Hellas Transalp Forum

Νέο μικρό Tiger 675cc ?

Chris_de_Ze · 6984

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 16:38:36 μμ
Κάπου άκουσα ότι η Triumph ετοιμάζει νέο μικρότερο Tiger με 675cc, που θα φορά (ειδικά ρυθμισμένη) τη μηχανή του Street Triple.

Μεγάλος προβλέπεται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #1 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 16:46:23 μμ
Κάπου άκουσα ότι η Triumph ετοιμάζει νέο μικρότερο Tiger με 675cc, που θα φορά (ειδικά ρυθμισμένη) τη μηχανή του Street Triple.

Μεγάλος προβλέπεται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία!

Ναι είναι αλήθεια.Κυκλοφόρησαν και "κατασκοπευτικές" φώτο οι οποίες όμως είναι photoshop. Στην ουσία θα προσαρμόσουν τον κινητήρα του street triple στο πλαίσιο του Tiger, και θα τον ρυθμίσουν για καλύτερες μεσαίες-χαμηλές.

Έχουν μισοανακοινώσει κάτι ,οι της Triumph.Αλλα τα μασανε ακόμα. Είναι δύσκολή η κατηγορία των 600-650  on-off (αν και το tiger  δεν είναι on-off) και επειδή την πάτησαν την περίοδο του 1998-1999 με το supersport τους στα 600 που και καλά θα χτύπαγε το παντοδύναμο τότε CBR 600 αλλά δεν..........πανε πολύ προσεκτικά ακόμα και στις δηλώσεις τους.
« Last Edit: Κυριακή 04 Μάιος 2008, 23:17:13 μμ by DRAKE RAMORE »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #2 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 17:37:46 μμ
Σαν κι αυτή εδώ την φωτογραφία;;;;;

Η αλήθεια είναι πως φημολογείται ιπποδύναμη 100 ίππων.

Σίγουρα θα ταράξει τα νερά στην μεσαία κατηγορία……..




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #3 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 17:41:49 μμ
Λευτέρη φίλε που να δω λεπτομέρια σε τόσο μικρη φώτο?

Μπορεί να είναι και αυτό.

εδω ίσως φαίνεται καλύτερα:
http://www.triumphchepassione.com/immagini/gamma_modelli_Triumph_2005/tiger/tiger-675-blu.jpg


Εγω απλά βλέπω ακόμα ένα μοντέλο στην κατηγορία των Ψηλών street, ή αν το θες αλλιώς χαμηλών On-Off(90% ασφαλτος-5% κακή ασφαλτος 5% απλός χωματόδρομος)

Μέχρι στιγμής είχαμε απο το πιο On στο πιο off:

1.TDM
2.Versys
3.V-strom
4.TA 700

Και θα υποδεχτούμε και το Μικρό Tiger που θα παίξει στο ΟΝ-ΟΝ

Δεν έβαλα το μεγάλο Tiger .Είναι και τρικύλινδρο, τα ρίχνει και σε κυβικά , ........γενικώς είναι αλλού.


Παντως γράφοντας αυτό το ποστ συνειδητοποίησα πόσες κατηγορίες υπάρχουν πλέον.

.........Και πόσο δυσκολο έχει γίνει για τους αγοραστές να επιλέξουν.........
« Last Edit: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 17:49:23 μμ by DRAKE RAMORE »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #4 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 18:04:02 μμ
Έχεις δίκιο  εκ βιασύνης το παράκανα με την σμίκρυνση, ίσως τώρα καλύτερα……


Πάντως η λεπτομέρεια στα φλασάκια σε σχέση με αυτή που επισύναψες είναι προφανή… 


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #5 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 21:07:35 μμ
Λευτέρη φίλε που να δω λεπτομέρια σε τόσο μικρη φώτο?

Μπορεί να είναι και αυτό.

εδω ίσως φαίνεται καλύτερα:
http://www.triumphchepassione.com/immagini/gamma_modelli_Triumph_2005/tiger/tiger-675-blu.jpg


Εγω απλά βλέπω ακόμα ένα μοντέλο στην κατηγορία των Ψηλών street, ή αν το θες αλλιώς χαμηλών On-Off(90% ασφαλτος-5% κακή ασφαλτος 5% απλός χωματόδρομος)

Μέχρι στιγμής είχαμε απο το πιο On στο πιο off:

1.TDM
2.Versys
3.V-strom
4.TA 700

Και θα υποδεχτούμε και το Μικρό Tiger που θα παίξει στο ΟΝ-ΟΝ

Δεν έβαλα το μεγάλο Tiger .Είναι και τρικύλινδρο, τα ρίχνει και σε κυβικά , ........γενικώς είναι αλλού.


Παντως γράφοντας αυτό το ποστ συνειδητοποίησα πόσες κατηγορίες υπάρχουν πλέον.

