Αν ακουγόταν κάτι αυτό δεν είναι οι δίσκοι, αλλά η καμπάνα συμπλέκτη.
Τους δίσκους του αλλάζεις όλους μαζί, μαζί με τα ελατήρια. Φυσικά και βάζεις Honda ή εφάμιλλης ποιότητας.
Τα εργατικά σε αυτές τις δουλείες είναι ακριβότερα απο τα ανταλλακτικά.
Νομίζω οτι 6 δίσκους έχει και 6 μεταλλικούς ενδιάμεσα.
Αλλά και πάλι, τον θόρυβο δε μπορώ να καταλάβω πως τον συσχετίζει ο μάστορας. Οι φαγωμένοι δίσκοι
προκαλούν μειωμένη επιτάχυνση με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο (έτσι το τεστάρεις βασικά, μια 5η και επιταχύνεις απο τα 50km/h .Αν δείχνει να ανεβαίνει το στροφόμετρο και η μηχανή να μην επιταχύνει ανάλογα, τότε πατινάρουν οι δίσκοι.)