Αυτο περι σοβαρου adventure rider ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα για να το θεσεις ετσι απλα νομιζω.Οι αναγκες ποικιλουν οπως και τα μοντελα που τις καλυπτουν.
Επιτρεψτε μου να επανορθωσω και να οριοθετησω καλυτερα τι εννοω. Ενας πιο σωστος ορος ισως ητανε "ταξιδιωτης adventure rider" και εννοω καποιον που θελει να ταξιδευει ανα τον κοσμο με ανεση και προστασια, να πηγαινει σε σοβαρο και δυσκολο χωμα αλλα οχι σε αγωνες εντουρο, να κατεβαινει σε trail rides και να παει και στη δουλεια του. Και ολα αυτα με ενα μηχανακι οχι focused και ready to race αλλα με κατι πιο "μαλακο" και easy to live with.
Χωρις να το εχω χρησιμοποιησει σε τετοιο ευρος χρησης - απλα του εκανα δυο test rides σε ασφαλτο (πολη, μικρους επαρχιακους, αυτοκινητοδρομο), το 1200GS το απλο ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ (ή καλυτερα το επετειακο) μου φαινεται ικανο να τα κανει ολα αυτα ενω δεν βλεπω αλλο μηχανακι να μπορει να τα κανει ετσι οπως λεω επανω (δες και παρακατω).
ΚΤΜ 950/990 ΒΜW 800gs YAMAHA TENERE 660 νομιζω οτι ειναι τα μοναδικα αυτη την στιγμη all rounder
Το ΒΜW ειναι προσανατολισμενο περισσοτερο στην ασφαλτο (διαμετρος τροχου εμπρος, tubeless ελαστικα, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, κα)
To Tenere 660, αν και φοβερα στημενο μηχανακι, ειναι μονοκυλιδρο και δεν εχει γκαζι (δες επανω για απαιτησεις), αρα αποκλειεται. Το 800GS δεν εχει ανεση και προστασια και δεν εχει ουτε τον all-rounder χαρακτηρα του Tenere 660, επισης αποκλειεται. Τα ΚΤΜ 950/990 ειναι "πριονια", σκληρα και απολυτα - ειπαμε, δεν θελω να κατεβω σε αγωνα εντουρο, σε trail ride με κοψιδια αντι για κυπελλα ναι
Δεν ειμαι σιγουρος αν οι αναρτησεις του 1200GS δεν ειναι καταλληλες για σοβαρο χωμα, απ'οτι διαβαζω μαλλον βλεπω οτι κανουν. Επισης ο 19" τροχος και τα tubeless λαστιχα, αν και οχι ιδανικα, πρεπει να ειναι οκ για τη χρηση που περιγραφω.
Για το επιθετο "σοβαρος" ειπαμε, επανορθωνω. Ναι, σοβαροι adventure riders στο κεντρο της Αθηνας με κοστουμι και γραβατα