.........Και πόσο δυσκολο έχει γίνει για τους αγοραστές να επιλέξουν.........

Το TDM απο που και ως που ον οφ; Καθαρό στρήτ λογαριάζεται.


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #6 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 21:26:25 μμ
Μέχρι στιγμής είχαμε απο το πιο On στο πιο off:

1.TDM
2.Versys
3.V-strom
4.TA 700

Και θα υποδεχτούμε και το Μικρό Tiger που θα παίξει στο ΟΝ-ΟΝ

Απόστολε θα διαφωνήσω ως προς το TDM, που ξεφεύγει στα κυβικά έναντι των υπολοίπων και θα προσθέσω το Νέο Yamaha Tenere (παρά την ασχήμια του  ;D), κάτω από το ΤΑ700



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #7 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 21:37:53 μμ
 

Εγω απλά βλέπω ακόμα ένα μοντέλο στην κατηγορία των Ψηλών street, ή αν το θες αλλιώς χαμηλών On-Off[/color](90% ασφαλτος-5% κακή ασφαλτος 5% απλός χωματόδρομος)


Προσδιόρισα τα παραπάνω με βάση το κοινό στο οποίο απευθήνονται. Πόσο ΟΝ και πόσο OFF είναι τελικά?


.........Και πόσο δυσκολο έχει γίνει για τους αγοραστές να επιλέξουν.........

.......ως προς το ποιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.


........................ και θα προσθέσω το Νέο Yamaha Tenere (παρά την ασχήμια του  ;D), κάτω από το ΤΑ700

....άλλη κατηγορία , με διαφορά πολύ πιο OFF, και μονοκύλινδρο. Το συγκρίνω με OFF μηχανές.


Αλλα και πάλι να προσθέσω πως το θέμα είναι το πως αντιλαμβανόμαστε και οι καταναλωτές τις κατηγορίες.

Τα όρια πλέον είναι δυσδιάκριτα.

Φίλος με ΤΑ 650 δεν πάει χώμα.............και ο φίλος του που έχει TDM τον κοροιδευει γιατι αυτός το πάει και γρήγορα!

Επίσης γνωστός μου κάνει πράγματα με Στρομ στο χώμα που εγώ δεν τα κάνω ούτε με ΚΤΜ.



Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #8 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:23:49 μμ
Απόστολε θα διαφωνήσω ως προς το TDM, που ξεφεύγει στα κυβικά έναντι των υπολοίπων και θα προσθέσω το Νέο Yamaha Tenere (παρά την ασχήμια του  ;D), κάτω από το ΤΑ700
Και ακόμα πιο κάτω το BMW 800GS που ξεφεύγει στη τιμή έναντι των υπολοίπων


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:26:39 μμ
Τα νέα BMW F650 και F800 τα ξεχάσατε! Παίζουν και αυτά δυνατά στην κατηγορία αυτή.
Όπως και το Yamaha XT660, και τα Kawasaki KLE500 και KLR650.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #10 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:32:53 μμ
Τα νέα BMW F650 και F800 τα ξεχάσατε! Παίζουν και αυτά δυνατά στην κατηγορία αυτή.
Όπως και το Yamaha XT660, και τα Kawasaki KLE500 και KLR650.


Βγαίνει ακόμα το KLE και το KLR ???

........Αν μπει το XT να μπει και ο Πήγασος! Ίδιο κινητήρα φοράνε(minarelli) και ο Πήγασος μπαίνει και σε πιο off μονοπάτια(η έκδοση trail).

Για να μην αναφέρω για ΚΤΜ advnture.

Pure off road animall ;D

Μετα αρχίζουν και Husvarna, Husaberg, CCM και κάπου εκεί χάνεται και η μπάλα..... ;)




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:14:47 μμ
Και το KLE και το KLR βγαίνουν ακόμα. Τα είχε η Κawa στην πρόσφατη έκθεση στο περίπτερο της.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #12 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:24:21 μμ
Και το KLE και το KLR βγαίνουν ακόμα. Τα είχε η Κawa στην πρόσφατη έκθεση στο περίπτερο της.

Πολύ καλό το  KLE. Το KLR δυστυχως δεν το οδήγησα, αλλα το KLE είναι πύραυλος.

Αθραυστος κινητήρας!!!

Μέχρι πέρυσι το έδιναν στα 5800€ αν θυμάμαι καλά με το facelift με μασκάκι απο Kawasaki Z.

Έκαναν καμια αλλαγή για φέτος ή είναι το ίδιο με πέρυσι? Ειναι μοντέλα απο στοκ ή εισάγουν ακόμα?

......Κρατάνε δύο on-off στην γκάμα τους, με τόσο παραπλήσιες τιμές?...............Το Versys παραεισαγωγή είναι απο 6700-6800 χωρίς ABS.




