Βρηκα καποια παλια περιοδικα που αναφερουν καποια πραγματα για τις χωματινες δυνατοτητες του ΤΑ650, αντιγραφω καποια σχολια παρακατω.
ΜOTO Summer Special 2002 (ειδικη εκδοση)
Αθηνα-Θεσσαλονικη απο παραλιες μεσω Ευβοιας, Πηλιου, Κισσαβου κλπ με VStrom 1000 (!), TA650 και KLR650
Σουμα για το ΤΑ: Κυριλε enduro
Το ΤΑ εχει αισθηση μικροτερης μοτοσυκλετας και χρειαστηκε να κοιταξω δυο φορες για να βεβαιωθω οτι εχει 1.5 μετρο μεταξονιο και οτι ειναι 191 κιλα αδειο. Κρυβει και τιε δυο διαστασεις επιμελως και επισης θελει και μπορει να οδηγειται σαν εντουρο, συνεχεια με γκαζι στις στροφες, το πισω μερος ν'ανοιγει ισα-ισα την τροχια του, να βρισκεις μπερμς να κανεις γωνιες να στριβεις, να το γκαζωνεις στα στουμπια να σουζαρει - και οπως καταλαβαινετε εχουμε ξεφυγει με ρυθμους που αρμοζουν σε ψηλοφτερα κι ελαφρια εντουρακια. Αλλα μην το πειτε στο ΤΑ γιατι δεν το ξερει και παει αερας στα χωματα!
0-300 τευχος 148 Αυγουστος 2008
Χωματερο τεστ στην Ευβοια με 6 On-off 650: KTM LC4 Adv, Husqvarna TE610, XT660R, ΤΑ650, VStrom 650 ABS, Pegaso 650
Σουμα για το ΤΑ: Πασπαρτου
Δειχνει βαρετο, χαμηλο, βαρυ και ξεπερασμενο αλλα δεν ειναι! Το ΤΑ καταφερνει να στεκεται ορθιο απεναντι σε καθενα απο τα υπολοιπα on-off του συγκριτικου, ακομα και αν η μαχη δινεται στην εδρα του αντιπαλου. Παλευει με τα KTM και Husky στο χωμα, τερματιζοντας, κοπανωντας, γλυστρωντας και ας μη φορα τακουνατα λαστιχα και καταφερνει να σταθει κοντα τους! Στις ασφαλτινες ευθειες μενει μπισω απο το δυνατοτερο VStrom, στις στροφες ομως ορμαει στα ισα, εστω και αν λαστιχαρει, κουναει και στρεβλωνει απο τα φρενα. ... Η μαγικη συνταγη της Honda παραμενει ζωντανη και ευστοχη, ικανοποιωντας απολυτα οσους ζητουν πολλα απο μια μοτοσυκλετα αλλα αρνουντα να ιδρωσουν. All time classic.
Οπως ξαναγραψα, αυτες οι χωματινες δυνατοτητες μαζι με τις ταξιδιωτικες και τις αλλες all-round ικανοτητες ειναι που κανουν τα ΤΑ600/650 μοναδικα. Βεβαια τωρα πια εχουν βγει και αλλα μηχανακια που τα κανουν ολα αυτα (και καλυτερα) οπως το GS800 και το Triumph 800XC - και επισης ειναι κριμα που η Honda αλλαξε λιγο αυτον τον χαρακτηρα στο ΤΑ700. Αλλα τα ΤΑ600/650 ητανε (και ειναι) φοβερο value για τον ψαγμενο ταξιδιαρη χωματερο.