το αφήσεις. (έτσι λένε τα μαστόρια)
Καταγράφηκε

jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 503



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 08 Μάρτιος 2010, 22:00:37 μμ »

Είμαι της άποψης ότι oι πολλες αλλαγές στις ρυθμίσεις του κινητήρα τελικά κακό κάνουν. Καλό είναι να αφήνουμε τα διάκενα στην ησυχία τους (εκτός και αν είναι εκτός ορίων).

Παλιά "μάστορας" μου άλλαζε τα διάκενα δύο φορές το χρόνο (άλλα το καλοκαίρι, άλλα τον χειμώνα)
Θεωρητικά σαν ιδέα ακούγεται σωστή, όμως στην πράξη σε δύο χρόνια το μοτερ άρχιζε να ξερυθμίζεται πολύ γρήγορα, η καδένα πήρε δρόμο κλπ.

Αφήστε τα μέταλα να βρουν την αρμονία μόνα τους.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 15:17:21 μμ »

Ενόψει καλοκαιριού καλύτερα να το αφήσεις. (έτσι λένε τα μαστόρια)

Είμαι της άποψης ότι oι πολλες αλλαγές στις ρυθμίσεις του κινητήρα τελικά κακό κάνουν. Καλό είναι να αφήνουμε τα διάκενα στην ησυχία τους (εκτός και αν είναι εκτός ορίων).

Τελικα ξαναρυθμισα τις βαλβιδες ακριβως στα ορια τους - 0.15 εισαγωγης, 0.20 εξαγωγης. Στην προηγουμενη ρυθμιση ητανε αρκετα ανοιχτες, π.χ. περναγανε τα 0.20 και 0.25 αντιστοιχα. Ο λογος που ητανε τοσο ανοιχτες ητανε οι φαεινη ιδεα να τις ρυθμισω με το φιλερ "μεσα" αντι για τον γνωστο τροπο μετραω-ρυθμιζω-μετραω. Στο παραπανω παντως συμφωνω με τον jon t, επομενο κοιταγμα σε 32000χμ. Αααα, και αυτο το μ@αμημενο το φιλτροκουτι με ταλαιπωρησε ακομη μια φορα για να μπει, θα γραψω για τις σχετικες πατεντες σε αλλο νημα εν καιρω...

Εκανα μια βολτα το μηχανακι με καινουργια μπουζι, ψυκτικο, ρυθμισμενες βαλβιδες, μαζεμενη αλυσιδα και καινουργιο συρματοσχοινο συμπλεκτη (προληπτικα) και κυριολεκτικα πεταγε  Grin  Επεται αλλαγη λαδιου και hyperpro στα πηρουνια και επισκευη αμορτισερ / hyperpro πισω την αλλη βδομαδα στην Αθηνα...
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
Stoneman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6413


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 18:49:53 μμ »

Τι αντιψυκτικο? μπλε, πρασινο η οτι βρουμε στο βενζιναδικο?
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 19:19:12 μμ »

Τι αντιψυκτικο? μπλε, πρασινο η οτι βρουμε στο βενζιναδικο?

Εγω πηρα της Shell, 7 ευρω το λιτρο, και ειναι ...μπλε-πρασινο, χρειαζεται κανεις δυο λιτρα. Τη δουλεια αυτη δεν την κανει κανεις συχνα, τελευταια φορα που την εκανα ητανε Απριλης 2006 στα 54000χμ, ακριβως 4 χρονια πριν.
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
Stoneman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6413


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 19:26:04 μμ »

Μαλιστα ευχαριστω, λιτρο και αναμειξη με νερακι 50-50 % σωστος
Ριξε μια ματια τι εχω γραψει στο : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4108.20
Το καναμε επιστημη ΚΑΙ αυτο, τι ειμαστε εμεις?

 Καλο Πασχα ναχεις

 Νικος
Καταγράφηκε
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2797



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 20:12:58 μμ »

Για να μπαίνει το φιλτροκούτι εύκολα να του λιπαίνεις ελάχιστα τις υποδοχές και τα σωληνάκια με λάδι μηχανής.Ελάχιστα.
Καταγράφηκε

 
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2797



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 20:13:15 μμ »

Καλό Πάσχα σε όλους.
Καταγράφηκε

 
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 01 Απρίλιος 2010, 18:10:40 μμ »

Για να μπαίνει το φιλτροκούτι εύκολα να του λιπαίνεις ελάχιστα τις υποδοχές και τα σωληνάκια με λάδι μηχανής.Ελάχιστα.

Το κολπο που επιασε αυτη τη φορα ειναι να ανοιγω με το ενα χερι τη χοανη που πιανει στο μπροστινο καρμπυρατερ απο μεσα/πανω ενω πιεζω το κουτι με το αλλο. Αν μπει το μπροστινο, τα υπολοιπα ευθυγραμιζονται και μπαινουν με λιγη ...πειστικοτητα  Wink Grin Επισης βαζουμε τα μπρος και πισω σωληνακια πρωτα και μετα τις δυο χοανες και το μεσαιο σωληνακι οπως περιγραφω πριν.

Παντως ειναι δουλεια για προχωρημενους μαστροχαλαστες μονο...
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
Stoneman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6413


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 01 Απρίλιος 2010, 19:42:46 μμ »

Αμαν τι με περιμενει....
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1613


Now in the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 01 Απρίλιος 2010, 20:55:45 μμ »

Καλό Πάσχα σε όλους.

Επισης.

Με σενα τα λεμε κι'απο κοντα σε λιγο στα "μαναβικα"...  Wink Grin
Καταγράφηκε

XLR250 '82, XLV650 '02 '06, VFR800 VTEC '04
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!