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #13 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 08:52:46 πμ
Το KLE500 - από προσωπική άποψη - είναι διαχρονική αξία σε χρηστικότητα.

Το καταδικάσανε από άποψη εξέλιξης, αλλά τα δώσανε όλα όταν το λανσάρανε στην αγορά.

 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:18:25 πμ
Μάλλον το μικρό Tiger για ανταγωνιστή του V-strom φαίνεται ότι πάει να γίνει παρά του ΤΑ.
Και το μεγάλο έχει χάσει αρκετό μέρος των "off" χαρακτηριστικών του.
« Last Edit: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:19:56 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #15 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:22:47 πμ
Μάλλον το μικρό Tiger για ανταγωνιστή του V-strom φαίνεται ότι πάει να γίνει παρά του ΤΑ.

Συμφωνώ.Κινούνται στην ίδια υπόυπόυπόκατηγορία ON-OFF.

Θα στεναχωρεθεί ο Μιχάλης :(




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #16 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:35:27 πμ
Θα στεναχωρεθεί ο Μιχάλης :(

Δεν νομίζω. Ο Μιχάλης το έχει και το χαίρεται. Το καβαλάει και κάνει τις βολτούλες και γράφει χιλιόμετρα.
Αξιολόγησε τις ανάγκες του, εστίασε στη χρήση που κάνει και έκανε την επιλογή του. Από ότι λέει, τον καλύπτει καλύτερα από αυτό που είχε πριν. Αρα δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να στενοχωρηθεί. Μάλλον του είναι αδιάφορο το σε ποιά κατηγορία το κατατάσει ο καθένας.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #17 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:43:35 πμ
Δεν νομίζω. Ο Μιχάλης το έχει και το χαίρεται. Το καβαλάει και κάνει τις βολτούλες και γράφει χιλιόμετρα.
Αξιολόγησε τις ανάγκες του, εστίασε στη χρήση που κάνει και έκανε την επιλογή του. Από ότι λέει, τον καλύπτει καλύτερα από αυτό που είχε πριν. Αρα δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να στενοχωρηθεί. Μάλλον του είναι αδιάφορο το σε ποιά κατηγορία το κατατάσει ο καθένας.


Σε άλλον βάζω το δόλωμα .....άλλος τσιμπάει ;D
Φυσικά το έχει και το χαίρεται αλλα τον τελευταίο καιρό δεν τον πολυβλέπω και είπα να τον τραβήξω απο την φωλιά του!



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #18 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:49:52 πμ
Σε άλλον βάζω το δόλωμα .....άλλος τσιμπάει ;D
Φυσικά το έχει και το χαίρεται αλλα τον τελευταίο καιρό δεν τον πολυβλέπω και είπα να τον τραβήξω απο την φωλιά του!

Περιμένει να τον πάρουν τηλέφωνο για την χειμερινή Κρητικοσυμμάζωξη. Λες να την βγάλουν με ντομάτες και ταραμοσαλάτα? Μέσα στη Σαρακοστή διάλεξαν να βρεθούν κι αυτοί....  ;D


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #19 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 11:58:24 πμ
Ο ΄Τίγρης " άλλαξεπιό πολύ σε "κακό streetfighter" φέρνει.
Το ίδιο και το μικρό του αδερφάκι θα είναι.
Γενικά με τα νέα μοντέλα χάθηκε η μπάλα τελείως.
Τι on off και μπούρδες ένα σωρό όροι βγήκαν που ούτε να τους θυμηθείς δε μπορείς.

Πάντως το νέο τιγράκι θα είναι και της νέας Τ.Α. ανταγωνιστής .
Στα 600 -700  πιά ότι δεν είναι ss δηλώνει on off και παίζζει με τα άλλα της κατηγορίας.
Τελικά είναι καλύτερα γιατί η τιμές θα πέφτουν αφού οι ανταγωνιστές πολλαπλασιάζονται.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #20 on: Παρασκευή 29 Ιανουάριος 2010, 23:24:47 μμ
Εχω διαβασει πολλα θεματα για αλλες μηχανες.Ακριβες,ακριβοτερες,Ευρωπα'ι'κες,Japan κλπ.Επιτρεψτε μου να σταθω σε ενα που πιστευω αδικως δεν αναφερεται στα πολυ καλα που κυκλοφορουν.Μοναδικο "ψεγαδι" ισως η θεση του σηνεπιβατη.Τωρα περι Αγγλιας,μη αξιοπιστιας κλπ,επειδη κι εγω ειχα προκαταλειψη αυτη σταματησε με το Daytona 675(οι streetαδες ξερουν).Αν εβγαζε Tiger 675 με το παραπανω μοτερ(εννοειται πιο ηρεμο) νομιζω θα παταγε κορυφη στην κατηγορια.




Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...