Hellas Transalp Forum

TASOS

TASOS · 4122

Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
on: Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 03:14:34 πμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 04:22:29 πμ
Καλως μας ηλθες Τασο...
Καλα ποσταρισματα...

Και μην αγχωνεσαι.. και εμας πρωτη μας φορα ειναι που χρησιμοποιουμε φορουμ για την επικοινωνια μας !!
Καλοτάξιδη η κούκλα σου!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #2 on: Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 04:56:23 πμ
Γεια σου Τάσο, καλώς ήλθες και καλή χρονιά!

ΥΓ:Τι είναι φόρουμ? ;D ;D ;D



VARABILL

  • Guest
Reply #3 on: Πέμπτη 04 Ιανουάριος 2007, 05:50:19 πμ
Τάσο καλωσήρθες στη παρέα μας. Η προηγούμενη μοτό μου ήταν επίσης ΤΑ (transalp) μαύρη 06. Φοβερό εργαλείο και θα το απολαύσεις εγγυημένα. Καλοτάξιδη λοιπόν και πολλά & ασφαλή χιλόμετρα.



Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
Reply #4 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 20:24:26 μμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 
Γεια σου Τασο και απο μένα. Και εγώ νέος εδώ, στο φορουμ, πιο νεος από σενα μάλιστα. Καλές βόλτες!!



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #5 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:01:00 μμ
Γεια και χαρα! Με λενε Τασο και ειμαι 42 χρονων. Μενω στον Πειραια και οδηγαω μηχανη απο το 1982 που πρωτοαγορασα ενα παπακι. Απο τοτε εχω αλλαξει πολλα. Τωρα εχω ενα μαυρο ΤΡΑNSALP του 2006.
Πρωτη φορα συμμετεχω σε καποιο φορουμ.
Χρονια πολλα και καλη χρονια! 
 

Τάσο ανέβασε καί μιά φωτό σου.
Ήρθες εχθές στίς εκλογές, ψήφισες καί δέν σέ καταλάβαμε.
Παραείσαι χαμηλών τόνων.  :) :)


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #6 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 23:08:08 μμ
Διπλα σου καθομουν.
Θα τα πουμε απο κοντα!