Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια!