Hellas Transalp Forum

Λιγα λογια για τις off δυνατοτητες του ΤΑ 650

konkost · 22357

Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #25 on: Τρίτη 07 Σεπτέμβριος 2010, 13:06:05 μμ
Το έχω ξαναπεί και χαίρομαι να το παινεύω μιας και έχω ένα, ότι το ΤΑ650 κάνει πολλά ακόμα και στα χέρια ενός συνηθισμένου οδηγού σαν εμένα.Και με εργοστασιακά ανταλλακτικά και ρυθμίσεις προς το παρόν.
Σας προτρέπω λοιπόν να επισκεφτείτε τα σημεία στο χάρτη όπου υπάρχουν πρόχειρες εντουροπίστες για να κάνετε εξάσκηση και να εκπλαγείτε με τις δυνατλοτητες του.Είναι ο Υμμητός μετά την Κατεχάκη στην πρώτη έξοδο από Βύρωνα.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!! ΟΧΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ. Πάντα με παρέα δεύτερης μηχανής ή και περισσότερων για ασφάλεια.
Κάντε το και θα με θυμηθείτε. ;) Σε εξιτάρει και "ανεβαίνεις".
Και μια λεπτομέρεια.’μα δείτε στην πάνω πίστα τίποτα εντουράδες να κάνουν προπόνηση πηγαίνετε στην κάτω μέχρι να φύγουν.Τα παιδιά κάνουν παπάδες αλλά δεν παίζουν φρένα και είναι επικίνδυνο να μπλεχτούν στα πόδια τους μέσοι και άπειροι οδηγοί σαν εμάς.Μπορείτε εάν τους πετύχετε να κάτσετε και να τους παρακολουθήσετε.Κάνουν εντυπωσιακά πράγματα.




Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #26 on: Τρίτη 07 Σεπτέμβριος 2010, 13:08:45 μμ
’ και ξέχασα.

ΤΑ650/600 rulezzzzzzzzzzzzzz  ;D ;D ;D

 :eusa_dance:

Γειά σου ρε Γιώργο.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #27 on: Τρίτη 22 Μάρτιος 2011, 13:59:01 μμ
Βρηκα καποια παλια περιοδικα που αναφερουν καποια πραγματα για τις χωματινες δυνατοτητες του ΤΑ650, αντιγραφω καποια σχολια παρακατω.

ΜOTO Summer Special 2002 (ειδικη εκδοση)
Αθηνα-Θεσσαλονικη απο παραλιες μεσω Ευβοιας, Πηλιου, Κισσαβου κλπ με VStrom 1000 (!), TA650 και KLR650

Σουμα για το ΤΑ: Κυριλε enduro
Το ΤΑ εχει αισθηση μικροτερης μοτοσυκλετας και χρειαστηκε να κοιταξω δυο φορες για να βεβαιωθω οτι εχει 1.5 μετρο μεταξονιο και οτι ειναι 191 κιλα αδειο. Κρυβει και τιε δυο διαστασεις επιμελως και επισης θελει και μπορει να οδηγειται σαν εντουρο, συνεχεια με γκαζι στις στροφες, το πισω μερος ν'ανοιγει ισα-ισα την τροχια του, να βρισκεις μπερμς να κανεις γωνιες να στριβεις, να το γκαζωνεις στα στουμπια να σουζαρει - και οπως καταλαβαινετε εχουμε ξεφυγει με ρυθμους που αρμοζουν σε ψηλοφτερα κι ελαφρια εντουρακια. Αλλα μην το πειτε στο ΤΑ γιατι δεν το ξερει και παει αερας στα χωματα!

0-300 τευχος 148 Αυγουστος 2008
Χωματερο τεστ στην Ευβοια με 6 On-off 650: KTM LC4 Adv, Husqvarna TE610, XT660R, ΤΑ650, VStrom 650 ABS, Pegaso 650

Σουμα για το ΤΑ: Πασπαρτου
Δειχνει βαρετο, χαμηλο, βαρυ και ξεπερασμενο αλλα δεν ειναι! Το ΤΑ καταφερνει να στεκεται ορθιο απεναντι σε καθενα απο τα υπολοιπα on-off του συγκριτικου, ακομα και αν η μαχη δινεται στην εδρα του αντιπαλου. Παλευει με τα KTM και Husky στο χωμα, τερματιζοντας, κοπανωντας, γλυστρωντας και ας μη φορα τακουνατα λαστιχα και καταφερνει να σταθει κοντα τους! Στις ασφαλτινες ευθειες μενει μπισω απο το δυνατοτερο VStrom, στις στροφες ομως ορμαει στα ισα, εστω και αν λαστιχαρει, κουναει και στρεβλωνει απο τα φρενα. ... Η μαγικη συνταγη της Honda παραμενει ζωντανη και ευστοχη, ικανοποιωντας απολυτα οσους ζητουν πολλα απο μια μοτοσυκλετα αλλα αρνουντα να ιδρωσουν. All time classic.


Οπως ξαναγραψα, αυτες οι χωματινες δυνατοτητες μαζι με τις ταξιδιωτικες και τις αλλες all-round ικανοτητες ειναι που κανουν τα ΤΑ600/650 μοναδικα. Βεβαια τωρα πια εχουν βγει και αλλα μηχανακια που τα κανουν ολα αυτα (και καλυτερα) οπως το GS800 και το Triumph 800XC - και επισης ειναι κριμα που η Honda αλλαξε λιγο αυτον τον χαρακτηρα στο ΤΑ700. Αλλα τα ΤΑ600/650 ητανε (και ειναι) φοβερο value για τον ψαγμενο ταξιδιαρη χωματερο.


" the PouroDuro spirit "


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #28 on: Τρίτη 22 Μάρτιος 2011, 15:43:03 μμ
Quote
Βεβαια τωρα πια εχουν βγει και αλλα μηχανακια που τα κανουν ολα αυτα (και καλυτερα) οπως το GS800 και το Triumph 800XC

Μια μικρή αλλά ουσιώδης λεπτομέρεια.Επειδή έχει αρκετά καλα στοιχεία για ταξίδι-περιήγηση εάν σε αφήσει σε κανένα κορφοβούνι με μερικά εργαλεία και κάνα καθαριστικό το ξαναβάζεις μπροστά τις περισσότερες φορές.Τα καλά του απλού σε σχεδίαση και με καρμπυρατέρ κινητήρα.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #29 on: Τρίτη 22 Μάρτιος 2011, 16:41:52 μμ
Μια μικρή αλλά ουσιώδης λεπτομέρεια.

Δυο ακομη μικρες αλλα ουσιωδεις λεπτομερειες: το υψος της σελλας (84.5-85εκ) και το βαρος (191 κιλα ξερο, 212 φουλαρισμενο) ειναι στο οριο του τι μπορει να κανει καλα στο χωμα ενας κοινος θνητος, οπως ξαναδιαπιστωσα για μια ακομη φορα το περασμενο Σαββατο σε κατι πολυ δυσκολα, ανομοιομορφα και λασπωμενα μονοπατια. Το GS800 ειναι πανυψηλο και το 800XC σχεδον 20 κιλα πιο βαρυ φουλαρισμενο.


" the PouroDuro spirit "


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #30 on: Παρασκευή 04 Νοέμβριος 2011, 09:23:34 πμ
Το πανύψηλο είναι σχετικό ρε Γιώργο. Με άλλη σέλλα (κοντύτερη) και με εντουράδικες μπότες που έχουν χοντρή σόλα και σου δίνουν 1 με 2 πόντους παραπάνω τότενες  ;D ;D ;D
Το βαρύ μόνο με πολλά χρήματα διορθώνεται....


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....